Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Maar gelukkig kan mijn telefoon op Stil. En Stefenootje naamzoek, als de telefoon bij mij in de oplader zit, werkt de trilfunctie ook niet! ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
Spoiler
Het klokkenmaken leek een beetje op de achtergrond te verdwijnen door het Mélies-plot, idd. Geen ramp ofzo, maar wel apart.
||
Citaat:
Ik liet maar weten dat dat bij mij niet werkte en toen zei 'ie "oh, komt er geen bier uit jouw tieten dan?". En later wou 'ie volgens mij met me mee naar huis, en de deurman dacht ook dat 'ie met mij meeging, maar hell no. ![]()
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Nah, maar het is ook gewoon een non-issue. Het is meer dat ik me blah voel.
Heb afgezegd voor vanavond, heb gezegd dat ik ziek ben, en dat vind ik echt laf van mezelf. Ik kan het gewoon niet opbrengen om gezellig te doen en geslaagde mensen onder ogen te komen (heb een verjaardag). Maarja, voor die verjaardag ben ik gisteren wel speciaal naar m'n ouders gekomen, dus lekker zonde van het reisgeld en de moeite. En m'n moeder wordt altijd best geirriteerd als ik dingen afzeg, omdat ik best vaak de neiging heb om ergens niet naar toe te gaan. Dus ik zit te twijfelen of ik zometeen niet gewoon weer naar m'n kamer zal gaan, omdat ik geen zin heb in een kwade moeder om me heen. En uberhaupt. Dat ik hier niet kan beslissen wat ik zelf eet. En m'n vervelende zusje. Maarja dat is mooi zonde van het geld, en ik maak me sowieso abnormaal druk om geld uitgeven terwijl ik nog genoeg heb en en en bah ![]() Nou, dat was wel weer v-lid genoeg voor een hele maand. |
![]() |
||
Citaat:
|
Ik ga, op aanraden van mijn moeder, afbakbroodjes uit de extra vriezer halen, zegt ze als ik terug ben pas "misschien wil je vader ook wel". Zeg dat dan eerder.
En ze hoort me 10 minuten bezig in de keuken, eieren breken en kloppen en pas als het in de pan zit "misschien wil je vader ook wel". ZEG DAT DAN EERDER ![]()
|
Verwijderd
|
Laatst ging ik perzikflapjes maken, we hadden vrienden op bezoek, dus ik aan iedereen in de kamer vragen: wil jij zo een perzikflapje? en twee mensen zeiden 'nee, ik wil ijs' en ik zei 'je mag wel allebei hoor' en toen zei de ene 'dan wil ik wel allebei' dus ik vroeg aan de andere 'en jij?' en hij zei 'ik wil ijs' en ik zei 'dat zei je al, maar wil je een perzikflapje?' en hij zei 'ik wil ijs' dus toen ging ik voor iedereen behalve voor hem een perzikflapje maken. Dus drie kwartier later was ik die aan het ronddelen, en toen zei hij 'oh, dat ziet er lekker uit, mag ik er toch een?'
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1857687
zijn gebruik van leestekens is fascinerend |
![]() |
||
Citaat:
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Het Voedingscentrum schijnt ook gezegd te hebben dat kinderen van 6 best 2 glazen cola light per dag mogen. :')
Daar was in ieder geval een topic over op Viva. Al die moeders buitelden over elkaar heen om aan te geven wat hun kinderen allemaal niet mochten en wat voor goede moeders ze zijn. Gruwelijk erg af en toe die topics daar. |
![]() |
|
|