Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-09-2012, 12:38
Noedelhap
Noedelhap is offline
Dit is een kinderboek.

Oud 20-09-2012, 12:45
Noedelhap
Noedelhap is offline
Bij mij op FB zijn slechts 3 mensen van de 135 friends die dat lame champagne/cognac ding doen. Kijk mensen, kies je friends met beleid, dat scheelt al een hoop!
Oud 20-09-2012, 12:48
Verwijderd
Ik heb een vage kennis op Facebook (vraag me niet waarom) die steevast dit soort gedrochten post :')

Oud 20-09-2012, 12:48
Verwijderd
Het is ook altijd monotype corsiva dat gebruikt wordt
Oud 20-09-2012, 12:50
Lorelei
Lorelei is offline
Ja, ik heb 1 oud-klasgenoot die ook constant van zulke inspirerende, spirituele teksten plaatst.
Oud 20-09-2012, 12:54
Hazel
Hazel is offline
Gelukkig kun je updates van personen gewoon uitzetten
Oud 20-09-2012, 12:54
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Bij mij op FB zijn slechts 3 mensen van de 135 friends die dat lame champagne/cognac ding doen. Kijk mensen, kies je friends met beleid, dat scheelt al een hoop!
Ik heb er ook maar 3 van de 182
Oud 20-09-2012, 12:56
Verwijderd
Citaat:
Gelukkig kun je updates van personen gewoon uitzetten
Welnee, het is leuk om je te ergeren aan mensen. Ramptoerisme, of zo.
Oud 20-09-2012, 12:57
Lorelei
Lorelei is offline
"Missing someone isn't about how long it has been since you've seen them or the amount of time since you've talked. It's about that very moment when you find yourself doing something & wishing they were right by your side."

"I don't have an amazing figure or a flat stomach. I'm far from being considered a model BUT, I'm ME. I eat food. I have curves. I have scars because I have a history.Some people love me, some like me, some hate me... I have done good. I have done bad....I go without makeup and sometimes don't get my hair done. I'm random and I don't pretend to be someone I'm not. I am who I am, and you can love me or not. And if I love you, I love you with all my Heart!! I make no apologies for the way I am. Ladies! put this on your status if you're proud of who you are!"

"Life is short. Smile while you still have teeth "

"Be awesomely uniquely you, embrace the qualities others may consider lack, this makes u strong in ways they cannot understand or begin to compete against... take the beauty of this albino peacock as an example and invest in finding out what uniquely sets you apart."

Etc
Oud 20-09-2012, 13:01
Chick Rock
Chick Rock is offline
Nou zeg, ik zou met een vriendin naar Brave gaan, maar zij reageert steeds niet en nou draait 'ie niet meer
Oud 20-09-2012, 13:03
Miekje*
Miekje* is offline
Muuuuuh. ik heb mijn ketting verloren Ik weet niet waar en waneer want hij zat onder mijn sjaal, en ik heb de hele school al af gelopen (gelukkig is 'ie niet zo groot) maar niet gevonden. Voor hetzelfde geld ligt 'ie ergens op straat of het openbaar vervoer en ben ik hem voor altijd kwijt Kutkutkutkutkut. Ik ben cht best wel van streek nu.
Oud 20-09-2012, 13:03
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Muuuuuh. ik heb mijn ketting verloren Ik weet niet waar en waneer want hij zat onder mijn sjaal, en ik heb de hele school al af gelopen (gelukkig is 'ie niet zo groot) maar niet gevonden. Voor hetzelfde geld ligt 'ie ergens op straat of het openbaar vervoer en ben ik hem voor altijd kwijt Kutkutkutkutkut. Ik ben cht best wel van streek nu.
*aai* Wat voor een ketting is het?
Oud 20-09-2012, 13:09
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
*aai* Wat voor een ketting is het?
Nouja, de ketting maakt me niet uit, maar de hanger wel, en daar zit nogal een verhaal aan vast.

Van mijn moeder kreeg ik ooit een hanger uit verzilverd staal, een kruisje met een ichtusvisje erin gegraveerd. Tot ik een keer bij mijn vriend sliep, mijn mond spoelde aan de kraan in de badkamer en mijn hanger in het overloopgaatje bleef steken en verdween. Toen was ik ook al heel verdrietig erover, en toen mijn vriend en ik een half jaar verkering hadden, kreeg ik van hem net zo'n hanger. Hij had stad en land afgelopen voor dat ding en ten slotte bij een veel te dure juwelier aangeklopt die het kruisje op goede formaat hadden én er een ichtus in konden graveren. En die kreeg ik toen van hem. En toen was ik echt superblij enzo.

En nu is 'ie godverdomme gewoon wéér weg
Oud 20-09-2012, 13:15
Lorelei
Lorelei is offline
Oud 20-09-2012, 13:17
Noedelhap
Noedelhap is offline
Klote, Miekje!
Oud 20-09-2012, 13:19
Verwijderd
Citaat:
Ik heb er maar 1. En dat is mijn moeder. Van de 300. Zelfs mijn vage kennissen zijn fatsoenlijke mensen
Oud 20-09-2012, 13:20
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Klote, Miekje!
Ja Ik ben nu even een briefje aan het maken voor op het prikbord van de school. Ik hoop echt zó erg dat 'ie gevonden wordt.

Het kan ook zijn dat ik hem vanochtend vergeten ben om te doen, maar dat kan ik me niet voorstellen. Anders had ik vandaag al veel eerder opgemerkt dat ik hem niet meer om had.

Godverkut, dit heb ik weer /zeurzeikzanik /v-lid.
Oud 20-09-2012, 13:20
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik ben serieus mijn moeder aan het appen of ze even de stofzuigerzak wil verwisselen, omdat ik een tijdje geleden die spin had opgezogen maar ze komt wel!
Oud 20-09-2012, 13:22
Verwijderd
Mijn uitspraak klopte niet trouwens, ik checkte even 2 mensen waarvan ik de statusupdates uitgezet hebben en die hebben inderdaad dranknamen in hun update
Oud 20-09-2012, 13:24
Verwijderd
He 299 vrienden, wie heeft me ontvriend verdomme
Oud 20-09-2012, 13:25
Lorelei
Lorelei is offline
Oud 20-09-2012, 13:26
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Je mag wel vriendjes met mij worden hoor heb je weer 300.
Oud 20-09-2012, 13:27
Verwijderd
Citaat:
Je mag wel vriendjes met mij worden hoor heb je weer 300.
Amg, ik dacht dat jij niet aan forumers op facebook deed (ik heb echt geen flauw idee hoe je heet, dus ik kan je nooit vinden )
Oud 20-09-2012, 13:28
Verwijderd
Oh en ik dacht dat ik alleen forumers toevoegde die ik gemeet had. Ah well
Oud 20-09-2012, 13:29
Carn
Carn is offline
Citaat:
Oud 20-09-2012, 13:29
Verwijderd
Citaat:
Dit is een kinderboek.

[afbeelding]
Ik snap 'm niet?
Oud 20-09-2012, 13:30
Verwijderd
Citaat:
Kutcarn.
Oud 20-09-2012, 13:31
Verwijderd
M'n vriendenlijst mag sowieso wel wat opgeschoond worden, op zich.
Oud 20-09-2012, 13:33
Verwijderd
Hm het valt mee, ik heb volgens mij 250 van de 299 () mensen de afgelopen twee maanden gezien.
Oud 20-09-2012, 13:33
Verwijderd
En maar klagen dat ik geen sociaal leven heb
Oud 20-09-2012, 13:36
Carn
Carn is offline
Ja dat 'probleem' ken ik En van de mensen die ik niet vaak zie zijn vaak of coole excollegas of gewoon mensen die ver weg wonen etc
Oud 20-09-2012, 13:40
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Amg, ik dacht dat jij niet aan forumers op facebook deed (ik heb echt geen flauw idee hoe je heet, dus ik kan je nooit vinden )
Nee hoor en je hebt me gezocht ja?

Je hebt pm!
Oud 20-09-2012, 13:42
Verwijderd
Citaat:
Nee hoor en je hebt me gezocht ja?

Je hebt pm!
Nee, maar ik dacht dat je voornaam 'traditioneel' geschreven was, dus dan had ik een miljoen opties gehad

Je hebt een request
Oud 20-09-2012, 13:45
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Nee, maar ik dacht dat je voornaam 'traditioneel' geschreven was, dus dan had ik een miljoen opties gehad

Je hebt een request
Ah ja, dat zou lastig worden
Oud 20-09-2012, 13:45
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ik snap 'm niet?
Dubbelzinnige titel.
Oud 20-09-2012, 13:47
Verwijderd
Citaat:
Dubbelzinnige titel.
Je kan ook overdrijven met doordenken
Oud 20-09-2012, 13:47
Carn
Carn is offline
ah, met een y dus!
Oud 20-09-2012, 13:48
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
ah, met een y dus!
Moi?
Oud 20-09-2012, 13:50
Verwijderd
Ja nu ben je via mij gelinkt aan het halve forum CR!
Oud 20-09-2012, 13:52
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Onoooo
Oud 20-09-2012, 13:52
Chick Rock
Chick Rock is offline
Krijg ik er misschien ook nog wat vriendjes bij
Oud 20-09-2012, 13:54
Miekje*
Miekje* is offline
Nou, briefje is opgehangen. Straks nog maar een naar de receptie brengen.
Oud 20-09-2012, 14:14
Miekje*
Miekje* is offline
Zo, en straks ga ik naar huis. Ik kan me toch niet meer concentreren op mijn werk. Bah.
Oud 20-09-2012, 14:14
Verwijderd
Citaat:
Oud 20-09-2012, 14:15
Verwijderd
Ik heb het koud. Bel de krant!
Oud 20-09-2012, 14:17
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ziek?
Oud 20-09-2012, 14:37
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Het is ook koud. Binnenkort weer het eindeloze gezeik over de kou en de regen en de wind en dat de zomer niet lang genoeg of goed genoeg was..

Maar ja, ik ga me maar eens klaar maken voor werk. Gelukkig maar 4 uurtjes. Kusjes!
Oud 20-09-2012, 14:38
Verwijderd
Vriendenlijst opschonen. Dat is geen slecht idee inderdaad.
Oud 20-09-2012, 14:40
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Het is ook koud. Binnenkort weer het eindeloze gezeik over de kou en de regen en de wind en dat de zomer niet lang genoeg of goed genoeg was..

Maar ja, ik ga me maar eens klaar maken voor werk. Gelukkig maar 4 uurtjes. Kusjes!
Oh, ik verwelkom elke vorm van winter, als het maar niet eindeloos regent Koud, winderig weer is lekker
Oud 20-09-2012, 14:41
Zeppelin
Zeppelin is offline
Citaat:

ben je d'r nog? is er anders een andere fb+ online?? Jullie moeten een accountnaam voor me vrijmaken want ik ga dit account verwijderen.

Regels voor berichten