| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
.Oh, tof ^^. Ik was sowieso nog een keer van plan een af te spreken, maar ik wacht denk ik even mijn studentenkaart af . Dan kan ik lekker gratis door het hele land met de trein <3. Dus dat wordt wel weer na Wales. Maar tof dat je ze bewaart, want ik vind het echt heel lief en leuk enzo .
|
|
||
|
Citaat:
. Wat gaaf!Nee, precies. En in Wales kan ik ze toch niet aan . Zou een beetje vreemd zijn, in een stal met schapen . Ik pm je nog wel een keer voor een datum
|
|
||
|
Citaat:
Ik ga ontbijten. Het wordt sowieso een oploscappuccino, en iets te eten. Maar daar ben ik nog niet helemaal uit.
|
|
|||
|
Citaat:
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|||
|
Citaat:
Citaat:
|
|
|||
|
Citaat:
*afdruip*" Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
. Maar wel met de hand, want ik ben niet goed met naaimachines. Ik maak tot nu toe dus ook geen grote dingen. Breien en haken ligt me niet zo. Knippen en plakken daarentegen wel, dus dat ben ik de laatste tijd ook weer lekker aan het doen.En nu ga ik aankleden en met mijn mamma boodschappen doen . Dagdag!edit: oh, en ik ben van plan om dingen uit te gaan proberen met quilten .
|
|
|||
|
Citaat:
Met de hand ben ik helemaal onhandig want ik prik altijd in mijn vingers en alles. Breien en haken zijn echt heel fijn om zo op de bank voor de tv te doen. En je kan echt heel leuke dingen maken die bijna niemand heeft. Quilten schijnt ook echt heel leuk te zijn, de moeder van een ex van me doet dat en die toonde me vol trots haar eerste paar werkjes. Het zag er echt gaaf uit, maar ik heb geloof ik nu al wel genoeg hobby's. Ik was het borduren ook nog vergeten, maar dat is meer lange-tijd project. Omdat ik daar echt de rust voor moet hebben, anders ga ik fouten maken en moet alles weer uitgehaald worden. ![]() Citaat:
En je hebt ook nog zoiets als babywol, daar kunnen de meeste mensen die allergisch zijn voor wol ook wel tegen. Omdat het bedoeld is voor een zacht kwetsbaar babyhuidje en al.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]()
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|||
|
Citaat:
![]() Citaat:
En goed nieuws is goed.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
het grappige is dat ik dat ook altijd dacht, maar het heeft helemaal niet zoveel geduld nodig eigenlijk. Je bent wel constant bezig zeg maar, ten minste, met wat wij deden wel. Mijn moeder en ik maakte een soort dekens en kleedjes enzo. En je was er echt heel druk mee bezig, totaal niet iets waar je veel geduld voor moet hebben, maar dan was je wel weer zo 3 uur verder ofzo.
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Weet ik, een van die garen heeft ze gekocht. als het af is post ik het
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|
|
Ik moet een essay schrijven over paradigma's in de taalwetenschap. En het is vrij simpel want er is 1 heel duidelijke paradigmawisseling geweest. MAAR DIE IS SAAI EN IK WIL IETS ANDERS OM OVER TE SCHRIJVEN.
![]() |
|
|