Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik hou ook niet van de pillen. in mijn hele leven heb ik maar 1 paracetamol gehad. en dat was woensdag. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
auw!, daar hebben veel vrouwen last. mijn vriendinnen klagen er ook altijd over. ik heb altijd pijn aan mijn onderbuik dan. daar moet ik aan gaan beginnen. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() En nu begin in straks met de Nuva. Daar zitten minder hormonen in, maar volgens de huisarts blijft de waarde hormonen in je bloed hetzelfde, waardoor ik weer de kans krijg om alle kanten op te schieten. Maar dat hoeft dus niet en is een kwestie van uitproberen, vandaar. Anders ga ik aan het spiraaltje. Maar ik moest even wachten tot ik zeker wist dat het van de pil kwam, ermee stoppen dus. En toen moest mijn cyclus weer een beetje normaal worden en dat duurde even. En nu doet het weer een beetje wat het moet doen en ga ik met de volgende menstruatie beginnen met de Nuva.
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Toen begon ik weer met een strip, om bepaalde redenen, en toen merkte ik echt meteen weer het verschil, gruwelijk gewoon. Dus nu begin ik er voorlopig echt niet meer aan. |
![]() |
||
Citaat:
|
Ik heb juist hele positieve ervaringen met het spiraal. Er zijn overigens verschillende soorten. Mijn moeder heeft vroeger een koperspiraal gehad en haar lichaam zette zich er tegen af. Ik heb zelf een hormoonspiraal. Dit is al de tweede (ze gaan 5 jaar mee) en ik heb er nooit problemen mee gehad. Het voordeel is vooral dat de hormonen enkel en alleen in de baarmoeder terecht komen en ze dus niet in je stofwisseling terecht komen zoals bij de pil.
Maar ik moet zeggen dat ik ook veel positieve dingen heb gehoord over de nuvaring. Mijn beste vriendin vond het een opluchting na jaren van problemen met de pil. |
![]() |
||
Citaat:
|
|