Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-07-2012, 13:20
Zeppelin
Zeppelin is offline
Citaat:
Ja, was gister op tv
niet iedereen heeft een tv mevrouwtje

Paranoide heeft me net beloofd dat mocht zij ooit op wat voor wijze dan ook gratis toppers kaartjes kan hosselen, ik ze krijg en dan neem ik jou mee. In ruil daarvoor maak ik dan een standbeeld voor haar (met fimoklei).

Citaat:
Wat voor dingen moet je opschrijven bij 'motivatie voor sollicitatie'?
ik wil hier heel graag werken omdat ik het werk dat jullie aanbieden vet leuk vind, en daar hebben ik een paar redenen voor die ik nu ga noemen. verder heb ik soortgelijke ervaring bij blabla. Ik ben een goede kandidaat omdat ik heel aardig ben en niet stink en verder nog wat redenen.
nederige groetjes van etmakas.
Zeppelin
Zeppelin is offline
Citaat:
Oh Zep, hoe groot is jouw slaapkamer?
weet ik veel
Verwijderd
Citaat:
ik wil hier heel graag werken omdat ik het werk dat jullie aanbieden vet leuk vind, en daar hebben ik een paar redenen voor die ik nu ga noemen. verder heb ik soortgelijke ervaring bij blabla. Ik ben een goede kandidaat omdat ik heel aardig ben en niet stink en verder nog wat redenen.
nederige groetjes van etmakas.

Dank je.
Oud 19-07-2012, 13:21
Verwijderd
Citaat:
Wat voor dingen moet je opschrijven bij 'motivatie voor sollicitatie'?
Waarom je juist daar solliciteert, wat je leuk lijkt etc.
Verwijderd
Oh late train
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Hm blokverwarming klinkt niet echt ideaal.
Zeppelin
Zeppelin is offline
Ik heb ergens een plattegrond van m'n huis op m'n harde schijf, zal straks voor je zoeken. Nu ga ik schroeven kopen en mijn koelkast weggooien. Daaag.
Oud 19-07-2012, 13:24
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
niet iedereen heeft een tv mevrouwtje

Paranoide heeft me net beloofd dat mocht zij ooit op wat voor wijze dan ook gratis toppers kaartjes kan hosselen, ik ze krijg en dan neem ik jou mee. In ruil daarvoor maak ik dan een standbeeld voor haar (met fimoklei).
Vind ik een prima deal
Citaat:
weet ik veel
Oh. ik zie namelijk steeds 12m² voorbij komen en huiskamers van 16m²-20m² en dan denk ik dat dat best groot is, maar ik heb werkelijk geen idee en jouw slaapkamer is gewoon vierkant, dus als ik dat als meetlint kan gebruiken, graag
Citaat:
Ik heb ergens een plattegrond van m'n huis op m'n harde schijf, zal straks voor je zoeken. Nu ga ik schroeven kopen en mijn koelkast weggooien. Daaag.
Toppie latex
Oud 19-07-2012, 13:28
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik heb toch maar op die bij mijn ex om de hoek gereageerd. Ik ga me verdorie niet laten tegenhouden! En nog op een andere, hier vlakbij.

Nu ga ik maar eens iets ontbijten.
Oud 19-07-2012, 13:30
Verwijderd
Citaat:
Vind ik een prima deal

Oh. ik zie namelijk steeds 12m² voorbij komen en huiskamers van 16m²-20m² en dan denk ik dat dat best groot is, maar ik heb werkelijk geen idee en jouw slaapkamer is gewoon vierkant, dus als ik dat als meetlint kan gebruiken, graag

Toppie latex
12 m2 is zat voor een slaapkamer. Kun je probleemloos een groot tweepersoonsbed en een grote keldingkast in kwijt. 16m2 is vrij krap voor een woonkamer maar als je er geen heel bankstel én grote eettafel in wil zetten kan het wel (had ik in vorige huis), 20 m2 voor een woonkamer is prima.
Oud 19-07-2012, 14:09
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik ging de gardes van de mixer aflikken en nu heb ik tongkramp
Oud 19-07-2012, 14:10
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
12 m2 is zat voor een slaapkamer. Kun je probleemloos een groot tweepersoonsbed en een grote keldingkast in kwijt. 16m2 is vrij krap voor een woonkamer maar als je er geen heel bankstel én grote eettafel in wil zetten kan het wel (had ik in vorige huis), 20 m2 voor een woonkamer is prima.
Ik dacht ook wel dat het groot genoeg zou zijn, maar ik vind het vooral lastig dat ik me er echt helemaal niks bij kan voorstellen, snap je? Ik heb ook werkelijk geen idee hoe groot mijn slaapkamer is 2 bij 3,5 ofzo, niet zo groot dus.
Oud 19-07-2012, 14:10
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik ben overigens ook aan het solliciteren als een malle, maar nu heb ik honger. En mijn vader ging weg met "STOFZUIGEN EN DE KEUKEN OPRUIMEN", dus dat moet ik ook nog doen.
Oud 19-07-2012, 14:27
Verwijderd
Citaat:
Oud 19-07-2012, 14:28
Chick Rock
Chick Rock is offline
Het is alweer over Maar de muffins worden niet bruin en rijzen de pan/het vormpje uit. Misschien heb ik het beslag te lang geklopt.
Oud 19-07-2012, 14:50
Verwijderd
Door deze topictitel heb ik deze draak steeds in mijn hoofd:

Spoiler

En dat stemt mij droevig.
Oud 19-07-2012, 14:58
Verwijderd
Meh ik wilde lekker bankhangen met sushi en een slechte film, heeft m'n huisgenootje m'n dvdspeler geleend en 'm gesloopt Krijg wel een nieuwe van d'r, maar ze had het me opzich wel even kunnen melden
Oud 19-07-2012, 15:12
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Hoe sloop je in Godsnaam een DVD-speler? Super lullig dat ze niks heeft gezegd, maar kan je niet gewoon iets downloaden en op je tv kijken?
Oud 19-07-2012, 15:17
Verwijderd
Dat kan wel maar dat is GEDOE Ze heeft 'm niet écht gesloopt, maar een jaar in bruikleen gehad en nu zegt ie bij elke dvd "Disc Error"
Oud 19-07-2012, 15:19
Verwijderd
Citaat:
Dat kan wel maar dat is GEDOE Ze heeft 'm niet écht gesloopt, maar een jaar in bruikleen gehad en nu zegt ie bij elke dvd "Disc Error"
Heb je al geprobeerd eens hard te blazen in het laadje? Of anders met een busje perslucht? Hoor je de disc steeds op- en afspinnen of helemaal niets?
Oud 19-07-2012, 15:20
Verwijderd
En toen ze 'm teruggaf zei ze, "Ja de laatste keer pakte ie de dvd niet", nou ja kan gebeuren, maar toen probeerde ik 5 dvd's en hij gaf bij alles error. Toen ik er naar vroeg werd het verhaal anders en deed ie het al een paar weken niet en had ze het ook al met verschillende dvd's geprobeerd. Ik snap gewoon niet zo goed waarom ze toen niet naar me toe is gekomen ipv wachten tot ik 'm weer een keer opeis en me dan eerst nog laat aanklooien
Oud 19-07-2012, 15:21
Verwijderd
Citaat:
Heb je al geprobeerd eens hard te blazen in het laadje? Of anders met een busje perslucht? Hoor je de disc steeds op- en afspinnen of helemaal niets?
Dit is al de derde keer dat mensen vragen op ik een busje perslucht heb. Nee natuurlijk niet Maar ik zal eens hard blazen
Oud 19-07-2012, 15:23
Verwijderd
Geen succes Hij doet een beetje zo van ieeeee (draai draai) tik tik ieeeeeh en dan geeft ie het op en zegt error.
Oud 19-07-2012, 15:23
Verwijderd
Ja nou, de kans dat je daadwerkelijk een compressor hebt staan is aanzienlijk kleiner

Citaat:
Geen succes Hij doet een beetje zo van ieeeee (draai draai) tik tik ieeeeeh en dan geeft ie het op en zegt error.
Ah, dat. Zijn het originele DVD's of DIY?
Oud 19-07-2012, 15:57
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ik durf dit niet meer vol overgave te doen sinds ik een keertje ben blijven haken met mijn tongpiercing
Oud 19-07-2012, 16:00
Verwijderd
Citaat:
Ja nou, de kans dat je daadwerkelijk een compressor hebt staan is aanzienlijk kleiner

Originele
Oud 19-07-2012, 16:14
Verwijderd
Citaat:
Originele
Hmm. Dan heb ik weinig andere tips dan zo'n mallotige reinigings-DVD scoren, maar ik vraag me af of dat soelaas gaat bieden.
Oud 19-07-2012, 16:16
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Gewoon een klap op geven. Hij doet het toch al niet, dus het kan alleen maar helpen
Oud 19-07-2012, 16:19
Verwijderd
Nou ja, ik krijg dus een nieuwe, dus dat is niet echt de issue, ik vind het gewoon irritant dat ze heeft gewacht tot ik 'm terugvroeg met vertellen dat ie stuk was.
Oud 19-07-2012, 16:28
Verwijderd
Maar ik zal er voor de zekerheid nog even op slaan
Oud 19-07-2012, 16:28
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ik durf dit niet meer vol overgave te doen sinds ik een keertje ben blijven haken met mijn tongpiercing
Ouch.
Oud 19-07-2012, 16:29
Martiño
Martiño is offline
teh fuck, volgens speccy is de temperatuur van mijn moederbord/processor rond de 80 graden C.
Oud 19-07-2012, 16:31
Martiño
Martiño is offline
Ik heb nog een dvdspeler liggen die ik niet gebruik sann. Alleen de afstandsbediening is een beetje dood.
Oud 19-07-2012, 16:33
Zeppelin
Zeppelin is offline
LP : ik heb wel een plattegrond maar daar staan geen maten bij, heb het even opgemeten. Mijn slaapkamer is ongeveer 4,5 m bij 3 m. Dus dat is 13,5 m2 volgens mij.
Oud 19-07-2012, 16:35
Miekje*
Miekje* is offline
Mixergardes aflikken . Ik krijg er ook altijd tongkramp van .
Oud 19-07-2012, 16:37
Verwijderd
Moet je meer oefenen op je vriendje, Miekje.
Oud 19-07-2012, 16:48
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Maar ik zal er voor de zekerheid nog even op slaan

Citaat:
Ouch.
Ik vond het meer eng
Citaat:
LP : ik heb wel een plattegrond maar daar staan geen maten bij, heb het even opgemeten. Mijn slaapkamer is ongeveer 4,5 m bij 3 m. Dus dat is 13,5 m2 volgens mij.
Ah, toppie zus! Dat is best groot dus dank je voor de moeite!
Oud 19-07-2012, 17:00
Carn
Carn is offline
Citaat:
Bij de mediamarkt en/of blokker en/of kijkshop hebben ze vast wel van die 20 euro-units!
Oud 19-07-2012, 17:13
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Moet je meer oefenen op je vriendje, Miekje.
Ik dacht ook al, m'n tong krijgt te weinig beweging
Oud 19-07-2012, 17:18
Verwijderd
Citaat:
Bij de mediamarkt en/of blokker en/of kijkshop hebben ze vast wel van die 20 euro-units!
Ja die ik nu heb kostte ook geen drol, heb d'r een lijstje meegegeven wat ie iig moet kunnen afspelen en verder zal 't me een rotzorg zijn wat ie kost of wat voor merk ie is.
Oud 19-07-2012, 17:50
Carn
Carn is offline
Aaaaight.
Oud 19-07-2012, 17:54
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Mijn moeder zat een paar weken geleden nog te klagen dat we "zeventien DVD spelers en 6 videorecorders" in de berging hadden staan Ze wilde ze bijna weg doen, maar mijn 'wat nou als er eentje stuk gaat' was overtuigend genoeg
Oud 19-07-2012, 17:54
Verwijderd
Zou ik wel of niet naar de Utrechtse introductieweek gaan? Ik wil eigenlijk wel, maar ik ken niemand in Utrecht waar ik kan blijven slapen en eigenlijk moet ik dan werken. Hm.
Oud 19-07-2012, 17:55
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Zou ik wel of niet naar de Utrechtse introductieweek gaan? Ik wil eigenlijk wel, maar ik ken niemand in Utrecht waar ik kan blijven slapen en eigenlijk moet ik dan werken. Hm.
Er wonen duisent forumers in Utrecht, dus dat is het probleem niet
Oud 19-07-2012, 18:00
Verwijderd
Citaat:
Er wonen duisent forumers in Utrecht, dus dat is het probleem niet
Ahja Ik zoek een slaapplaats voor twee meisjes van 13 tot 16 augustus in Utrecht, dus als iemand een beetje plaats over heeft, heel graag!
Oud 19-07-2012, 18:19
Verwijderd
Vooral gaan Uomi, zulke weken zijn superleuk en volgens mij kun je je via de UITweek ook inschrijven voor een logeeradres!
Oud 19-07-2012, 18:28
Verwijderd
Ik heb me ingeschreven (jaja, ik had niet veel nodig om overstag te gaan ), maar ik kon nergens aangeven dat ik nog op zoek was naar een logeeradres.
Oud 19-07-2012, 18:37
Katertje
Katertje is offline
Citaat:

T gaat ook met een can met perslucht hoor

He kak ik moet alles daarvoor ook eens lezen xD
Oud 19-07-2012, 18:38
Verwijderd
Citaat:
Ik heb me ingeschreven (jaja, ik had niet veel nodig om overstag te gaan ), maar ik kon nergens aangeven dat ik nog op zoek was naar een logeeradres.
Oh wat stom
Oud 19-07-2012, 18:39
Verwijderd
http://www.utrechtseintroductietijd..../slaapplaatsen

Hm, zo te zien regelen ze nu alles via studentenverenigingen.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten