Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Toen ik trouwens 5 minuten verder was (want hallo, ik ben niet meer teruggegaan) kwam er trouwens nog een politie-auto voorbij met sirene en al ![]() Of het was een Candid Camera-"grap", dat kan ook nog!
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
maar als er een hele groep mensen omheen stonden, was daar vast wel iemand bij die vond dat ze naar het ziekenhuis moet. Groepen mensen vinden altijd dat je naar het ziekenhuis moet. Toen ik op het station flauwviel omdat ik lang gestaan had in een volle benauwde trein terwijl ik griep had, waren er ook tientallen mensen die vonden dat ik naar het ziekenhuis moest.
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik schrijf een essay en ik heb zo ongeveer alles verteld wat ik wil vertellen en ik heb maar 600 woorden, terwijl het er 800-1000 moeten worden en nu moet ik óf nieuwe ideeën bedenken (wat niet echt gaat lukken, denk ik) óf alles een beetje opvullen, maar dat vind ik ook weer zo mwah. |
![]() |
|
Nou, ik was in bad geweest, dus dan smeer ik me altijd in met rozenolie. Alleen ik was te lui om mijn voorhoofd nauwkeurig te doen, dus nu zit er olie in mijn wenkbrauwen. En ik zit altijd nogal veel aan mijn gezicht, dus nu heb ik elke keer rozenolievingers.
||
Verwijderd
|
Citaat:
// Koffie. Ja, daar heb ik zin in. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Ik ben lekker naar de bios geweest met een vriendin en daarna hebben we fijn geluncht op een terrasje. En toen heb ik ook nog een gebreid jurkje en een longsleeve gekocht in een opwelling. Misschien gaan die nog terug. En ik heb besloten vanavond stamppot rauwe andijvie te maken. Wat een fijn dagje zeg
![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]()