Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-06-2012, 09:36
ralph94
ralph94 is offline
Maar, ik wil niet dat me bed of so dalijk helemaal nat is haha ?
Met citaat reageren
Oud 20-06-2012, 09:43
Pluis
Pluis is offline
gast er komt geen waterval uit hoor, dus niet zo aanstellen.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2012, 10:18
Lente
Lente is offline
als je zo'n beeld van seks hebt, niet je best wil doen, je geen idee hebt hoe jouw en haar lijf werkt en jullie niet over seks willen praten, kun je het beter nog even bij zoenen houden jullie zijn pas 16, je hoeft nog geen seks te hebben hoor. Weet je wel hoe je het veilig moet doen?
Met citaat reageren
Oud 20-06-2012, 10:25
ralph94
ralph94 is offline
Nou, we praten zeker wel over seks, maar niet over orgasmes ofzo..
Met citaat reageren
Oud 20-06-2012, 10:42
Lente
Lente is offline
jullie praten niet over wat je fijn vindt. Jullie geven zelf geen aanwijzingen als jullie bezig zijn en je vraagt er ook niet naar. Terwijl dat blijkbaar wel nodig is, want jullie hebben geen idee. Dan kun je wel wat algemener over seks praten, maar ehh.. daar heeft niemand iets aan want daar wordt jullie seks niet beter van.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2012, 11:00
ralph94
ralph94 is offline
Jawel, als zij iets bij mij doet zeg ik juist wel wat ik fijn vind enzo, daarom vind ik t ook lekker.. Maarja als zij zegt dat ze t goed vind wat ik doe.. Dan ga ik niet denken dat ik iets verkeerd doe want ik kan geen gedachtes lezen of ze t echt fijn vind
Met citaat reageren
Oud 20-06-2012, 12:20
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Dat noem ik een goede tip maar ik vind t wel redelijk genant omdat ik weet dat ze t niet wilt denk ik.. En klopt ik weet ook niet of ik t goed doe maar ja als ze niet zegt wat ik moet doen...
Waarom denk je dat zij niet wil klaarkomen?

Citaat:
Jawel, als zij iets bij mij doet zeg ik juist wel wat ik fijn vind enzo, daarom vind ik t ook lekker.. Maarja als zij zegt dat ze t goed vind wat ik doe.. Dan ga ik niet denken dat ik iets verkeerd doe want ik kan geen gedachtes lezen of ze t echt fijn vind
Dat ze nooit klaarkomt is niet duidelijk genoeg? Je moet gewoon echt eens met haar praten. Of zeg tegen haar dat je wilt dat zij een keer klaarkomt en dat je niet gaat stoppen tot het lukt.

Ik ben het trouwens wel met Lente eens. Het klinkt niet alsof jullie iets weten van elkaar, op seksueel gebied anyway. Als jullie niet kunnen praten over dit soort dingen gaat er natuurlijk nooit iets veranderen. En jij komt nogal over alsof je geen idee hebt van wat jouw vriendin wil en hoe ze werkt.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2012, 12:24
Pluis
Pluis is offline
Citaat:
Het kan best zijn dat je vriendinnetje eigenlijk niet durft te zeggen wat ze precies fijn vindt, en dus maar zegt dat het goed is zolang het haar geen pijn doet. Dus ik zou haar toch eens vragen of ze specifieke dingen kan benoemen die ze lekker vindt. En dan dan niet alleen wat je met haar vagina doet, maar bijvoorbeeld ook waar ze graag gestreeld wordt op haar lijf en waar ze kusjes lekker vindt en dat soort dingen.
Oud 20-06-2012, 15:33
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Of zeg tegen haar dat je wilt dat zij een keer klaarkomt en dat je niet gaat stoppen tot het lukt.
Volgens mij werkt dat alleen maar averechts?
Oud 20-06-2012, 15:38
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Volgens mij werkt dat alleen maar averechts?
Ja, natuurlijk, het was ook maar half serieus. Maar er is hier duidelijk een probleem want a) ze praten niet over seks en b) hij schijnt er ook niet veel moeite in te (willen) stoppen - en waarom zou hij ook, want hij kan z'n zak wél regelmatig legen.. Ik vind het een beetje gemakzuchtig van hem om te denken dat ze "vast niet wil klaarkomen" alleen omdat ze moeite heeft met erover praten..

Hiermee wil ik niet zeggen dat het niet ook aan haar ligt, want waar er twee bezig zijn.. Maar hij mag best wel duidelijker laten merken dat een gesprek toch écht wel eens nodig is.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2012, 22:00
ralph94
ralph94 is offline
Nou ja ik wil haar heel graag laten genieten zeg maar dus t is niet dat ik er geen moeite in wil stoppen, maar ik heb gewoon 0 ervaring en zij ook, en als ik hoor dat het goed is wat ik doe denk ik niet dat ik iets verkeerd doe. En heb net met dr gesproken en ik heb gezegt dat ik wil dat ze me helpt wat ze goed vind, en ze zei dat haar vriendinnen ook nooit klaarkomen maar toen zei ik misschien jij wel? En t was alles behalve een nee, dus ja hopelijk komt het goed dan
Met citaat reageren
Oud 21-06-2012, 21:05
LotLiesDoor
LotLiesDoor is offline
maar ze word dus helemaal niet nat als je haar vingert of beft? anders moet je als eerste meer tijd besteden aan het voorspel?
en de volgende keer dat julie weer in bed liggen probeer dan zo veel mogelijk uit en luister naar haar ademhaling. die zal wel veranderen als ze t lekker vind, en ze geeft t wel aan wanneer ze iets niet lekker vind!
Met citaat reageren
Oud 21-06-2012, 21:44
ralph94
ralph94 is offline
Waar moet iemand dan nat worden? Want als dat uit het neukgat moet komen dan weet ik dat niet, omdat ik haar daar niet vinger.
Met citaat reageren
Oud 21-06-2012, 21:50
Verwijderd
Ojee, hier moet iemand hoognodig een voorlichting 101 hebben...
Met citaat reageren
Oud 21-06-2012, 23:05
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Waar moet iemand dan nat worden? Want als dat uit het neukgat moet komen dan weet ik dat niet, omdat ik haar daar niet vinger.
Oud 21-06-2012, 23:22
ThomasJu
ThomasJu is offline
Jij hebt iedere keer een bruine vinger dan of niet?
Met citaat reageren
Oud 21-06-2012, 23:25
ralph94
ralph94 is offline
Nou nee , ik vinger bij haar bovenin.. Helemaal bovenin zeg maar
Met citaat reageren
Oud 21-06-2012, 23:28
ThomasJu
ThomasJu is offline
Probeer dan eens of ze het lekker vindt als je met je vinger er in gaat.
( maar dit had je ook gewoon aan haar kunnen vragen.)
Met citaat reageren
Oud 22-06-2012, 08:19
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Zucht.

Ik mag toch hopen dat je wel voelt of ze nat is wanneer je probeert je lul erin te proppen, want anders is het nogal logisch dat het niet lukt en kun je haar lekker pijn doen.
Met citaat reageren
Oud 22-06-2012, 08:34
LotLiesDoor
LotLiesDoor is offline
zoek eerst op google eens informatie ovee het vrouwelijk geslachtsdeel. zo te horen snap je er vrij weinig van.
maar als het goed is merk je het wel als ze nat is, en als ze dat nog niet is moet je langer doorgaan met t voorspel. en stop je lul niet in dr kut voordat ze nat geoeg is. om het een beetje droog te zeggen...
Met citaat reageren
Oud 22-06-2012, 09:06
Pluis
Pluis is offline
Citaat:
Nou nee , ik vinger bij haar bovenin.. Helemaal bovenin zeg maar
Kerel je moet toch op z'n minst je vingers tussen haar schaamlippen stoppen, en daar wordt het als het goed is wel nat van vingeren. Dat is ook nodig, want anders kan vingeren ook gewoon pijn doen. En dat nat worden gebeurt vanzelf als ze opgewonden raakt. Maar dan nog moet je toch echt een keer je vinger in haar vagina stoppen, anders leer je nooit waar je piemel moet.
Oud 22-06-2012, 15:13
ralph94
ralph94 is offline
We hebben het eens geprobeerd , een keer maar en toen wist ik t nog niet dus ja . En vingeren en beffen doet geen pijn bij dr althans ik merk dr niks van dus dan zal dat ook wel zo zijn
Met citaat reageren
Oud 22-06-2012, 18:49
Vowel
Vowel is offline
Ik had het ook niet over pijn bij het vingeren of beffen. Ik had het over neuken. Dan moet ze goed nat zijn want anders gaat het pijn doen..

En serieus? "Dus dan zal dat wel zo zijn?" Je moet eens met je vriendin praten en niet zomaar overal van uitgaan..

Sorry dat ik het zeg, maar ik heb ontzettend medelijden met je vriendin..
Met citaat reageren
Oud 22-06-2012, 18:51
Verwijderd
Zolang ze niet huilt doet het geen pijn
Met citaat reageren
Oud 22-06-2012, 18:52
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Zolang ze niet huilt doet het geen pijn
Met citaat reageren
Oud 22-06-2012, 23:55
ralph94
ralph94 is offline
Vowel lees eens, ik zeg toch ik VRAAG het en ze zegt dat het geen pijn doet? Als ze dat zegt zal dat toch zo zijn dit vind ik echt onzin wat je nu zegt. Ik ga er inderdaad van uit ja dat mijn vriendin niet liegt tegen me.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2012, 09:31
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
We hebben het eens geprobeerd , een keer maar en toen wist ik t nog niet dus ja . En vingeren en beffen doet geen pijn bij dr althans ik merk dr niks van dus dan zal dat ook wel zo zijn
Nee Ralph, je zegt dat jij niet merkt dat zij pijn heeft, dus dat het ook wel niet zo zal zijn. Je hebt in dit hele topic geloof ik nog niet één keer gezegd dat je haar iets gevraagd hebt over jullie seksleven, ondanks dat ongeveer elke forumer die hier heeft gepost als advies heeft gegeven "ga nou eens gewoon met HAAR erover praten!".
Oud 23-06-2012, 10:53
ralph94
ralph94 is offline
Ik zeg toch eerst: vingeren en beffen doet geen pijn. Ik kan dat toch niet zelf bepalen? Dan wil dat toch zeggen dat ik dat weet, dus dat zei het zegt -.-
Met citaat reageren
Oud 23-06-2012, 10:54
ralph94
ralph94 is offline
En om t even heel duidelijk te zeggen, anders begrijpen jullie t nog niet: ik vraag aan haar of het pijn doet , antwoord: nee. Ik zeg je moet wel eerlijk zijn, antwoord: ja. Ze liegt niet tegen mij hoor jezus
Met citaat reageren
Oud 23-06-2012, 11:33
LotLiesDoor
LotLiesDoor is offline
Ik begin ook langzaam aan medelijden te krijgen met je vriendin..
Merk je wel dat ze geniet van het vingeren/beffen?
Met citaat reageren
Oud 23-06-2012, 12:13
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Ik zeg toch eerst: vingeren en beffen doet geen pijn. Ik kan dat toch niet zelf bepalen? Dan wil dat toch zeggen dat ik dat weet, dus dat zei het zegt -.-
Nee, je zegt "Het doet geen pijn, althans ik merk het niet dus het zal wel zo zijn.

Aangezien je blijkbaar niet begrijpt wat je zelf schrijft zal ik het even voor je vertalen:

Het doet geen pijn, tenminste (want), ik merk het niet dus het het zal wel zo zijn.

Kortom, je neemt aan dat het geen pijn doet bij haar, want je merkt er niks van. Dat wil niet zeggen dat het geen pijn doen, en al HELEMAAL niet dat je haar hebt gevraagd of het pijn doet. Dus nee, wat je zegt slaat nergens op.

En als ik mijn partner zou vragen of iets wat ze lekker hoort te vinden pijn doet, en ze antwoordt alleen maar "nee", dan zou ik alsnog mijn twijfels hebben, want een veel natuurlijkere reactie is "nee joh, ik vind het hartstikke fijn!" en dan kun je er een gesprek over hebben. Ik heb het idee dat jullie minimaal met elkaar praten en dat jij geen idee hebt (zowel seksueel als relationeel) waar je mee bezig bent.
Oud 23-06-2012, 12:34
Verwijderd
Godsamme wat een topic

Maak het uit, neem voorlopig geen vriendin, en ga je eens een aantal maanden inlezen over seks en het menselijk lichaam. Dit is voor alle betrokkenen gewoon geen doen.

En gebruik alsjeblieft het woord 'neukgat' niet.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2012, 13:30
ThomasJu
ThomasJu is offline
ik heb dé oplossing!

Neem een opblaaspop. Dan is het inderdaad een neukgat.
(en hij/zij/het heeft nooit pijn)
Zo kan je met die pop ff een paar maandjes oefenen, en daarna weer een echte vriendin proberen.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2012, 13:37
Verwijderd
Dat is uiteraard geen oplossing, want dan weet je alsnog niet hoe het bij een echt vrouwtjesmens allemaal werkt.

Maar even serieus nu: je HOEFT geen seks te hebben hè. Als ik het allemaal zo lees zijn jullie er beiden totaal niet klaar voor.
Het is normaal dat je in het begin niks weet, en dat je dingen moet ontdekken, maar dat betekent niet dat je vantevoren geen theoretische kennis hoeft te hebben. Over lichamen, over geslachtsdelen, over seks. Anders weet je niet waar je mee bezig bent, wat hoort, wat normaal is, en wordt het helemaal niks.

Dus ralph, een paar stapjes terug, en verdiep je eens in wat zaken. Dat zou ik je vriendin ook aanraden. Want een meisje die genoegen neemt met wat gepruts weet ook niet waar ze mee bezig is.
Met citaat reageren
Oud 24-06-2012, 02:26
Verwijderd
Citaat:
En om t even heel duidelijk te zeggen, anders begrijpen jullie t nog niet: ik vraag aan haar of het pijn doet , antwoord: nee. Ik zeg je moet wel eerlijk zijn, antwoord: ja. Ze liegt niet tegen mij hoor jezus
mischien begrijpen wij het wel maar begrijp jij niets van wat je zegt. en ff ter zaken jij vraagt ons om hulp wij bieden hulp en jij luistert niet en vraagt opnieuw om hulp. voor ons hoef je geen seks. je bent 16 en je vriendin iets jonger. ik begrijp wel dat iedereen het zat begint te worden. ik weet het ik ben pas 14 maar ik heb geen seks/menselijk lichaam verstand van een koe. je moet gewoon echt een stap terug ik heb zelf een vriendin die een jaar ouder is als ik en wij hebben ook seks met elkaar. zij zou wel anders willen maar ik vind het nog niet nodig. maar even seriues jij neemt geen inichatief en ik verbied je niks. je moet gewoon met der om de tafel en ter zake komen dat jullie een stap terug doen. want wij hebben medelijden met je vriendin. kom op zeg iemand van 16 die niet weet dat je je penus moet schoon maken. of het wel weet dat dat moet maar het niet doet omdat het pijn doet. en wel condooms durft te kopen maar geen glij middel. ik snap niet waarom je vriendin het nog niet uit heeft gemaakt.

Laatst gewijzigd op 24-06-2012 om 20:32. Reden: had wat fout sorry
Met citaat reageren
Oud 24-06-2012, 18:59
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
En tja nat is t nooit behalve als ik bef maar dat komt dan door mijn mond
Citaat:
Maar sommige dingen vinden alle vrouwen toch wel lekker?
Citaat:
Ze is nog nooit klaargekomen
Citaat:
Maar, ik wil niet dat me bed of so dalijk helemaal nat is haha ?
Citaat:
Ik heb even de mooiste uitspraken op een rijtje gezet voor easy access (huhu).

Maar echt, verdiep je eerst even in hoe alles werkt. Sexwoordenboek.nl lijkt me een prima begin. Let niet op de lelijke tekeningen. Of misschien toch maar wel.

Edit: oh, sexwoordenboek is offline. Helaas. Maar genoeg andere bronnen waar je je info uit kunt halen.
Oud 24-06-2012, 19:00
Verwijderd
Sexwoordenboek is niet meer
Met citaat reageren
Oud 24-06-2012, 21:47
Verwijderd
Citaat:
Sexwoordenboek is niet meer
zonder dat stort het leven inelkaar
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten