Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-03-2012, 01:16
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Tering Christus, mijn pa liet een scheet en ik moest met mijn kop uit de deur hangen om te overleven
Oud 09-03-2012, 01:17
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Tering Christus, mijn pa liet een scheet en ik moest met mijn kop uit de deur hangen om te overleven
Oud 09-03-2012, 06:40
Verwijderd
Toch is Gnork nu al bijna 48 uur niet online!
Oud 09-03-2012, 06:46
Verwijderd
Goedemorgen

door Phoebe kwam ik er net achter dat ik gesloten topics met 502 posts gewoon weer open kan doen
Oud 09-03-2012, 07:32
Rationeel
Rationeel is offline
goeeeeedemorgen!
Oud 09-03-2012, 08:00
Verwijderd
morgen!

ben net 3keer flauwgevallen.
Oud 09-03-2012, 08:11
Rationeel
Rationeel is offline
drie keer is scheepsrecht!
Oud 09-03-2012, 08:29
Martiño
Martiño is offline
Rationeel! <3

*knuffelt*
Oud 09-03-2012, 08:50
Rationeel
Rationeel is offline

*knuffelt terug*
Oud 09-03-2012, 08:50
Rationeel
Rationeel is offline
27 april is de verwachte opleveringsdatum!
Oud 09-03-2012, 09:34
Rationeel
Rationeel is offline
dit weekend gaan ze de eerste betonnen liggers inhijsen bij 24 oktoberplein...
Oud 09-03-2012, 09:49
Rationeel
Rationeel is offline
Oud 09-03-2012, 09:53
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Daar wilde jij heen toch? Maar dan zijn we bij je moeder? HOE MOET DAT NOU?!
Oud 09-03-2012, 09:56
Rationeel
Rationeel is offline
ze beginnen vanavond al om 22:00.....

en ze doen er twee weekenden over, dus volgende week weer een kans. ik denk dat ik dit weekend veel te spannend vind, omdat ik zelf een deel van de uitvoeringsberekeningen heb gemaakt
Oud 09-03-2012, 10:01
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
ze beginnen vanavond al om 22:00.....

en ze doen er twee weekenden over, dus volgende week weer een kans. ik denk dat ik dit weekend veel te spannend vind, omdat ik zelf een deel van de uitvoeringsberekeningen heb gemaakt
Des te meer reden om erbij te zijn
Oud 09-03-2012, 10:16
Verwijderd
Citaat:
Daar heb ik gewoond
Oud 09-03-2012, 11:00
Verwijderd
*rondjes ren door topic*

Ik ga bijna naar huis en ik heb er zoooooooooooooooooooooo'n zin in
Oud 09-03-2012, 11:50
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Goedemorgen

door Phoebe kwam ik er net achter dat ik gesloten topics met 502 posts gewoon weer open kan doen
Graag gedaan
Oud 09-03-2012, 11:54
Miekje*
Miekje* is offline
Oh jongens, wat heb ik een gigantische pijn. Ik ben niet van de pillen, absoluut niet zelfs, maar het is toch echt niet meer te doen, even... Godver. En ik wou nog wel de tuin in vandaag.
Oud 09-03-2012, 12:12
Neko*
Neko* is offline
Oud 09-03-2012, 12:12
Neko*
Neko* is offline
Dat was niet als reactie op jou bedoeld hoor, Miekje! Ik deed gewoon even een dansje!
Oud 09-03-2012, 12:14
Verwijderd
Citaat:
Oh jongens, wat heb ik een gigantische pijn. Ik ben niet van de pillen, absoluut niet zelfs, maar het is toch echt niet meer te doen, even... Godver. En ik wou nog wel de tuin in vandaag.
waar heb je pijn?
ik hou ook niet van de pillen. in mijn hele leven heb ik maar 1 paracetamol gehad. en dat was woensdag.
Oud 09-03-2012, 12:24
Carn
Carn is offline

"Samen Rationeel Verkopen"
Oud 09-03-2012, 12:25
Lorelei
Lorelei is offline
Rationeel is niet te koop, die is van mij
Oud 09-03-2012, 12:35
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
waar heb je pijn?
ik hou ook niet van de pillen. in mijn hele leven heb ik maar 1 paracetamol gehad. en dat was woensdag.
Onderrug, heel, heel, heel erg. Ongesteld enzo. Het is geloof ik nog nooit zo erg geweest. Gelukkig kan ik bij mijn volgende menstruatie weer aan de anticonceptie .
Oud 09-03-2012, 12:40
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Onderrug, heel, heel, heel erg. Ongesteld enzo. Het is geloof ik nog nooit zo erg geweest. Gelukkig kan ik bij mijn volgende menstruatie weer aan de anticonceptie .
Aleve Feminax
Oud 09-03-2012, 12:41
Verwijderd
Citaat:
*aai*
auw!, daar hebben veel vrouwen last. mijn vriendinnen klagen er ook altijd over. ik heb altijd pijn aan mijn onderbuik dan.

daar moet ik aan gaan beginnen. dat moest helpen tegen het flauwvallen en duizeligheid.
Oud 09-03-2012, 12:42
Verwijderd
Citaat:
Aleve Feminax
dat wilde ik ook typen.
Oud 09-03-2012, 12:42
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Aleve Feminax
Maar ik heb een uur geleden al twee paracetamol gehad, dat bedacht ik me later ook pas . Ik heb er hier nog liggen. Over een uur of wat dan maar.
Oud 09-03-2012, 12:44
Verwijderd
Citaat:
Aleve Feminax
Ik ben die blauwe rakkers zo dankbaar <3333
Oud 09-03-2012, 12:45
Verwijderd
Citaat:
Maar ik heb een uur geleden al twee paracetamol gehad, dat bedacht ik me later ook pas . Ik heb er hier nog liggen. Over een uur of wat dan maar.
Paracetamol werkt minder goed tegen menstruatiepijn. Bij mij in ieder geval niet. Naproxen (wat in Aleve Feminax zit) is beter voor baarmoedersamentrekkingspijn, las ik.
Oud 09-03-2012, 12:45
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
*aai*
auw!, daar hebben veel vrouwen last. mijn vriendinnen klagen er ook altijd over. ik heb altijd pijn aan mijn onderbuik dan.

daar moet ik aan gaan beginnen. dat moest helpen tegen het flauwvallen en duizeligheid.
Ja, helpt het ook tegen. Door omstandigheden ben ik een tijdje gestopt nu, en het begint weer verdacht veel te lijken op wat ik had voordat ik überhaupt ook aan de pil ging. Toen was het echt flauwvallen, duizeligheid en overgeven wat de klok slaat. En duisenthoofdpijn en buikpijn enzo. Maar die kant gaat het nu ook weer op, dus. En bij de volgende menstruatie kan ik eraan beginnen, en daar kan ik niet op wachten .
Oud 09-03-2012, 12:46
Verwijderd
paracetamol werkt bij mij helemaal niet.
een meisje in mijn klas neemt er 6 op een dag. ze is verslaafd aan, zonder dat ze ze nodig heeft.
Oud 09-03-2012, 12:47
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik heb wel ernstige 'ik wil niet meer bewegen' pijn de eerste en soms de tweede dag, maar rugpijn heb ik echt nog nooit gehad. Niet door menstruatie in ieder geval. Lijkt me heel naar.
Kusje op Miekje!
Oud 09-03-2012, 12:48
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Paracetamol werkt minder goed tegen menstruatiepijn. Bij mij in ieder geval niet. Naproxen (wat in Aleve Feminax zit) is beter voor baarmoedersamentrekkingspijn, las ik.
Is ook, maar ik was even vergeten dat we ook nog Aleve hadden staan, dus ik nam maar paracetamol in.
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ik heb wel ernstige 'ik wil niet meer bewegen' pijn de eerste en soms de tweede dag, maar rugpijn heb ik echt nog nooit gehad. Niet door menstruatie in ieder geval. Lijkt me heel naar.
Kusje op Miekje!
Dankjewel! En deze rugpijn is ook heel erge 'ik wil net bewegen'-pijn! Maar het is ietsje minder, ik kan nu weer normaal ademhalen.
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Miek, waarom ben je gestopt met de pil? (Of wil je dat niet vertellen?)
Oud 09-03-2012, 12:49
Verwijderd
Ik heb ook vooral ook rugpijn, ja.

Ik ben nu gestopt met de pil omdat ik er depressief en agressief en alles van werd (kwam ik ook lekker laat achter ), en de pijn is meteen weer begonnen heur
Oud 09-03-2012, 12:54
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Miek, waarom ben je gestopt met de pil? (Of wil je dat niet vertellen?)
Omdat ik er emotioneel alle kanten van op schoot. Echt de verkeerde kanten ook vooral, zeg maar. Net als Stefenootje. En er lekker laat achter komen, ook . Ik was ermee gestopt en twee weken later dacht ik opeens: goh, wat is de wereld mooi! Dat idee, dus.

En nu begin in straks met de Nuva. Daar zitten minder hormonen in, maar volgens de huisarts blijft de waarde hormonen in je bloed hetzelfde, waardoor ik weer de kans krijg om alle kanten op te schieten. Maar dat hoeft dus niet en is een kwestie van uitproberen, vandaar. Anders ga ik aan het spiraaltje.

Maar ik moest even wachten tot ik zeker wist dat het van de pil kwam, ermee stoppen dus. En toen moest mijn cyclus weer een beetje normaal worden en dat duurde even. En nu doet het weer een beetje wat het moet doen en ga ik met de volgende menstruatie beginnen met de Nuva.
Oud 09-03-2012, 12:57
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Omdat ik er emotioneel alle kanten van op schoot. Echt de verkeerde kanten ook vooral, zeg maar. Net als Stefenootje. En er lekker laat achter komen, ook . Ik was ermee gestopt en twee weken later dacht ik opeens: goh, wat is de wereld mooi! Dat idee, dus.

En nu begin in straks met de Nuva. Daar zitten minder hormonen in, maar volgens de huisarts blijft de waarde hormonen in je bloed hetzelfde, waardoor ik weer de kans krijg om alle kanten op te schieten. Maar dat hoeft dus niet en is een kwestie van uitproberen, vandaar. Anders ga ik aan het spiraaltje.

Maar ik moest even wachten tot ik zeker wist dat het van de pil kwam, ermee stoppen dus. En toen moest mijn cyclus weer een beetje normaal worden en dat duurde even. En nu doet het weer een beetje wat het moet doen en ga ik met de volgende menstruatie beginnen met de Nuva.
Ik had ook heel veel last van de pil en ben toen overgegaan op de nuva. Dat is een tijdlang goed gegaan, veel minder last van die hormonen En toen kelderde m'n libido naar beneden het nulpunt en ben ik weer gestopt
Oud 09-03-2012, 12:58
Verwijderd
Citaat:
Haha, ik had echt hetzelfde Naja, niet per se dat de wereld mooi was, maar ik was al twee maanden gestopt, en ik dacht goh, wat voel ik me de laatste tijd goed voor mijn doen.
Toen begon ik weer met een strip, om bepaalde redenen, en toen merkte ik echt meteen weer het verschil, gruwelijk gewoon.
Dus nu begin ik er voorlopig echt niet meer aan.
Oud 09-03-2012, 13:00
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Wat kut! Ik heb wel veel goede verhalen gehoord over de nuvaring

Over spiraaltjes niet trouwens want mijn moeder had die en toen was mijn zus daar! En ze zei dat ze hem steeds voelde zitten.
Oud 09-03-2012, 13:00
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Wat kut! Ik heb wel veel goede verhalen gehoord over de nuvaring

Over spiraaltjes niet trouwens want mijn moeder had die en toen was mijn zus daar! En ze zei dat ze hem steeds voelde zitten.
Ik heb ook wel veel goede verhalen gehoord ja. Dus ik ben benieuwd.
Oud 09-03-2012, 13:02
Verwijderd
Maar ik ben een beetje huiverig voor andere soorten anticonceptie.

Dusja. Nu heb ik wel nooit meer seks ofzo. :')
Oud 09-03-2012, 13:02
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Maar ik ben een beetje huiverig voor andere soorten anticonceptie.

Dusja. Nu heb ik wel nooit meer seks ofzo. :')
Waarom?
Oud 09-03-2012, 13:03
Verwijderd
Ja weet niet, vind dat allemaal maar niks. Spiraaltje al helemaal niet, condooms vind ik ook vreselijk (en vertrouw ik niet genoeg ) nuvaring lijkt me ook maar niks.

Maar goed, ik doe ook graag moeilijk hoor.
Oud 09-03-2012, 13:04
Vowel
Vowel is offline
Ik heb juist hele positieve ervaringen met het spiraal. Er zijn overigens verschillende soorten. Mijn moeder heeft vroeger een koperspiraal gehad en haar lichaam zette zich er tegen af. Ik heb zelf een hormoonspiraal. Dit is al de tweede (ze gaan 5 jaar mee) en ik heb er nooit problemen mee gehad. Het voordeel is vooral dat de hormonen enkel en alleen in de baarmoeder terecht komen en ze dus niet in je stofwisseling terecht komen zoals bij de pil.

Maar ik moet zeggen dat ik ook veel positieve dingen heb gehoord over de nuvaring. Mijn beste vriendin vond het een opluchting na jaren van problemen met de pil.
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ja zo blijft er weinig over ik wilde al prikpil noemen, maar hè
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ja weet niet, vind dat allemaal maar niks. Spiraaltje al helemaal niet, condooms vind ik ook vreselijk (en vertrouw ik niet genoeg ) nuvaring lijkt me ook maar niks.

Maar goed, ik doe ook graag moeilijk hoor.
Ja, dan houdt het wel een beetje op. Alhoewel, je hebt ook de prikpil nog, en hormoonpleisters, en en en... Kwestie van aan de huisarts vragen.
Oud 09-03-2012, 13:07
Lorelei
Lorelei is offline
Ik vind condooms ook niet bepaald ideaal, maar op dit moment is het dat of geen seks.. mja.

Regels voor berichten