Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-12-2012, 09:42
Verwijderd
Geen idee! Hij is nog bij de dierenarts, we mogen hem rond 2 uur gaan ophalen.
Advertentie
Oud 04-12-2012, 10:00
Verwijderd
Citaat:
Ik weet het wel al, ben alleen nog in dubio iver mijn schoenen. Maar komt goed! Heeft de kat de operatie overleefd?
beter overdressed dan underdressed!
Oud 04-12-2012, 10:04
Verwijderd
Ik denk ook dat t de hakken worden. Ze kennen me alleen in spijkerbroek met stevige leren schoenen en een simpel shirtje met lange mouwen. Ik ben van 't praktische met werk, dus misschien moet ik ook laten zien dat ik anders kan zijn
Oud 04-12-2012, 10:15
Chick Rock
Chick Rock is offline
Goedemorgen!
Oud 04-12-2012, 10:15
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik haat mensen die vinden dat je ergens niet over mag zeuren omdat zij stoerder of zieliger zijn of wat dan ook. Ik doel vooral op dat apate gewoon voor haar ritme de laatste tijd vroeg op was en dat is lastig! En dan interesseert het echt niemand dat iemand anders om 4u opstond.
kusje
Oud 04-12-2012, 10:22
Verwijderd
Goeiemorgen CR!
Oud 04-12-2012, 10:22
Verwijderd
Citaat:
Ik haat mensen die vinden dat je ergens niet over mag zeuren omdat zij stoerder of zieliger zijn of wat dan ook. Ik doel vooral op dat apate gewoon voor haar ritme de laatste tijd vroeg op was en dat is lastig! En dan interesseert het echt niemand dat iemand anders om 4u opstond.
kusje
Die arme zuurpruim wou ook gewoon graag wat medeleven Fizzle
Oud 04-12-2012, 10:28
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Goeiemorgen CR!
Bonjour! Ga je nog wat leuks doen vandaag?
Oud 04-12-2012, 10:31
Verwijderd
Citaat:
Die arme zuurpruim wou ook gewoon graag wat medeleven Fizzle
In dat geval:

Citaat:
Vanmorgen begon de wekker om 04:50 te jengelen. Ik voel je pijn hoor, dat 'vroege' opstaan..
Kut is dat he Tien voor vijf is wel echt heel erg vroeg, wat vervelend voor je.... Hoe hou je de dag vol? Als we iets voor je kunnen doen moet je 't zeggen he liefje!
Oud 04-12-2012, 10:35
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ingegerd wat ben je lief <3
Oud 04-12-2012, 10:36
Verwijderd
Hoezo?
Oud 04-12-2012, 10:37
Verwijderd
Citaat:
Wat gaan jullie vandaag allemaal doen ?
Werken. En vanavond voetbal kijken.

Citaat:
Sollicitatie en dan naar Beth Hart!
Eww, Beth Hart heeft toch van die vervelend-'zielige' nummers?

Citaat:
kusje
Ja, ik vind ook oprecht dat niemand mag zeuren Goed dat je dit eventjes aankaart.
Oud 04-12-2012, 10:37
Verwijderd
Citaat:
In dat geval:

Kut is dat he Tien voor vijf is wel echt heel erg vroeg, wat vervelend voor je.... Hoe hou je de dag vol? Als we iets voor je kunnen doen moet je 't zeggen he liefje!
sarcasm much
Oud 04-12-2012, 10:39
Verwijderd
Citaat:
Bonjour! Ga je nog wat leuks doen vandaag?
Uhm, borduren denk ik . Mijn tweede kaartje afmaken en de derde beginnen denk ik zo. En we gaan zo even naar het dorp om mijn Sinter DK ding op te sturen.
Oud 04-12-2012, 10:40
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Zo ik heb arrangeren en dan zangles en dan ga ik mijjn presentatie afmaken en dan doen we een housecooling (de kamer van mijn exhuisgenootje schoonmaken )
Oud 04-12-2012, 10:40
Verwijderd
Citaat:
Eww, Beth Hart heeft toch van die vervelend-'zielige' nummers?
Dat zijn de wat bekendere nummers, maar ze heeft ook ontzettende scheurnummers, waarin ze gaat scheuren met haar stem. Veel nummers zijn niet vervelend zielig, maar the L.A. Song (wat vooral bekend is) is wel heel zielig. Ik vind haar iig erg gaaf en en niet alleen maar zielig!
Citaat:
sarcasm much
Nee hoor! Welgemeend, tien voor vijf is écht heel erg vroeg.
Oud 04-12-2012, 11:14
Verwijderd
Citaat:
Dat zijn de wat bekendere nummers, maar ze heeft ook ontzettende scheurnummers, waarin ze gaat scheuren met haar stem. Veel nummers zijn niet vervelend zielig, maar the L.A. Song (wat vooral bekend is) is wel heel zielig. Ik vind haar iig erg gaaf en en niet alleen maar zielig!
Oh. Nou ja, ik heb ooit eens wat van haar live gezien en ik had vrij snel een hekel aan haar

Citaat:
Nee hoor! Welgemeend, tien voor vijf is écht heel erg vroeg.
Ssssht. Anders gaat Fizzle weer steigeren
Oud 04-12-2012, 11:15
Verwijderd
Amg, Seth MacFarlane gaat de Oscaruitreiking presenteren
Oud 04-12-2012, 11:17
Verwijderd
Citaat:
Mmh. Ik kan wel grappigere mensen bedenken. *ducks and covers*
Oud 04-12-2012, 11:19
Verwijderd
Tja ach, sommige mensen hebben wel smaak
Oud 04-12-2012, 11:20
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Uhm, borduren denk ik . Mijn tweede kaartje afmaken en de derde beginnen denk ik zo. En we gaan zo even naar het dorp om mijn Sinter DK ding op te sturen.
Oeh, hij gaat op de post, spannennnnnd
Oud 04-12-2012, 11:22
Verwijderd
Citaat:
Oh. Nou ja, ik heb ooit eens wat van haar live gezien en ik had vrij snel een hekel aan haar

Ssssht. Anders gaat Fizzle weer steigeren
Ik vind haar gaaf! Heb d'r al een keer of zes gezien en ik ben fan en heb dus vet veel zi nin vanavond

Dat jij om tien voor vijf op moet staan en dat dat vroeg is staat imho los van Apathe die voor haar doen heel vroeg uit bed was om 09.00. En ik sta regelmatig om half zes op en dat is vroeg genoeg dus ik vind tien voor vijf bewonderenswaardig! Maar Apathe is ook goed bezig want het is maar net wat je gewend bent qua opstaantijd. En aangezien Apathe al een tijd niet lekker is en veel slaapt en op de bank ligt enzo (toch, Apathe?), is dit een hele prestatie.
Applausje voor jullie allebei
Oud 04-12-2012, 11:24
Verwijderd
Ik werd al om 11 uur wakker van de wekker die ik per ongeluk nog aan had staan, FML
Oud 04-12-2012, 11:27
Verwijderd
Goed dat je evengoed uit bed bent gekomen

*Positiviteit strooit en rondjes ren*
Oud 04-12-2012, 11:28
Verwijderd
Normaal gesproken sta ik inderdaad wel wat eerder dan 12 - 1 uur op . Maar goed, nu was het kwart voor 8 dat mijn moeder de kitten in mijn kamer gooide . Dus dat was ineens 4 uur slaap minder.

En wekkers die aanstaan terwijl je niet hoeft op te staan zijn heel erg naar
Oud 04-12-2012, 11:30
Verwijderd
Het was sarcastisch hoor, voordat mensen denken dat ik echt moeilijk doe over per ongeluk 11 uur wakker worden
Oud 04-12-2012, 11:34
Verwijderd
Citaat:
Het was sarcastisch hoor, voordat mensen denken dat ik echt moeilijk doe over per ongeluk 11 uur wakker worden
Nou, ik weet niet hoe je ritme zit maar als dat net van Trimm heel erg ondersteboven is, is het best een prestatie om om 11 uur op te staan!
Oud 04-12-2012, 11:34
Verwijderd
He Stef, gewoon een vraag, waarom heb jij eigenlijk niet meegedaan met SinterDK?
Oud 04-12-2012, 11:35
Verwijderd
Citaat:
He Stef, gewoon een vraag, waarom heb jij eigenlijk niet meegedaan met SinterDK?
Tja, weet niet. Waarom wel? Ik heb vorige keren ook niet meegedaan.
Oud 04-12-2012, 11:35
Verwijderd
Citaat:
Nou, ik weet niet hoe je ritme zit maar als dat net van Trimm heel erg ondersteboven is, is het best een prestatie om om 11 uur op te staan!
Haha, wat lief

Gezien m'n ritme is 11 uur wel best vroeg ja
Oud 04-12-2012, 11:38
Verwijderd
Citaat:
Tja, weet niet. Waarom wel? Ik heb vorige keren ook niet meegedaan.
Nou, ik zat zo ineens te denken dat je zei dat je het met je familie helemaal niet vierde enzo! Dus dan is zoiets als dit wel leuk om te doen gewoon omdat je dan ook iets hebt op 5 december . Beetje die gedachte.
Oud 04-12-2012, 11:39
Verwijderd
Citaat:
Nou, ik zat zo ineens te denken dat je zei dat je het met je familie helemaal niet vierde enzo! Dus dan is zoiets als dit wel leuk om te doen gewoon omdat je dan ook iets hebt op 5 december . Beetje die gedachte.
Mjuah. Maar het gaat mij meer om het SAMENZIJN met elkaar. Sinter-DK is toch vooral een hoop gedoe met een cadeautje vinden en een gedicht schrijven voor iemand die je niet bijster goed kent, en dan ook nog al dat gedoe met opsturen.... had ik niet zo'n zin in.
Oud 04-12-2012, 11:41
Verwijderd
Oke, dat kan .

Ik vind het best gezellig in dat topic gewoon, je deelt toch een beetje iets met een groepje mensen die allemaal alleen maar posten van 'oh ik heb een cadeautje' 'oh ik heb een gedicht' ' yay mijn ding is op de post' enzo. Ik ga me daar dan helemaal op verheugen .
Oud 04-12-2012, 11:41
Verwijderd
En mijn tweede borduursel (kerstman met cadeautje) is af . Ik moet alleen nog lijntjes erin doen, maar dat is 5 minuten werk.
Oud 04-12-2012, 11:42
Verwijderd
Ik ben heel blij dat Quis eindelijk weer mailtjes kan sturen door haar spraakprogramma enzo, maar volgens mij werkt het nog niet helemaal vlekkeloos. Of mijn mailprogramma heeft issues, hm.
Oud 04-12-2012, 11:43
Verwijderd
Ik vermoed dat het moet zijn ipv JJ:J:JJJ
Oud 04-12-2012, 11:47
Verwijderd
Ik heb helemaal geen ritme. Ik ben drie dagen achter elkaar om halaf zes opgestaan en vanmorgen werd ik om kwart over tien wakker. En vanavond lig ik laat in bed maar ik moet morgen ook weer om half zes op en misschien ga ik dan morgenmiddag wel een uurtje slapen omdat ik dat fijn vindt maar dat is niet helemaal zeker. Dusch mijn ritme is ook ruk!
Oud 04-12-2012, 11:52
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:

Citaat:
Ik werd al om 11 uur wakker van de wekker die ik per ongeluk nog aan had staan, FML
Ik heb mijn wekkers expres vanaf 10 uur laten af gaan en ik ben net 20 minuten wakker
Oud 04-12-2012, 12:00
Verwijderd
NGGGG die hard plastic hoesjes als verpakking DIE NIET OPEN TE KRIJGEN ZIJN WIE VERZINT DIE
Oud 04-12-2012, 12:02
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Mannen.
Oud 04-12-2012, 12:08
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
NGGGG die hard plastic hoesjes als verpakking DIE NIET OPEN TE KRIJGEN ZIJN WIE VERZINT DIE
Vooral als datgene IN de blisterverpakking een schaar is en je een schaar nodig hebt om 'm open te krijgen.
Oud 04-12-2012, 12:08
Verwijderd
Aaaargh ik ben zo'n wijf nu. Maar goed dat ik alleen thuis ben
Oud 04-12-2012, 12:18
Verwijderd
Citaat:
Vooral als datgene IN de blisterverpakking een schaar is en je een schaar nodig hebt om 'm open te krijgen.
Ja, maar deze was nog niet zo slecht, ik had wat beter moeten kijken, er zat een stickertje op met hier openen en daar ging ie inderdaad heel makkelijk open
Oud 04-12-2012, 12:20
Chick Rock
Chick Rock is offline
Sukkeltje
Oud 04-12-2012, 12:21
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik doe dat ook altijd pas als ik het al half gemolesteerd heb
Oud 04-12-2012, 12:24
Chick Rock
Chick Rock is offline
Geldt bijstand als inkomen voor de belastingdienst?
Oud 04-12-2012, 12:24
Verwijderd
Aaaaargh kut kut kut Ben ik nu bijna klaar om te gaan, begint het schijthard te regenen. Moet ik dus door de regen op de fiets
Oud 04-12-2012, 12:25
Verwijderd
Noord-Korea meldt vondst van nest mythische eenhoorn

http://www.volkskrant.nl/vk/nl/2690/...eenhoorn.dhtml

Het hol zou zich 200 meter van een tempel bevinden. Vlak voor het nest zou een rechthoekige rots staan met daarop de inscriptie 'Eenhoornhol'. 'Deze inscriptie stamt vermoedelijk uit de periode van het Koryo Koninkrijk (918-1392)', meldt het KCNA.
Oud 04-12-2012, 12:25
Verwijderd
Ik moet heel hard lachen om eenhoornhol.

En ja ik sog, ik moet nog een half uur aan de slag voor ik naar m'n werk ga.
Oud 04-12-2012, 12:28
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik moet eigenlijk stofzuigen (al een week ) maar het is echt donker ik zie de lagen stof veel beter liggen als de zon schijnt

Regels voor berichten