![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Hiermee wil ik niet zeggen dat het niet ook aan haar ligt, want waar er twee bezig zijn.. ![]() |
![]() |
|
![]() |
Nou ja ik wil haar heel graag laten genieten zeg maar dus t is niet dat ik er geen moeite in wil stoppen, maar ik heb gewoon 0 ervaring en zij ook, en als ik hoor dat het goed is wat ik doe denk ik niet dat ik iets verkeerd doe. En heb net met dr gesproken en ik heb gezegt dat ik wil dat ze me helpt wat ze goed vind, en ze zei dat haar vriendinnen ook nooit klaarkomen maar toen zei ik misschien jij wel? En t was alles behalve een nee, dus ja hopelijk komt het goed dan
|
![]() |
|
![]() |
maar ze word dus helemaal niet nat als je haar vingert of beft? anders moet je als eerste meer tijd besteden aan het voorspel?
en de volgende keer dat julie weer in bed liggen probeer dan zo veel mogelijk uit en luister naar haar ademhaling. die zal wel veranderen als ze t lekker vind, en ze geeft t wel aan wanneer ze iets niet lekker vind! |
![]() |
||
Citaat:
Ik mag toch hopen dat je wel voelt of ze nat is wanneer je probeert je lul erin te proppen, want anders is het nogal logisch dat het niet lukt en kun je haar lekker pijn doen. |
![]() |
|
![]() |
zoek eerst op google eens informatie ovee het vrouwelijk geslachtsdeel. zo te horen snap je er vrij weinig van.
maar als het goed is merk je het wel als ze nat is, en als ze dat nog niet is moet je langer doorgaan met t voorspel. en stop je lul niet in dr kut voordat ze nat geoeg is. om het een beetje droog te zeggen... |
![]() |
||
Citaat:
|
Ik had het ook niet over pijn bij het vingeren of beffen. Ik had het over neuken. Dan moet ze goed nat zijn want anders gaat het pijn doen..
En serieus? "Dus dan zal dat wel zo zijn?" ![]() Sorry dat ik het zeg, maar ik heb ontzettend medelijden met je vriendin.. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Aangezien je blijkbaar niet begrijpt wat je zelf schrijft zal ik het even voor je vertalen: Het doet geen pijn, tenminste (want), ik merk het niet dus het het zal wel zo zijn. Kortom, je neemt aan dat het geen pijn doet bij haar, want je merkt er niks van. Dat wil niet zeggen dat het geen pijn doen, en al HELEMAAL niet dat je haar hebt gevraagd of het pijn doet. Dus nee, wat je zegt slaat nergens op. ![]() En als ik mijn partner zou vragen of iets wat ze lekker hoort te vinden pijn doet, en ze antwoordt alleen maar "nee", dan zou ik alsnog mijn twijfels hebben, want een veel natuurlijkere reactie is "nee joh, ik vind het hartstikke fijn!" en dan kun je er een gesprek over hebben. Ik heb het idee dat jullie minimaal met elkaar praten en dat jij geen idee hebt (zowel seksueel als relationeel) waar je mee bezig bent.
|
Verwijderd
|
Dat is uiteraard geen oplossing, want dan weet je alsnog niet hoe het bij een echt vrouwtjesmens allemaal werkt.
Maar even serieus nu: je HOEFT geen seks te hebben hè. Als ik het allemaal zo lees zijn jullie er beiden totaal niet klaar voor. Het is normaal dat je in het begin niks weet, en dat je dingen moet ontdekken, maar dat betekent niet dat je vantevoren geen theoretische kennis hoeft te hebben. Over lichamen, over geslachtsdelen, over seks. Anders weet je niet waar je mee bezig bent, wat hoort, wat normaal is, en wordt het helemaal niks. Dus ralph, een paar stapjes terug, en verdiep je eens in wat zaken. Dat zou ik je vriendin ook aanraden. Want een meisje die genoegen neemt met wat gepruts weet ook niet waar ze mee bezig is. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 24-06-2012 om 20:32. Reden: had wat fout sorry |
![]() |
||||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Maar echt, verdiep je eerst even in hoe alles werkt. Sexwoordenboek.nl lijkt me een prima begin. Let niet op de lelijke tekeningen. Of misschien toch maar wel. Edit: oh, sexwoordenboek is offline. Helaas. Maar genoeg andere bronnen waar je je info uit kunt halen.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Erge geestelijke problemen Anoniem_1337 | 27 | 28-03-2010 11:13 | |
Liefde & Relatie |
Weer een relatie met haar? Onzeker en een geschiedenis Tadaada | 8 | 02-05-2005 15:43 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Over wachten, whisky en een paar andere dingen Tovenaar | 9 | 14-01-2005 16:50 | |
Psychologie |
Problemen met mezelf, de wereld, studie en nog veel meer. SpaRood | 28 | 19-08-2004 02:11 | |
Psychologie |
Mijn leven.... graag een paar tips en reacties? Verwijderd | 15 | 09-01-2004 17:15 | |
Liefde & Relatie |
even een paar dringende vraagjes die ik heel graag wil weten *thx* **~yvie~** | 7 | 18-10-2002 19:36 |