Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-10-2012, 16:53
Verwijderd
Ja Carn
Advertentie
Oud 30-10-2012, 16:54
Verwijderd
Oei nieuwe pagina
Oud 30-10-2012, 16:54
Carn
Carn is offline
i write that shit for breakfast!
Oud 30-10-2012, 16:57
Verwijderd
Citaat:
Nerdtaal
Bwah, please hoor. Alleen 'nerf(hammer)'. Welke aap kent die term nou niet anno nu
Oud 30-10-2012, 16:59
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
oepsiefloepsie, trek nooit zomaar je mobiel uit de USB-poort van je flaptop, zeker niet als je net allemaal bestanden hebt overgezet.. Hoop dat ie het zo wel fatsoenlijk doet, want ik wil rennen met evy!
Oud 30-10-2012, 17:01
Verwijderd
Citaat:
Mwah, dat klinkt weer gek als je de context kent. Het project kan handig zijn bij het richting geven aan het programma van deze organisatie. Ondersteunend klinkt alsof het een deel voor zijn rekening neemt.

Ze zegt zelf 'handig', maar dat kan ik niet in een beetje degelijk verslag zetten. Het maakt ook niet uit, inmiddels ben ik alweer een stuk verder Ik wilde het in hoi zetten en saai loopt wat minder snel.
Maak er dan 'bruikbare tool' van
Oud 30-10-2012, 17:05
Verwijderd
Sterkte Chick Rock!

ik weet nog steeds niet wat, maar ik wil mijn blauwe skinny aan. Ik weet alleen geen truitje.

ik kreeg een creatieve ingeving voor mijn profielwerkstuk en ik heb nog 1,5 week om het te maken.
Oud 30-10-2012, 17:05
Verwijderd
Citaat:
i write that shit for breakfast!
Ja, ik ook, maar dan in het engels

Nu Nederlandse interviews die ik ook in het Nederlands mag terugkoppelen alvorens ze vertaald worden in mijn Engelse verslag
Oud 30-10-2012, 17:45
Miekje*
Miekje* is offline
Ik likte net mijn chipsvingers af, terwijl ik op stage mijn handen had ontsmet met spiritus. Bwluuuuuuuuuhh.
Oud 30-10-2012, 17:47
Verwijderd
Bluh
Oud 30-10-2012, 17:48
Miekje*
Miekje* is offline
Ja, dat was heel vies.

Oh, en ik kan zo boos worden op mensen die pups en kittens kopen bij broodfokkers/zonder er bij na te denken. Of beiden. Arg
Oud 30-10-2012, 18:09
Verwijderd
Ik kan maar niet kiezen wat ik allemaal wil/moet zien tijdens de Amsterdamse Museumnacht Behalve dan Steven Severin's werk op de OST van Vampyr. Maar er is nog zoveel meerrrrr
Oud 30-10-2012, 18:19
Noedelhap
Noedelhap is offline

Oud 30-10-2012, 18:25
Miekje*
Miekje* is offline
Omg, als luciferhoutjes
Oud 30-10-2012, 18:27
Verwijderd
Die vrouw 'OMG OUR TREE' en ik dacht alleen maar omg, die auto. Ik zou me meer zorgen maken om de auto dan om de boom.
Oud 30-10-2012, 18:58
Verwijderd
"There's a fire, dad!" - "There is nothing i can do about that."
Oud 30-10-2012, 19:24
Noedelhap
Noedelhap is offline
Heb je een baas als Phillipe Geubbels te gast bij DWDD, moet je telkens naar oude fragmentjes van jezelf zitten kijken die Matthijs altijd aankondigt. Laat je gast nou eens gewoon LIVE praten, godallemachtig!
Oud 30-10-2012, 19:34
Verwijderd
Citaat:
Die vrouw 'OMG OUR TREE' en ik dacht alleen maar omg, die auto. Ik zou me meer zorgen maken om de auto dan om de boom.
mischien was ze aan die boom gehecht.
Oud 30-10-2012, 19:35
Verwijderd
Citaat:
mischien was ze aan die boom gehecht.
De boom staat er anders maar eenzaam bij, daar.
Oud 30-10-2012, 19:37
Verwijderd
Citaat:
De boom staat er anders maar eenzaam bij, daar.
Daarom misschien nog meer. Ze heeft geen andere, dus moet ze zich maar die boom hechten.
Oud 30-10-2012, 19:38
Verwijderd
Ooh, ook een uitvoering van Nosferatu te zien tijdens de Museumnacht met live muziek d'r bij Gelukkig heb ik al zoiets gezien op Summer Darkness vorig jaar, scheelt weer een timeframe
Oud 30-10-2012, 19:39
Verwijderd
Citaat:
Daarom misschien nog meer. Ze heeft geen andere, dus moet ze zich maar die boom hechten.
Maar.. Ach, laat ook maar.
Oud 30-10-2012, 19:40
Dinalfos
Dinalfos is offline
"I got it all on film-uh!!1!"
Oud 30-10-2012, 19:40
Verwijderd
Maar wat?

ik ga nu mijn haren wassen en proberen te krullen, want dat lukt nooit echt. lastig haar ook. dag!
Oud 30-10-2012, 20:15
Turk February
Turk February is offline
Over vier jaar mogen we milleniumbaby's neuken.
Oud 30-10-2012, 20:21
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik zou het supererg vinden, als de grote boom voor m'n huis om zou vallen
Oud 30-10-2012, 20:22
Verwijderd
Citaat:
Ik zou het supererg vinden, als de grote boom voor m'n huis om zou vallen
Zolang het er vóór blijft is er niets aan 't handje ;d;:;;;:;d;

Heb jij nog briljante ingevingen c.q. tips voor de Museumnacht?
Oud 30-10-2012, 20:23
Chick Rock
Chick Rock is offline
Euh nee. Want ik woon niet in A'dam, dus ik heb geen flauw idee hoe ende wat.
Oud 30-10-2012, 20:24
Verwijderd
Oh, dat is zaterdag natuurlijk
Oud 30-10-2012, 20:28
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik heb net weer lekker geyoga'd, met eem minigroepje van wel TWEE andere mensen En hoewel ik meedoe met maxi-yoga (officieel speciaal voor mensen met overgewicht, maar ook voor anderen die om de één of andere reden moeilijker in houdingen komen), was ik echt de loser als het ging om oefeningen voor je hamstrings. Holy shit, ik was vroeger al belachelijk on-lenig, maar het is alleen maar erger geworden En toen sloten we af met een bijzondere ontspanningsoefening, waarbij je op je rug moet liggen, met je kont tegen de muur en dan je benen recht omhoog, wijd open of met de voetzolen tegen elkaar. En dan zo iets van 10-15 minuten blijven liggen terwijl de zwaartekracht aan je benen rukt. Dat was een beetje pijnlijk, maar ook wel lekker En toen kreeg ik daarna het compliment van de docente dat ik wel heel los in de heupen ben (in die houding met voetzolen tegen elkaar). /lang verhaal
Oud 30-10-2012, 20:30
Verwijderd
Citaat:
Oud 30-10-2012, 20:31
Chick Rock
Chick Rock is offline
Wel jammer trouwens dat ik naar yoga door twee hoerenstraten moet. De ene valt wel mee, maar bij de andere staat steeds een groep enge mannen (pooiers?) en daar durf ik niet zo goed langs Op de heenweg ga ik nu door de ene en neem ik voor de andere een omweg. En op de terugweg rij ik helemaal maar om. Brr.
Oud 30-10-2012, 20:33
Verwijderd
Oh, dat is wel eng ja . Toen ik vroeger nog bij de Mc werkte had ik dat ook altijd. Ten minste, de zijstraat direct naast die McDonalds was ook de hoerenstraat en dan stonden daar een beetje schuin voor dat pand ook altijd zo'n groepje rare gasten. Daarom mochten we na een bepaalde tijd ook niet meer alleen naar buiten .
Oud 30-10-2012, 20:35
Verwijderd
Citaat:
Oud 30-10-2012, 20:44
Verwijderd
ik zat zondag met anne jinek op zondag te kijken, en ik vroeg haar wie wie eerder zal verlaten, bram eva of andersom. Zij zei dat ze het een koppel vond dat altijd bij elkaar zou blijven. Ik zei dat ik dat helemaal niet vond, en dat het mij aannemelijk leek dat Jinek meer kans heeft op de datingmarkt.
