Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-11-2012, 16:28
Verwijderd
Misschien moet ik maar melatonine slikken. Ik kan niet meer in slaap komen telkens, ook al ben ik helemaal uitgeput. Maar ik ben gewoon niet rustig genoeg.
Advertentie
Oud 29-11-2012, 16:28
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Omg, Maja de bij met een y en computeranimatie
Oud 29-11-2012, 16:29
Verwijderd
Citaat:
Misschien moet ik maar melatonine slikken. Ik kan niet meer in slaap komen telkens, ook al ben ik helemaal uitgeput. Maar ik ben gewoon niet rustig genoeg.
Heb daar ook last van. Heb ik een hele dag gewerkt, ben ik eigenlijk heel moe, maar ik val gewoon niet (snel) in slaap.
Oud 29-11-2012, 16:30
Verwijderd
Citaat:
en voor je het weet slaap je niet meer zonder melatonine
Oud 29-11-2012, 16:32
Verwijderd
Ja, nee, probleem is dat ik mijn ademhaling niet genoeg onder controle heb om genoeg te ontspannen om in slaap te vallen!

Want als ik dan paracetemol met codeïne slik is er geen probleem en val ik zo in slaap. Dus dat deed ik afgelopen dagen. Op zich ook prima, maar ja
Oud 29-11-2012, 16:36
Verwijderd
Citaat:
OMG held
En dan dit er bij:

En dit:

Nou, wat heeft 'n mens nog meer nodig naast een behoorlijke wijn of whiskey en wat goede kaas?
Oud 29-11-2012, 16:37
Verwijderd
Zo, net thuis deel twee. Productieve dag

Fizzle, heb je je haar al mooi gedaan, met lintjes en bloemetjes? Want als ik je ga helpen met je uitspraak moeten we op z'n minst zien hoe de ander z'n mond houdt, dus dat wordt videobellen.
Oud 29-11-2012, 16:42
Verwijderd
Citaat:

Fizzle, heb je je haar al mooi gedaan, met lintjes en bloemetjes? Want als ik je ga helpen met je uitspraak moeten we op z'n minst zien hoe de ander z'n mond houdt, dus dat wordt videobellen.
Fizzle is VAN MIJ!
Oud 29-11-2012, 16:42
Verwijderd
Ik ben nog steeds een beetje ondersteboven van het gegeven dat "danwel" geen goed Nederlands is, en "dan wel" wél. Ik zou zelfs durven stellen dat mijn universum een beetje van slag is. Danwel en ik hadden een heel warme, comfortabele band
Oud 29-11-2012, 16:57
Verwijderd
Citaat:
Ik ben nog steeds een beetje ondersteboven van het gegeven dat "danwel" geen goed Nederlands is, en "dan wel" wél. Ik zou zelfs durven stellen dat mijn universum een beetje van slag is. Danwel en ik hadden een heel warme, comfortabele band
Ja, dat had ik ook. Mijn remedie is het plaatselijk negeren van de juiste spelling, met redenen als 'taalesthetiek' c.q. 'ik bepaal zelf wel wat de correcte spelling is'.

Idem voor 'sindskort'. Het is wel een beetje behelpen, die continue innerlijke strijd tussen de megalomaan en de taalpurist, maar 't is niet anders.

Citaat:
Fizzle is VAN MIJ!
Ah, dat komt uitstekend uit. Dan kan ik, terwijl jullie uitzoeken of Fizzle het met je eens is, even een man bellen omtrent een bureaustoel.
Oud 29-11-2012, 17:03
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Zoiets, ja. Kijken of onze concentratie ervan achteruit gaat.

Maar ik weet dus niet of ik ermee door moet gaan of niet. En morgenavond MOET ik op zijn minst een BEETJE energie hebben, want dan heb ik een optreden. Maar stoppen is zo lullig.
Dit is goedgekeurd door een leraar?

Niet om het een of ander hoor, maar bij "echt" medisch onderzoek moet je eerst naar een ethische commissie voordat je zomaar gaat experimenteren op mensen gaat uitvoeren, precies om dit soort redenen. Ik vind het een beetje onverantwoordelijk dat je school het geen probleem vindt dat leerlingen gaan experimenteren met hormonen.
Nu zul je er denk ik geen permanente schade van krijgen, maar door die melatonine 's ochtends in te nemen gooi je je hele slaapritme in de war, geen wonder dat je je zo suf voelt.
Oud 29-11-2012, 17:04
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
En dan dit er bij:

[filmpje]

En dit:

[filmpje]

