Advertentie | |
|
![]() |
|
Bah, mijn provider blokkeert nu ook ThePirateBay. Dankjewel, Brein: duurt het een minuut langer voordat ik er ben. Ik heb haast, ja!
|
Je kunt ook gewoon geen chocola meer bewaren in dit weer. Dat kan toch niet? Dat je gewoon iets gekocht hebt, en dat je het dan niet eens in je eigen huis kunt bewaren vanwege het WEER.
|
Verwijderd
|
Ik ben weer eens een dagje niet-gestopt-maar-ook-niet-aan-het-roken. Wat is het toch gáár. Het ergste is dat je hersenen 'ah, he, anders gaan we nu even gezellig een sigaretje doen op het balkon en dan kun je daarna naar hartelust verdergaan met niet roken' een logische redenering vinden, dus dat voorstel krijg je om de vijf minuten te horen en dan moet je als een mongool zitten beredeneren waarom het ookalweer nergens op slaat. Telkens weer, alsmaar opnieuw.
|
![]() |
|
Jeetje, ik heb eens dat 'blood type diet' geresearched, en volgens dat is blood type A de 'cultivator' wat inhoudt dat ik me voornamelijk plantaardig moet voeden en dat koffie goed is en vlees een echte no-go en dat dierlijke eiwitten lastig te verteren zijn maar groentes juist heel goed zijn. Nou, daar was ik eigenlijk zelf ook wel achter ja
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Ik was btw vandaag weer eens in Roffa en dat was avontuurlijk.
Na winkelen/terassen liepen we op weg naar het huis van een vriendin en toen werden we aangesproken of we een testje wilden doen met dingen proeven enzo, dus toen kregen we 4 soorten melk en 2 soorten aardappelpuree en daar moesten we vragen over beantwoorden. Het was super melig. Zowel de puree als onze stemming. Daarna gingen we dus naar het huis van mijn vriendin en binnen 5 minuten hoorden we allemaal geluid buiten en bleek de straat afgezet te zijn vanwege een bommelding. Spannond! Maar we hebben 't overleefd! ![]() En toen heb ik voor 't eerst in m'n leven bubble-tea gedronken (apart,maar lekker) en ging ik maar langs de parentals alwaar ik prosecvo heb gezopen met m'n moeder en 't songfestival heb gekeken. Slecht, maar leuk. ![]()
||
Citaat:
![]() Ik heb trouwens het briljantste spel ooit. Klik! Die van mij is punk ![]()
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Ik vind ebooks ook wel wat anders dan muziek. De meeste mensen die ik ken, downloaden muziek die ze toch nooit zouden kopen of downloaden het om te kijken of het na tien keer luisteren nog steeds leuk is, voordat ze het kopen. Boeken lees je meestal maar een keer. Daarbij komen muziekartiesten vooral rond van optredens, platenverkoop is bijzaak, terwijl schrijvers het toch van de verkoop van hun boeken moeten hebben.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
films moeten het meer hebben van bioscoopbezoek dan van dvd-verkoop/verhuur, en ik ken niet veel mensen die een gedownloade film thuis kijken een goede vervanging voor de bioscoop vinden
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
En ik vind het punt van De Speld ook goed.
http://www.speld.nl/2012/01/12/recep...o-geblokkeerd/ |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
|
|