Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Laat ik dat nu net niet in huis hebben
![]() En stefenootje: de broodsoep was erg lekker! Hij viel goed in de smaak en mijn moeder -doe echt wel veel verschillende recepten en zo kent, was helemaal verbaasd want ze had er no nooit van gehoord ![]() |
![]() |
||
Citaat:
En te lange tanden/kiezen hebben 9 van de 10 keer te maken met malocclusie oftwel een standafwijking. Hier kun je zelf weinig aan doen. Als zijn kiezen te lang blijken, worden ze afgevijld onder een narcose (gasnarcose, want knaagdier). Dit zou dan weer moeten gebeuren als hij weer last krijgt, het is dus een terugkerend proces. Overigens kan er een hele lange tijd zitten tussen twee behandelingen, als zijn kiezen niet te hard groeien. En ik zeg niet dat het aan zijn gebit ligt, hè? Het zou kunnen, want het komt veel voor. Voor hetzelfde geld heeft hij gewoon keelontsteking (want suf, uit bek ruiken en niet lekker willen eten/drinken) of is er iets heel anders aan de hand. Om op te knagen zou je trouwens wilgentakken/takken van fruitbomen in de kooi kunnen doen. Dat is bij elk beest met lange snijtanden wel een groot succes. Ze schillen vaak de bast eraf. Goed voor de tandjes+speelgoed+vermaak voor jou.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Ik ga morgen met hem naar de dierenarts, waarvan ik hoop dattie toffer doet dan vorige keer, en dan zie ik wel ![]() |
![]() |
|
Ik vind het wel prima, alleen jammer dat de lampen hier bijna 24 uur per dag branden. Maar dat komt ook door mijn geweldige ritme, natuurlijk. Speaking of, ik moet morgen aangifte doen en what not, dus ik ga zo ook maar richting bed, denk ik.
|||
Citaat:
![]() Ik ben benieuwd wat eruit komt bij de dierenarts! Citaat:
![]() ------- Wakker worden met een laptop op schoot, in een warm bed = <3
|
Verwijderd
|
Ik heb besloten mijn haar te laten groeien tot het minstens 25cm lang is en dan knip ik het af en doneer ik het aan een stichting Haarwensen! Allemaal pruiken voor kindjes worden er dan van genaakt. Eindelijk een goede reden om mijn haar te laten groeien, nu nog volhouden en hopen dat t lang genoeg word
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Phoebe waar moet je eigenlijk aangifte voor doen?
Ennnnn Caspar voelt zich duidelijk beter dan gisteren, hij scharrelt rond, drinkt en eet weer. En hij ruikt niet meer zo uit zijn bek. Vriendje heeft daarop besloten dat we hem nu goed in de gaten houden en zolang hij zich goed blijft voelen en tof blijft doen, het prima is. Maar bij de minste of geringste verdenking van weer pijn oid, gaan we naar de da. |
![]() |
|
Ik moet eerst aangifte doen. Maar de brommer staat op de naam van mijn vader (ik had toen nog geen rijbewijs), en die zit in Hongkong, dus ik hoop dat ze daar niet al te moeilijk over doen. Mijn buurjongen zegt dat we daarna wel gelijk door kunnen naar de nummerbordmeneer, maar ik weet niet of dat zomaar kan, ik las allemaal dingen over witte bordjes en duisent formulieren.
Lieveheersbeest: Klopt, al ben ik er wel mee naar huis gereden (lullig dat ik die dag ook geen papieren bij me had, dus als ik was aangehouden, was ik de lul geweest ![]() Oei, en ik ga me maar effe aankleden enzo ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Succes in ieder geval! |
![]() |
|
|