Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Oh, dat ik er niet goed naar kijk, of eigenlijk, het allemaal gewoon niet zo begrijp, dat geef ik ronduit toe hoor.
Ik kijk gewoon liever naar lekker ritmische hiphop ofzo, zie je meteen wat er gebeurt, lekker hip en snel, hoppa. In plaats van al interpretatieve gedweil. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Nee, ok, ik snap best wat je bedoelt. Hiphop kijkt ook 'lekker'. Team Thom moet zo ontzettend winnen trouwens. |
![]() |
||
Citaat:
En nou ja, ik kijk het natuurlijk ook om de dans. Maar ik moet zeggen dat ik al die zooi eromheen steeds vervelender begin te vinden.
|
*zucht* En nee, je kan natuurlijk niet gewoon de uitslag geven, eerst moet er een ellenlange samenvatting komen van de aflevering die we net hebben gezien.
|
Verwijderd
|
@sann: Misschien moet je inderdaad maar eens uitrekenen hoe lang je in een koophuis zou moeten wonen voordat het goedkoper is dan een huurhuis van hetzelfde kaliber. Bij ons was dat bv. maar drie jaar, omdat de huurprijzen nu zo hard stijgen en de koopprijzen zo laag staan. Alleen moet je dan wel eerst een grotemensenbaan hebben natuurlijk, anders krijg je geen hypotheek.
|
![]() |
|
|