En warempel, de volgende dag was het uit. Ik moet iets doen met die paranormale krachten van me.
Oud 30-10-2012, 20:48
Verwijderd
Ik ben zo ontzettend op en iedereen doet gemeen tegen me vandaag en ik kan niet meer
Oud 30-10-2012, 20:49
Verwijderd
Citaat:
Ik ben zo ontzettend op en iedereen doet gemeen tegen me vandaag en ik kan niet meer
schapenkleedjes en wodka voor jou arme stakker!! Laat ze allemaal de schijt krijgen en ga lekker in bed liggen!
Oud 30-10-2012, 20:51
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Waarom doen ze gemeen? *kopje thee geeft*
Oud 30-10-2012, 20:53
Verwijderd
Citaat:
Kusje geef. Ga maar slapen en niet piekeren enzo.
Oud 30-10-2012, 20:55
Verwijderd
Citaat:
ik zat zondag met anne jinek op zondag te kijken, en ik vroeg haar wie wie eerder zal verlaten, bram eva of andersom. Zij zei dat ze het een koppel vond dat altijd bij elkaar zou blijven. Ik zei dat ik dat helemaal niet vond, en dat het mij aannemelijk leek dat Jinek meer kans heeft op de datingmarkt.
En warempel, de volgende dag was het uit. Ik moet iets doen met die paranormale krachten van me.
Ik denk dat Bram beter in de markt ligt, eigenlijk Of tenminste, lág ;;d;D;;D:;;d;d;D:;
Oud 30-10-2012, 20:55
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik vind het echt supereng, die orkaan enzo. Hoewel mijn vader zegt het goed te hebben want zijn internet is nog niet uitgevallen
Oud 30-10-2012, 20:56
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik snapte überhaupt nooit zo goed wat een vrouw als Eva Jinek met Bram moest. Vast macht. Is het ook direct duidelijk waarom ze nu NIET meer bij elkaar zijn.
Oud 30-10-2012, 20:56
Verwijderd
ik ga proberen voor half naar bed te gaan, kijken of het me lukt vandaag.
Oud 30-10-2012, 20:58
Verwijderd
nou het is best ene lekker ding, zo lekker louche en grijs. Maar een beetje te hoog gladde aal attitude voor mij.
Oud 30-10-2012, 21:01
Chick Rock
Chick Rock is offline
Eeeeew *ril*
Oud 30-10-2012, 21:10
Martiño
Martiño is offline
Ha jongens. Süße Grüße aus Berlin!
Oud 30-10-2012, 21:11
Verwijderd
Pff. Ik moet nog steeds beginnen aan mijn tentamen van morgen. Echt, ik heb nooit meer stress enzo, waarom niet ?
Oud 30-10-2012, 21:13
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ha jongens. Süße Grüße aus Berlin!
Wow zit je daar nog steeds? Superchill
Oud 30-10-2012, 21:14
Verwijderd
Citaat:
Ik snapte überhaupt nooit zo goed wat een vrouw als Eva Jinek met Bram moest. Vast macht. Is het ook direct duidelijk waarom ze nu NIET meer bij elkaar zijn.
Nou, Bram is bijzonder eloquent, intelligent en denkt bijzonder rap. Daarnaast gutst de stijl en smaak bijna uit z'n poriën
Oud 30-10-2012, 21:18
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Nou, Bram is bijzonder eloquent, intelligent en denkt bijzonder rap. Daarnaast gutst de stijl en smaak bijna uit z'n poriën
Let's agree to disagree

Regels voor berichten