Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-08-2012, 13:41
Verwijderd
Dat klinkt als iets wat wel in mijn straatje past. Tevens klinkt het als The Perry Bible.
Advertentie
Oud 15-08-2012, 13:42
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
De nieuwe postbode hier is echt een (studentikoos) sukkeltje.
Hij belde net aan, maar ik lag nog in bed en moest m'n sleutels nog pakken, dus toen ik eenmaal bij de deur was was hij z'n briefje al aan het schrijven. Ik hoorde 'm ook al schelden door de deur "Ja Godverdomme, ik heb dat ding net al ingevoerd!"
Ja, kloothommel, mss moet je dan wat langer wachten of mss nog een keer bellen voordat je je briefje gaat schrijven! Niet iedereen is binnen 2 seconden bij de deur.

Ik ben overigens wel heel blij dat hij nog niet weg was, want het waren m'n lowlandskaartjes en als ik er nu niet voor had getekend had ik ze morgen om 1 uur op moeten halen van het postkantoor, en ik ga vanavond al naar m'n ouders. Phew.
Oud 15-08-2012, 13:44
Verwijderd
Er zijn add-ons voor Chrome/SW Iron die 1) alle foto's van baby's veranderen in katten en 2) alles op Facebook veranderen in pony's.

Vaarwel, Firefox. Het was een mooie rit.
Oud 15-08-2012, 13:45
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Hoe heet die?
Geen idee. Ik zag 'm ooit op 't film festival in Utrecht en volgens mij als voorfilmpje van Îles flottantes.

edit:
Gevonden! Hij heet "The horseless prince".
Oud 15-08-2012, 13:48
Carn
Carn is offline
Citaat:
Er zijn add-ons voor Chrome/SW Iron die 1) alle foto's van baby's veranderen in katten en 2) alles op Facebook veranderen in pony's.

[afbeelding]

www.Unbaby.me
Oud 15-08-2012, 13:49
Verwijderd
Citaat:
Ik heb een heel pakket aan informatie gehad over introweek en studie, en ik zit nu natuurlijk weer te panikeren.
Komt allemaal wel goed .

Citaat:
Duh.
Ik ga jou straks nog even wat sturen

Citaat:
Hier zitten nog weleens mensen die een themafeestje oid hebben. Heeft er iemand verkleedkleding of items in het thema 'superhelden'? (:'))
Hmz. Ik heb eindfeest met thema 'jeugdhelden'
Oud 15-08-2012, 13:50
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Oud 15-08-2012, 13:51
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik ga tosti's maken
Oud 15-08-2012, 14:00
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ik vind het trouwens niet echt vleiend dat je me er serieus wel voor aanzag om voor de grap antivries te drinken, Fizzle.

Hoe heet die?
Dat is niet omdat ik denk dat je dom bent, maar wel omdat ik denk dat je soms opeens een heel verdraaid beeld van alles hebt
Oud 15-08-2012, 14:09
Verwijderd
Citaat:
Dat is niet omdat ik denk dat je dom bent, maar wel omdat ik denk dat je soms opeens een heel verdraaid beeld van alles hebt
Ja, ik weet dat. Soms gebeuren er dingen die zegmaar niet kloppen, en dat zorgt ervoor dat het allemaal wat moeilijker te bevatten wordt.

Dat geeft niet, verder.
Oud 15-08-2012, 14:34
Verwijderd
dsfajojdasfoifakjafslkjafsjlkasf

Kaartjes voor Lowlands + lelijke maskers geprint op m'n werk, vanochtend vroeg al, zodat ik het niet zou vergeten, haal ik ze uit m'n tas om ze niet te veel te verkreukelen met m'n kleren en laat ik ze op mijn werk liggen
Oud 15-08-2012, 14:47
Verwijderd
GODVERGODVERGODVERGODVER.

