Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-05-2012, 21:22
mollerator
mollerator is offline
Wie is Snebbeltje nu weer?
Oud 24-05-2012, 21:23
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Lente!
Oud 24-05-2012, 21:23
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Als je extra rebels wil zijn: eten bestellen, contante betaling kiezen, wachten, eten aannemen, bezorgjongen knal voor zijn smoel geven en zeggen dat hij hier nooit meer terug moet komen, opeten!
Oud 24-05-2012, 21:24
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Wie is Snebbeltje nu weer?
Het is mij!
Oud 24-05-2012, 21:26
Verwijderd
Kun je anders niet even met een verpleegkundige gaan praten? Dat je een kutdag hebt en het even niet trekt? of heb je dat al gedaan?
Oud 24-05-2012, 21:27
Verwijderd
Citaat:
Ja, als ik contant geld had dan deed ik dat. Maar dat heb ik niet. En ik kan natuurlijk ook niet zelf naar de pinautomaat :')
Als Ideal het bij andere banken wel doet dan kun je ook aan iemand anders vragen of 'ie eten voor je bestelt en dan jouw naam en adres invult. Dat kan gewoon, betaler en ontvanger hoeven niet dezelfde persoon te zijn.
Oud 24-05-2012, 21:28
Verwijderd
Maar met een verpleegkundige praten is misschien een beter idee, ja.
Oud 24-05-2012, 21:31
Verwijderd
Citaat:
Pff ik ben al ruim een half uur terug van hardlopen, maar m'n lichaam zweet nog steeds Hoewel ik wel nog heb gestofzuigd net.
Je bent echt niet goed bij je hoofd dat je met deze temperatuur gaat hardlopen. :')
Oud 24-05-2012, 21:31
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Als Ideal het bij andere banken wel doet dan kun je ook aan iemand anders vragen of 'ie eten voor je bestelt en dan jouw naam en adres invult. Dat kan gewoon, betaler en ontvanger hoeven niet dezelfde persoon te zijn.
Dat is wel een idee... hmmmz...
Oud 24-05-2012, 21:32
Turk February
Turk February is offline
Bah, mijn provider blokkeert nu ook ThePirateBay. Dankjewel, Brein: duurt het een minuut langer voordat ik er ben. Ik heb haast, ja!
Oud 24-05-2012, 21:34
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Toch maar wel denk ik
Oud 24-05-2012, 21:34
Verwijderd
Ik ga maar eens slapen!
Oud 24-05-2012, 21:39
Turk February
Turk February is offline
Je kunt ook gewoon geen chocola meer bewaren in dit weer. Dat kan toch niet? Dat je gewoon iets gekocht hebt, en dat je het dan niet eens in je eigen huis kunt bewaren vanwege het WEER.
Oud 24-05-2012, 21:39
Verwijderd
Ik ben weer eens een dagje niet-gestopt-maar-ook-niet-aan-het-roken. Wat is het toch gáár. Het ergste is dat je hersenen 'ah, he, anders gaan we nu even gezellig een sigaretje doen op het balkon en dan kun je daarna naar hartelust verdergaan met niet roken' een logische redenering vinden, dus dat voorstel krijg je om de vijf minuten te horen en dan moet je als een mongool zitten beredeneren waarom het ookalweer nergens op slaat. Telkens weer, alsmaar opnieuw.
Oud 24-05-2012, 21:49
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Jeetje, ik heb eens dat 'blood type diet' geresearched, en volgens dat is blood type A de 'cultivator' wat inhoudt dat ik me voornamelijk plantaardig moet voeden en dat koffie goed is en vlees een echte no-go en dat dierlijke eiwitten lastig te verteren zijn maar groentes juist heel goed zijn. Nou, daar was ik eigenlijk zelf ook wel achter ja
Oud 24-05-2012, 21:52
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Er was toch niemand aan het huilen. Ik zit inmiddels in de tuin, in mijn relaxte tuinstoel met een muziekje en ik kom eindelijk wat tot rust
Oud 24-05-2012, 21:56
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Jeetje, ik heb eens dat 'blood type diet' geresearched, en volgens dat is blood type A de 'cultivator' wat inhoudt dat ik me voornamelijk plantaardig moet voeden en dat koffie goed is en vlees een echte no-go en dat dierlijke eiwitten lastig te verteren zijn maar groentes juist heel goed zijn. Nou, daar was ik eigenlijk zelf ook wel achter ja
Klinkt als een gigantische hoop nonsens.
Oud 24-05-2012, 21:57
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Ik ben weer eens een dagje niet-gestopt-maar-ook-niet-aan-het-roken. Wat is het toch gáár. Het ergste is dat je hersenen 'ah, he, anders gaan we nu even gezellig een sigaretje doen op het balkon en dan kun je daarna naar hartelust verdergaan met niet roken' een logische redenering vinden, dus dat voorstel krijg je om de vijf minuten te horen en dan moet je als een mongool zitten beredeneren waarom het ookalweer nergens op slaat. Telkens weer, alsmaar opnieuw.
dat is na drie dagen al over!
Oud 24-05-2012, 21:57
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Klinkt als een gigantische hoop nonsens.
Dat was niet helemaal relevant eigenlijk. Ik vind het ongeveer net zoiets als horoscopen. Ik ga er geen beslissingen op baseren, maar ik vind het wel grappig als het klopt/ik het 'goed doe'.
Oud 24-05-2012, 22:04
Noedelhap
Noedelhap is offline
Jeetje, we gaan niet naar de finale van het ESF. Nu moet ik weer iets verzinnen voor zaterdagavond.
Oud 24-05-2012, 22:08
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Had je anders verwacht?
Oud 24-05-2012, 22:12
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Jeetje, we gaan niet naar de finale van het ESF. Nu moet ik weer iets verzinnen voor zaterdagavond.
10 Uur Epic Sax Guy?
Oud 24-05-2012, 22:51
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Had je anders verwacht?
Nee. Sterker nog, ik /care er om
Oud 25-05-2012, 01:29
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Oei, mijn vader staat te kotsen en niet zo'n beetje ook!
Oud 25-05-2012, 01:36
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Oei, mijn vader staat te kotsen en niet zo'n beetje ook!
Is hij een Tokkie? Zo iemand die niet zou misstaan in Probleemwijken?
Oud 25-05-2012, 01:43
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
"Dan weet ik van de afgelopen 4x dat ik geen saté moet eten als ik bier drink. En wat doe ik met mijn tyfuskop?"
"Waarschijnlijk saté eten."
"Inderdaad, ik kots me helemaal de cholera."

Oud 25-05-2012, 01:56
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Achgos, die arme pa van je. Waar de fuck haalt hij z'n sate, want als dat 4 keer misgaat moet 'ie mss es andere gaan halen.
Oud 25-05-2012, 02:06
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik was btw vandaag weer eens in Roffa en dat was avontuurlijk.
Na winkelen/terassen liepen we op weg naar het huis van een vriendin en toen werden we aangesproken of we een testje wilden doen met dingen proeven enzo, dus toen kregen we 4 soorten melk en 2 soorten aardappelpuree en daar moesten we vragen over beantwoorden. Het was super melig. Zowel de puree als onze stemming.

Daarna gingen we dus naar het huis van mijn vriendin en binnen 5 minuten hoorden we allemaal geluid buiten en bleek de straat afgezet te zijn vanwege een bommelding. Spannond! Maar we hebben 't overleefd!

En toen heb ik voor 't eerst in m'n leven bubble-tea gedronken (apart,maar lekker) en ging ik maar langs de parentals alwaar ik prosecvo heb gezopen met m'n moeder en 't songfestival heb gekeken. Slecht, maar leuk.
Oud 25-05-2012, 02:25
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Het was super melig. Zowel de puree als onze stemming.
Oud 25-05-2012, 02:31
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Achgos, die arme pa van je. Waar de fuck haalt hij z'n sate, want als dat 4 keer misgaat moet 'ie mss es andere gaan halen.
Verschillende plekken maar hij moet gewoon zuipen en niet eten, of andersom.

Ik heb trouwens het briljantste spel ooit. Klik!
Die van mij is punk
Oud 25-05-2012, 02:37
Little Phoebe
Little Phoebe is offline

ik moet echt naar bed man.
Oud 25-05-2012, 02:49
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik ben blij dat jij geen kapster bent geworden.

En weltrusten.
Oud 25-05-2012, 06:06
Verwijderd
goeiemorgen
Oud 25-05-2012, 06:11
Verwijderd
Goeiemorgen.
Oud 25-05-2012, 07:03
Verwijderd
Citaat:
Bah, mijn provider blokkeert nu ook ThePirateBay. Dankjewel, Brein: duurt het een minuut langer voordat ik er ben. Ik heb haast, ja!
Jaha pas maar op; paar dagen geleden zijn 'ze' toch achter een individuele uploader aangegaan. Gast had 5k eBooks op TPB geploft.
Oud 25-05-2012, 07:05
Verwijderd
Citaat:
Organiseer een Sex & the City-avond met al je vriendinnen in pyjama, met veel zoete witte licht mousserende wijn en chocolade
Oud 25-05-2012, 07:52
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Jaha pas maar op; paar dagen geleden zijn 'ze' toch achter een individuele uploader aangegaan. Gast had 5k eBooks op TPB geploft.
Ik load down, niet up.
Oud 25-05-2012, 08:16
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Beh, ik ben echt een soort piraat met mijn ene dikke oog. Goeiemorrrrrrrgen.
Oud 25-05-2012, 08:24
Verwijderd
Ik vind ebooks ook wel wat anders dan muziek. De meeste mensen die ik ken, downloaden muziek die ze toch nooit zouden kopen of downloaden het om te kijken of het na tien keer luisteren nog steeds leuk is, voordat ze het kopen. Boeken lees je meestal maar een keer. Daarbij komen muziekartiesten vooral rond van optredens, platenverkoop is bijzaak, terwijl schrijvers het toch van de verkoop van hun boeken moeten hebben.
Oud 25-05-2012, 08:25
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
en films dan?
Oud 25-05-2012, 08:27
Verwijderd
films moeten het meer hebben van bioscoopbezoek dan van dvd-verkoop/verhuur, en ik ken niet veel mensen die een gedownloade film thuis kijken een goede vervanging voor de bioscoop vinden volgens mij is het bioscoopbezoek ook niet echt teruggelopen in de afgelopen vijftien jaar. Ik denk dat vooral de videotheken te lijden hebben onder het downloaden van films.
Oud 25-05-2012, 08:29
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Ik vind ebooks ook wel wat anders dan muziek. De meeste mensen die ik ken, downloaden muziek die ze toch nooit zouden kopen of downloaden het om te kijken of het na tien keer luisteren nog steeds leuk is, voordat ze het kopen. Boeken lees je meestal maar een keer. Daarbij komen muziekartiesten vooral rond van optredens, platenverkoop is bijzaak, terwijl schrijvers het toch van de verkoop van hun boeken moeten hebben.
Ik kan me ook wel voorstellen dat je een boek downloadt bij wijze van sample.
Oud 25-05-2012, 08:30
Verwijderd
En ik vind het punt van De Speld ook goed.
http://www.speld.nl/2012/01/12/recep...o-geblokkeerd/
Oud 25-05-2012, 08:33
Verwijderd
Citaat:
Ik kan me ook wel voorstellen dat je een boek downloadt bij wijze van sample.
Ik kan het me wel voorstellen, maar ik weet niet of dat in de praktijk nou vaak gebeurt.

Bovendien vind ik schrijvers zieliger dan muzikanten maar dat is niet zo'n goed argument.
Oud 25-05-2012, 08:34
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
films moeten het meer hebben van bioscoopbezoek dan van dvd-verkoop/verhuur
Nou, vergis je niet. Goede DVD-verkoop kan van een flop een hit maken, omdat een film nu eenmaal langer op DVD verkrijgbaar is. Vrijwel iedere blockbuster waarvan men beweert dat het een flop was, is nu op DVD zat geld aan het verdienen.

Citaat:
en ik ken niet veel mensen die een gedownloade film thuis kijken een goede vervanging voor de bioscoop vinden volgens mij is het bioscoopbezoek ook niet echt teruggelopen in de afgelopen vijftien jaar. Ik denk dat vooral de videotheken te lijden hebben onder het downloaden van films.
Ze hebben in ieder geval te lijden, maar meer onder de verkoop van games dan onder downloaden. En meer wereldwijd bovendien meer onder legaal downloaden dan illegaal downloaden, maar dat vindt niemand verder een probleem.
Oud 25-05-2012, 08:36
Verwijderd
Ik download noch films, noch muziek, noch ebooks. Ik vind namelijk dat je netjes dient te betalen voor een product dat of een dienst die je afneemt.

Ik geef trouwens ook de voorkeur aan echte boeken van papier.
Oud 25-05-2012, 08:37
Pierrot
Pierrot is offline
Citaat:
zo leef je nog!
Ja, ja, ik leef nog. Het gaat voorspoedig.
Oud 25-05-2012, 08:38
Verwijderd
Ik download trouwens ook wel eens muziek omdat ik 1 nummer leuk vind, maar de rest van het album niet boeiend. Nouja dan kun je het ook legaal downloaden natuurlijk, maar dat is zo'n omweg.
Oud 25-05-2012, 08:38
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Ik kan het me wel voorstellen, maar ik weet niet of dat in de praktijk nou vaak gebeurt.
Volgens Paulo Coelho wel.
Oud 25-05-2012, 08:41
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Ik download noch films, noch muziek, noch ebooks. Ik vind namelijk dat je netjes dient te betalen voor een product dat of een dienst die je afneemt.
Het een sluit het ander niet uit. Het merendeel van de tv-series die ik op DVD heb, zou ik niet hebben zonder downloadpraktijken. Ik ga geen dertig euro uitgeven aan een serie die ik nog nooit gezien heb. Hoe moet ik zonder piraterij weten welke series de moeite waard zijn?

Regels voor berichten