Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
anbei finden Sie Unterlagen zu Ihrem Vertrag.Bitte ?berpr?fen Sie die Angaben.Der Widerrufsrecht betr?gt 14 Tage nach Erhalt der Unterlagen.
Vielen Dank im Voraus Hoe zouden jullie bovenstaande vertalen? En er zit een zip bij. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Thanks in advance |
![]() |
|
Ik probeer me voor te stellen wat een kapper met mijn haar zou doen, maar het wil niet zo lukken
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Maar dan in dure woorden en met slechte grammatica. Ik denk dat het met een vertaalmachine gedaan is en zou het niet openen. |
![]() |
||
Citaat:
Michiel Romeyn was helaas niet heel serieus, maar soms wel grappig, ja ![]() Wolter Kroes is pas echt erg.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Er werd net aangebeld en ik dacht echt 'Godver, wat nou weer', want het was al de 3e keer vandaag.
Het bleken 2 jongens te zijn die een enquete hielden om te zien of mensen in onze flat ook collectief/goedkoop internet willen (want in alle andere SLS-flats hebben ze dat al) en hoeveel we daarvoor willen betalen en of het ook gecombineerd moet worden met HD-TV en bellen enzo. En de baardmans van de 2 stelde de vragen en deed de uitleg en was gewoon chill, maar de schrijver/aanvinker keek de hele tijd heel lief naar me en hij lachte heel schattig en ik vond het bijna onbeleefd dat ik vooral naar die andere kerel keek omdat hij steeds aan het woord was. ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Turk naamzoek. Ik ben Blue Velvet aan het kijken maar ik vind hem nu al mateloos irritant. Ongeloofwaardige interacties, lam acteerwerk, rare montage. Die eindeloze betekenisvolle stiltes en pregnante close-ups, die dramatische score terwijl er niks aan de hand is. De dialogen zijn onlogisch en lopen voor geen kant. Personages zijn inconsistent en veranderen continu van mening, zonder daar verder uitleg bij te geven.
Ik ga mijn ergernissen gedurende de hele film uitschrijven voor je, zodat je kan zien hoe erg ik lijd als ik Lynch moet kijken.
Spoiler
Nu ga ik thee zetten want ik moet even pauze. Vieze kutLynch. |
![]() |
|
|