Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Bekijk resultaten poll: Op welke partij ga jij stemmen bij de Tweede Kamerverkiezingen van 12 september a.s.?
VVD 4 11.11%
PvdA 1 2.78%
PVV 3 8.33%
CDA 0 0%
SP 9 25.00%
D66 8 22.22%
GroenLinks 2 5.56%
ChristenUnie 0 0%
SGP 0 0%
Partij voor de Dieren 1 2.78%
Onafhankelijke Burgerpartij (Brinkman) 1 2.78%
50PLUS 0 0%
Andere partij, namelijk ... 0 0%
Ik stem blanco 0 0%
Ik ga niet stemmen 4 11.11%
Ik weet het nog niet... 3 8.33%
Aantal stemmers: 36. Je mag niet stemmen in deze poll

Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-06-2012, 18:15
Verwijderd
Citaat:
Yep, ik ook >8mnd ; helemaal te gek. tijd om het huis een likje verf te geven, auto op te knappen etc.etc.
Ach, zelfs als ik niets te doen had prefereerde ik het nog boven werken. Ik vermaak me echt wel.

Ik moet ook altijd smakelijk lachen om die gesprekken die je af en toe hebt over wat je zou doen als je 100 miljoen hebt. Dat er dan echt mensen bij zijn die zeggen "ja nou, ik blijf wel gewoon werken denk ik. Anders ga ik me maar vervelen".

Ik heb prima werk en ik heb het daar hartstikke naar mijn zin, maar als ik financieel ooit de keuze kan maken om niet meer te werken hoef ik geen seconde na te denken over wat ik in dat geval zou doen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-06-2012, 19:01
Verwijderd
Citaat:
Ach, zelfs als ik niets te doen had prefereerde ik het nog boven werken. Ik vermaak me echt wel.

Ik moet ook altijd smakelijk lachen om die gesprekken die je af en toe hebt over wat je zou doen als je 100 miljoen hebt. Dat er dan echt mensen bij zijn die zeggen "ja nou, ik blijf wel gewoon werken denk ik. Anders ga ik me maar vervelen".

Ik heb prima werk en ik heb het daar hartstikke naar mijn zin, maar als ik financieel ooit de keuze kan maken om niet meer te werken hoef ik geen seconde na te denken over wat ik in dat geval zou doen.
Exactly. Chillen voor het leven
Met citaat reageren
Oud 07-06-2012, 19:21
hookee
hookee is offline
Citaat:
Dat kunnen gehaaide ex-KGB-ers zijn die bij opvallende zaken...
Ik quote mezelf maar even, vond deze net in de krant:

Citaat:
Telegraaf do 07 jun 2012, 19:01
'Valse blinden' fraudeerden voor miljoen euro
CAMPOBASSO - De Italiaanse fiscale recherche heeft twee 'valse blinden' ontdekt die al jaren ten onrechte een uitkering kregen. Een ziende vrouw deed al sinds 1964 alsof zij blind was en trok geld van de staat.

Dat meldde het Italiaanse persbureau ANSA donderdag. De vrouw en een eveneens betrapte man hebben samen ten onrechte 1.052.480,13 euro aan overheidsgeld opgestreken.

De rechercheurs fotografeerden de 'blinden' bij tal van activiteiten, niet alleen in het huishouden en in de tuin, maar ook bij sportevenementen. De man was zelfs al jaren als voetbaltrainer actief.

Laatst gewijzigd op 07-06-2012 om 20:45.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2012, 14:44
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Exactly. Chillen voor het leven
Dan ga je toch in de bijstand zitten?
Met citaat reageren
Oud 08-06-2012, 14:52
Verwijderd
Citaat:
Dan ga je toch in de bijstand zitten?
Als ik dan een ton per jaar krijg, graag
Met citaat reageren
Oud 10-06-2012, 08:50
Martiño
Martiño is offline
De eerste twee weken zijn voorbij, dus we gaan verder in dit topic!
Reageren

Regels voor berichten