Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-10-2012, 11:51
Verwijderd
Citaat:
Gister liep ik van het station en toen was er een wat oudere vrouw op een zandweggetje, op haar fiets. En ze verloor haar evenwicht en viel om met fiets en al. Ik loop er dus heen om haar overeind te helpen, dus een beetje wankelend staat ze weer op. Dus ik vraag: "Gaat het?", en ik wil haar fiets oppakken, valt ze wéér om :') Dus ik help haar wéér overeind, tot ze stevig op twee benen staat, pak haar fiets, fietsmand en tas en vraag nog een keer of alles wel goed gaat. "Sorry hoor, ja hoor, het gaat wel weer!"
Dus ik loop verder, en 100 m verder besluit ik even om te kijken of ze weer weg is. Stond er een groepje mensen zich over haar te ontfermen omdat ze blijkbaar wéér om was geflikkerd :')
hm, dan hoop ik wel dat ze daar naar heeft laten kijken, want dat klinkt alsof haar evenwichtsgevoel er ineens mee op is gehouden en dat is soms niet goed
Advertentie
Oud 07-10-2012, 11:56
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
hm, dan hoop ik wel dat ze daar naar heeft laten kijken, want dat klinkt alsof haar evenwichtsgevoel er ineens mee op is gehouden en dat is soms niet goed
Ja, achteraf vermoedde ik ook iets van een TIA ofzo!

Toen ik trouwens 5 minuten verder was (want hallo, ik ben niet meer teruggegaan) kwam er trouwens nog een politie-auto voorbij met sirene en al

Of het was een Candid Camera-"grap", dat kan ook nog!
Oud 07-10-2012, 11:58
Verwijderd
Ja meestal is het benigne paroxysmale positieduizeligheid, en dat is onschuldig, maar dan moet je eerst wel even laten kijken of het niet iets anders is.
Oud 07-10-2012, 12:00
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ja meestal is het benigne paroxysmale positieduizeligheid, en dat is onschuldig, maar dan moet je eerst wel even laten kijken of het niet iets anders is.
Nou, als ik haar weer tegenkom, zal ik het doorgeven Als ze niet al STERVENDE is.
Oud 07-10-2012, 12:01
Verwijderd
Citaat:
Nou, als ik haar weer tegenkom, zal ik het doorgeven Als ze niet al STERVENDE is.
doe dat maar
Oud 07-10-2012, 12:02
Verwijderd
maar als er een hele groep mensen omheen stonden, was daar vast wel iemand bij die vond dat ze naar het ziekenhuis moet. Groepen mensen vinden altijd dat je naar het ziekenhuis moet. Toen ik op het station flauwviel omdat ik lang gestaan had in een volle benauwde trein terwijl ik griep had, waren er ook tientallen mensen die vonden dat ik naar het ziekenhuis moest.
Oud 07-10-2012, 12:07
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
maar als er een hele groep mensen omheen stonden, was daar vast wel iemand bij die vond dat ze naar het ziekenhuis moet. Groepen mensen vinden altijd dat je naar het ziekenhuis moet. Toen ik op het station flauwviel omdat ik lang gestaan had in een volle benauwde trein terwijl ik griep had, waren er ook tientallen mensen die vonden dat ik naar het ziekenhuis moest.
Oud 07-10-2012, 12:10
Noedelhap
Noedelhap is offline
Omnom koekjes
Oud 07-10-2012, 12:15
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Omnom koekjes
Nu heb ik ook trek in koekjes. Chocolate chip. Maar die hebben we niet

We hebben wel Zaanse huisjes
Oud 07-10-2012, 12:21
Verwijderd
Citaat:
Omnom koekjes
Waar is de opmerking over Stefenootje heen!?
Oud 07-10-2012, 12:23
Verwijderd
Citaat:
Waar is de opmerking over Stefenootje heen!?
Die moest weg van mij, want iedereen kan koekjes maken met behulp van een mix
Oud 07-10-2012, 12:25
Verwijderd
Ik ben net twee uur lang wezen lopen, en ik weet niet waarom Ik doe de laatste paar dagen wel vaker dingen waarvan ik dan denk 'wat ben ik in godsnaam aan het doen?'. En af en toe wilde ik dat ik nog een kleuter was ofzo, gewoon, lekker simpel
Oud 07-10-2012, 12:25
Verwijderd
Citaat:
Je vergeet het Geheime Ingrediënt van alle lekkere dingen.
Oud 07-10-2012, 12:26
Verwijderd
Citaat:
Ik weet niet wat de opmerking was, maar niet iédereen kan koekjes maken met een mix, hoor
Oud 07-10-2012, 12:36
Verwijderd
Citaat:
Ik weet niet wat de opmerking was, maar niet iédereen kan koekjes maken met een mix, hoor
En vooral, niet iedereen doet het!
Oud 07-10-2012, 12:37
Verwijderd
Ik heb dit gemaakt:
Oud 07-10-2012, 12:38
Verwijderd
nadat ik eerst dit had gemaakt:

Naar aanleiding van dit:

Ik vind dat Italie dit wint van Mexico.
Oud 07-10-2012, 12:38
Mc Kauw
Mc Kauw is offline
Citaat:
Ik heb dit gemaakt:
[afbeelding]
spruitjes, nat cement en nachtvruchten
Oud 07-10-2012, 12:49
Verwijderd
Er ligt een kat op schoot te slapen. En zo te voelen is ze driftig aan het jagen. En ik mag doodvallen als het niet zo is, maar zowaar een gesprekje gehad met een niet volslagen retard op paiq. That's a first.
Oud 07-10-2012, 13:07
Verwijderd
Ik heb de laatste verse aarbeien van het jaar en lekker vers meergranenbrood dat ik gisteren op de streekmarkt gekocht heb. Maar eigenlijk heb ik meer zin in poffertjes.
Oud 07-10-2012, 13:09
Verwijderd
Citaat:
Ik heb de laatste verse aarbeien van het jaar en lekker vers meergranenbrood dat ik gisteren op de streekmarkt gekocht heb. Maar eigenlijk heb ik meer zin in poffertjes.
Poffertjes met aardbeien! En als je dan nog een plekje over hebt, dan eet je lekker brood.
Oud 07-10-2012, 13:13
Verwijderd
Omnom ik heb twee broodjes met Ouwe Amsterdammert en 'n lik peppadew, een broodje met chicken sweet onion-salade en ééntje met Rani's Surinaamse pindakaas. Dat laatste broodje gaat een fijne sensatie in de mond opleveren want: bijzonder pittig.
Oud 07-10-2012, 13:20
Verwijderd
Ik heb un gewoon poffertjes met poedersuiker
Oud 07-10-2012, 13:30
Verwijderd
Citaat:
Ik heb un gewoon poffertjes met poedersuiker
Dat is ook lekker

Ik schrijf een essay en ik heb zo ongeveer alles verteld wat ik wil vertellen en ik heb maar 600 woorden, terwijl het er 800-1000 moeten worden en nu moet ik óf nieuwe ideeën bedenken (wat niet echt gaat lukken, denk ik) óf alles een beetje opvullen, maar dat vind ik ook weer zo mwah.
Oud 07-10-2012, 13:43
Miekje*
Miekje* is offline
Hallo mensen Afgezien van dat er rozenolie in mijn wenkbrauwen blijft plakken, is het een heerlijke dag, vandaag.
Oud 07-10-2012, 13:44
Verwijderd
Waarom smeer je dan ook rozenolie in je wenkbrauwen. Dat is toch ook vragen om problemen.
Oud 07-10-2012, 13:45
Verwijderd
Woohoo, Oatmeal heeft /. gehaald met de fundraising voor Nikola Tesla <3

Paranoide naamzoek.
Oud 07-10-2012, 13:46
Miekje*
Miekje* is offline
Nou, ik was in bad geweest, dus dan smeer ik me altijd in met rozenolie. Alleen ik was te lui om mijn voorhoofd nauwkeurig te doen, dus nu zit er olie in mijn wenkbrauwen. En ik zit altijd nogal veel aan mijn gezicht, dus nu heb ik elke keer rozenolievingers.
Oud 07-10-2012, 13:51
Verwijderd
Citaat:
Nou, ik was in bad geweest, dus dan smeer ik me altijd in met rozenolie. Alleen ik was te lui om mijn voorhoofd nauwkeurig te doen, dus nu zit er olie in mijn wenkbrauwen. En ik zit altijd nogal veel aan mijn gezicht, dus nu heb ik elke keer rozenolievingers.
Ruik je dan ook helemaal naar rozen of dat dan toch weer niet?

// Koffie. Ja, daar heb ik zin in.
Oud 07-10-2012, 13:53
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ruik je dan ook helemaal naar rozen of dat dan toch weer niet?
Ja, behalve mijn haar
Oud 07-10-2012, 14:02
Verwijderd
Citaat:
Ja, behalve mijn haar
Matcht mooi met een rooskleurige dag.

Spoiler
Oud 07-10-2012, 14:06
Mc Kauw
Mc Kauw is offline
Citaat:

Spoiler
De lucht is blauw! LEUGENS! WAT IS DIT VOOR EEN FORUM DAN NOU WEER HE?!

OOOEEEEEHHHH IK GA IEDEREEN TROLLEN MET DAT HET VANDAAG ROOD ZOU ZIJN MAAR NEEEEE HET IS GEWOON BLAUWTJES!!!!!
Oud 07-10-2012, 14:07
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:

Spoiler
Oud 07-10-2012, 14:22
Verwijderd
Tjonge, de paiqer kent zelfs Pollini en Kissin. Het moet niet gekker worden, zeg.
Oud 07-10-2012, 14:25
Verwijderd
ik ben naar de kerk geweest en de pastoor zei de hele tijd gebindt in plaats van gebonden.
Oud 07-10-2012, 14:28
Verwijderd
Kerk, pastoor, gebonden, V-lid.. Deze sleutelwoorden zorgden even voor een zorgwekkend beeld in mijn hoofd toen ik vluchtig je post las.
Oud 07-10-2012, 14:29
Verwijderd
Had hij het niet over een portaalvormige houten draagconstructie in een boerderij?
Oud 07-10-2012, 14:33
Verwijderd
Nee over liefde, huwelijk, god en liefde is een boosdoener wat je moet bewaken zei hij. logisch ook.
Oud 07-10-2012, 14:36
Verwijderd
Logica in de kerk verwachten. Dat is dan ook niet echt goochem.
Oud 07-10-2012, 14:38
Verwijderd
liefde is een boosdoener?
Oud 07-10-2012, 14:39
Verwijderd
Dat bedoel ik dus. Wat een onzin. ik vraag me af of die het zelf snapte wat hij oplas.
Oud 07-10-2012, 14:39
Verwijderd
Vast in de zin van liefde voor andere dingen dan De Heer.
Oud 07-10-2012, 14:44
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik ben lekker naar de zonnebank geweest
Oud 07-10-2012, 14:45
Verwijderd

Bawww.

Met Henny op de drums, ook nog.
Oud 07-10-2012, 15:24
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Er ligt een kat op schoot te slapen. En zo te voelen is ze driftig aan het jagen. En ik mag doodvallen als het niet zo is, maar zowaar een gesprekje gehad met een niet volslagen retard op paiq. That's a first.
Heb je nu al allemaal retards gesproken? Je zit nog maar 4 dagen op paiq
Oud 07-10-2012, 15:26
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik ben lekker naar de bios geweest met een vriendin en daarna hebben we fijn geluncht op een terrasje. En toen heb ik ook nog een gebreid jurkje en een longsleeve gekocht in een opwelling. Misschien gaan die nog terug. En ik heb besloten vanavond stamppot rauwe andijvie te maken. Wat een fijn dagje zeg
Oud 07-10-2012, 15:32
Verwijderd
Citaat:
Heb je nu al allemaal retards gesproken? Je zit nog maar 4 dagen op paiq
Ja, en het is allemaal niet erg motiverend. Ik betrap mezelf er vaak op woorden met meer dan drie lettergrepen maar te vermijden. Maar mijn laatste gesprek is wel nice. In ieder geval niet het idee dat ik met een Simpleton aan het wauwelen ben, dat is al wat.

Citaat:
Ik ben lekker naar de bios geweest met een vriendin en daarna hebben we fijn geluncht op een terrasje. En toen heb ik ook nog een gebreid jurkje en een longsleeve gekocht in een opwelling. Misschien gaan die nog terug. En ik heb besloten vanavond stamppot rauwe andijvie te maken. Wat een fijn dagje zeg
Doe je dat vaker, dingen kopen om ze vervolgens terug te brengen? In het kader van jezelf bezig houden?
Oud 07-10-2012, 15:32
Verwijderd
au au au au ik heb per ongeluk blistex op mijn schrale neus gesmeerd in plaats van vaseline
Oud 07-10-2012, 15:35
Verwijderd
de menthol uit de blistex helpt wel met ademen, dus het heeft een voordeel
Oud 07-10-2012, 15:36
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ja, en het is allemaal niet erg motiverend. Ik betrap mezelf er vaak op woorden met meer dan drie lettergrepen maar te vermijden. Maar mijn laatste gesprek is wel nice. In ieder geval niet het idee dat ik met een Simpleton aan het wauwelen ben, dat is al wat.
Ai, dat klinkt niet al te best Maar er hoeft er in theorie maar één leuke bij te zitten als dat dé leuke is he

Citaat:
Doe je dat vaker, dingen kopen om ze vervolgens terug te brengen? In het kader van jezelf bezig houden?
Euh ja, ik heb wel eens de neiging dat te doen ja Ook omdat ik vaak geen zin/energie heb om alles te passen, dus dan pas ik het pas thuis.

Regels voor berichten