Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-05-2012, 11:14
Verwijderd
Ik was vandaag voor het eerst nog níet wakker toen mijn wekker om 8.15 ging
Advertentie
Oud 11-05-2012, 11:20
Verwijderd
Hebben jullie een goed idee wat ik voor moeders kan doen zondag? Ik kan niet naar haar toe en ik kan ook niet naar een winkel om iets te kopen...
Oud 11-05-2012, 11:21
Miekje*
Miekje* is offline
Je kunt haar bellen en een fijne moederdag wensen?
Oud 11-05-2012, 11:21
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Probeer je borsthaar maar eens in te vlechten
Kan je dat mooi ja? Sexeh!
Oud 11-05-2012, 11:37
Verwijderd
Citaat:
Kan je dat mooi ja? Sexeh!
Fuck yeah, hotness overkill on yo' ass

// Hells yeah, bijna klaar met m'n assignment voor deze week
Oud 11-05-2012, 11:44
Verwijderd
*reageer op allang voorbij kringgesprek*
Ik huil bijna alleen uit boosheid/frustratie bij ontroering krijg ik wel snel brok in keel en waterige ogen, maar niet echt janken (dus merci-reclames and up).
Oud 11-05-2012, 11:51
Verwijderd
Ik huil volgens mij meer dan ik zelf denk of dan men zou vermoeden Stiekem best vaak namelijk. 5 tot 10 keer in de maand haal ik ook makkelijk. En dat zeg ik nu alsof dat een heel knappe prestatie is
Oud 11-05-2012, 11:53
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
*reageer op allang voorbij kringgesprek*
Ik huil bijna alleen uit boosheid/frustratie bij ontroering krijg ik wel snel brok in keel en waterige ogen, maar niet echt janken (dus merci-reclames and up).
God ja, die Merci-reclames vooral het liedje
Oud 11-05-2012, 11:53
Miekje*
Miekje* is offline
dhjewbfhyewlgafehjrvbhjwlgahklbhvjvbhjdbhjewgfwlha Ik word gek van dat gebel. Ik wil godverdomme alleen maar een stage, is dat nou zo moeilijk?
Oud 11-05-2012, 11:54
Verwijderd
Citaat:
Wat is Hugo een wanstaltige film, ik heb moeite met de film afkijken
Ik wilde hier gisteren op reageren met "Uice naamzoek. En ik vond de film niet wanstaltig, maar het meisje en het jongetje wel, en de film vooral heel erg overrated". Maar toen was mijn internet stuk.
Oud 11-05-2012, 11:59
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ik denk dat niemand er ervan uit gaat dat je op vrijdag, om half 12, nog ligt te slapen .
Dan nog! Om twaalf uur bellen is al erg genoeg, maar als het nou ook een belangrijk telefoontje is. Ik heb er ook een schijthekel aan als mensen me lastig vallen met nutteloze telefoontjes die ze ook gewoon door kunnen mailen/sms'en.

Maar gelukkig kan mijn telefoon op Stil. En Stefenootje naamzoek, als de telefoon bij mij in de oplader zit, werkt de trilfunctie ook niet!
Oud 11-05-2012, 12:01
Miekje*
Miekje* is offline
Misschien komt het omdat ik nooit gebeld word .
Oud 11-05-2012, 12:02
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ik wilde hier gisteren op reageren met "Uice naamzoek. En ik vond de film niet wanstaltig, maar het meisje en het jongetje wel, en de film vooral heel erg overrated". Maar toen was mijn internet stuk.
Ah, gelukkig, ik dacht al dat ik GEK was geworden Het leek constant alsof ze verkeerd geregisseerd waren, steeds die 'verkeerde', ongeloofwaardige reacties, en ook veel te overgeacteerd.
Oud 11-05-2012, 12:06
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Waahjoooh, net terug van dat feestje en 1) Er bleken maar 3 van de collega's te zijn, 2) Het was een 90s avond, 3) Ik was de oudste in de hele toko, 4) Het was abnormaal warm binnen en 5) Ik heb me helemaal de graftering gedanst en gezongen.

Maar jezus, wat een noobies zijn al die studentjes. Sommigen waren 'verkleed' (ja, 2 staartjes is echt ZO fucking 90s!) en 1 kerel had een groot VW-logo om z'n nek, dus ik zei "Hee, Mike D!" en hij zo "eeeuh, wat?" "Van de beastie boys. Dat VW-logo..." "Oh zal wel. Vond 't gewoon wel leuk".
En dat was overigens ook jaren 80, wat de DJ ook niet snapte, want er werd ook vrij veel 80s gedraaid (Another one bites the dust? Kriss Kross? Run DMC?).

/oud wijf.
Had je nog sjans?
Oud 11-05-2012, 12:07
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ah, gelukkig, ik dacht al dat ik GEK was geworden Het leek constant alsof ze verkeerd geregisseerd waren, steeds die 'verkeerde', ongeloofwaardige reacties, en ook veel te overgeacteerd.
Mijn oordeel staat op F,TV&R!
Oud 11-05-2012, 12:20
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Mijn oordeel staat op F,TV&R!
Gelezen, en eens met die nutteloze subplots. Dat de agent
Spoiler
en de toegevoegde waarde van Christopher Lee met het boek was me ook niet duidelijk (wel opmerkelijk dat ie op 89-jarige leeftijd nog aan het werk is!).

Het klokkenmaken leek een beetje op de achtergrond te verdwijnen door het Mélies-plot, idd. Geen ramp ofzo, maar wel apart.
Oud 11-05-2012, 12:22
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
en de toegevoegde waarde van Christopher Lee met het boek was me ook niet duidelijk (wel opmerkelijk dat ie op 89-jarige leeftijd nog aan het werk is!).
Tsja, slechte pensioenvoorziening ofzo?
Oud 11-05-2012, 13:00
Verwijderd
Nou, gaat weer goed hier.
Oud 11-05-2012, 13:17
Verwijderd
Ik ben in een heel erge v-lid bui
Oud 11-05-2012, 13:18
Miekje*
Miekje* is offline
Hier nog een . Zullen we samen zeuren? Wat heb jij?
Oud 11-05-2012, 13:19
Verwijderd
Het is te whiny om hier neer te zetten Ben bang voor de reacties als ik het doe.
Oud 11-05-2012, 13:20
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Had je nog sjans?
Dat spreekt voor zich. Maar het was met een kerel gekleed in een luier + slabbetje en een shirt waar op stond dat 'ie borstvoeding moest hebben.
Ik liet maar weten dat dat bij mij niet werkte en toen zei 'ie "oh, komt er geen bier uit jouw tieten dan?". En later wou 'ie volgens mij met me mee naar huis, en de deurman dacht ook dat 'ie met mij meeging, maar hell no.
Oud 11-05-2012, 13:23
Verwijderd
PM kan ook Stefenootje!

Ik ben ik een vrolijke chaotische bui vandaag.
Oud 11-05-2012, 13:25
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Het is te whiny om hier neer te zetten Ben bang voor de reacties als ik het doe.
Pm dan!
Oud 11-05-2012, 13:26
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Dat spreekt voor zich. Maar het was met een kerel gekleed in een luier + slabbetje en een shirt waar op stond dat 'ie borstvoeding moest hebben.
Ik liet maar weten dat dat bij mij niet werkte en toen zei 'ie "oh, komt er geen bier uit jouw tieten dan?". En later wou 'ie volgens mij met me mee naar huis, en de deurman dacht ook dat 'ie met mij meeging, maar hell no.
Teh fuck? Ik kom duidelijk te weinig op COC-feestjes!
Oud 11-05-2012, 13:27
Verwijderd
Nah, maar het is ook gewoon een non-issue. Het is meer dat ik me blah voel.
Heb afgezegd voor vanavond, heb gezegd dat ik ziek ben, en dat vind ik echt laf van mezelf. Ik kan het gewoon niet opbrengen om gezellig te doen en geslaagde mensen onder ogen te komen (heb een verjaardag). Maarja, voor die verjaardag ben ik gisteren wel speciaal naar m'n ouders gekomen, dus lekker zonde van het reisgeld en de moeite. En m'n moeder wordt altijd best geirriteerd als ik dingen afzeg, omdat ik best vaak de neiging heb om ergens niet naar toe te gaan. Dus ik zit te twijfelen of ik zometeen niet gewoon weer naar m'n kamer zal gaan, omdat ik geen zin heb in een kwade moeder om me heen. En uberhaupt. Dat ik hier niet kan beslissen wat ik zelf eet. En m'n vervelende zusje.
Maarja dat is mooi zonde van het geld, en ik maak me sowieso abnormaal druk om geld uitgeven terwijl ik nog genoeg heb en en en bah Ik wil het hele weekend onder de dekens kruipen met een joint en nergens aan denken.

