Advertentie | |
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Dat jij om tien voor vijf op moet staan en dat dat vroeg is staat imho los van Apathe die voor haar doen heel vroeg uit bed was om 09.00. En ik sta regelmatig om half zes op en dat is vroeg genoeg dus ik vind tien voor vijf bewonderenswaardig! Maar Apathe is ook goed bezig want het is maar net wat je gewend bent qua opstaantijd. En aangezien Apathe al een tijd niet lekker is en veel slaapt en op de bank ligt enzo (toch, Apathe?), is dit een hele prestatie. Applausje voor jullie allebei ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Oke, dat kan
![]() Ik vind het best gezellig in dat topic gewoon, je deelt toch een beetje iets met een groepje mensen die allemaal alleen maar posten van 'oh ik heb een cadeautje' 'oh ik heb een gedicht' ' ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb helemaal geen ritme. Ik ben drie dagen achter elkaar om halaf zes opgestaan en vanmorgen werd ik om kwart over tien wakker. En vanavond lig ik laat in bed maar ik moet morgen ook weer om half zes op en misschien ga ik dan morgenmiddag wel een uurtje slapen omdat ik dat fijn vindt maar dat is niet helemaal zeker. Dusch mijn ritme is ook ruk!
|
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Noord-Korea meldt vondst van nest mythische eenhoorn
http://www.volkskrant.nl/vk/nl/2690/...eenhoorn.dhtml ![]() ![]() Het hol zou zich 200 meter van een tempel bevinden. Vlak voor het nest zou een rechthoekige rots staan met daarop de inscriptie 'Eenhoornhol'. 'Deze inscriptie stamt vermoedelijk uit de periode van het Koryo Koninkrijk (918-1392)', meldt het KCNA. |
![]() |
|
|