Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-12-2012, 18:32
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Eigenlijk worden vrouwtjeskatten toch net zo goed gecastreerd, en niet gesteriliseerd? Dus dat de hele eierstokken eruit worden gehaald ipv dat er alleen klemmetjes op de eileiders worden gezet
Jep, eierstokken worden afgebonden en losgesneden. Over het algemeen blijft de baarmoeder zitten, maar als die er afwijkend uit ziet (wat nog weleens gebeurt bij oudere katten) wordt die er ook meteen uitgefloept.

Citaat:
Ik weet niet wat ze doen . Alleen dat steriliseren ongeveer 2 keer zo duur is
Dat komt omdat het een complete buikoperatie is. Castreren bij katers is letterlijk een snee zetten, bal eruit en klaar.
Oud 11-12-2012, 18:32
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Wat erg toen ik een paar dagen bij mijn beste vriendin was, kwam er ook een vent voor weetikveel, de afvoer ofzo. Ik fluisterde dat ze hem wat te drinken moest aanbieden, maar dat durfde ze niet Moest ik, in haar huis, hem iets te drinken aanbieden.
:') Wat een socially awkward penguin is ze.
Oud 11-12-2012, 19:02
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
what not to wear kijken
Ik keek ook. Het lijkt me echt superleuk om mee te doen aan zoiets, behalve dan dat ik niet op tv wil Het lijkt me vooral heel leuk om een kapper volledig zijn gang te laten gaan, maar dat durf ik niet echt aan bij de gemiddelde kapper.
Oud 11-12-2012, 19:02
Verwijderd
Ik wil meedoen aan Maestro En waarom zijn twee afleveringen niet beschikbaar op UZG
Oud 11-12-2012, 19:04
Verwijderd
Nu modern family kijken
Oud 11-12-2012, 19:05
Verwijderd
Citaat:
Ik wil meedoen aan Maestro
ik ook ja!
Oud 11-12-2012, 19:06
Verwijderd
Citaat:
Een studievriend van man ging samenwomen. Zij had nogal een dure smaak en hij was nogal zuinig, nouja zij ook wel. We waren uitgenodigd voor een feestje ter ere van hun samenwonen oid. Ik was wel van plan om iets mee te nemen voor hun nieuwe huis, maar voordat ik kon vragen of ze nog wensen had stuurde ze een link rond met een cadeaulijst van een hele dure woonwinkel. Nou stonden er bijna allemaal zeer dure cadeau's op en de paar goedkopere waren al afgevink. Ik had niet zoveel zin om 100 euro of meer uit te geven voor een cadeau van de lijst en ben naar deze winkel gegaan voor een cadeaubon (25 euro) zodat ze zelf wat kon kopen.

Het feestje was karig te noemen, maar dat maakte niet zo heel veel uit want het was best gezellig. Totdat om 22.00 uur het drinken op was. Het bier was al eerder op. Hapjes waren er al helemaal niet.
Ook nog niet zo erg, want daarna nog even naar de kroeg.

Het ergste was dat ze ons later aansprak over ons cadeau. Ze had toch een cadeaulijst rondgestuurd en ze was uiterst verbolgen dat we ons niet aan de cadeaulijst hadden gehouden. Toen ik uitlegde dat ik geen 100 euro wilde uitgeven was ze diep beledigd. Ze is zelfs nog naar de winkel terug geweest om de bon te ruilen voor geld, maar daar begonnen ze niet aan.
Het gore lef van sommige mensen
Oud 11-12-2012, 19:06
Verwijderd
anbei finden Sie Unterlagen zu Ihrem Vertrag.Bitte ?berpr?fen Sie die Angaben.Der Widerrufsrecht betr?gt 14 Tage nach Erhalt der Unterlagen.
Vielen Dank im Voraus

Hoe zouden jullie bovenstaande vertalen? En er zit een zip bij. moet ik 'm openen of weggooien? Ik ben op m'n werk trouwens, geen privemail.
Oud 11-12-2012, 19:07
Verwijderd
Inclusief vraagtekens enzo dus, maar dat kunnen natuurlijk gekke Duitse tekens zijn Ich WEISS ES NICHT.
Oud 11-12-2012, 19:07
Verwijderd
Citaat:
Het gore lef van sommige mensen
hahahaha wow, gevalletje kthanksbye nooit meer spreken.
Oud 11-12-2012, 19:10
Verwijderd
Citaat:
anbei finden Sie Unterlagen zu Ihrem Vertrag.Bitte ?berpr?fen Sie die Angaben.Der Widerrufsrecht betr?gt 14 Tage nach Erhalt der Unterlagen.
Vielen Dank im Voraus

Hoe zouden jullie bovenstaande vertalen? En er zit een zip bij. moet ik 'm openen of weggooien? Ik ben op m'n werk trouwens, geen privemail.
Please find enclosed information regarding your contract. Please? DaytonaPlease Fen the Angaben.Der Withdrawal concerning gt 14 days after receiving the documents.
Thanks in advance
Oud 11-12-2012, 19:15
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik probeer me voor te stellen wat een kapper met mijn haar zou doen, maar het wil niet zo lukken Lang? Kort? Steil? Krullend? Blond? Rood? Bruin? Blauw? Wat vinden jullie?
Oud 11-12-2012, 19:16
Verwijderd
Vierkant.
Oud 11-12-2012, 19:17
Chick Rock
Chick Rock is offline

?
Oud 11-12-2012, 19:18
Verwijderd
Citaat:
Please find enclosed information regarding your contract. Please? DaytonaPlease Fen the Angaben.Der Withdrawal concerning gt 14 days after receiving the documents.
Thanks in advance
Ja pipo, google translate ken ik ook
Oud 11-12-2012, 19:19
Verwijderd
De ja.
Oud 11-12-2012, 19:22
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
De ja.
Goed plan
Oud 11-12-2012, 19:23
Verwijderd
Citaat:
ik ook ja!
Welk stuk zou je willen doen? Ikzelf zit te denken aan Dies Irae uit Mozart's Requiem (alleen al vanwege de fenomenale overgang bij 'Salva me' ) of eehm, Voyage to Avalon van Kenji Kawaii of eh, 't tweede pianoconcert van Brahms, tweede movement. Maar ook wel het thema van Das Boot. Irritante vraag dit, zoveel stukken en het gaat toch nooit gebeuren
Oud 11-12-2012, 19:24
Verwijderd
Citaat:
Ik probeer me voor te stellen wat een kapper met mijn haar zou doen, maar het wil niet zo lukken Lang? Kort? Steil? Krullend? Blond? Rood? Bruin? Blauw? Wat vinden jullie?
Lang donkerrood. Hoe moeilijk kan 't zijn, zeg.
Oud 11-12-2012, 19:24
Verwijderd
Citaat:
Ja pipo, google translate ken ik ook
Ik wou graag je helpen maar mijn Duits is fenomenaal slecht!
Oud 11-12-2012, 19:25
Verwijderd
Pipo
Oud 11-12-2012, 19:25
Verwijderd
Misschien moet er even een apart topic komen voor mensen die overmatig veel nieuwe smilies willen gebruiken.
Oud 11-12-2012, 19:28
Verwijderd
Citaat:
Welk stuk zou je willen doen? Ikzelf zit te denken aan Dies Irae uit Mozart's Requiem (alleen al vanwege de fenomenale overgang bij 'Salva me' ) of eehm, Voyage to Avalon van Kenji Kawaii of eh, 't tweede pianoconcert van Brahms, tweede movement. Maar ook wel het thema van Das Boot. Irritante vraag dit, zoveel stukken en het gaat toch nooit gebeuren
Oh heb eigenlijk geen voorkeur, eerst maar eens kijken of het uberhaupt wat wordt en ik niet de tweede Michiel Romeyn ben :')
Oud 11-12-2012, 19:29
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Lang donkerrood. Hoe moeilijk kan 't zijn, zeg.
Donkerrood ja? Ik denk niet dat ik dát zo snel zou doen.
Oud 11-12-2012, 19:31
Verwijderd
waarom is modern family vaak zo abrupt afgelopen?
Oud 11-12-2012, 19:32
Verwijderd
Citaat:
Oh heb eigenlijk geen voorkeur, eerst maar eens kijken of het uberhaupt wat wordt en ik niet de tweede Michiel Romeyn ben :')
Wat raar dat je geen voorkeur hebt. En nou, inderdaad. Wel grappig om te zien dat de violiste in het jurypanel helemaal ging soppen op 'm En het moet gezegd; hij is wel verrekte grappig. 'Ga jij maar in de hoek staan... MET JE VIOOL.' Ik ging stuk

Citaat:
Donkerrood ja? Ik denk niet dat ik dát zo snel zou doen.
In ieder geval niet 'oranje'-rood. Beyond dat, dus.
Oud 11-12-2012, 19:33
Verwijderd
Sukkels help me eens
Oud 11-12-2012, 19:34
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Vielen Dank im Voraus

Bijgevoegd vindt u de bijlagen bij uw verdrag. Kijkt u de punten alstublieft na. Uw recht op wederroeping bedraagt 14 dagen na het ontvangen van de bijlagen. Veel dank alvast.

Maar dan in dure woorden en met slechte grammatica. Ik denk dat het met een vertaalmachine gedaan is en zou het niet openen.
Oud 11-12-2012, 19:34
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Kusje Sann
Oud 11-12-2012, 19:35
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Wel grappig om te zien dat de violiste in het jurypanel helemaal ging soppen op 'm En het moet gezegd; hij is wel verrekte grappig. 'Ga jij maar in de hoek staan... MET JE VIOOL.' Ik ging stuk
Die violiste was wel erg ja. Laatste aflevering zat ze ineens te soppen op Kleine Viezerik, volgens mij, terwijl ie het bar slecht deed.