Nou, dat was wel weer v-lid genoeg voor een hele maand.
Oud 11-05-2012, 13:32
Verwijderd
*aai* Soms is alles gewoon kut
Oud 11-05-2012, 13:33
Miekje*
Miekje* is offline
Ja, soms zit alles even tegen, ja. Dat heb ik op dit moment ook. Het komt wel weer goed, maar meh.
Oud 11-05-2012, 13:33
Zeppelin
Zeppelin is offline
Citaat:
Dit ja. Alleen als iets (hagelslag) aan mijn brood moet plakken. Mijn moeder doet het overal op, zelfs met pindakaas, goor jonge!

OT: Aardappelsalade. Ik hoor hier al dagen hoe lekker die van mijn moeder is, maar het is koude aardappel met mayo.
je kan veel over haar zeggen maar die aardappelsalade van haar is niet te versmaden.
Oud 11-05-2012, 13:34
Verwijderd
Hoezo 'zelfs met pindakaas'? Ik doe ook altijd boter op m'n brood, zelfs met pindakaas. Anders is het toch een droge bende?
Oud 11-05-2012, 13:36
Verwijderd
Oh, m'n moeder is niet boos, en vind het niet nodig dat ik wegga. Nou, dan blijf ik nog wel tot morgen ofzo.
Oud 11-05-2012, 13:42
Miekje*
Miekje* is offline
Dat is in ieder geval weer een zorg minder, Stefenootje .
Oud 11-05-2012, 13:47
Verwijderd
Citaat:
Hoezo 'zelfs met pindakaas'? Ik doe ook altijd boter op m'n brood, zelfs met pindakaas. Anders is het toch een droge bende?
Ik heb ook met de jaren boter leren waarderen
Oud 11-05-2012, 13:49
Verwijderd
Als je brood een droge bende is zonder boter, heb je gewoon crappy brood
niets mis met boter op je brood verder, als je dat lekker vindt
Oud 11-05-2012, 13:50
Verwijderd
Citaat:
Als je brood een droge bende is zonder boter, heb je gewoon crappy brood
Dat is ook weer zo ja. Maar ik ben het zo gewend om er boter op te doen, dat het voor m'n gevoel maar droog zou zijn.
Oud 11-05-2012, 13:56
Verwijderd
van het voedingscentrum moet je zelfs zachte margarine/halvarine op je brood doen, vanwege linolzuur en vitamine D. Maar als ik eens boter op mijn brood smeer, doe ik dat voor de smaak en is het roomboter.
Oud 11-05-2012, 13:56
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik ga, op aanraden van mijn moeder, afbakbroodjes uit de extra vriezer halen, zegt ze als ik terug ben pas "misschien wil je vader ook wel". Zeg dat dan eerder.
En ze hoort me 10 minuten bezig in de keuken, eieren breken en kloppen en pas als het in de pan zit "misschien wil je vader ook wel". ZEG DAT DAN EERDER
Oud 11-05-2012, 13:58
Verwijderd
Moeders.
Oud 11-05-2012, 14:00
Verwijderd
Laatst ging ik perzikflapjes maken, we hadden vrienden op bezoek, dus ik aan iedereen in de kamer vragen: wil jij zo een perzikflapje? en twee mensen zeiden 'nee, ik wil ijs' en ik zei 'je mag wel allebei hoor' en toen zei de ene 'dan wil ik wel allebei' dus ik vroeg aan de andere 'en jij?' en hij zei 'ik wil ijs' en ik zei 'dat zei je al, maar wil je een perzikflapje?' en hij zei 'ik wil ijs' dus toen ging ik voor iedereen behalve voor hem een perzikflapje maken. Dus drie kwartier later was ik die aan het ronddelen, en toen zei hij 'oh, dat ziet er lekker uit, mag ik er toch een?'
Oud 11-05-2012, 14:01
Verwijderd
(dus toen heb ik gezegd dat hij die dan zelf mocht gaan maken )
Oud 11-05-2012, 14:02
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik voel je pijn maar mijn vader wil niks, want die slaapt.
Oud 11-05-2012, 14:02
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ik ga, op aanraden van mijn moeder, afbakbroodjes uit de extra vriezer halen, zegt ze als ik terug ben pas "misschien wil je vader ook wel". Zeg dat dan eerder.
En ze hoort me 10 minuten bezig in de keuken, eieren breken en kloppen en pas als het in de pan zit "misschien wil je vader ook wel". ZEG DAT DAN EERDER
Pssst, dat is een hint. Daarmee bedoelt ze, dat als jij iets aan het maken bent, het misschien leuk/lief/aardig/onbaatzuchtig is om uit eigen initiatief je ouders te vragen of ze misschien ook iets willen, als je toch al bezig bent.
Oud 11-05-2012, 14:12
Verwijderd
Citaat:
van het voedingscentrum moet je zelfs zachte margarine/halvarine op je brood doen, vanwege linolzuur en vitamine D. Maar als ik eens boter op mijn brood smeer, doe ik dat voor de smaak en is het roomboter.
Het voedingscentrum is ook opgericht door.. Becel, geloof ik, of Blue Band ofzo. In ieder geval een merk dat boterproducten maakt. Dat ze met klem margarine/halvarine aanraden voor op brood is gewoon reclame voor hun eigen producten.
Verwijderd
http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1857687
zijn gebruik van leestekens is fascinerend
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Pssst, dat is een hint. Daarmee bedoelt ze, dat als jij iets aan het maken bent, het misschien leuk/lief/aardig/onbaatzuchtig is om uit eigen initiatief je ouders te vragen of ze misschien ook iets willen, als je toch al bezig bent.
Dat weet ik, maar dat doen zij ook nooit, dus dikke neus.
Oud 11-05-2012, 14:13
Verwijderd
Citaat:
Het voedingscentrum is ook opgericht door.. Becel, geloof ik, of Blue Band ofzo. In ieder geval een merk dat boterproducten maakt. Dat ze met klem margarine/halvarine aanraden voor op brood is gewoon reclame voor hun eigen producten.
ze zeggen onafhankelijk te zijn!
Citaat:
De Stichting Voedingscentrum Nederland wordt via een instellingssubsidie gefinancierd van het ministerie van Economische Zaken, Landbouw en Innovatie en het ministerie van Volksgezondheid, Welzijn en Sport.

Hiernaast ontvangt het Voedingscentrum projectsubsidies van de bovengenoemde ministeries en van andere subsidieverstrekkers zoals ZonMw.

Het Voedingscentrum accepteert geen financiële bijdragen van bedrijven of andere instellingen in ruil voor het overnemen en/of uitdragen van een bepaalde stellingname. Daarvoor is deze Gedragscode opgesteld.
Maar sowieso zijn ze wel vrij ouderwets en conservatief in hun adviezen. Zo vinden ze dat vegetariërs voldoende Tivall, Valess, Goodbite en Vivera moeten eten.
Oud 11-05-2012, 14:14
Verwijderd
Hoewel ik daar trouwens geen goede bron voor heb, want ik geloof dat iemand het me gewoon een keer heeft verteld.

Er zijn ook allemaal placemats van het Voedingscentrum, voor kinderen, en daarop zitten ze ook boterhammen met margarine aan te raden.
Oud 11-05-2012, 14:16
Verwijderd
Het Voedingscentrum schijnt ook gezegd te hebben dat kinderen van 6 best 2 glazen cola light per dag mogen. :')
Daar was in ieder geval een topic over op Viva. Al die moeders buitelden over elkaar heen om aan te geven wat hun kinderen allemaal niet mochten en wat voor goede moeders ze zijn. Gruwelijk erg af en toe die topics daar.
Oud 11-05-2012, 14:19
Verwijderd
het voedingscentrum zegt dat je kinderen tot zes jaar niet méér dan 2 glazen light fris mag geven, dat is wat anders dan dat 2 glazen light fris goed voor ze zou zijn
Oud 11-05-2012, 14:20
Verwijderd
eerst had becel.nl ook een voedingswijzer die als je een dag geen alcohol had gedronken, je waarschuwde dat je wel 1-2 glazen alcoholhoudende drank per dag moest
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten