Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() En waarom moet hij langer blijven? Vanwege z'n nieren ofzo?
||
Citaat:
![]() Oh, ha, Tempo Team belde en ze zei dat ze nog wel wat in Leiden had. Sowieso, ewwww, maar goed, voor werk kom ik daar wel overheen. Maar ook zij vond het een slecht idee om mij naar station Rijswijk te laten reizen, om daar de trein te nemen naar DH CS om zo naar Leiden te kunnen reizen ![]() Maar ze gaat me morgen weer bellen.
||
Citaat:
Hoezo, vind je het gek om alleen te gaan? Ik ga altijd overal alleen heen, heerlijk <3
||
Citaat:
![]() Wat deed je eigenlijk in je eentje in Keulen?
||
Citaat:
Vakantie vieren ![]()
||
Citaat:
![]() En ik vroeg me af waarom, ik dacht, misschien heeft hij een slechte nierfunctie en dat weet jij misschien.
||
Citaat:
![]() Maar nee, geen idee, naar mijn weten zijn zijn nieren prima ![]()
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Wat goed dat je in je eentje op vakantie ging, dat zou ik nou nooit durven ![]()
|||
Citaat:
![]() Citaat:
||
Citaat:
![]() Ja, nou, daar had ik dus geen zin in. Want ik had elke ochtend een routine (met trein naar centrum, 1 halte ![]() En daarbij heb ik hele leuke mensen ontmoet die ik nu nog spreek ![]()
||
Citaat:
![]() Komt dat spul niet door een infuus? Zo deed hij dat overkomen namelijk.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
Mensen die een slechte nierfunctie hebben krijgen namelijk voor en na de toediening van het contrast een infuus met vocht zodat de nieren meer gestimuleerd worden om het contrastmiddel weg te werken.
||
Citaat:
![]() ![]() Oh, nee, volgens mij moet hij gewoon een aantal uur blijven vanwege dat ene infuus. Ik geloof niet dat hij daarna nog iets krijgt. Ik geloof dat zijn nieren prima werken.
|
Verwijderd
|
Ik denk altijd dat dromen pas iets betekenen als je ze meerdere keren hebt gehad. Of als er altijd eenzelfde element in voorkomt. Toen ik overspannen thuis zat droomde ik constant over Tornado's. In de tijd dat ik wist dat ik ging verhuizen droomde ik alleen maar dat ik zwanger was. Dat soort dingen
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Soms lukt het niet om het precies terug te koppelen aan het dagelijks leven en als je dan verschillende uitleggen leest op internet dan zit daar soms iets tussen waarvan je denkt, ah, that makes sense. |
![]() |
|
|