Michiel Romeyn was helaas niet heel serieus, maar soms wel grappig, ja
Wolter Kroes is pas echt erg.
Oud 11-12-2012, 19:36
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
In ieder geval niet 'oranje'-rood. Beyond dat, dus.
Maar ik hou juist van oranjerood
Oud 11-12-2012, 19:36
Verwijderd
Citaat:
Bijgevoegd vindt u de bijlagen bij uw verdrag. Kijkt u de punten alstublieft na. Uw recht op wederroeping bedraagt 14 dagen na het ontvangen van de bijlagen. Veel dank alvast.

Maar dan in dure woorden en met slechte grammatica. Ik denk dat het met een vertaalmachine gedaan is en zou het niet openen.
Dank je wel lieve fizzle! Ik dacht al zoiets, dan gaat ie weg Thanks!
Oud 11-12-2012, 19:40
Verwijderd
Citaat:
Die violiste was wel erg ja. Laatste aflevering zat ze ineens te soppen op Kleine Viezerik, volgens mij, terwijl ie het bar slecht deed.

Michiel Romeyn was helaas niet heel serieus, maar soms wel grappig, ja
Wolter Kroes is pas echt erg.
Kroes is echt een kneus inderdaad. Tanja en Lunette/Lenette/whatever kunnen 't wel. Met name Tanja. Rawr Als een soort elegante sorceress staat ze daar te musiceren <3
Oud 11-12-2012, 19:40
Verwijderd
Citaat:
Liefde maakt blind.
Oud 11-12-2012, 19:42
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Liefde maakt blind.
Nou, dat scheelt dan weer
Oud 11-12-2012, 19:45
Verwijderd
Nu kijk ik naar je zal het maar zijn. Vinden jullie ook dat Lola Brood vreemd praat?

Ned3
Oud 11-12-2012, 19:46
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Dank je wel lieve fizzle! Ik dacht al zoiets, dan gaat ie weg Thanks!
Asjeblieft!
Oud 11-12-2012, 19:46
Verwijderd
Ja het is een ouwe aflevering. Ze praat alsof ze niet helemaal.. 100% is
Oud 11-12-2012, 19:47
Verwijderd
Ja precies. Ze praat een beetje als een kind van tien of elf.
Oud 11-12-2012, 19:48
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Er werd net aangebeld en ik dacht echt 'Godver, wat nou weer', want het was al de 3e keer vandaag.
Het bleken 2 jongens te zijn die een enquete hielden om te zien of mensen in onze flat ook collectief/goedkoop internet willen (want in alle andere SLS-flats hebben ze dat al) en hoeveel we daarvoor willen betalen en of het ook gecombineerd moet worden met HD-TV en bellen enzo.
En de baardmans van de 2 stelde de vragen en deed de uitleg en was gewoon chill, maar de schrijver/aanvinker keek de hele tijd heel lief naar me en hij lachte heel schattig en ik vond het bijna onbeleefd dat ik vooral naar die andere kerel keek omdat hij steeds aan het woord was.
Oud 11-12-2012, 19:48
Verwijderd
Haar mimiek en motoriek ook, trouwens
Oud 11-12-2012, 19:52
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Dit is mijn favo Maestro moment evar. (De Nederlandse heb ik nog nooit gezien).

Ik ben sowieso een beetje op Sue Perkins.
Oud 11-12-2012, 19:53
Verwijderd
Turk naamzoek. Ik ben Blue Velvet aan het kijken maar ik vind hem nu al mateloos irritant. Ongeloofwaardige interacties, lam acteerwerk, rare montage. Die eindeloze betekenisvolle stiltes en pregnante close-ups, die dramatische score terwijl er niks aan de hand is. De dialogen zijn onlogisch en lopen voor geen kant. Personages zijn inconsistent en veranderen continu van mening, zonder daar verder uitleg bij te geven.

Ik ga mijn ergernissen gedurende de hele film uitschrijven voor je, zodat je kan zien hoe erg ik lijd als ik Lynch moet kijken.

Spoiler

Nu ga ik thee zetten want ik moet even pauze. Vieze kutLynch.
Oud 11-12-2012, 19:55
Verwijderd
Citaat:
Oranjerood is prima
Oud 11-12-2012, 19:55
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
PARA mag ik je iets awesomes vertellen
Oud 11-12-2012, 19:56
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Niet hier
Oud 11-12-2012, 19:57
Verwijderd
Okay, PM maar
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik wil wel meteen reactie en allesssss
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Oranjerood is prima
Hah, zie je wel
Oud 11-12-2012, 19:58
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ja Godver, nu ben ik nieuwsgierig!

@Para: nog bedankt voor het sturen van je linkje enzo, maar ik ben een retard en vergeet altijd te replyen.

Regels voor berichten