Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-11-2012, 23:18
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ik ga naar Mike en Thomas morgen, tweede rij
Veel plezier!
Citaat:
Skyrim is ruk trouwens, for the record
Weet ik
Oud 14-11-2012, 23:19
Carn
Carn is offline
overigens heb je ook nog de categorie matige ports de "games die nooit ontworpen zijn voor platform X maar toch een port krijgen" (hier valt een Dark Souls dus onder), en de categorie 'multiplatform games' die gewoon op het ene platform een stuk rukker zijn dan op het andere; dat kunnen ook vermakelijke gedrochten opleveren ^_^
Oud 14-11-2012, 23:19
Verwijderd
Citaat:
overdrive boss
Oud 15-11-2012, 00:07
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Ik kan niet slapen
Oud 15-11-2012, 00:10
Verwijderd
Citaat:
Ik kan niet slapen
Dan ga je mooie plaatjes kijken
Oud 15-11-2012, 00:18
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik heb pijn in mijn rug joh, geen idee waarvan, maar alleen als ik voorover buig. Nu ook, in een kleermakerszit naar voren om te typen, net om de douche aan te zetten. Wtf echt.
Oud 15-11-2012, 00:28
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Dan ga je mooie plaatjes kijken
ik ging nieuws lezen. Maar dat zijn wel mooie plaatjes ja en nu zijn mijn handen het ook zat. Poging tot slapen #2
Oud 15-11-2012, 08:13
Chick Rock
Chick Rock is offline
Wat een kutnacht Gelukkig is het nu wel heel mooi weer, om mijn humeur weer goed te maken <33
Oud 15-11-2012, 09:06
Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
Haat aan bedrijven die een offerte sturen, dan vraag je om een aanpassing en dan mailen ze pas na 4 uur terug.
Oud 15-11-2012, 10:58
Lorelei
Lorelei is offline
Het wil even totaal niet lukken. Ik moet morgen 2 dingen inleveren en maandag ook 1. Die van maandag is wel leuk maar ik kan op de een of andere manier niet bij de artikelen die ik nodig heb. En 1 opdracht voor morgen is gewoon zwaar kut. En de ander is een take home exam waarbij het tot nu toe wel aardig ging maar ik nu even helemaal vastzit.
Oud 15-11-2012, 11:26
Carn
Carn is offline
Waarom zeiken mensen altijd zo veel hier
Oud 15-11-2012, 11:28
Lorelei
Lorelei is offline
Ik weet niet
Oud 15-11-2012, 11:30
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Waarom zeiken mensen altijd zo veel hier
Jongen, zit je nu te zeiken dat wij hier zitten te zeiken? Zeikerd!!
Oud 15-11-2012, 11:35
Chick Rock
Chick Rock is offline
Eén van mijn beste vriendinnen heeft een boek geschreven en staat in allerlei kranten
Oud 15-11-2012, 11:37
Carn
Carn is offline
Citaat:
Jongen, zit je nu te zeiken dat wij hier zitten te zeiken? Zeikerd!!
Zeg, zeik niet zo
Oud 15-11-2012, 11:38
Verwijderd
Zeiken <3
Oud 15-11-2012, 11:41
Chick Rock
Chick Rock is offline
Oud 15-11-2012, 11:47
Verwijderd
Ik zit te denken waar ik over zal zeiken maar hemeltjelief, ik kan maar niet kiezen uit de angstaanjagende berg Zeikmateriaal. Mijn eigen Mount Improbable <3
Oud 15-11-2012, 11:56
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik heb vannacht gedroomd over paarden, een theater en een verhuizing.
Volgens verschillende droomuitleggen zou dit of kunnen betekenen dat ik een andere rol zou willen spelen in het dagelijks leven en wil veranderen en mijn eigen krachten moet vinden, of het betekent dat ik wegren voor seks en intimiteit en me goed voel bij mijn vrienden.
Oud 15-11-2012, 11:58
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Mijn arme vader ligt in de MRI as we speak. Hij was helemaal zuur dat hij geen koffie mocht drinken en dat ie langer moest blijven vanwege het infuus.
En hij gaat straks gewoon werken, de die hard!
Oud 15-11-2012, 12:01
Verwijderd
Citaat:
Ik heb vannacht gedroomd over paarden, een theater en een verhuizing.
Volgens verschillende droomuitleggen zou dit of kunnen betekenen dat ik een andere rol zou willen spelen in het dagelijks leven en wil veranderen en mijn eigen krachten moet vinden, of het betekent dat ik wegren voor seks en intimiteit en me goed voel bij mijn vrienden.
Of het betekent geen mallemoer!
Oud 15-11-2012, 12:03
Chick Rock
Chick Rock is offline
Wat een weertje zeg Toch zo maar weer naar buiten dan. Ik heb zin om in het zonnetje op een terrasje te gaan zitten.
Oud 15-11-2012, 12:04
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Of het betekent geen mallemoer!
vast wel, maar waarschijnijk niet dat ik meer geld ga verdienen in de toekomst :')
Oud 15-11-2012, 12:04
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Mijn arme vader ligt in de MRI as we speak. Hij was helemaal zuur dat hij geen koffie mocht drinken en dat ie langer moest blijven vanwege het infuus.
En hij gaat straks gewoon werken, de die hard!
Was het nu daadwerkelijk ook een MRI?