Onze vrijkomende kamer is overruled door de SLS, en nu wordt er iemand geplaatst
Oud 15-08-2012, 14:48
Geel
Geel is offline
O, dat is kut! Maar misschien is diegene ook wel leuk?
Oud 15-08-2012, 14:49
Verwijderd
Wat is daar dan precies zo erg aan?
Oud 15-08-2012, 14:53
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
OMG shit CRAZY BITCH ALERT

Net in de Albert Heijn waren twee veertienjarige jochies met een voetbal aan het spelen. In de winkel. Eerst keek ik het een beetje aan, maar ik was al chagrijnig omdat de sperziebonen in de aanbieding waren en ik lust helemaal geen sperziebonen. Dus toen rolde de bal mijn kant op en toen heb ik mijn voet erop gezet en geroepen dat ze eens op moeten houden met die KUTBAL omdat het SCHIJTIRRITANT IS en je gaat toch niet in een supermarkt voetballen dat doe je maar lekker op straat!
En toen keek iedereen en de jongens waren heul erg geschrokken, wat maar weer aantoont dat er te weinig sociale controle is in deze maatschappij
Dus ik bleef nog even boos kijken en toen ging ik mijn spullen afrekenen. Ik weet niet of ze opgehouden zijn maar ik zit helemaal te trillen omg hihihih fizzle spoke up in public hihi
Oud 15-08-2012, 14:54
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
tl;dr samenvatting: Ik heb twee voetballende jochies uitgescholden in de supermarkt.
Oud 15-08-2012, 14:55
Verwijderd
En waarom zijn de shirts van Absinthe en mij er nog niet?
Oud 15-08-2012, 14:55
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
weet ik veel!
Oud 15-08-2012, 14:57
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
aargh adrenaline de gekste
Oud 15-08-2012, 14:58
Verwijderd
Citaat:
O, dat is kut! Maar misschien is diegene ook wel leuk?
Citaat:
Wat is daar dan precies zo erg aan?
Laten we het erop houden dat het percentage sociaal gestoorde mensen dat wordt geplaatst nogal wat hoger ligt.

Maar ik bedoel, we zijn een superhecht huis en we doen zoveel samen en we weten gewoon veel elkaar, en het is absoluut verschrikkelijk als er iemand bij komt die gewoon niet in het huis past, omdat dat meteen de sfeer verandert. Daarom doe je hospiteren, het is niet dat er iemand moet komen die iedereen aardig vind, het is dat er iemand moet komen die in het huis past.
Oud 15-08-2012, 14:59
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Was er dan iets misgegaan dat dit moet?
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Oh my, Kat, ik kreeg zowat een hartverzakking hier! Wil je nooit meer zulke grapjes maken?
Verwijderd
O, gaan ze gewoon iemand erinduwen. Dat is wel stom, ja.

Maar niet getreurd, als hij heel stom is kunnen jullie hem met zijn allen gaan wegpesten. Een gedeelde vijand zal jullie band nog hechter maken.
Oud 15-08-2012, 15:00
Verwijderd
Citaat:
Komt allemaal wel goed .
Ik hoop het!

Pff, wat een dag. Het is niet te hachelen buiten.
Oud 15-08-2012, 15:01
Verwijderd
Citaat:
Oh my, Kat, ik kreeg zowat een hartverzakking hier! Wil je nooit meer zulke grapjes maken?
O, was je er zo van geschrokken. Sorry.
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:

Maar niet getreurd, als hij heel stom is kunnen jullie hem met zijn allen gaan wegpesten. Een gedeelde vijand zal jullie band nog hechter maken.
Etmakas je maakt iedereen bang met je stomme nietgrappige grapjes

Als ik toch mensen aan het terechtwijzen ben
Verwijderd
Citaat:
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Ik snap dat het kut is Apate, maar aan de andere kant, juist omdát jullie zo'n hecht huis zijn (en volgens mij ook een groot huis toch?) kunnen jullie het waarschijnlijk wel goed 'opvangen'
Oud 15-08-2012, 15:02
Verwijderd
Citaat:

[afbeelding]

<3 <3
Oud 15-08-2012, 15:02
Verwijderd
Citaat:

Oud 15-08-2012, 15:04
Verwijderd
Citaat:
Etmakas je maakt iedereen bang met je stomme nietgrappige grapjes

Als ik toch mensen aan het terechtwijzen ben
Ik vond mijn grapjes best wel grappig. Of ja, dat over die shampoo enzo dan. Dat met dat wegpesten bedoelde ik ook wel een beetje serieus. Een klein beetje.
Oud 15-08-2012, 15:05
Verwijderd
Citaat:
Was er dan iets misgegaan dat dit moet?
Nee. Het wordt normaal gesproken als straf gebruikt als je een huisfeest hebt gehad met te veel lawaai, maar in de eerstejaarsperiode kiezen ze random huizen uit om er iemand te plaatsen. En dat zijn wij nu dus.

Citaat:

Oh, dat hebben we al besloten ja. Dat doen we ook echt. We hadden het er al over dat als iemand komt kijken (we weten niet eens of dat wel gebeurd) dat we dan met z'n allen gewoon op de gang gaan staan roken, keiharde muziek aan, superveel drinken dan hoef je er niet meer zo per sé te wonen denk ik.

Citaat:
Ik hoop het!
Tuurlijk wel!

Citaat:
Ik snap dat het kut is Apate, maar aan de andere kant, juist omdát jullie zo'n hecht huis zijn (en volgens mij ook een groot huis toch?) kunnen jullie het waarschijnlijk wel goed 'opvangen'
Nou, nee . Ten minste, het is heel awkward, want we hebben dus bijna een jaar lang een hele vreemde onderhuurder gehad. En als die persoon er niet was was het prima, maar als je hem tegenkomt is het awkward, en dan heb je meteen zo'n stilte enzo. Het verpest echt letterlijk de sfeer.
Oud 15-08-2012, 15:07
Verwijderd
Kaartjes worden geprint, kaartjes op werk zijn vernietigd (omdat priveprinten natuurlijk eigenlijk niet mag /rebel) nu alleen die paardenshirts nog.
Verwijderd
Citaat:
Oh, dat hebben we al besloten ja. Dat doen we ook echt. We hadden het er al over dat als iemand komt kijken (we weten niet eens of dat wel gebeurd) dat we dan met z'n allen gewoon op de gang gaan staan roken, keiharde muziek aan, superveel drinken dan hoef je er niet meer zo per sé te wonen denk ik.
Dan jaag je ook de goede kandidaten weg, dat is dan weer minder handig. Je moet iets vinden wat alle toffe mensen leuk vinden en alle stomme mensen niet en dat dan de hele tijd doen.
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Hmm ja, maar als het nou een heel onzeker verlegen iemand is (die worden ook vaak geplaatst) dan kun je er een project van maken
Oud 15-08-2012, 15:08
Verwijderd
Citaat:
Dan jaag je ook de goede kandidaten weg, dat is dan weer minder handig. Je moet iets vinden wat alle toffe mensen leuk vinden en alle stomme mensen niet en dat dan de hele tijd doen.
Nee, doen we niet standaard. Pas als er iemand komt, en we vinden hem/haar niet aardig

Citaat:
Hmm ja, maar als het nou een heel onzeker verlegen iemand is (die worden ook vaak geplaatst) dan kun je er een project van maken
Meh. We willen gewoon iemand die klikt en past. Niet iemand die je moet omvormen.
Oud 15-08-2012, 15:09
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Kaartjes worden geprint, kaartjes op werk zijn vernietigd (omdat priveprinten natuurlijk eigenlijk niet mag /rebel) nu alleen die paardenshirts nog.
!!!

Mijn wolvenshirt zit helaas in de was.
Maar ik neem wel een heel bloot broekje mee! Oeiii!
Oud 15-08-2012, 15:10
Verwijderd
Ik snap dat het vervelend is, maar iemand wegpesten vind ik ook wel erg ver gaan.

Je zal als onzekere net-middelbare-school-af dude maar in zo'n huis terechtkomen. Sielug.
Oud 15-08-2012, 15:11
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik wil helemaal nergens heeeeeen
En nou heeft mijn vader me uitgenodigd om te komen zwemmen maar dat wil ik al helemaal niet
Oud 15-08-2012, 15:13
Verwijderd
Citaat:
!!!

Mijn wolvenshirt zit helaas in de was.
Maar ik neem wel een heel bloot broekje mee! Oeiii!
Ja ik hoop dat ze vanmiddag nog komen, en anders morgen voor 12 uur, anders gaat het feest niet door

Ik moet nog pakken, ik heb er nog even de kracht niet voor
Oud 15-08-2012, 15:13
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ja, geef die dude of dudette gewoon een kans. Mss klikt 't wel heel goed, you never know!

Al hoop ik niet dat je zo'n bralbekkie erbij krijgt die ik de afgelopen week veel ben tegengekomen @ werk. Zo eentje van net 18 met keiharde attitude en geld van paps die neerkijkt op het werkende plebs. Hee piemel, wij studeren ook allemaal hoor!
Oud 15-08-2012, 15:14
Verwijderd
Nou ja, met alle respect, maar zo iemand word automatisch weggepest gewoon omdat wij pesterig met elkaar om gaan. Als je dan onzeker bent word je er alleen maar onzekerder van en dan is het gewoon niet leuk. Dan ga je vanzelf wel weg. Dan is het niet eens bewust. Maar we kraken elkaar hier allemaal af voor de lol.
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ja ik hoop dat ze vanmiddag nog komen, en anders morgen voor 12 uur, anders gaat het feest niet door

Ik moet nog pakken, ik heb er nog even de kracht niet voor
Ik ben tot vanochtend 7 uur bezig geweest. Begin echt een wijf te worden! Heb zelfs rugtassen voor op het festivalterrein getest op 'dansvastheid'.
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:

Meh. We willen gewoon iemand die klikt en past. Niet iemand die je moet omvormen.
Dat snap ik, maar jullie zijn nu buiten spel gezet, dus je hébt gewoon niets te kiezen. En iemand wegpesten vind ik echt heel stom. Sorry. Dat het niet leuk is als iemand niet bij jullie huis past snap ik.

Stel dat je zelf om wat voor een reden ook ergens geplaatst zou worden, dan is het toch extreem kut als al bij voorbaat besloten is dat ze je niet mogen (want iedereen die geplaatst wordt is raar dus ben jij dat ook).
Oud 15-08-2012, 15:15
Verwijderd
We doen het ook echt alleen maar als die persoon niet leuk is à la de persoon die onderhuurder was hier het afgelopen jaar. Ranzige vent die nooit iets tegen je zei en overal haar achterliet. Nou sorry hoor, daar pas ik voor om dat nog 4 jaar lang te zien.
Oud 15-08-2012, 15:15
Verwijderd
Bij voorbaat besluiten om iemand weg te pesten vind ik tamelijk kinderachtig. Zou jij dat leuk vinden, Apate, als je op achttiende in een onbekend huis geplaatst werd door je woningbouwvereniging en iedereen daar ging expres zo kut mogelijk tegen je doen?
Oud 15-08-2012, 15:16
Verwijderd
Citaat:
Ik ben tot vanochtend 7 uur bezig geweest. Begin echt een wijf te worden! Heb zelfs rugtassen voor op het festivalterrein getest op 'dansvastheid'.
Oud 15-08-2012, 15:16
Verwijderd
Citaat:
We doen het ook echt alleen maar als die persoon niet leuk is à la de persoon die onderhuurder was hier het afgelopen jaar. Ranzige vent die nooit iets tegen je zei en overal haar achterliet. Nou sorry hoor, daar pas ik voor om dat nog 4 jaar lang te zien.
Als iemand alleen nooit iets zegt zie ik het probleem niet zo, ik bedoel, dan doe je gewoon net of hij er niet is en tadaaa. Wegpesten is meer iets dat je moet gebruiken als iemand elke dag shetlandveulentjes verkracht in de gemeenschappelijke keuken.
Oud 15-08-2012, 15:17
Verwijderd
IK HEB SINDS EEN UUR EN EEN KWARTIER VAKANTIE, EN VAN DAT UUR EN EEN KWARTIER BEN IK ZEKER EEN HALF UUR MET WERK BEZIG GEWEEST
Oud 15-08-2012, 15:17
Verwijderd
En dat levert alsnog awkward situaties op, geloof me. Ik weet het, want we hebben met zo'n gast geleefd. En ik zeg toch niet dat we bij voorbaat iemand weg gaan pesten? Ik zeg dat als het een kut iemand is zoals de onderhuurder, we hem weg gaan pesten.

Tenzij jullie iemand die stinkt en haren achterlaat en niets zegt graag zouden willen knuffelen?
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten