Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Nou, het is verplicht om een vreemde taal te nemen op een bepaald niveau. En ik wil dus Frans doen, want normaal gesproken kun je (als je het op de middelbare school gehad hebt) meteen instromen op dat niveau, en dat wil ik eigenlijk wel, want dan kan ik in plaats van nog een taalcourse een andere course doen.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Er is wel een hoop gedoe geweest tussen Disney en de nabestaanden van de auteur van de Pooh-boeken, inclusief een rechtzaak van 18 jaar. |
![]() |
|
Ging met mijn zoon shoppen, het is net een wijf....wilde sneakers voor hem kopen. Hij heeft zeer hoge eisen, niks was goed, de kleur deugde niet, zat niet lekker, toch niet mooi. En hij heeft ook een kutmaat nu, 39. Dat is net geen kindermaat en net geen herenmaat. Lastiggggggggggg.
||
Verwijderd
|
Citaat:
http://i1028.photobucket.com/albums/...as/bhaijas.jpg 'Zwart uienzaad' heet hier bij de toko nigela. Wat ze enkele regels daarboven dan met 'uienzaad' bedoelen zou ik niet weten, dat heb ik weggelaten. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Een vriendin van me had wel hangtetten toen ze 17 was! Dit doordat ze op haar 14e in 1 jaar tijd van plat naar cup D ging voordat ze tegen haar ouders durfde te zeggen dat ze eigenlijk beha's moest hebben in plaats van hemden. Maar daarna is ze wat aangekomen en heeft ze ze weer mooi opgevuld.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ligt denk ik voor een groot deel aan de ligamenten van Cooper hoe sterk die blijven (kijk me jargon gebruiken dan ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Many women also believe that wearing a brassiere will prevent their breasts from sagging later in life and that breasts cannot anatomically support themselves.[5] Health professionals have, however, found no evidence to suggest that wearing a bra for any amount of time slows ptosis of breasts.[6] Bra manufacturers will only claim that bras only affect the shape of breasts while they are being worn.[7] A bra only provides support to women's breasts while they are wearing the bra.[8]
|
![]() |
|
bweh, ik heb zo nachtdienst maar ik voel me ziek, zwak en misselijk ;x heb gewoon geen sprankeltje energie, heb hoofdpijn, ben misselijk en doodmoe ondanks dat ik normaal heb geslapen. Ik hoop maar dat ik door het eindje fietsen zo me beter ga voelen want ik heb flink wat te doen straks.
||
Citaat:
![]()
|||||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() Dat denk ik ook weleens. ![]() Citaat:
|
![]() |
|
|