En waarom moet hij langer blijven? Vanwege z'n nieren ofzo?
Oud 15-11-2012, 12:09
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Was het nu daadwerkelijk ook een MRI?

En waarom moet hij langer blijven? Vanwege z'n nieren ofzo?
Ja, dat heb ik toch gezegd hij zei dat hij langer moest blijven vanwege dat infuus. Geen idee wat er in zit, mijn moeder zei dat het lijkt alsof je in je broek hebt gezeken.

Oh, ha, Tempo Team belde en ze zei dat ze nog wel wat in Leiden had. Sowieso, ewwww, maar goed, voor werk kom ik daar wel overheen. Maar ook zij vond het een slecht idee om mij naar station Rijswijk te laten reizen, om daar de trein te nemen naar DH CS om zo naar Leiden te kunnen reizen
Maar ze gaat me morgen weer bellen.
Oud 15-11-2012, 12:09
Chick Rock
Chick Rock is offline
Gaan jullie eigenlijk wel eens in je eentje op een terrasje zitten?
Oud 15-11-2012, 12:11
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Nee, maar ik ben geen terrasjesmens en ik heb altijd wat te zuipen in mijn tas. Maar toen ik een week alleen in Keulen was, zat ik elke dag op het terras van Starbucks mensen (toeristen) te kijken tot mijn koffie op was. Soms doe ik dat hier ook, met koffie, maar vaker niet.

Hoezo, vind je het gek om alleen te gaan? Ik ga altijd overal alleen heen, heerlijk <3
Oud 15-11-2012, 12:12
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Nee, maar ik ben geen terrasjesmens en ik heb altijd wat te zuipen in mijn tas. Maar toen ik een week alleen in Keulen was, zat ik elke dag op het terras van Starbucks mensen (toeristen) te kijken tot mijn koffie op was. Soms doe ik dat hier ook, met koffie, maar vaker niet.

Hoezo, vind je het gek om alleen te gaan? Ik ga altijd overal alleen heen, heerlijk <3
Ik ga weinig alleen dingen doen ja. Dus misschien moest ik ook maar eens lekker in m'n eentje gaan

Wat deed je eigenlijk in je eentje in Keulen?
Oud 15-11-2012, 12:13
Verwijderd
Citaat:
Nee, alleen vind ik daar weinig aan. Dan ga ik liever de stad (Arnhem, wijsneusjes) solo'en, slenterend en al.
Oud 15-11-2012, 12:13
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ik ga weinig alleen dingen doen ja. Dus misschien moest ik ook maar eens lekker in m'n eentje gaan

Wat deed je eigenlijk in je eentje in Keulen?
Ja man, geen zeikende mensen die iets anders willen doen.. <3

Vakantie vieren
Oud 15-11-2012, 12:14
Verwijderd
Citaat:
vast wel, maar waarschijnijk niet dat ik meer geld ga verdienen in de toekomst :')
Dat zeg ik toch, rare aep.
Oud 15-11-2012, 12:15
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ja, dat heb ik toch gezegd hij zei dat hij langer moest blijven vanwege dat infuus. Geen idee wat er in zit, mijn moeder zei dat het lijkt alsof je in je broek hebt gezeken.
Nou nou, niet zo geïrriteerd madam ik toon alleen maar interesse!
En ik vroeg me af waarom, ik dacht, misschien heeft hij een slechte nierfunctie en dat weet jij misschien.
Oud 15-11-2012, 12:17
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Nou nou, niet zo geïrriteerd madam ik toon alleen maar interesse!
En ik vroeg me af waarom, ik dacht, misschien heeft hij een slechte nierfunctie en dat weet jij misschien.
Niet, je doet alsof ik een debiel ben die geen brief kan lezen

Maar nee, geen idee, naar mijn weten zijn zijn nieren prima
Oud 15-11-2012, 12:18
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Nee, alleen vind ik daar weinig aan. Dan ga ik liever de stad (Arnhem, wijsneusjes) solo'en, slenterend en al.
Dat is ook leuk ja. Maar dan ga ik maar geld uitgeven Hoewel het natuurlijk wel bijna Sinterklaas is, daar moet ik nog wel cadeautjes voor kopen.

Citaat:
Ja man, geen zeikende mensen die iets anders willen doen.. <3

Vakantie vieren
Dat is ook wel fijn ja Maar ik hou wel van lekker op een terrasje hangen en fijn kletsen met iemand. En alleen is maar alleen.

Wat goed dat je in je eentje op vakantie ging, dat zou ik nou nooit durven Maar het lijkt me uiteindelijk gezelliger om samen met iemand te gaan.
Oud 15-11-2012, 12:19
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Niet, je doet alsof ik een debiel ben die geen brief kan lezen
Doe ik helemaal niet! Ik wist het alleen niet meer zeker, dus ik vroeg het aan jou. Niet zo snel conclusies trekken

Citaat:
Maar nee, geen idee, naar mijn weten zijn zijn nieren prima
Oh, nou, dan vraag ik me af waarom hij dat infuus nog krijgt!
Oud 15-11-2012, 12:22
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Dat is ook leuk ja. Maar dan ga ik maar geld uitgeven Hoewel het natuurlijk wel bijna Sinterklaas is, daar moet ik nog wel cadeautjes voor kopen.

Dat is ook wel fijn ja Maar ik hou wel van lekker op een terrasje hangen en fijn kletsen met iemand. En alleen is maar alleen.

Wat goed dat je in je eentje op vakantie ging, dat zou ik nou nooit durven Maar het lijkt me uiteindelijk gezelliger om samen met iemand te gaan.
Alleen zijn is underrated. Bla, de hele dag zit iedereen met elkaar te ouwehoeren via ALLE mogelijke manieren, amg, telefoon op stil en zitten

Ja, nou, daar had ik dus geen zin in. Want ik had elke ochtend een routine (met trein naar centrum, 1 halte ), broodje halen, koffie halen, mensen kijken, door de hoofdstraat lopen en dan maar eens bedenken wat ik die dat ging doen. Dat kan niet als er iemand bij je is, want die wil wat anders doen of die ochtend eens niet mensen kijken of niet naar de hoofdstraat..

En daarbij heb ik hele leuke mensen ontmoet die ik nu nog spreek
Oud 15-11-2012, 12:22
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Doe ik helemaal niet! Ik wist het alleen niet meer zeker, dus ik vroeg het aan jou. Niet zo snel conclusies trekken

Oh, nou, dan vraag ik me af waarom hij dat infuus nog krijgt!
Oh. Sorry

Komt dat spul niet door een infuus? Zo deed hij dat overkomen namelijk.
Oud 15-11-2012, 12:23
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Dat zeg ik toch, rare aep.
Nee, jij zegt dat het niets betekent. Ik denk dat het wel iets betekent, maar dat het geen toekomstvoorspelling is.
Oud 15-11-2012, 12:24
Verwijderd
Ik heb het idee dat het 9 uur 's ochtends is.
Oud 15-11-2012, 12:24
Verwijderd
Citaat:
Tsja, daar heb ik geen last van. Ik moet tenminste één heel goede reden hebben voor het kopen van (duurdere) dingen. En ga je PM eens beantwoorden
Oud 15-11-2012, 12:25
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Oh. Sorry
Jaja, kusjes en knuffels overal, het is al goed

Citaat:
Komt dat spul niet door een infuus? Zo deed hij dat overkomen namelijk.
Ja, maar ik vraag me af waarom hij het nog krijgt na de MRI. Tenminste, zo begreep ik het, maar misschien begreep ik dat verkeerd?

Mensen die een slechte nierfunctie hebben krijgen namelijk voor en na de toediening van het contrast een infuus met vocht zodat de nieren meer gestimuleerd worden om het contrastmiddel weg te werken.
Oud 15-11-2012, 12:26
Verwijderd
Citaat:
Nee, jij zegt dat het niets betekent. Ik denk dat het wel iets betekent, maar dat het geen toekomstvoorspelling is.
Waarom zou het iets betekenen? Omdat het idee van betekenisvolle dromen je aanstaat?
Oud 15-11-2012, 12:27
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Jaja, kusjes en knuffels overal, het is al goed

Ja, maar ik vraag me af waarom hij het nog krijgt na de MRI. Tenminste, zo begreep ik het, maar misschien begreep ik dat verkeerd?

Mensen die een slechte nierfunctie hebben krijgen namelijk voor en na de toediening van het contrast een infuus met vocht zodat de nieren meer gestimuleerd worden om het contrastmiddel weg te werken.

Oh, nee, volgens mij moet hij gewoon een aantal uur blijven vanwege dat ene infuus. Ik geloof niet dat hij daarna nog iets krijgt. Ik geloof dat zijn nieren prima werken.
Oud 15-11-2012, 12:27
Verwijderd
Ik denk altijd dat dromen pas iets betekenen als je ze meerdere keren hebt gehad. Of als er altijd eenzelfde element in voorkomt. Toen ik overspannen thuis zat droomde ik constant over Tornado's. In de tijd dat ik wist dat ik ging verhuizen droomde ik alleen maar dat ik zwanger was. Dat soort dingen
Oud 15-11-2012, 12:28
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Toen ik droomde dat ik zwanger was, heb ik een test gedaan
Oud 15-11-2012, 12:29
Verwijderd
Dromen betekenen pas iets als je wakker wordt en het is zo. Daarvoor niet.

O, en als je zegt 'ik droomde dit en dat, ik ben zo raar hihi haha' betekent dat dat je achterlijk bent.
Martiño
Martiño is offline
Citaat:

Oh, nee, volgens mij moet hij gewoon een aantal uur blijven vanwege dat ene infuus. Ik geloof niet dat hij daarna nog iets krijgt. Ik geloof dat zijn nieren prima werken.
Hm, apart. Dan weet ik ook niet waarom.
Verwijderd
Als je droomt dat je zwanger bent schijnt het te betekenen dat je je ontwikkelt of dat er een nieuw doel is in je leven ofzoiets.
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Waarom zou het iets betekenen? Omdat het idee van betekenisvolle dromen je aanstaat?
Omdat je dromen een combinatie zijn van wat je meegemaakt hebt en jouw gevoelens en gedachten hierover. Het is dus een makkelijke manier om achter je echte ideen over en situatie te komen, omdat je in je dromen niet tegen jezelf liegt.
Soms lukt het niet om het precies terug te koppelen aan het dagelijks leven en als je dan verschillende uitleggen leest op internet dan zit daar soms iets tussen waarvan je denkt, ah, that makes sense.
Verwijderd
Kijk mij eens nuchter zijn.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten