Advertentie | |
|
![]() |
|
"Missing someone isn't about how long it has been since you've seen them or the amount of time since you've talked. It's about that very moment when you find yourself doing something & wishing they were right by your side."
"I don't have an amazing figure or a flat stomach. I'm far from being considered a model BUT, I'm ME. I eat food. I have curves. I have scars because I have a history.Some people love me, some like me, some hate me... I have done good. I have done bad....I go without makeup and sometimes don't get my hair done. I'm random and I don't pretend to be someone I'm not. I am who I am, and you can love me or not. And if I love you, I love you with all my Heart!! I make no apologies for the way I am. Ladies! put this on your status if you're proud of who you are!" "Life is short. Smile while you still have teeth ![]() "Be awesomely uniquely you, embrace the qualities others may consider lack, this makes u strong in ways they cannot understand or begin to compete against... take the beauty of this albino peacock as an example and invest in finding out what uniquely sets you apart." Etc
|
Muuuuuh. ik heb mijn ketting verloren
![]() ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
Van mijn moeder kreeg ik ooit een hanger uit verzilverd staal, een kruisje met een ichtusvisje erin gegraveerd. Tot ik een keer bij mijn vriend sliep, mijn mond spoelde aan de kraan in de badkamer en mijn hanger in het overloopgaatje bleef steken en verdween. Toen was ik ook al heel verdrietig erover, en toen mijn vriend en ik een half jaar verkering hadden, kreeg ik van hem net zo'n hanger. Hij had stad en land afgelopen voor dat ding en ten slotte bij een veel te dure juwelier aangeklopt die het kruisje op goede formaat hadden én er een ichtus in konden graveren. En die kreeg ik toen van hem. En toen was ik echt superblij enzo. En nu is 'ie godverdomme gewoon wéér weg ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]() Het kan ook zijn dat ik hem vanochtend vergeten ben om te doen, maar dat kan ik me niet voorstellen. Anders had ik vandaag al veel eerder opgemerkt dat ik hem niet meer om had. Godverkut, dit heb ik weer ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() Je hebt pm!
||
Citaat:
![]()
|
Het is ook koud. Binnenkort weer het eindeloze gezeik over de kou en de regen en de wind en dat de zomer niet lang genoeg of goed genoeg was..
Maar ja, ik ga me maar eens klaar maken voor werk. Gelukkig maar 4 uurtjes. Kusjes!
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
|