Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-10-2012, 15:09
Martiño
Martiño is offline
Jawel!

Ik moest aan jou denken, Luwte, want mijn scharrel heeft een vriend die in ieder geval weer een (facebook)vriend van jou is! Klein wereldje!
Oud 20-10-2012, 15:19
Verwijderd
Hey vertel, wie! desnoods pm!
Oud 20-10-2012, 15:19
Verwijderd
@ Klaverhap: heel erg gefeliciteerd met je afstuderen!

@ WWWWW: damn ik mis jullie en krijg het mezelf maar niet aangeleerd te bellen/smssen ipv te forumen/mailen en het is te druuuuuk om spontaan langs te komen. Maar laatst ging er een mail rond, kan het idee daarin nog nieuw leven ingeblazen worden? Of mag ik jullie nog op een coctail trakteren ter ere van mijn verjaardag?

@ Luwte: ben je al op je kamer geweest en zo ja, heb je DE tekening al gevonden?

@ bovenstaande + rest: hoi en groetjes, meer dan dit kan ik niet typen.
Oud 20-10-2012, 15:21
Verwijderd
Hallo Quis 3.0 sorry ik was het vergeten het ging een tijdje niet zo goed en ik ben heel erg veel dingen vergeten te regelen en doen, waaronder dat
Oud 20-10-2012, 15:24
Verwijderd
Dat kan passeren maar ik houd me alsnog aanbevolen! <3 Hoop dat t weer wat beter met je gaat, sterkte.
Oud 20-10-2012, 15:26
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Hey vertel, wie! desnoods pm!
Tino! Ik weet verder niet hoe goed je hem kent, hij studeert ook bij jou in de stad natuurlijk dus het kan een vage schoolbekende zijn ofzo

Citaat:
@ Klaverhap: heel erg gefeliciteerd met je afstuderen!

@ WWWWW: damn ik mis jullie en krijg het mezelf maar niet aangeleerd te bellen/smssen ipv te forumen/mailen en het is te druuuuuk om spontaan langs te komen. Maar laatst ging er een mail rond, kan het idee daarin nog nieuw leven ingeblazen worden? Of mag ik jullie nog op een coctail trakteren ter ere van mijn verjaardag?

@ Luwte: ben je al op je kamer geweest en zo ja, heb je DE tekening al gevonden?

@ bovenstaande + rest: hoi en groetjes, meer dan dit kan ik niet typen.
Hey kwiesje!

Je weet trouwens dat Absinthe ons verlaten heeft?
Oud 20-10-2012, 15:28
Verwijderd
Citaat:
Tino! Ik weet verder niet hoe goed je hem kent, hij studeert ook bij jou in de stad natuurlijk dus het kan een vage schoolbekende zijn ofzo

Hey kwiesje!

Je weet trouwens dat Absinthe ons verlaten heeft?
Oohhh ha hij was mijn huisgenoot !
Oud 20-10-2012, 15:30
Martiño
Martiño is offline
Oh serieus, wat grappig. Ik dacht dat je hem van school kende. Al lang geleden dat jullie huisgenoten waren?
Oud 20-10-2012, 15:31
Verwijderd
het vorige huis! Dus ik denk, 2 jaar geleden. Zoiets.
Oud 20-10-2012, 15:33
Martiño
Martiño is offline
Hij is toch niet een van die huisgenoten waar je een nare aanvaring mee had toch?

(of heb ik dat verkeerd onthouden? ik haal de laatste dagen echt heel veel mensen en dingen door elkaar)
Oud 20-10-2012, 15:35
Verwijderd
Ik heb geen nare aanvaring gehad met huisgenoten! Maar het heeft geen zin om als je die vriend van je scharrel treft, te zeggen, 'hey ik ken een oud-huisgenoot van jou!' want hij kent mij niet echt als jongen.
Oud 20-10-2012, 15:39
Martiño
Martiño is offline
Dat was ik ook niet van plan hoor

Hoewel ik toevallig wel een keer gerefereerd heb naar jou naar aanleiding van dat excellente expreszo-stripje (tegen mijn scharrel dus), maar toen wist ik dus nog niet dat jij en Tino fb-buddies waren (en verder heb ik hem ook maar één keer gesproken hoor).
Oud 20-10-2012, 15:39
Martiño
Martiño is offline
Ik meende me trouwens te herinneren dat mensen je s.com-account hadden ontdekt en die begonnen na te pluizen.
Oud 20-10-2012, 15:40
Verwijderd
Oh dat! Maar dat was niet naar, er werden alleen veel grapjes over gemaakt.
Oud 20-10-2012, 15:41
Martiño
Martiño is offline
Nouja, grapjes kunnen ook niet leuk zijn voor het onderwerp van de grapjes.
Oud 20-10-2012, 16:28
Verwijderd
hebben jullie nog superdierenplaatjes over?
Oud 20-10-2012, 16:54
Verwijderd
heeft er hier iemand verstand van rooten?

Ik heb een nieuwe smartphone (motorola defy). er zit maar 150 mb intern geheugen in, en er zit een sd kaartje in van 1,8 G. Helaas installeert ie bijna alle apps naar mijn interne geheugen, verplaatsen is bij bijna niks mogelijk.
Ook kan ik een paar dingen niet weggooien, zoals twitter. Gebruik ik niet.
Ik heb nu een app geinstalleerd die dat wel mogelijk zou moeten maken (aangezien 150 mb best weinig is), maar krijg dan een foutmelding. Als ik google kom ik dan uit dat ik mijn telefoon moet rooten (wat dat ook moge zijn) en dat ik via mijn normale computer mijn sd kaart moet onderverdelen in 2 extensies met één of ander programmaatje.
Dit is way to nerd allemaal voor mij

wolterb op aanraden van mijn zusje, quitiano, deadlock, nerds naamzoek
Oud 20-10-2012, 16:55
Verwijderd
Citaat:
Ik denk Sam wel, hij hoefde er nog maar één. Ik zal het hem vragen als ie morgen thuis komt, volgens mij heeft ie er best veel over.
Nog opzoek naar specifieke plaatjes?
Oud 20-10-2012, 17:10
Lorelei
Lorelei is offline
Ik moest vandaag 2 dingen doen. 1 is inmiddels gedaan. Waarom kost die ander zo ontzettend veel moeite?
Oud 20-10-2012, 17:16
Lorelei
Lorelei is offline
En wat ga ik vanavond eens eten?
Oud 20-10-2012, 17:28
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Duisent, maar eigenlijk spaar ik ze voor Sam. Maar als Pip zegt dat hij ze niet hoeft, mag je ze allemaal hebben hoor.
Oud 20-10-2012, 17:42
Verwijderd
Citaat:

Ik heb een nieuwe smartphone (motorola defy). er zit maar 150 mb intern geheugen in, en er zit een sd kaartje in van 1,8 G. Helaas installeert ie bijna alle apps naar mijn interne geheugen, verplaatsen is bij bijna niks mogelijk.
Ik heb nu een app geinstalleerd die dat wel mogelijk zou moeten maken (aangezien 150 mb best weinig is), maar krijg dan een foutmelding. Als ik google kom ik dan uit dat ik mijn telefoon moet rooten (wat dat ook moge zijn) en dat ik via mijn normale computer mijn sd kaart moet onderverdelen in 2 extensies met één of ander programmaatje.

Hier is een mooie guide, maar ik zou dat niet zelf doen als ik jou was. Kan T. je niet assisteren?
Oud 20-10-2012, 17:57
Verwijderd
Citaat:
Hier is een mooie guide, maar ik zou dat niet zelf doen als ik jou was. Kan T. je niet assisteren?
Ah dit had ik zelf net ook gevonden maar zoals gezegd way te nerd t.is helaas niet beschikbaar maar ik zal wachten tot een andere nerd irl dit voor me kan fixen
Oud 20-10-2012, 18:36
Verwijderd
Citaat:
Ah dit had ik zelf net ook gevonden maar zoals gezegd way te nerd t.is helaas niet beschikbaar maar ik zal wachten tot een andere nerd irl dit voor me kan fixen
Mja, dat lijkt me het beste plan
Oud 20-10-2012, 18:39
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik zit te twijfelen. Zal ik heel lui een pizza in de oven smijten of zal ik ovenvis maken (van de Lidl, met zo'n smaakje erop) met patat?
Oud 20-10-2012, 18:42
Verwijderd
Citaat:
Ik zit te twijfelen. Zal ik heel lui een pizza in de oven smijten of zal ik ovenvis maken (van de Lidl, met zo'n smaakje erop) met patat?
dat tweede natuurlijk, omg.
Oud 20-10-2012, 18:44
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
dat tweede natuurlijk, omg.
Jij bent waarschijnlijk de enige die weet wat ik bedoel ik heb die groene. Ik ga sowieso de oven maar vast aanzetten.
Oud 20-10-2012, 19:03
Verwijderd
De Eifel was echt the middle of nowhere.
Oud 20-10-2012, 19:09
Verwijderd
ik ben wel geografisch beter geworden en wat was die Moezel laaaang. Koblenz is mwah en Cochem heeft te veel wijn.
Oud 20-10-2012, 19:09
Verwijderd
Citaat:
Jij bent waarschijnlijk de enige die weet wat ik bedoel ik heb die groene. Ik ga sowieso de oven maar vast aanzetten.
als je vis cuisine maar dan van de lidl zegt begrijpen meer mensen het.
Oud 20-10-2012, 19:17
Verwijderd
Citaat:
Ik begreep ook wat je bedoelde, hoor. En ik ben nog nooit in een Lidl geweest Overigens eet ik straks ook vis, kabeljauw gestoofd in witte wijn met broccoli en gepofte aardappels. Vis
Oud 20-10-2012, 19:27
Verwijderd
Citaat:

Ik maak meer stuk dan iemand anders goed kan maken dus nee ik doe maar niet advies geven
Oud 20-10-2012, 19:30
Lorelei
Lorelei is offline
om nom nom Duitse biefstuk met heul veel groente
Oud 20-10-2012, 19:32
Miekje*
Miekje* is offline
Ik had pizza

En zaterdag, dus morgen zondag, dus uitslapen, dus lekker niet op de tijd letten <3
Oud 20-10-2012, 19:34
Verwijderd
Tijd om hamburgers te maken
Oud 20-10-2012, 19:38
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
als je vis cuisine maar dan van de lidl zegt begrijpen meer mensen het.
Ja, whatever, die met broccoli staat erin
Citaat:
Ik begreep ook wat je bedoelde, hoor. En ik ben nog nooit in een Lidl geweest Overigens eet ik straks ook vis, kabeljauw gestoofd in witte wijn met broccoli en gepofte aardappels. Vis
Oh hebben jullie uberhaupt wel een Lidl?

Ik ben rijst aan het maken, de verpakking vertelde mij dat dat een goed idee was. Ik moest wel even googlen hoeveel rijst voor 1 persoon was
Oud 20-10-2012, 19:40
Verwijderd
Ik zeg heel vaak [A-merk] maar dan de LIdlvariant of euroshoppervariant, ofzo.
Oud 20-10-2012, 19:41
Verwijderd
Nee, we hebben geen Lidl. Zevenaar wel, meen ik.
Oud 20-10-2012, 19:42
Verwijderd
Wie is we?
Oud 20-10-2012, 19:42
Miekje*
Miekje* is offline
Lidl Zit hier om de hoek.
Oud 20-10-2012, 19:43
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Wie is we?
De inwoners van Didamsko
Oud 20-10-2012, 19:47
Verwijderd
Citaat:
Ik maak meer stuk dan iemand anders goed kan maken dus nee ik doe maar niet advies geven
Oud 20-10-2012, 19:50
Verwijderd
Citaat:
Wie is we?
Dezelfde personen als waar LP het over heeft met 'jullie'.
Oud 20-10-2012, 19:58
Verwijderd
Citaat:
Ik denk Sam wel, hij hoefde er nog maar één. Ik zal het hem vragen als ie morgen thuis komt, volgens mij heeft ie er best veel over.
Nog opzoek naar specifieke plaatjes?
welke moet hij nog? Je weet maar nooit, misschien kan ik ruilen

Ik heb nog niet eens de helft ofzo. Maar wel een aantal dubbele.
Oud 20-10-2012, 20:24
WolterB
WolterB is offline
Citaat:

Ik durfde dit niet eens aan bij mijn eigen telefoon, dus laat staan dat ik iemand anders ermee help
Oud 20-10-2012, 20:31
Verwijderd
Nou, nou. Het is ook weer niet zó complex hoor, Wolter

// For fuck's sake, zit er een vrouw bij Debat op 2 die eerst dingen wil afkloppen (ze ging ook echt even op zoek naar hout ) en op een vraag van iemand blèrt ze schaamteloos "HE!?" omdat ze het niet verstond
Oud 20-10-2012, 21:03
Verwijderd
dus als 2 van de 3 nerds het niet kunnen en één verwijst me door naar een andere nerd om het te doen, betekent dat dat ik gewoon niet meer dan 150 mb kan gebruiken?
Oud 20-10-2012, 23:46
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
ik ben wel geografisch beter geworden en wat was die Moezel laaaang. Koblenz is mwah en Cochem heeft te veel wijn.
Woow wat schrijf je al die namen ongewoon
Oud 21-10-2012, 00:40
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Oh mensen, ik heb vandaag echt lekker gegeten en het was heel gezellig. Voor diegenen die wel eens in Utrecht zijn: LE:EN. Niet echt goedkoop, maar het was wel écht lekker en leuk.
Oud 21-10-2012, 01:10
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
LOL, ik zit voor de 384659347ste keer een Buffy aflevering te kijken en ik schrok me alsnog de tering

Regels voor berichten