Nou, wat heeft 'n mens nog meer nodig naast een behoorlijke wijn of whiskey en wat goede kaas?
Die ga ik straks eens fijn beluisteren.
Oud 29-11-2012, 17:07
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik zocht een joggingbroek. Bekijk het maar Sting (30E), bekijk het maar H&M (25E), ik ga voor Zeeman (7E)
Oud 29-11-2012, 17:08
Verwijderd
Als er iemand spekjes bakt, is er een spekje voor de kok en een spekje voor Sarah, ja toch? Theodoor leert dit nooit hij blijft maar denken dat alle spekjes door het eten moeten.
Oud 29-11-2012, 17:09
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Als er iemand spekjes bakt, is er een spekje voor de kok en een spekje voor Sarah, ja toch? Theodoor leert dit nooit hij blijft maar denken dat alle spekjes door het eten moeten.
Ik dacht dat de ratio kok:bijstaander juist 1:2 was?
Oud 29-11-2012, 17:10
Verwijderd
Gaan we weer eens, welke film zal ik kijken:

Cloaca
Soldaat van Oranje
Schindlers List (nooit gezien )

En ik heb er nog een paar waar ik nu geen zin in heb.
Oud 29-11-2012, 17:11
Verwijderd
Dat mag ook! Zo lang er maar iemand van de spekjes snoept voordat ze ergens door moeten.
Oud 29-11-2012, 17:12
Verwijderd
Nu heb ik zin in spekjes.
Martiño
Martiño is offline
Wat vind jij van het melatonine-experimentje, Sarah?
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ja ik ook. Sarah, draag Theodoor eens op wat spekjes te komen brengen, plz
Oud 29-11-2012, 17:14
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik kwam net dit stencil-ding tegen

Oud 29-11-2012, 17:16
Verwijderd
Citaat:
Wat vind jij van het melatonine-experimentje, Sarah?
Ja, ik ben het wel met je eens! Klinkt niet super gevaarlijk want on neem aan dat het de lage dosis melatonine is die je zonder recept koopt, maar ik zou er als leraar niet de verantwoordelijkheid voor willen.
Oud 29-11-2012, 17:16
Verwijderd
Citaat:
Je moet zo fizzle van me overnemen, want ik ga zo trainen!
Oud 29-11-2012, 17:17
Verwijderd
Citaat:
Ja ik ook. Sarah, draag Theodoor eens op wat spekjes te komen brengen, plz
Hij heeft de rest nu al in de quiche gedaan!
Oud 29-11-2012, 17:17
Verwijderd
Willen jullie mijn filmvraag beantwoorden?
Oud 29-11-2012, 17:18
Verwijderd
Citaat:
Gaan we weer eens, welke film zal ik kijken:

Cloaca
Soldaat van Oranje
Schindlers List (nooit gezien )

En ik heb er nog een paar waar ik nu geen zin in heb.
ik heb alleen schindlers list gezien en die is wel aan te raden.
Oud 29-11-2012, 17:20
Verwijderd
Citaat:
Je moet zo fizzle van me overnemen, want ik ga zo trainen!
Hoe is haar uitspraak?

Of hebben jullie alleen maar zitten lanterfanten, als бездельницы en сачки-ударники?
Oud 29-11-2012, 17:22
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:

OMG
ik heb wel bloemen in mijn haar ja, maar speciaal voor jou zal ik nog een extra laag meuk en smurrie op mijn schnautzer smeren
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Hoe is haar uitspraak?

Of hebben jullie alleen maar zitten lanterfanten, als бездельницы en сачки-ударники?
haha oei nu komt het internetlynchen 'fizzle spreekt russisch als een behaarde koe' 'ik luister nog liever naar de scheten van mijn dronken oom dan naar fizzle russisch'
Verwijderd
Citaat:
Hoe is haar uitspraak?

Fizzle is keigoed.

En lanterfanten doen we niet aan, wij zijn молотки.
Oud 29-11-2012, 17:23
Verwijderd
Wel spreekt ze Russisch als een behaarde koe, met haar 'zhutiki'.
Oud 29-11-2012, 17:24
Verwijderd
Сачок-ударник, voor de geïnteresseerde meelezers, is waar je in de Sovjet-Unie allerlei luiaards en spijbelaars voor uitmaakte. Letterlijk vertaald betekent het 'stootarbeider in de recreatieve vlindervangst'.
Oud 29-11-2012, 17:25
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik heb me mooi gemaakt hoor, met lippenstift zodat je mijn lippen goed ziet op mijn baggere webcam
Oud 29-11-2012, 17:26
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Fizzle is keigoed.

En lanterfanten doen we niet aan, wij zijn молотки.

Citaat:
Wel spreekt ze Russisch als een behaarde koe, met haar 'zhutiki'.
oeps
Citaat:
Сачок-ударник, voor de geïnteresseerde meelezers, is waar je in de Sovjet-Unie allerlei luiaards en spijbelaars voor uitmaakte. Letterlijk vertaald betekent het 'stootarbeider in de recreatieve vlindervangst'.
<3
Oud 29-11-2012, 17:26
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Je zult maar een amateurentomoloog zijn!
Oud 29-11-2012, 17:27
Verwijderd
Ik zou Cloaca kijken, want daar heb ik goede dingen over gehoord. Soldaat van Oranje lijkt me saai en in Schindler's List zou ik geen zin hebben vanwege teveel drama.
Oud 29-11-2012, 17:30
Martiño
Martiño is offline
Schindlers List vind ik ook wat veel drama + ik hou niet zo van WOII-films, maar als je van het genre houdt is het zeker mooi. Maar Cloaca lijkt me dan wel weer heel interessant, goede cast ook. Maar die heb ik nooit gezien.
Oud 29-11-2012, 17:30
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik heb per ongeluk peterselie in plaats van koriander Maar on the upside: de 'verse' guacamole van de AH is fucking lekker
Oud 29-11-2012, 17:33
Miekje*
Miekje* is offline
Ik zou Schindler's list gaan kijken, als je die nog niet gezien hebt.

Oh jongens, ik heb mee aangemeld voor een tandarts die speciaal voor bange mensen is want de laatste keer kreeg ik een serieuze panic attack bij de tandarts, waardoor die zenuwachtig werd en ik nog meer over de zeik raakte En da's al meer dan een jaar geleden. En ik vind het nog steeds heel eng
Oud 29-11-2012, 17:36
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Morgen Harry Potter op TV
Oud 29-11-2012, 17:37
Verwijderd
Citaat:
Je zult maar een amateurentomoloog zijn!
Iedereen was toen amateurentomoloog Sovjetkinderen moesten vlinders verzamelen, lezen en schaken in hun vrije tijd.

Citaat:
Ik heb me mooi gemaakt hoor, met lippenstift zodat je mijn lippen goed ziet op mijn baggere webcam
Het had niet gehoeven, maar ik waardeer de moeite. Zelf kom ik net uit de regen en ik heb zelfs nog kort overwogen om je te woord te staan in een badjas, maar toen leek dat me iets te The Dude-esque. Temeer omdat ik nu ook een glas melk drink.

Ik ga je even toevoegen.
Oud 29-11-2012, 17:38
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ik zou Schindler's list gaan kijken, als je die nog niet gezien hebt.

Oh jongens, ik heb mee aangemeld voor een tandarts die speciaal voor bange mensen is want de laatste keer kreeg ik een serieuze panic attack bij de tandarts, waardoor die zenuwachtig werd en ik nog meer over de zeik raakte En da's al meer dan een jaar geleden. En ik vind het nog steeds heel eng
Ach, ik ben eens drie jaar niet naar de tandarts gegaan, omdat hij had gezegd dat ik al mijn verstandskiezen moest laten trekken en ik dat niet durfde En ik was bang dat hij boos op me zou worden dat ik het nog steeds niet had laten doen
Verwijderd
Ik heb vanavond een feestje en ik ga als the dude
Verwijderd
tot zo ver de relevantie
Oud 29-11-2012, 17:40
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Morgen Harry Potter op TV
Welk deel?
Oud 29-11-2012, 17:40
Verwijderd
Citaat:
Schindlers List vind ik ook wat veel drama + ik hou niet zo van WOII-films, maar als je van het genre houdt is het zeker mooi. Maar Cloaca lijkt me dan wel weer heel interessant, goede cast ook. Maar die heb ik nooit gezien.
Dan kan ik je Conspiracy wel aanraden! Ik kreeg hier meer een kutgevoel van dan de meeste 'klassieke' oorlogsfilms. Er vloeit geen druppel bloed in, good stuff.
Oud 29-11-2012, 17:41
Chick Rock
Chick Rock is offline
Mijn mexico-style salade is zó lekker he sla, mais, kidneybonen, room, guacamole, kaas, tomaatjes en tortillachips, los van elkaar al lekker, maar gecombineerd, nom nom nom
Oud 29-11-2012, 17:41
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ach, ik ben eens drie jaar niet naar de tandarts gegaan, omdat hij had gezegd dat ik al mijn verstandskiezen moest laten trekken en ik dat niet durfde En ik was bang dat hij boos op me zou worden dat ik het nog steeds niet had laten doen
Nouja, mijn gebit is van zichzelf al dusdanig slecht dat de gaten er regelmatig in vallen. En de laatste keer dat ik geweest ben (met de paniekaanval als gevolg, dus), was vorig jaar augustus
Oud 29-11-2012, 17:43
Verwijderd
Citaat:
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten