Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-02-2012, 10:07
Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Mijn vriendje naar Delden gebracht voor zijn stage . En in de auto en zijn vader reed, als ik met de trein was gegaan had ik wel even gevraagd of ik een kopje thee bij je had kunnen komen drinken, hoor!
Hij doet stage in Delden? Waar dan?

En doen! Ja. Ik heb misschien nog wel wat kleren voor je die je leuk vind. Ze liggen al weken in een grote vuilniszak met het idee van 'ga ik wegbrengen', maar blijkbaar is er ergens tussen dat verzinnen en uitvoeren iets mis gegaan.
Oud 27-02-2012, 10:11
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Hij doet stage in Delden? Waar dan?

En doen! Ja. Ik heb misschien nog wel wat kleren voor je die je leuk vind. Ze liggen al weken in een grote vuilniszak met het idee van 'ga ik wegbrengen', maar blijkbaar is er ergens tussen dat verzinnen en uitvoeren iets mis gegaan.
Ik PM je wel even het adres. Het is een boerderij, dus het kan zijn dat het je niks zegt. Of wel natuurlijk .

Oh, tof ^^. Ik was sowieso nog een keer van plan een af te spreken, maar ik wacht denk ik even mijn studentenkaart af . Dan kan ik lekker gratis door het hele land met de trein <3. Dus dat wordt wel weer na Wales. Maar tof dat je ze bewaart, want ik vind het echt heel lief en leuk enzo .
Oud 27-02-2012, 10:17
Neko*
Neko* is offline
Ooooh, ja, ik weet wel waar dat ongeveer is ja. Leuk zeg.

Leuk zeg! Ik zal vol verwachting je studentenkaart dan maar afwachten! En ach, ik heb ze al zo lang in de kast gehad dat een paar dagen meer of minder ook allemaal niet uitmaken.
Oud 27-02-2012, 10:21
Verwijderd
Ik ga zometeen iets doen wat ik al 7 jaar niet gedaan heb
Oud 27-02-2012, 10:22
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ooooh, ja, ik weet wel waar dat ongeveer is ja. Leuk zeg.

Leuk zeg! Ik zal vol verwachting je studentenkaart dan maar afwachten! En ach, ik heb ze al zo lang in de kast gehad dat een paar dagen meer of minder ook allemaal niet uitmaken.
Oh echt . Wat gaaf!

Nee, precies. En in Wales kan ik ze toch niet aan . Zou een beetje vreemd zijn, in een stal met schapen . Ik pm je nog wel een keer voor een datum .
Oud 27-02-2012, 10:22
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ik ga zometeen iets doen wat ik al 7 jaar niet gedaan heb
Wat dan?
Oud 27-02-2012, 10:24
Verwijderd
De eerstejaars van het dispuut waar ik bij zit, en waar ik zeven jaar geleden ( IK BEN OUD ) lid van werd, moeten als opdracht in elke provincie een kasteel bezoeken. En vandaag gaan ik en Jasper eens even kijken of ze goed op schema lopen en mee naar kasteel Almere
Oud 27-02-2012, 10:25
Verwijderd
Oh het moet per OV trouwens, en ze zijn al vanaf kwart voor zes vanochtend onderweg zodat ze vandaag zes kastelen kunnen doen, aww.
Oud 27-02-2012, 10:26
Verwijderd
Ik heb er echt heel veel zin in
Oud 27-02-2012, 10:26
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
De eerstejaars van het dispuut waar ik bij zit, en waar ik zeven jaar geleden ( IK BEN OUD ) lid van werd, moeten als opdracht in elke provincie een kasteel bezoeken. En vandaag gaan ik en Jasper eens even kijken of ze goed op schema lopen en mee naar kasteel Almere
Dat is wel grappig ja . Kastelen <3.

Ik ga ontbijten. Het wordt sowieso een oploscappuccino, en iets te eten. Maar daar ben ik nog niet helemaal uit.
Oud 27-02-2012, 10:29
Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Oh echt . Wat gaaf!

Nee, precies. En in Wales kan ik ze toch niet aan . Zou een beetje vreemd zijn, in een stal met schapen . Ik pm je nog wel een keer voor een datum .
Hahaha, ik zie het al helemaal voor me zo tussen die schapen. :') Doe maar ja, lijkt me wel weer een keer gezellig!

Citaat:
Oh, dat klinkt leuk!
Oud 27-02-2012, 10:30
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Hahaha, ik zie het al helemaal voor me zo tussen die schapen. :') Doe maar ja, lijkt me wel weer een keer gezellig!
Ja, mij ook <3. Doen we ook wel even ietsje langer dan de vorige keer, toch? .
Oud 27-02-2012, 10:31
Verwijderd
Citaat:
wat leuk
Oud 27-02-2012, 10:32
Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Ja, mij ook <3. Doen we ook wel even ietsje langer dan de vorige keer, toch? .
Zekers! Je moet sowieso langer dan 3 uur blijven, anders kan je niet al mijn katten zien.
Oud 27-02-2012, 10:37
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Zekers! Je moet sowieso langer dan 3 uur blijven, anders kan je niet al mijn katten zien.
Hehe . Dat is vast geen probleem.
Oud 27-02-2012, 10:40
Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Hehe . Dat is vast geen probleem.
Ja, het is wat hoor, soms. Een van de katten vind zelfs de ouders van Lief nog eng, terwijl hij daar als kitten al mee in aanraking is gekomen. Maar dan nog duurt het een uur of twee voordat hij zich laat zien en nog een uur voordat hij denkt "oja, maar die ken ik toch eigenlijk wel....".
Oud 27-02-2012, 10:40
Neko*
Neko* is offline
Niet naar school gaan is echt goed voor ontwikkeling van mijn hobby's, maar slecht voor mijn portemonnee.
Oud 27-02-2012, 10:47
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ja, het is wat hoor, soms. Een van de katten vind zelfs de ouders van Lief nog eng, terwijl hij daar als kitten al mee in aanraking is gekomen. Maar dan nog duurt het een uur of twee voordat hij zich laat zien en nog een uur voordat hij denkt "oja, maar die ken ik toch eigenlijk wel....".
Hehehe, dat is echt typisch kattengedrag ja <3. Hier ook af en toe! Die twee die met elkaar zijn opgegroeid, neuzen altijd als ze elkaar passeren. Maar soms vinden ze dat opeens niet leuk meer en dan rollen ze als een balletje door de kamer. Niet echt vechten, meer rangorde. En dan zijn ze klaar, kijken elkaar hooghartig aan, neuzen even en dan gaat degene die gewonnen heeft op de leuning van de bank zijn neus zitten poetsen <3.

Citaat:
Niet naar school gaan is echt goed voor ontwikkeling van mijn hobby's, maar slecht voor mijn portemonnee.
Welke hobby ben je verder aan het ontwikkelen?
Oud 27-02-2012, 10:53
Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Hehehe, dat is echt typisch kattengedrag ja <3. Hier ook af en toe! Die twee die met elkaar zijn opgegroeid, neuzen altijd als ze elkaar passeren. Maar soms vinden ze dat opeens niet leuk meer en dan rollen ze als een balletje door de kamer. Niet echt vechten, meer rangorde. En dan zijn ze klaar, kijken elkaar hooghartig aan, neuzen even en dan gaat degene die gewonnen heeft op de leuning van de bank zijn neus zitten poetsen <3.
Prachtig. <3 De 'bazin' hier in huis heeft ook wel eens van die kuren. Dan likt een van de anderen haar kop af en dan is ze dat ineens zat, slaat ze al blazend zo op de kop. En dan vooral de uitdrukking van de geslagen kat. Die zit daar dan van "ja maar. ik wilde je alleen maar wassen hoor! *afdruip*"

Citaat:
Welke hobby ben je verder aan het ontwikkelen?
Naaien! Ik heb een blauwe maandag naailes gehad, maar dat werd niet wat dus nu doe ik het mezelf leren. En ik ben bezig met een haak/breiproject. En ik had ook mijn schilderzooi weer eens uit de kast gehaald. Het is verschrikkelijk.
Oud 27-02-2012, 10:55
Verwijderd
Breien

Mijn moeder neemt volgende week een gebreide deken voor mij mee
Oud 27-02-2012, 10:56
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Prachtig. <3 De 'bazin' hier in huis heeft ook wel eens van die kuren. Dan likt een van de anderen haar kop af en dan is ze dat ineens zat, slaat ze al blazend zo op de kop. En dan vooral de uitdrukking van de geslagen kat. Die zit daar dan van "ja maar. ik wilde je alleen maar wassen hoor! *afdruip*"

Ja, katten! <3

Naaien! Ik heb een blauwe maandag naailes gehad, maar dat werd niet wat dus nu doe ik het mezelf leren. En ik ben bezig met een haak/breiproject. En ik had ook mijn schilderzooi weer eens uit de kast gehaald. Het is verschrikkelijk.
Naaien is leuk, daar ben ik ook weer mee begonnen . Maar wel met de hand, want ik ben niet goed met naaimachines. Ik maak tot nu toe dus ook geen grote dingen. Breien en haken ligt me niet zo. Knippen en plakken daarentegen wel, dus dat ben ik de laatste tijd ook weer lekker aan het doen.

En nu ga ik aankleden en met mijn mamma boodschappen doen . Dus ik reageer nog wel ergens vandaag, maar wat later . Dagdag!

edit: oh, en ik ben van plan om dingen uit te gaan proberen met quilten .
Oud 27-02-2012, 10:57
Verwijderd
mijn moeder is een vestje aan het breien voor me, met mooi blauw en van geen wol. Want daar krijg ik uitslag en alergiesche reacties van.
Oud 27-02-2012, 10:57
Verwijderd
Ik hoop dat je daar juist niet allergisch voor bent ?
Oud 27-02-2012, 10:58
Verwijderd
hetis van geen wol mar ander spul waar ik wel tegen kan.
Oud 27-02-2012, 11:00
DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Spoiler

Zijn er meer mensen die zich hier in herkennen?
Oud 27-02-2012, 11:04
Verwijderd
Citaat:
Echt hè.

Ik heb 20 seconden gekotst op de chocolade verkrachting van Rafaella en het daar maar bij gehouden.
Chocoladeverkrachting? Oh, the sweet imagery

Citaat:
Spoiler

Eh, nee.
Oud 27-02-2012, 11:05
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Spoiler

Nee .

Nu ga ik echt.
Oud 27-02-2012, 11:06
Pierrot
Pierrot is offline
Dit wordt een topdag.
Oud 27-02-2012, 11:09
Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Naaien is leuk, daar ben ik ook weer mee begonnen . Maar wel met de hand, want ik ben niet goed met naaimachines. Ik maak tot nu toe dus ook geen grote dingen. Breien en haken ligt me niet zo. Knippen en plakken daarentegen wel, dus dat ben ik de laatste tijd ook weer lekker aan het doen.

En nu ga ik aankleden en met mijn mamma boodschappen doen . Dus ik reageer nog wel ergens vandaag, maar wat later . Dagdag!

edit: oh, en ik ben van plan om dingen uit te gaan proberen met quilten .
Ik doe het wel met de machine, maar ik moet ook nog heel veel oefenen merk ik. Met de hand ben ik helemaal onhandig want ik prik altijd in mijn vingers en alles. Breien en haken zijn echt heel fijn om zo op de bank voor de tv te doen. En je kan echt heel leuke dingen maken die bijna niemand heeft.

Quilten schijnt ook echt heel leuk te zijn, de moeder van een ex van me doet dat en die toonde me vol trots haar eerste paar werkjes. Het zag er echt gaaf uit, maar ik heb geloof ik nu al wel genoeg hobby's. Ik was het borduren ook nog vergeten, maar dat is meer lange-tijd project. Omdat ik daar echt de rust voor moet hebben, anders ga ik fouten maken en moet alles weer uitgehaald worden.

Citaat:
mijn moeder is een vestje aan het breien voor me, met mooi blauw en van geen wol. Want daar krijg ik uitslag en alergiesche reacties van.
Er zijn best veel garen die geen wol zijn hoor. En je hebt ook nog zoiets als babywol, daar kunnen de meeste mensen die allergisch zijn voor wol ook wel tegen. Omdat het bedoeld is voor een zacht kwetsbaar babyhuidje en al.
Oud 27-02-2012, 11:09
Verwijderd
Citaat:
De jongste poes van mijn ouders is echt een miserabele galbak voor de oudste poes in huis Zit oudje voor de deur, die ze zelf overigens open kan maken, hoort dat kleine loeder dat, positioneert zich meteen in covert ops-mode en zodra oudje door de deur komt *WHAM*, er boven op. Echt, iedere keer Oudje is 17, jonkie anderhalf volgens mij
Oud 27-02-2012, 11:11
Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Dit wordt een topdag.
En dat weet je nu al?
Oud 27-02-2012, 11:12
Neko*
Neko* is offline
Ik ging net weg en toen reed mijn trein niet. Nu moet ik over 10 minuten nog maar een poging wagen.
Oud 27-02-2012, 11:12
Verwijderd
Citaat:
Quilten schijnt ook echt heel leuk te zijn, de moeder van een ex van me doet dat en die toonde me vol trots haar eerste paar werkjes. Het zag er echt gaaf uit, maar ik heb geloof ik nu al wel genoeg hobby's.
Quilten is ook heel leuk. Maar er gaat echt heel veel tijd in zitten.
Oud 27-02-2012, 11:13
Pierrot
Pierrot is offline
Citaat:
En dat weet je nu al?
Ja, tenzij ik onderweg van A naar B aangereden wordt. Dat zou natuurlijk altijd kunnen. En ik heb superbelangrijke post met goed nieuws, dus meer YAY.
Oud 27-02-2012, 11:14
Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Quilten is ook heel leuk. Maar er gaat echt heel veel tijd in zitten.
Ik denk dat het teveel mijn geduld zou aantasten en dat ik uiteindelijk dingen kapot ga gooien en zo.

Citaat:
Ja, tenzij ik onderweg van A naar B aangereden wordt. Dat zou natuurlijk altijd kunnen. En ik heb superbelangrijke post met goed nieuws, dus meer YAY.
Wat voor leuke dingen gaan je in B doen dan? En goed nieuws is goed.
Oud 27-02-2012, 11:16
Pierrot
Pierrot is offline
Ik ga even langs bij de ouders van één van mijn beste vrienden.
Oud 27-02-2012, 11:16
Verwijderd
Citaat:
Ik denk dat het teveel mijn geduld zou aantasten en dat ik uiteindelijk dingen kapot ga gooien en zo.

Wat voor leuke dingen gaan je in B doen dan? En goed nieuws is goed.
Nou het grappige is dat ik dat ook altijd dacht, maar het heeft helemaal niet zoveel geduld nodig eigenlijk. Je bent wel constant bezig zeg maar, ten minste, met wat wij deden wel. Mijn moeder en ik maakte een soort dekens en kleedjes enzo. En je was er echt heel druk mee bezig, totaal niet iets waar je veel geduld voor moet hebben, maar dan was je wel weer zo 3 uur verder ofzo.
Oud 27-02-2012, 11:19
Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Nou het grappige is dat ik dat ook altijd dacht, maar het heeft helemaal niet zoveel geduld nodig eigenlijk. Je bent wel constant bezig zeg maar, ten minste, met wat wij deden wel. Mijn moeder en ik maakte een soort dekens en kleedjes enzo. En je was er echt heel druk mee bezig, totaal niet iets waar je veel geduld voor moet hebben, maar dan was je wel weer zo 3 uur verder ofzo.
Oh echt? Ik dacht juist dat je steeds lang bezig was en dan LANG moest wachten tot je weer verder kon en alles. Veel tijd heb ik wel, zolang ik maar bezig ben is het goed. Misschien dat ik dan toch eens iemand moet zoeken met wie ik het eens uit ga proberen. (want alleen is ook maar zo alleen)
Oud 27-02-2012, 11:22
Verwijderd
Hmm, tsja. Nee, het is wel veel herhaling, maar ik had absoluut niet een verveeld gevoel erbij ofzo . Dat heb ik bij sommige dingen nog wel eens, als ik echt hele stukken effen moet breien ofzo dan wil ik dat nog wel eens hebben .
Oud 27-02-2012, 11:22
Verwijderd
Citaat:

Er zijn best veel garen die geen wol zijn hoor. En je hebt ook nog zoiets als babywol, daar kunnen de meeste mensen die allergisch zijn voor wol ook wel tegen. Omdat het bedoeld is voor een zacht kwetsbaar babyhuidje en al.
Weet ik, een van die garen heeft ze gekocht. als het af is post ik het
Oud 27-02-2012, 11:23
Pierrot
Pierrot is offline
Citaat:
Hmm, tsja. Nee, het is wel veel herhaling, maar ik had absoluut niet een verveeld gevoel erbij ofzo . Dat heb ik bij sommige dingen nog wel eens, als ik echt hele stukken effen moet breien ofzo dan wil ik dat nog wel eens hebben .
Als het verveelt, waarom doe je het dan?
Oud 27-02-2012, 11:24
Verwijderd
Dat doe ik dan ook niet dan stop ik gewoon. Ga ik een paar dagen later wel weer verder.
Oud 27-02-2012, 11:24
Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Huhu, dat heb ik ook ja. Vooral als er dan ook echt geen afwisseling in kleur of rand of zo in zit, dat je echt alleen maar rechttoe rechtaan aan het breien bent, aaaaah. Heel vervelend. Ik ga dan altijd fouten maken, omdat ik sneller wil dan kan.
Oud 27-02-2012, 11:25
Neko*
Neko* is offline
Ok, nu is het echt tijd om weg te gaan.
Oud 27-02-2012, 11:37
DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Citaat:
Chocoladeverkrachting? Oh, the sweet imagery :bloos
Dit wilde je niet zien hoor, het was enorm slecht.
Oud 27-02-2012, 11:38
Verwijderd
Citaat:
Dit wilde je niet zien hoor, het was enorm slecht.
Maar eh, wat bedoel je er mee? Beschrijf het eens. In geuren en kleuren.
Oud 27-02-2012, 11:44
DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Citaat:
Maar eh, wat bedoel je er mee? Beschrijf het eens. In geuren en kleuren.
Oud 27-02-2012, 11:46
Lorelei
Lorelei is offline
Ik moet een essay schrijven over paradigma's in de taalwetenschap. En het is vrij simpel want er is 1 heel duidelijke paradigmawisseling geweest. MAAR DIE IS SAAI EN IK WIL IETS ANDERS OM OVER TE SCHRIJVEN.
Verwijderd
Is dit serieus ?
Lorelei
Lorelei is offline
Is dat wijf het nou nog steeds aan het proberen?

Ik ben er op zich wel voor dat we dit jaar met TIETEN naar het eurovisiesongfestival gaan ipv met 3 oude lullen...

Regels voor berichten