Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dat geeft niet, verder. |
![]() |
|
OMG shit CRAZY BITCH ALERT
Net in de Albert Heijn waren twee veertienjarige jochies met een voetbal aan het spelen. In de winkel. Eerst keek ik het een beetje aan, maar ik was al chagrijnig omdat de sperziebonen in de aanbieding waren en ik lust helemaal geen sperziebonen. Dus toen rolde de bal mijn kant op en toen heb ik mijn voet erop gezet en geroepen dat ze eens op moeten houden met die KUTBAL omdat het SCHIJTIRRITANT IS en je gaat toch niet in een supermarkt voetballen dat doe je maar lekker op straat! En toen keek iedereen ![]() ![]() Dus ik bleef nog even boos kijken en toen ging ik mijn spullen afrekenen. Ik weet niet of ze opgehouden zijn maar ik zit helemaal te trillen omg hihihih fizzle spoke up in public hihi ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() Maar ik bedoel, we zijn een superhecht huis en we doen zoveel samen en we weten gewoon veel elkaar, en het is absoluut verschrikkelijk als er iemand bij komt die gewoon niet in het huis past, omdat dat meteen de sfeer verandert. Daarom doe je hospiteren, het is niet dat er iemand moet komen die iedereen aardig vind, het is dat er iemand moet komen die in het huis past. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Als ik toch mensen aan het terechtwijzen ben ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Mijn wolvenshirt zit helaas in de was. ![]() Maar ik neem wel een heel bloot broekje mee! Oeiii!
|
Ja, geef die dude of dudette gewoon een kans. Mss klikt 't wel heel goed, you never know!
Al hoop ik niet dat je zo'n bralbekkie erbij krijgt die ik de afgelopen week veel ben tegengekomen @ werk. Zo eentje van net 18 met keiharde attitude en geld van paps die neerkijkt op het werkende plebs. Hee piemel, wij studeren ook allemaal hoor!
|
Verwijderd
|
Nou ja, met alle respect, maar zo iemand word automatisch weggepest gewoon omdat wij pesterig met elkaar om gaan. Als je dan onzeker bent word je er alleen maar onzekerder van en dan is het gewoon niet leuk. Dan ga je vanzelf wel weg. Dan is het niet eens bewust. Maar we kraken elkaar hier allemaal af voor de lol.
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
Stel dat je zelf om wat voor een reden ook ergens geplaatst zou worden, dan is het toch extreem kut als al bij voorbaat besloten is dat ze je niet mogen (want iedereen die geplaatst wordt is raar dus ben jij dat ook). |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
En dat levert alsnog awkward situaties op, geloof me. Ik weet het, want we hebben met zo'n gast geleefd. En ik zeg toch niet dat we bij voorbaat iemand weg gaan pesten? Ik zeg dat als het een kut iemand is zoals de onderhuurder, we hem weg gaan pesten.
Tenzij jullie iemand die stinkt en haren achterlaat en niets zegt graag zouden willen knuffelen? |
Advertentie |
|
![]() |
|
|