Advertentie | |
|
![]() |
|
Hoe doet je dat, als je een sollicatiebrief stuurt naar iemand die je een paar keer gesproken hebt en tutoyeert, maar niet goed kent? ''We hebben elkaar een aantal keer gesproken, maar ik zal nog wat meer over mezelf vertellen,'' wil ik zeggen, maar dan beter.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Of doe je nog steeds dingen voor ze? |
![]() |
|
''We hebben elkaar al een aantal keer gesproken, maar ik zal mijn motivatie wat verder toelichten,'' heb ik nu, maar dat klinkt toch niet helemaal goed, want we hebben het er nooit echt over gehad dat ik voor ze zou gaan werken.
|
We hebben elkaar al een aantal keren gesproken, en het lijkt me een mooie uitdaging (of iets anders, wat van toepassing is) om ook voor jullie te werken. Ik hoop dat dit mogelijk is (als je een open sollicitatie stuurt)/Daarom reageer ik bij deze ook op jullie vacature. Graag wil ik mijn motivatie en vaardigheden bij deze uitleggen, en in een gesprek bij jullie (of bij u/jij) komen toelichten.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
|