Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-11-2012, 15:34
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Oh pip, kun je mij je aardappelpureeovenschotel recept PMen? Had ik van de week echt zin in, maar weet niet precies hoe je hem maakt.
Oud 07-11-2012, 15:36
Verwijderd
In de douche? Of woon je inmiddels bij je vriendje? Of op het balkon? Bij een huisgenoot?
Oud 07-11-2012, 15:37
Verwijderd
Citaat:
Ik heb geen idee. Praktisch al mijn kledij is donker en tyf ik gewoon op 30 of 40 graden (al naar gelang mijn humeur) door elkaar in de wasmachine. Geen centje pijn
Ik heb een degelijk jasje verneukt door het op 20 graden synthetische was te wassen en dat kon ie al niet hebben Er kan wel veel misgaan met gekke stofjes.
Oud 07-11-2012, 15:38
Verwijderd
Citaat:
Oh pip, kun je mij je aardappelpureeovenschotel recept PMen? Had ik van de week echt zin in, maar weet niet precies hoe je hem maakt.
ja monumentje.
Oud 07-11-2012, 15:39
Chick Rock
Chick Rock is offline
Hmm aardappelpureeschotel klinkt lekker of is dat met vleesch?
Oud 07-11-2012, 15:40
Verwijderd
Citaat:
Ik heb een degelijk jasje verneukt door het op 20 graden synthetische was te wassen en dat kon ie al niet hebben Er kan wel veel misgaan met gekke stofjes.
Ik doe dan ook niet aan gekke stofjes
Oud 07-11-2012, 15:41
Verwijderd
Citaat:
In de douche? Of woon je inmiddels bij je vriendje? Of op het balkon? Bij een huisgenoot?
Nee, ik woon niet bij hem . Gelukkig. Maar de douches worden, tsja, gebruikt , balkon kan niet want duiven ( en regen trouwens. En andere smerigheid), maar een huisgenoot zou kunnen.

Of ik doe het in het achterste sanitair, want daar komt hij nooit
Oud 07-11-2012, 15:44
Verwijderd
Citaat:
nee het is vega!

maak verse aardappelpuree, of uit zakjes
indien zakjes :maak 4 zakjes zoals aangegeven op de verpakking. indien vers: 1 kg aardappelen
snijd 1,5 paprika (liefst rood en groen want geel zie je niet zo) roer dit door elkaar en tyf het allemaal in een ovenschaal. Veel peper en beetje zout erin.
Gooi een zak geraspte kaas erover (ik doe altijd een heel pakje)
2 eieren klutsen en verdelen over de kaas.
20 min op 190 graden én 4 min op de hoogste grilstand

of 25 min op 190 graden. Ook lekker maar minder knapperig korstje.
Oud 07-11-2012, 15:46
Verwijderd
het is heel simpel maar ik geloof dat dit het favoriete recept is van bijna al mijn naasten, als ik kook that is.
Oud 07-11-2012, 15:47
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
nee het is vega!

indien zakjes :maak 4 zakjes zoals aangegeven op de verpakking. indien vers: 1 kg aardappelen
snijd 1,5 paprika (liefst rood en groen want geel zie je niet zo) roer dit door elkaar en tyf het allemaal in een ovenschaal. Veel peper en beetje zout erin.

Dat klinkt wel heel goed
Oud 07-11-2012, 15:48
Verwijderd
Ik weet niet wat er met me aan de hand is vandaag, maar ik eet echt superveel en ik heb nog steeds honger.
Oud 07-11-2012, 15:49
Verwijderd
Die dagen heb je soms
Oud 07-11-2012, 15:49
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
de koks bepalen zelf wat ze ervoor vragen he! Het is de kostprijs óf een redelijke vergoeding.
Ja, oke Nja, het is meer een psychologisch iets. Alhoewel ik wel de neiging krijg een Ossobuco met een heerlijke risotto alla milanese te proberen van Lonneke op de hoek.
Oud 07-11-2012, 15:50
Verwijderd
Har, wat een dramaverhalen komen voorbij wat betreft koken met verse Madame Jeanettes Ik denk dat ik gewoon 'n derde peper snipper. Met zaadlijsten en zaadjes d'r bij, dus. Noedel, vertel 'ns, hoe heb jij dat gebruikt?
Oud 07-11-2012, 15:50
Verwijderd
Citaat:
Die dagen heb je soms
Tja, alleen is mijn eten bijna op. En ik ben te lui om vandaag nog naar de supermarkt te gaan. En morgen overdag heb ik geen tijd, dus dan heb ik morgenavond pas weer eten
Oud 07-11-2012, 15:51
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Idd. Gewoon kleding van KATOEN ipv nylon, en ritsen van TOUW ipv kunststof.
Oud 07-11-2012, 15:52
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Har, wat een dramaverhalen komen voorbij wat betreft koken met verse Madame Jeanettes Ik denk dat ik gewoon 'n derde peper snipper. Met zaadlijsten en zaadjes d'r bij, dus. Noedel, vertel 'ns, hoe heb jij dat gebruikt?
Oh , ik deed de zaadlijsten uit de Jeanette, en dan een halve door m'n ovenschotelmengsel. Dat was al lekker tongbrandend heet.
Oud 07-11-2012, 15:53
Noedelhap
Noedelhap is offline
Je kunt er ook een in je anus stoppen.
Oud 07-11-2012, 15:53
Verwijderd
Citaat:
Citaat:
Idd. Gewoon kleding van KATOEN ipv nylon, en ritsen van TOUW ipv kunststof.
Ja doei, ik moet wel eens professioneel voor de dag komen En ja, dat betekent ook een jasje en/of blouse en hakken enzo. Merendeel van mijn kleding kan prima hoppa alles bij elkaar katoen 30 graden doei, maar er is hier en daar ook wat bijzondere kleding. Zoals galajurken
Oud 07-11-2012, 15:55
Verwijderd
Citaat:
Ja, oke Nja, het is meer een psychologisch iets. Alhoewel ik wel de neiging krijg een Ossobuco met een heerlijke risotto alla milanese te proberen van Lonneke op de hoek.
nah, ik heb heel veel rondgekeken en de meeste mensen hebben gewoon koken als hobby!
Gewoon doen joh, klinkt lekker
Oud 07-11-2012, 15:56
Verwijderd
Citaat:
anus challenge!
Oud 07-11-2012, 15:57
Verwijderd
Citaat:
Geen kwaad woord over mijn anus

Citaat:
Ja doei, ik moet wel eens professioneel voor de dag komen En ja, dat betekent ook een jasje en/of blouse en hakken enzo. Merendeel van mijn kleding kan prima hoppa alles bij elkaar katoen 30 graden doei, maar er is hier en daar ook wat bijzondere kleding. Zoals galajurken
Ja eh, professioneel voor de dag komen kan ook prima zonder gekke stofjes hoor
Oud 07-11-2012, 16:00
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
ja monumentje.

Citaat:
Het is heel lekker
Citaat:
nee het is vega!

Chill ik dacht dat je in het midden ook een kaaslaag deed, maar dat wist ik niet zeker! Ook peper en zout zou ik vergeten zijn.
Citaat:
het is heel simpel maar ik geloof dat dit het favoriete recept is van bijna al mijn naasten, als ik kook that is.
Zeker
Oud 07-11-2012, 16:02
Verwijderd
Citaat:
Geen kwaad woord over mijn anus

Ja eh, professioneel voor de dag komen kan ook prima zonder gekke stofjes hoor
Tja, dan geef ik het maar op

Met je gekke poeperd.
Oud 07-11-2012, 16:03
Verwijderd
Mijn anus is nu ontstemd.
Oud 07-11-2012, 16:38
Verwijderd
Citaat:
Maar waarom zou je dat willen, je kunt toch ook een gewone wekker zetten?
Omdat het tof is als onbekende mensen jou leuke dingen gaan vertellen als je 's morgens wakker wordt. Je wordt er wakkerder en vriendelijker wakker van.
Oud 07-11-2012, 16:39
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Spreek voor jezelf, ik zit nou niet echt te wachten op lulverhalen van mensen die ik niet ken en me ook nog wakker hebben gebeld
Oud 07-11-2012, 17:15
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
echt he
Oud 07-11-2012, 18:05
Carn
Carn is offline
Citaat:
Omdat het tof is als onbekende mensen jou leuke dingen gaan vertellen als je 's morgens wakker wordt. Je wordt er wakkerder en vriendelijker wakker van.
Ik word juist vriendelijker en vrolijker als iedereen gewoon 's morgens zo lang mogelijk z'n muil dicht kan houden en mij gewoon alleen laat met m'n kop koffie.
Oud 07-11-2012, 18:08
Martiño
Martiño is offline
Ik word zelfs nog vriendelijker en vrolijker als iemand me gewoon een kop koffie brengt
Oud 07-11-2012, 18:09
Martiño
Martiño is offline
En dan precies de juiste hoeveelheid, mok 70% gevuld
Carn
Carn is offline
Verwijderd
We hebben geen warm water meer en nu kan in dus niet douchen en moet ik morgen stinkend en al gaan werken godverdegodverdegodver
Oud 07-11-2012, 18:10
Martiño
Martiño is offline
Oh ja, want het is onmogelijk om je met koud water te wassen!
Oud 07-11-2012, 18:10
Martiño
Martiño is offline
Of even wat water op te warmen in de waterkoker!
Oud 07-11-2012, 18:11
Martiño
Martiño is offline
(tips, graag gedaan )
Martiño
Martiño is offline
En je werkt toch in de zorg? Dan ga je even wat eerder na je werk en spring je daar even onder de douche
Martiño
Martiño is offline
Hoppakee, vol goede adviezen vandaag!
Oud 07-11-2012, 18:18
Verwijderd
Ik wilde graag douchen, wassen met koud water daar had ik zelf ook al aan gedacht. Maar douchen onder koud water, daar ben ik niet zo'n fan van. We hebben op mijn werk geen gesloten douches, maar een grote badkamer met twee douches en een bad. Alles open, lekker ouderwets maar wel handig. Niet zo handig als ik wil douchen, ik heb er biet zoveel In in dat er collega's of cliënte binnen komen wandelen als ik sta te douchen.
Oud 07-11-2012, 18:19
Verwijderd
Maar bedankt voor het meedenken!
Oud 07-11-2012, 18:27
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
neem je je bikini mee en ga je daarin douchen?
Oud 07-11-2012, 18:33
Verwijderd
Ik pas niet meer in mijn bikini vriendje is aan t googlen, we hebben wel de oorzaak al gevonden!
Oud 07-11-2012, 18:36
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik neem aan dat je bikini te klein geworden is of jij teveel bent aangekomen, dat hoef je toch niet te googlen?
Oud 07-11-2012, 18:39
Verwijderd
net rijst, kip en hete boontjes gegeten van ene Willy. Wat een leuk mens en wat kan ze heerlijk koken voor 12,50 3 flinke borden, we krijgen het amper op.
Oud 07-11-2012, 18:39
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ohja, vergeten dat dat ook nog kon nu eet ik pasta met pesto en niks en ik zou graag nog wat groente hebben. Maarja, te laat
Oud 07-11-2012, 18:43
Verwijderd
Citaat:
Ik neem aan dat je bikini te klein geworden is of jij teveel bent aangekomen, dat hoef je toch niet te googlen?
ik ben aangekomen en we hebben de oorzaak van t cv probleem gevonden. Maar dat fixt mijn vriendje niet zelf en dus heb ik gebeld en komt er nog iemand langs!
Oud 07-11-2012, 18:43
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
fijn!
Resetten helpt niet?
Oud 07-11-2012, 18:49
Verwijderd
Nee. Dat hebben we al drie keer gedaan en hij doet t nog steeds niet. Als we de warmwaterkraan aanzetten (hoe zeg je dat? Aanzetten? Aandoen? Aandraaien?), begint de verwarming warm te draaien. Waarschijnlijk is de driewegklep stuk en daar komt waarschijnlijk voor half tien nog een monteur voor langs!
Oud 07-11-2012, 19:04
Verwijderd
Citaat:
net rijst, kip en hete boontjes gegeten van ene Willy. Wat een leuk mens en wat kan ze heerlijk koken voor 12,50 3 flinke borden, we krijgen het amper op.
Godver, stop eens met dit soort posts

// Een half pepertje met zaadlijsten op twee wraps is goed te doen. Wel waterige ogen, loopneus en gloeiende lippen, maar lékker! Morgen nog eens, maar dan met een hele. Zin an!
Oud 07-11-2012, 19:09
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Nee. Dat hebben we al drie keer gedaan en hij doet t nog steeds niet. Als we de warmwaterkraan aanzetten (hoe zeg je dat? Aanzetten? Aandoen? Aandraaien?), begint de verwarming warm te draaien. Waarschijnlijk is de driewegklep stuk en daar komt waarschijnlijk voor half tien nog een monteur voor langs!
opendraaien! aandraaien is juist dichtdraaien
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten