Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-08-2012, 21:59
Verwijderd
De korte verhalen van Roald Dahl waren denk ik de eerste volwassen literatuur die ik las
Advertentie
Oud 13-08-2012, 22:13
Verwijderd
En toen, ineens, was iedereen naar bed
Oud 13-08-2012, 22:14
Verwijderd
Ik ben net thuis!
Oud 13-08-2012, 22:16
Verwijderd
hoi sann!
Oud 13-08-2012, 22:16
Carn
Carn is offline
ik hoef nog maar 1.5 verhuisdoos uit te pakken
Oud 13-08-2012, 22:19
Verwijderd
En ik moet over 7,5 uur weer werken

Hoi Sarah!
Oud 13-08-2012, 22:23
Verwijderd
ik moet over 490,5 uur weer werken
Oud 13-08-2012, 22:23
Carn
Carn is offline
is 23:30 een rare tijd om nog wat oud papier en karton in de betreffende container te raggen?
Oud 13-08-2012, 22:25
Verwijderd
vind ik niet
Oud 13-08-2012, 22:25
Verwijderd
Citaat:
is 23:30 een rare tijd om nog wat oud papier en karton in de betreffende container te raggen?
nee hoor.
Oud 13-08-2012, 22:26
Verwijderd
tenzij je dat altijd doet terwijl je strijdliederen brult
Oud 13-08-2012, 22:27
Verwijderd
Citaat:
En ik moet over 7,5 uur weer werken

Hoi Sarah!
Oeh joh
Ik hoop heel erg dat morgen de t-shirts worden geleverd en dat ik er dan meteen één mee naar huis kan nemen
Oud 13-08-2012, 22:27
Verwijderd
Citaat:
tenzij je dat altijd doet terwijl je strijdliederen brult
of oerkreten uitslaat.
Oud 13-08-2012, 22:28
Verwijderd
Nu stel ik me iemand voor die zijn papierdeponeermoment gebruikt om opgespaarde woede te uiten
Oud 13-08-2012, 22:29
Verwijderd
Ik had een beetje soortgelijke visuals, maar woede en Carn kan ik zo moeilijk combineren in mijn hoofd
Oud 13-08-2012, 22:31
Verwijderd
Ik moet over 9.5 uur weer werken en dat is ook veel te snel.
Citaat:
En natuurlijk Achtegroepers huilen niet, met AKKIE. Fucking zielig.

Daar is ook pas een film van gemaakt trouwens.
Oh, man, ja, emmers met tranen.

Citaat:
Gelukkig zag mijn moeder wel de kwaliteiten in van Paul van Loon, Tais Teng en Bies van Ede. Toen we naar een signeersessie van Van Loon en Teng gingen, was zij net zo starstruck als ik. Er was ook een meisje in de rij die Tais Teng niet kende, en toen ging ze meteen: "Oh, maar die moet je óók lezen, klein meisje, dat zijn ook héél goede boeken."
Oud 13-08-2012, 22:34
Carn
Carn is offline
ik blijf dit soort filmpjes hilarisch leuk vinden

Oud 13-08-2012, 22:34
Verwijderd
Volgens mij was Achtstegroepers huilen niet nét na mijn tijd, want toen las ik geen Jacques Vriens meer toen die uitkwam.
Oud 13-08-2012, 22:35
Verwijderd
Citaat:
Oeh joh
Ik hoop heel erg dat morgen de t-shirts worden geleverd en dat ik er dan meteen één mee naar huis kan nemen
Ik hoop het ook! En anders doen we gewoon een verkleedpartij in de trein donderdag!
Oud 13-08-2012, 22:35
Carn
Carn is offline
I believe in tragedies, I believe in desecrationnn
Oud 13-08-2012, 22:36
Verwijderd
Qua jeugdboeken ging ik echt helemaal stuk op Pijnstillers van Carry Slee en op Afscheidsbrief van Bobje Goudsmidt <3
Oud 13-08-2012, 22:38
Verwijderd
Pijnstillers was janken geblazen ja. Maar Iris en Weg uit de Peel waren mijn ultieme tranentrekkers. En nog steeds, denk ik
Oud 13-08-2012, 22:38
Zeppelin
Zeppelin is offline
ooh ja weg uit de peel, daar heb ik ook hard om gehuild!
Oud 13-08-2012, 22:39
Verwijderd
Citaat:
Pijnstillers was janken geblazen ja. Maar Iris en Weg uit de Peel waren mijn ultieme tranentrekkers. En nog steeds, denk ik
Pijnstillers heb ik ook keihard om gejankt ja

Om zoveel boeken.
Oud 13-08-2012, 22:39
Verwijderd
Citaat:
Om pijnstillers en afscheidsbrief jank ik nog steeds de ogen uit m'n kop, ze staan in m'n boekenkast.
Oud 13-08-2012, 22:40
Verwijderd
die heb ik allemaal niet gelezen, van carry slees tienerboeken heb ik denk ik alleen kortsluiting gelezen
Oud 13-08-2012, 22:43
Verwijderd
Citaat:
En natuurlijk Achtegroepers huilen niet, met AKKIE. Fucking zielig.

Daar is ook pas een film van gemaakt trouwens.
Die is echt heel erg zielig, ja. Met die Akkie kon ik ook echt wel meevoelen, dat ging met bijvoorbeeld Jochem uit Spijt! niet. (die pleegde zelfmoord omdat hij gepest werd, en dat was heel zielig, maar Jochem was een heel saai figuur, dus dan komt dat toch niet zo aan)
Oud 13-08-2012, 22:47
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Volgens mij heb ik pijnstillers wel gelezen, maar ik weet het effe niet meer, help me even? Weg uit de Peel heb ik in mijn kast staan
Verwijderd
Citaat:
Volgens mij heb ik pijnstillers wel gelezen, maar ik weet het effe niet meer, help me even? Weg uit de Peel heb ik in mijn kast staan
Over die jongen die keyboard speelt van wie de moeder doodgaat.
Verwijderd
Kusjes voor iedereen!
Oud 13-08-2012, 22:49
Verwijderd
Hebbes is trouwens wel best een leuk boek, en van Carry Slee, maar dat is van na jullie tijd, denk ik. Het gaat over twee gemene zussen, Poeke en Pieke of zoiets, die wanhopig graag de liefde van hun ouders willen winnen door een kast vol prijzen aan ze te laten zien. En dan gaan ze allemaal gemene dingen doen om al die prijzen te winnen.
Oud 13-08-2012, 22:50
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Over die jongen die keyboard speelt van wie de moeder doodgaat.
OOOOHJJAAAAAA ja, enorm gejankt inderdaad.
Oud 13-08-2012, 22:51
Zeppelin
Zeppelin is offline
Poeke en Pieke
Verwijderd
Citaat:
Die is echt heel erg zielig, ja. Met die Akkie kon ik ook echt wel meevoelen, dat ging met bijvoorbeeld Jochem uit Spijt! niet. (die pleegde zelfmoord omdat hij gepest werd, en dat was heel zielig, maar Jochem was een heel saai figuur, dus dan komt dat toch niet zo aan)
het was dan ook zo geschreven dat je vooral meeleefde met David, die hem had beloofd om voor hem op te komen als ie in moeilijkheden zat, maar die op het moment suprême z'n grote liefde met een ander zag en dus geen oog had voor Jochem en die hem toen had kunnen behoeden voor de zelfmoord waar ie zich natuurlijk heel schuldig over voelde. Dus.
Verwijderd
Morgen ga ik kleren kopen
Verwijderd
Citaat:
ja, enorm gejankt inderdaad.
Oud 13-08-2012, 22:52
Verwijderd
Citaat:
het was dan ook zo geschreven dat je vooral meeleefde met David, die hem had beloofd om voor hem op te komen als ie in moeilijkheden zat, maar die op het moment suprême z'n grote liefde met een ander zag en dus geen oog had voor Jochem en die hem toen had kunnen behoeden voor de zelfmoord waar ie zich natuurlijk heel schuldig over voelde. Dus.
volgens mij heb ik die ook gelezen!
Verwijderd
ik moet nog even uitrekenen hoeveel kleedgeld ik heb!
Ik wil
- zomerschoenen waar ik met sokken in kan
- goede slippers, of sandalen
- bikini
- rokje
- 2 hemdjes
- wat ondergoed

de dichte schoenen en de bikini gaan het lastigst worden
Verwijderd
Ik moest altijd huilen bij een boek over een meisje dat een wisselkind is. Ze is eigenlijk half-elf, en iedereen in het dorp haat haar. En dan gaat ze op het dak doedelzak spelen.

<3
Verwijderd
Weg uit de Peel moet ik nodig nog eens lezen
Verwijderd
Citaat:
Ja, maar die David was net zo saai.
Oud 13-08-2012, 22:53
Turk February
Turk February is offline
Carry Slee, weg ermee.
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ja dit!
Niet echt een verrassing
Verwijderd
Oh, en niet te vergeten de 'hoe overleef ik'-boeken!

Hoewel die wel een beetje van na jullie tijd zijn, de meesten. Ik kocht die boeken nog toen ik 16 ofzo was, /infantiel
Oud 13-08-2012, 22:54
Verwijderd
Citaat:
Carry Slee, weg ermee.
Niet
Oud 13-08-2012, 22:54
Verwijderd
de 'hoe overleef ik' boeken heb ik nooit gelezen, maar vind ik er wel sympathiek uitzien!
Oud 13-08-2012, 22:55
Verwijderd
Citaat:

Hoewel die wel een beetje van na jullie tijd zijn, de meesten. Ik kocht die boeken nog toen ik 16 ofzo was, /infantiel
Ik heb ze bijna allemaal gelezen en ze zijn wel okee, ja. Maar niet echt zielig, behalve als Rosa's vader bijna doodgaat.
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:

Die las ik ook nog ik was stiekem verliefd op Neuz.
Verwijderd
Citaat:

Die vind ik stom.

Ik las wel een reeks boeken, over zoenen en seks enzo. De eerste heette kussen, de tweede weet ik niet en de derde vrijen geloof ik. Superspannend vond ik die Dat waren denk ik de eerste boeken die ik las waarbij het niet was HAHA SEKS, maar meer oeh seks Oh de tweede heette strelen.
Verwijderd
Citaat:
Ja, maar die David was net zo saai.
Carry Slee-personages zijn wel vaker saai.

Er was op een gegeven moment een soort eliteclubje toneel bij de andere vereniging dan waar ik zat. Dat was verder trouwens een veel suffere vereniging, maar dat eliteclubje had dus echt alles supergoed voor elkaar. Mochten overal spelen enzo, en alle jongeren vonden het allemaal geweldig, en ik werd daar boos van omdat ik het "Carry Slee"-toneel vond, terwijl wij tenminste gewoon echte Griekse tragedies en Daniil Charms enzo speelden
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten