Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-09-2012, 21:01
Verwijderd
Citaat:
Dattie eruit kan en dat je wellicht gewoon af en toe denkt oh ja ik ga het maar weer eens checken en afspoelen en weetikveel. Zes keer per dag.
Hij komt er echt niet uit hoor, bij mij in ieder geval niet. En heel af en toe check ik of hij er nog is, en hij is er altijd nog
Advertentie
Oud 20-09-2012, 21:02
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Eh condooms? Of zeg ik nu iets heel geks?
Nee hoor Maar die kunnen niet om mijn vriendjes piemel.
Citaat:
He, hij moet toch om je baarmoederhals? Of praten we nu langs elkaar heen ofzo?
Neejohgekkie. Je moet dat ding dubbelgevouwen in je doos doen.
Verwijderd
HMM.
Verwijderd
Citaat:
kun je gaan ringsteken
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Oke, leerzaam topic Wtf
Dit ja
Verwijderd
Hij mag er max 3 uur uit, dus je kan makkelijk seks hebben. kan ook gewoon seks hebben met dat ding in als je zachte en tedere seks hebt.
Verwijderd
Lekker roeren, denk ik dan.

Ik heb overigens een spiraaltje, al bijna vijf jaar
Oud 20-09-2012, 21:03
Verwijderd
Het schijnt dat een hoop mannen 'm tijdens de neukseks niet eens voelen, en als ze hem voelen het juist wel prettig vinden.
Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Allergisch? Of te groot? Want er zijn toch echt hele grote maten waar een ezel in kan ofzo.
Verwijderd
Citaat:

Je hebt ze toch in verschillende maten?
Oud 20-09-2012, 21:04
Verwijderd
Citaat:
Hij mag er max 3 uur uit, dus je kan makkelijk seks hebben. kan ook gewoon seks hebben met dat ding in als je zachte en tedere seks hebt.
Ja dat snap ik maar het is elke keer weer zo'[n moment dat je hem er ook uithaalt, net als condoom omdoen. Praktisch gezeur.
Oud 20-09-2012, 21:04
Verwijderd
Nieuwe inzichten, misschien ga ik 'm toch overwegen
Oud 20-09-2012, 21:05
Verwijderd
Citaat:
Ja dat snap ik maar het is elke keer weer zo'[n moment dat je hem er ook uithaalt, net als condoom omdoen. Praktisch gezeur.
nee joh dit is in minder dan 3 sec eruit.
Oud 20-09-2012, 21:05
Verwijderd
Met condooms heb ik nooit veel problemen, maar schijnbaar ben ik een van de weinigen
Oud 20-09-2012, 21:06
Verwijderd
Ik vind het wel prettig dat ik niet door mijn eigen laksheid zwanger kan raken.
Oud 20-09-2012, 21:07
Verwijderd
Ik vind het wel prettig dat ik gewoon niks meer doe waarvan ik zwanger kan raken.
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
ah de nuvaring. daar had ik wel veel betere ervaring mee dan de pil, maar alsnog ben ik blij dat ik dat allemaal niet meer doe/hoef.
Ik vind het gewoon kut als ik geen normale ongesteldheid heb maar een neppe bloeding zonder kapot ei. En ik houd ook niet van opgelegde cyclussen (cycli?). En natuurlijk is het niet fetisjgerelateerd om anticonceptie te slikken voor mij.
Maar je wil niet meer zwanger worden toch?
Citaat:
Dattie eruit kan en dat je wellicht gewoon af en toe denkt oh ja ik ga het maar weer eens checken en afspoelen en weetikveel. Zes keer per dag.

En ik weet dat ie tijdens seks gewoon eruit kan enzo maar dat lijkt me ook weer suf. WACHT *plop* zo, ga je gang.
Maar je hebt er tijdens de seks geen last van hoor, in het ergste geval gaat hij er per ongeluk uit en nouja boeiend
Verwijderd
Dat zou ik niet prettig vinden Je maakt me wel altijd benieuwd, pippa.
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Met condooms heb ik nooit veel problemen, maar schijnbaar ben ik een van de weinigen
*geen probleem met condooms-boks*
Oud 20-09-2012, 21:08
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ik vind het wel prettig dat ik niet door mijn eigen laksheid zwanger kan raken.
Ik las deze post als eerste en toen dacht ik: "huh, hoezo, heb je een eierstokaandoening niet laten behandelen omdat je te lui was om naar de dokter te gaan?" en toen las ik de post erboven.
Oud 20-09-2012, 21:08
Chick Rock
Chick Rock is offline
Bij die nuva-ring zou ik eeuwig bang zijn dat 'ie per ongeluk te diep naar binnen gaat en ik 'm er niet meer uit zou kunnen krijgen.
Oud 20-09-2012, 21:09
Verwijderd
Citaat:
Ik las deze post als eerste en toen dacht ik: "huh, hoezo, heb je een eierstokaandoening niet laten behandelen omdat je te lui was om naar de dokter te gaan?" en toen las ik de post erboven.
Dat zou een beetje gek zijn
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:

Ja verkapte mijn-vriendje-heeft-een-grote-piemel-post. Er zijn verschillende maten condooms he, en ook latexvrije

edit: tenzij hij een micropenis heeft natuurlijk. Dan is het geen mijnvriendjeheefteengrotepost.
Verwijderd
Citaat:
Bij die nuva-ring zou ik eeuwig bang zijn dat 'ie per ongeluk te diep naar binnen gaat en ik 'm er niet meer uit zou kunnen krijgen.
*wilde er heel tmi op ingaan, maar doet maar niet*
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
allemachtig, hoe diep ben jij?
Oud 20-09-2012, 21:10
Verwijderd
En meestal is een 'HIJ PAST NIET' meer een 'ah joh condooms zijn lastig '
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Maar zo diep is je vagina toch niet? Ik kan me echt niet voorstellen dat je daarin iets kwijtraakt eigenlijk
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
*wilde er heel tmi op ingaan, maar doet maar niet*

Citaat:
allemachtig, hoe diep ben jij?
Weet ik veel
Oud 20-09-2012, 21:11
Chick Rock
Chick Rock is offline
Oh god, dat was duidelijk een heel domme opmerking
Verwijderd
Citaat:
Maar zo diep is je vagina toch niet? Ik kan me echt niet voorstellen dat je daarin iets kwijtraakt eigenlijk
Nee kan ook echt niet. Door de vorm voel je ook altijd nog wel een stukje zitten, en desnoods pers je even mee, dan komt hij ook een stukje naar beneden.

(wat zeg ik allemaal )
Verwijderd
Citaat:
Maar je wil niet meer zwanger worden toch?
nee. en toch vind ik het een geil idee maar vooral heel bevrijdend gevoel dat het wel kán ook al wil ik het dus niet.

Hoewel bij nuvaring binnen 3 dagen de hormonen uit je lichaam zijn en je weer net zo snel zwanger kan raken als iemand zonder anticonceptie, itt de pil.
Oud 20-09-2012, 21:12
Verwijderd
kutten meten ipv piemels
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Allergisch? Of te groot? Want er zijn toch echt hele grote maten waar een ezel in kan ofzo.
Nope.
Citaat:
Je hebt ze toch in verschillende maten?
Ja, maar alsnog.
Citaat:
Ja verkapte mijn-vriendje-heeft-een-grote-piemel-post. Er zijn verschillende maten condooms he, en ook latexvrije

edit: tenzij hij een micropenis heeft natuurlijk. Dan is het geen mijnvriendjeheefteengrotepost.
Beiden niet

Ik wil best tekst en uitleg geven, maar dan haal ik het daarna wel weer weg
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
nee. en toch vind ik het een geil idee maar vooral heel bevrijdend gevoel dat het wel kán ook al wil ik het dus niet.

Hoewel bij nuvaring binnen 3 dagen de hormonen uit je lichaam zijn en je weer net zo snel zwanger kan raken als iemand zonder anticonceptie, itt de pil.
Ja dat snap ik wel.
Doe je helemaal niet meer aan penetratie?

En zeg niet van die enge dingen, ik wil echt niet zwanger raken en ik vind het ook geen leuk idee brr *nuvaring check*
Verwijderd
Citaat:
lijkt me vrij onwaarschijnlijk. Het is ook van glad materiaal dus het glijdt ook wel mee.
Verwijderd
Mooi he, ik drop de anticonceptie-bom, en meteen is wsz weer booming

Kan je altijd op wachten

Op een of andere manier praten we hier liever over tmi-dingen dan over normale dingen.
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
kutten meten ipv piemels
Alleen in het WSZ

Citaat:
Nope.

Ja, maar alsnog.

Beiden niet

Ik wil best tekst en uitleg geven, maar dan haal ik het daarna wel weer weg
Oh nou ja nou ben ik wel nieuwsgierig. Ik vond je ook al geen type voor een opscheppost
Oud 20-09-2012, 21:13
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Mooi he, ik drop de anticoncepie-bom, en meteen is wsz weer booming

Kan je altijd op wachten

Op een of andere manier praten we hier liever over tmi-dingen dan over normale dingen.
Over normale dingen kun je op school en werk ook praten
Oud 20-09-2012, 21:13
Verwijderd
Citaat:
Ja dat snap ik wel.
Doe je helemaal niet meer aan penetratie?
Neen.
Oud 20-09-2012, 21:14
Macrador
Macrador is offline
Citaat:

Kan je altijd op wachten

Ja verdorie heel onzin is stiller dan dit.
Oud 20-09-2012, 21:15
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Neen.
Ik kan me heel goed voorstellen dat het heerlijk is om gewoon toe te geven aan je fetisj. Ik heb dan geen fetisj maar wel een ding wat ik echt nodig heb tijdens de seks, en ik heb het ongeveer een jaar geleden voor het eerst aan iemand verteld (mijn vriend dus) en sindsdien vind ik seks veel leuker (uberhaupt leuk) enzo
Oud 20-09-2012, 21:16
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:

Kan je altijd op wachten

Ook echt ja.
Oud 20-09-2012, 21:17
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Oh nou ja nou ben ik wel nieuwsgierig. Ik vond je ook al geen type voor een opscheppost
Goedzo

*knip*

Laatst gewijzigd op 20-09-2012 om 21:24.
Oud 20-09-2012, 21:17
Verwijderd
Apart Miekje, je zou toch zeggen dat wel meer mannen daarmee kampen, zouden die dan allemaal geen condoom kunnen gebruiken? Ik heb daar eigenlijk nog nooit van gehoord.
Oud 20-09-2012, 21:18
Verwijderd
Oefenen tot ie er niet meer slap avn wordt, Miek!
Oud 20-09-2012, 21:18
Verwijderd
Ik mag nu hopen dat er nooit bekenden van je vriendje op dit forum kijken, Miekje.
Oud 20-09-2012, 21:19
Qimm
Qimm is offline
gewoon iets uitrekken met je vingers en het er dan overheen hijsen, net als een panty aantrekken
Verwijderd
Ja, en vind je vriendje het zelf wel chill dat je dit vertelt?
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Goedzo
[uitleg]
Je moet gewoon even je best doen en het is best wel te doen, het afrollen. Het best werkt hem 'wijd' houden terwijl je langs dat stukje komt, zeg maar, in plaats van er strak tegenaan laten zitten.
Carn
Carn is offline
ff doorbijten en verder rollen .

Regels voor berichten