Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-05-2012, 18:42
Verwijderd
Citaat:
Omg, Quis .

Uitgeslapen, tosti's gegeten, seks gehad, opgeruimd, een nieuwe tent gekocht en patat gegeten. In die volgorde. Al met al een doodnormale Hemelvaartsdag .
Hiiii!

Citaat:
Oh zo kort?! Blegh.
Ja ik overdrijf niet. Stomme kapper die niet luisterde. En dat er bij mij nou 20 centimeter af is lijkt me geen excuus dat dat bij hem ook -mutatis mutandis- mocht.
Advertentie
xVeerle
xVeerle is offline
Ik zou me allang echt doodlachen

Over de kleuter
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Volgens mij heb jij echt een heel gaaf nichtje
Nou, soms is ze echt een lul en gaat ze dingen kapot maken, maar meestal is ze erg leuk, ja.
Oud 17-05-2012, 18:47
Verwijderd
Citaat:
Nee, dat was Nicole Kidman.
Ohja.
Oud 17-05-2012, 18:50
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Hee Quis!

Ik heb op deze hemelvaart niks gedaan, behalve m'n haar geborsteld, gegeten, TV gekeken en nog meer gegeten. En nu drink ik een zelfgemaakte cuppuccino en zo ga ik naar een een vriendin/studiegenote van me om te ouwehoeren met haar en andere vriendinnen/studiegenotes.
En wrs ook met haar vriend, want ik vind 't een beetje zielig dat hij tussen de giebelwijven moet zitten.
Oud 17-05-2012, 18:51
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Nou, soms is ze echt een lul
Ik moest hier om lachen.
Oud 17-05-2012, 18:54
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Ik moest hier om lachen.
Nou ja, dat is ieder kind natuurlijk een beetje. Ze is sadistisch, egoïstisch en asociaal. Ze vindt dat ze alles mag bepalen. Ze zegt graag dat ik een gekkerd ben en rent dan lachend weg. Dan steek ik mijn middelvinger op naar haar rug.

Maar verder is ze lief.
Oud 17-05-2012, 18:54
Zeppelin
Zeppelin is offline
Citaat:
Mijn ouders kunnen niet met mijn iPhone overweg, maar hebben net wel een iPad gekocht.

En volgende week gaan ze een Mac kopen en Apple tv

Citaat:
Kinderen die belletje lellen
Hé dat deed jij vroeger ook zo vaak he, weet je nog dat die buurman van Joep en Pioen een keer met zijn auto de hele buurt was doorgereden om de daders van het belletje lellen op te sporen? En dat Tim toen de schuld kreeg en hij het lomp van ons vond dat we jou als kleintje hadden laten opdraaien voor het aanbellen
Oud 17-05-2012, 18:55
Verwijderd
Citaat:
Ze zegt graag dat ik een gekkerd ben en rent dan lachend weg. Dan steek ik mijn middelvinger op naar haar rug.
Hahahaha
Oud 17-05-2012, 18:56
Verwijderd
Citaat:
Ohja.
Maar ze speelt wel in een andere enge film. Eh. What lies beneath. Brr.
Oud 17-05-2012, 18:56
Verwijderd
Citaat:
Maar ze speelt wel in een andere enge film. Eh. What lies beneath. Brr.
Oh man, wat was die eng.
Oud 17-05-2012, 18:57
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Hai!

Tegenwoordig, alsof het iedere week een andere is. Met mijn vriend!
Citaat:
Hij is leuk
Ja, nou, ik bedoelde eigenlijk meer: ik wil foto's zien of een facebooklink ofzo.
Oud 17-05-2012, 18:57
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Nou ja, dat is ieder kind natuurlijk een beetje. Ze is sadistisch, egoïstisch en asociaal. Ze vindt dat ze alles mag bepalen. Ze zegt graag dat ik een gekkerd ben en rent dan lachend weg. Dan steek ik mijn middelvinger op naar haar rug.

Maar verder is ze lief.
Mijn nichtje is een kleine satan. Van de week was ze keihard aan het janken en liep ze te chagrijnen omdat ze geen dure ketting mocht kopen van een of andere kutserie.
Ze wou me zelfs geen knuffel geven toen ik naar huis ging, ookal zie ik haar nu weken niet. Achja.
Oh en ze zei 'Stomme KUTzooi!', maar daar heb ik een stokje voor gestoken. Ze is 6. Dat mag ze pas zeggen als ze 12 is ofzo.
Oud 17-05-2012, 18:58
Verwijderd
Citaat:
Hee Quis!

Ik heb op deze hemelvaart niks gedaan, behalve m'n haar geborsteld, gegeten, TV gekeken en nog meer gegeten. En nu drink ik een zelfgemaakte cuppuccino en zo ga ik naar een een vriendin/studiegenote van me om te ouwehoeren met haar en andere vriendinnen/studiegenotes.
En wrs ook met haar vriend, want ik vind 't een beetje zielig dat hij tussen de giebelwijven moet zitten.
He Nouki! Ik was laast een beetje aan het lezen hier en las dat je op hetzelfde festival was waar ik was. Jammer dat ik je niet ben tegengekomen!
En hmmm, cappuchino, dat wil ik ook wel.
Verwijderd
Citaat:
Oh man, wat was die eng.
Ja daar heb ik veul bange nachten van gehad ;x
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Uitgeslapen, tosti's gegeten, seks gehad, opgeruimd, een nieuwe tent gekocht en patat gegeten. In die volgorde. Al met al een doodnormale Hemelvaartsdag .
Ook al seks gehad! Ik ook overigens, maar ik weet niet of dat iemand interesseert.
Verwijderd
Citaat:
Ja, nou, ik bedoelde eigenlijk meer: ik wil foto's zien of een facebooklink ofzo.
Hij heeft geen facebook en ik zet niks online, maar als je het leuk vind wil ik wel iets per e-mail sturen!
Oud 17-05-2012, 18:59
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ook al seks gehad! Ik ook overigens, maar ik weet niet of dat iemand interesseert.
Ja! Want daar zijn dit soort dagen voor, vind ik .
Oud 17-05-2012, 18:59
Verwijderd
Citaat:
Ja zeker wel! Hoe wie wat waar? Heb je een liefdesleven of ben je gezellig aan het rondscharrelen of of of?
Oud 17-05-2012, 19:00
Verwijderd
Het eten is er en de pepperoni zijn pepertjes!
Oud 17-05-2012, 19:00
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
He Nouki! Ik was laast een beetje aan het lezen hier en las dat je op hetzelfde festival was waar ik was. Jammer dat ik je niet ben tegengekomen!
En hmmm, cappuchino, dat wil ik ook wel.
Ja, was je ook op Walk the Line? Nog wat tofs gezien?
Ik vond Oscar & The Wolf (oid) en Doomtree wel vet. En Fever Fever. 2 gillende superEngelse punk wijffies.

En volgens mij moeten we binnenkort maar een DH-en-omstreken cappuccino-meet houden, eh?

Oh en ik heb overigens ook seks gehad, maar dat wou ik geheim houden.
Spoiler
Oud 17-05-2012, 19:01
Verwijderd
Citaat:
Verwijderd
Citaat:
Sup! Jon vraagt of ik me even wil voorstellen, maar ik neem de vrijheid hier zonder verdere introductie binnen te rollen.
welkom terug!
Verwijderd
Citaat:
Oh en ze zei 'Stomme KUTzooi!', maar daar heb ik een stokje voor gestoken. Ze is 6. Dat mag ze pas zeggen als ze 12 is ofzo.
Haha. Toen ik een jaar of 5 was, was kut het ergste woord dat ik kende.

Ik weet het nog goed, mijn neefje zat op de schommel en wilde er niet afgaan. Toen was ik even in conclaaf met mezelf of ik het zou gaan zeggen, want het was immers een vreselijk woord, maar toch riep ik; 'KUT!!!'

Alleen kut ook hè. Geen kutjong, of wat dan ook. Gewoon kut. Toen rende m'n neefje naar m'n moeder en zei hij: 'Oh, Stefanie zei kut!!! '

Oh, simpeler tijden.
Oud 17-05-2012, 19:02
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Hij heeft geen facebook en ik zet niks online, maar als je het leuk vind wil ik wel iets per e-mail sturen!
e-mail is prima hoor! ik ben nieuwsgierig! Pm mag ook natuurlijk, misschien wat makkelijker.
Oud 17-05-2012, 19:02
Verwijderd
Ik had geen seks want mijn prrtnrr is de hele dag en nacht weg want hij doet liever Diablo III dan mij :bitter:
Oud 17-05-2012, 19:03
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
En ik heb trouwens vandaag nog wel iets gedaan; het sociale leven van N00dles ernstig in gevaar gebracht door 'm een guest pass van Diablo III te geven
Waarvoor nogmaals dank! Eens kijken of ik nu sterker ben dan 13 jaar geleden
Zeppelin
Zeppelin is offline
Citaat:

Maar verder is ze lief.
Verwijderd
Citaat:
Oh en ik heb overigens ook seks gehad, maar dat wou ik geheim houden.
Spoiler
Wat, echt
Oud 17-05-2012, 19:05
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ja zeker wel! Hoe wie wat waar? Heb je een liefdesleven of ben je gezellig aan het rondscharrelen of of of?
Ik dacht dat ik meer aan het rondscharrelen was, we hebben nu al een keer of zes gedate, maar ik heb het idee dat hij ondertussen enorm verliefd aan het worden is, en ik, ehm, niet ofzo. Tenminste, het is een leuke en aardige jongen enzo, maar ik voel niet zo veel voor hem en het gaat me veel en veel te snel allemaal. Dus nu moet ik hem wel een beetje vriendelijk loslaten, anders is het ook zo onaardig van mij uit gezien. Maar goed, dat is moeilijk als je net wel een prima bestede avond+dag hebt gehad en hij je vol enthousiasme vraagt of je deel wil nemen aan allerlei activiteiten.
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ik had geen seks want mijn prrtnrr is de hele dag en nacht weg want hij doet liever Diablo III dan mij :bitter:

Aww, gelukkig kun je je frustraties botvieren op je kinderen!
Martiño
Martiño is offline
(niet in seksuele zin, overigens dat wilde ik niet suggereren)
Oud 17-05-2012, 19:06
Zeppelin
Zeppelin is offline
Ik kende best veel scheldwoorden, omdat mijn ouders er een haagse vocabulaire op nahouden. Toen zei ik een keer in de schoolpauze (in groep 5 ofzo) tegen een vriendinnetje 'he niemand let op ons nu, laten we even gaan schelden!' En toen noemde ik alle scheldwoorden die ik kende, kanker, tering, kut, godverdomme. Toen was ze helemaal in shock en dreigde het aan de juf te vertellen. toen raakte ik in paniek en smeekte haar dat niet te doen :')
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:

Aww, gelukkig kun je je frustraties botvieren op je kinderen!
Eww.
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ik dacht dat ik meer aan het rondscharrelen was, we hebben nu al een keer of zes gedate, maar ik heb het idee dat hij ondertussen enorm verliefd aan het worden is, en ik, ehm, niet ofzo. Tenminste, het is een leuke en aardige jongen enzo, maar ik voel niet zo veel voor hem en het gaat me veel en veel te snel allemaal. Dus nu moet ik hem wel een beetje vriendelijk loslaten, anders is het ook zo onaardig van mij uit gezien. Maar goed, dat is moeilijk als je net wel een prima bestede avond+dag hebt gehad en hij je vol enthousiasme vraagt of je deel wil nemen aan allerlei activiteiten.
Oei! Lastig lijkt me dat .
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Eww.
Citaat:
(niet in seksuele zin, overigens dat wilde ik niet suggereren)
Ik had mezelf al gecorrigeerd
Oud 17-05-2012, 19:07
Verwijderd
Citaat:
Ja zelfde. Behalve dat hij dan niet weg is, maar iedereen hier.
Verwijderd
Citaat:
Aiii, dat is een lastige. Succes! Misschien valt het mee met hoe verliefd hij is?
Verwijderd
Ik had ook geen seks.
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Nou, dan scheelt het al wel om geen seks te hebben met iemand die meer verwacht van een reeks dates
Oud 17-05-2012, 19:08
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Nee, dat valt dan ook wel weer mee Maar ik realiseerde me vannacht dat ik langzaamaan een klein spoortje van teleurgestelde jongens achterlaat. Misschien moet ik eens wat meer de kat uit de boom kijken.
Verwijderd
Citaat:
Nee, dat valt dan ook wel weer mee Maar ik realiseerde me vannacht dat ik langzaamaan een klein spoortje van teleurgestelde jongens achterlaat. Misschien moet ik eens wat meer de kat uit de boom kijken.
xVeerle
xVeerle is offline
helaas, geen seks voor mij, mijn vriendje keek liever tv-programmaatjes.
Oud 17-05-2012, 19:10
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ik kende best veel scheldwoorden, omdat mijn ouders er een haagse vocabulaire op nahouden. Toen zei ik een keer in de schoolpauze (in groep 5 ofzo) tegen een vriendinnetje 'he niemand let op ons nu, laten we even gaan schelden!' En toen noemde ik alle scheldwoorden die ik kende, kanker, tering, kut, godverdomme. Toen was ze helemaal in shock en dreigde het aan de juf te vertellen. toen raakte ik in paniek en smeekte haar dat niet te doen :')
Wat een pussy.

Ik weet dat ik in groep 3 ofzo op een kleed moest zitten en dan met letters uit een doos allemaal woorden moest neerleggen.
Ik moest een woord maken met de letter 'k', dus ik legde 'kut' neer.
Dat vond de juf vrij shockerend. Ik snapte dat niet, want het was toch ook gewoon een woord en het paste bij de opdracht.
Oud 17-05-2012, 19:10
Zeppelin
Zeppelin is offline
Ik kreeg wel een seksverzoek maar ik had geen tijd vandaag!

Ik heb vanmorgen even geslapen, en toen ben ik naar een camping gegaan waar alle ouders, kinderen en aanhang van Sam zijn klas waren. Was er prima weer voor . Nu ga ik kipsaté bakken en 2 broke girls kijken met anne en straks weer werken.
Oud 17-05-2012, 19:12
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik las '2 girls 1 cup' kijken.
Oud 17-05-2012, 19:12
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ik had mezelf al gecorrigeerd
Nou en, hartenbrekertje, het blijft grappig.
Oud 17-05-2012, 19:13
xVeerle
xVeerle is offline
Citaat:
Ik las '2 girls 1 cup' kijken.
Ik ook, ik heb dat nog altijd nooit durven kijken
Oud 17-05-2012, 19:14
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Toen zei ik een keer in de schoolpauze (in groep 5 ofzo) tegen een vriendinnetje 'he niemand let op ons nu, laten we even gaan schelden!' En toen noemde ik alle scheldwoorden die ik kende, kanker, tering, kut, godverdomme.

Ik weet nog dat ik op de basisschool een keer 'shit' zei, en toen riep iemand tegen de rest van de klas: "Hee, Juul heeft shit gezegd!" en toen was ik eventjes de man, omdat niemand zo'n woord van mij verwachte.
Oud 17-05-2012, 19:14
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:

Hé dat deed jij vroeger ook zo vaak he, weet je nog dat die buurman van Joep en Pioen een keer met zijn auto de hele buurt was doorgereden om de daders van het belletje lellen op te sporen? En dat Tim toen de schuld kreeg en hij het lomp van ons vond dat we jou als kleintje hadden laten opdraaien voor het aanbellen
Ja klopt. Wat een zuurkut was die man trouwens, die keek me nog jaren smerig aan

Regels voor berichten