Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-01-2013, 15:44
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Het is niet kenmerkend voor haar als het voor (bijna) iedereen opgaat.
Wat een gezwam, umberto.

OT:

Omg, Sylvie vd Vaart is geslagen door Rafael? *belt Albert om verhaal te horen*
Oud 02-01-2013, 15:44
Verwijderd
Ik ben altijd de liefheid zelve.
Oud 02-01-2013, 15:45
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Nice! Heb je al werk? Hier stond laatst een stuk in de krant over een opleiding die zich echt heel specifiek richtte op ervaringsdeskundigheid. Je was dan wel medewerker maar ook ervaringswerker en vanuit die functie doe je dan weer andere dingen ofzo. Wel heel gaaf voor je!
Nee nog niet. Ik doe wel hier en daar al wat als ervaringsdeskundige, maar niets structureels. En ik ken die opleiding wel. Maar waar ik woon is die weer afgeschaft en nu zit dat bij maatschappelijk zorg erbij. Of ik moet in Rotterdam gaan studeren. Misschien dat ik dat ook wel ga doen, moet ik nog bekijken.
Oud 02-01-2013, 15:45
Verwijderd
Maar gelukkig was ze snel genoeg om te editten.
Oud 02-01-2013, 15:47
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ik ben altijd de liefheid zelve.
Heb ik jou al een nieuwjaarskusje gegeven Joris?
Oud 02-01-2013, 15:48
Verwijderd
Citaat:
Het antwoord op je vraag staat letterlijk in de post die je quote beste Ingegerd.
Edele heer, dat had ik in de gaten en ik heb mijn bericht aangepast. Ik hoop dat het zo naar wens is.
Verwijderd
Nee!
Carn
Carn is offline
Citaat:
Omg, Sylvie vd Vaart is geslagen door Rafael? *belt Albert om verhaal te horen*
Ze had ook niets te zoeken buiten de keuken
Oud 02-01-2013, 15:50
Carn
Carn is offline
oooo burn!

Verwijderd
Citaat:
Nee!
Dan niet.
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik zit echt te genieten van mijn stofvrije vloertje.
Oud 02-01-2013, 15:51
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Wat leuk!

Ben jij atm eigenlijk nog onder behandeling ofzo? Of heb je nu alles afgebouwd/aan het afbouwen en bestaat het meer uit regelmatige controles etc?
Nog steeds onder behandeling. Maar waar ik in behandeling ben is verder niet echt therapie ofzo. Er is een elke werkdag een inloop, kun je mee lunchen en er zijn wat activiteiten (zoals bijvoorbeeld eens in de twee weken weerwolven ) en dan spreek ik regelmatig mijn casemanager en de psychiater en kan ik altijd bellen als er iets is en langskomen. En ik moet wel regelmatig mijn gezicht laten zien, want er is nog kans dat het mis gaat en dat gaat meestal snel dan. Maar ik hoef niet elke keer te gaan vertellen hoe het gaat ofzo. Als ik er ben zien ze vanzelf wel als het niet zo goed gaat en dan kunnen ze altijd nog vragen hoe het gaat. Maar meestal is het meer een beetje socializen daar.
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
oooo burn!

[afbeelding]
Lekker
Verwijderd
Citaat:
Dan niet.
Dat was een reactie op Martiño, ik hoopte al dat je erop zou reageren
Oud 02-01-2013, 15:52
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Nog steeds onder behandeling. Maar waar ik in behandeling ben is verder niet echt therapie ofzo. Er is een elke werkdag een inloop, kun je mee lunchen en er zijn wat activiteiten (zoals bijvoorbeeld eens in de twee weken weerwolven ) en dan spreek ik regelmatig mijn casemanager en de psychiater en kan ik altijd bellen als er iets is en langskomen. En ik moet wel regelmatig mijn gezicht laten zien, want er is nog kans dat het mis gaat en dat gaat meestal snel dan. Maar ik hoef niet elke keer te gaan vertellen hoe het gaat ofzo. Als ik er ben zien ze vanzelf wel als het niet zo goed gaat en dan kunnen ze altijd nog vragen hoe het gaat. Maar meestal is het meer een beetje socializen daar.
Ah okay, ja, maar ik bedoelde, je 'functioneert' nu dus wel grotendeels weer (het klinkt een beetje klinisch maar ik kan het niet beter omschrijven )
Oud 02-01-2013, 15:53
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Nee!

*labello pakt en lippen tuit*
Oud 02-01-2013, 15:54
Verwijderd
Citaat:
Dat was een reactie op Martiño, ik hoopte al dat je erop zou reageren
Pffff
Oud 02-01-2013, 15:56
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Ja, ik functioneer best prima! Ik denk niet dat fulltime werken er ooit in zit (maar zeg nooit nooit), maar ik denk dat ik (met begeleiding misschien wel) best wel weer kan gaan studeren en ik hoop heel erg dat het werken ook goed gaat en dat ik ook een betaalde baan kan krijgen. Maar de opleiding start niet in februari helaasch. En ik blijf wel voorzichtig, want ik heb vaker gedacht dat ik alles wel weer aankon en dan ging er weer iets anders mis, maar ik ben wel optimistisch over den toekomst!
Oud 02-01-2013, 15:58
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
En nu ga ik écht boodschappen doen.
Oud 02-01-2013, 16:01
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ja, ik moet ook ja maar pff, ik heb al zoveel inspanning geleverd bij het stofzuigen en ik moet de keuken nog Dasty-en. Vooral de oven, die is RANZIIIIIG. Rob Geus zou er een depressie van krijgen, kan ik je vertellen.
Oud 02-01-2013, 16:05
Verwijderd
Leuk Snebbel! Hoop dat je werk vindt dat je aanstaat Heb je wel al een idee met welke doelgroep je wil gaan werken?
Oud 02-01-2013, 16:05
Verwijderd
En het eerste werkdagje is weer klaar. Het was niet fantastisch, maar voor een paar weken moet het wel lukken
Oud 02-01-2013, 16:06
Verwijderd
Stomme smiley op de volgende regel!
Oud 02-01-2013, 16:06
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Pff ik had nooit weer moeten gaan zitten, ik ben nu helemaal niet meer vooruit te branden
Oud 02-01-2013, 16:14
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Goed, ik ga maar, mijn moeder smst al wat ik wil eten.
Oud 02-01-2013, 16:15
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Oh, ze komt me halen. Chill, 3 kwartier uitstel <3
Oud 02-01-2013, 16:17
Verwijderd
luie pad
Oud 02-01-2013, 16:26
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Tsja. Maar ik ga zo wel aan de keuken beginnen hoor. Of aan de was. Hm.
Oud 02-01-2013, 16:28
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Haha mijn huisgenootje zit te drummen op een oefenpad en het klinkt echt alsof hij zit te oefenen met een ijzeren hamer op een pannendeksel
Oud 02-01-2013, 16:34
Carn
Carn is offline
ja, die dingen maken nog best lawaai
Oud 02-01-2013, 16:40
Verwijderd
kutmiddag en de film was uitverkocht.
Oud 02-01-2013, 16:41
Verwijderd
Ha nice, ik hoef maar twee dagen te werken deze week Overurennnn <3
Oud 02-01-2013, 16:48
Chick Rock
Chick Rock is offline
Jongens, kijk
Oud 02-01-2013, 16:49
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Wauw, wat tof
Oud 02-01-2013, 16:49
Verwijderd
Vriendje en ik hebben gisteren besloten dat we groter willen gaan wonen en nu wil ik meteen overal op reageren en overal intrekken en kijken hoeveel alles gaat kosten en een verhuiswagen huren en MORGEN verhuizen. Zin in.
Oud 02-01-2013, 16:53
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik snap niet hoe mensen enthousiast kunnen worden van verhuizen. Ik vind er echt geen klote aan.
Oud 02-01-2013, 16:54
Verwijderd
Citaat:
Jongens, kijk
Oud 02-01-2013, 16:56
Rivka
Rivka is offline
Citaat:
Jongens, kijk
Wow
Oud 02-01-2013, 16:57
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Leuk Snebbel! Hoop dat je werk vindt dat je aanstaat Heb je wel al een idee met welke doelgroep je wil gaan werken?
In ieder geval psychiatrie (maar daar is de opleiding sowieso op gericht) en dan een afdeling waar ze veel bezig zijn met herstelgerichte zorg en rehabilitatie. Hoeft wat mij betreft niet per se een klinische afdeling te zijn, mag ook (f)act zijn. Maar ik denk niet een afdeling specifiek voor verslavingszorg en ik denk ook niet forensisch.
Oud 02-01-2013, 16:57
Verwijderd
Citaat:
Jongens, kijk
Omg
Oud 02-01-2013, 16:58
Verwijderd
Ik ben nog nooit echt verhuisd. Het enige wat ik gedaan heb, was spullen van van mijn slaapkamer in mijn ouderlijk huis naar het appartement van mijn vriendje verhuizen. Maar ik heb er wel zin in want allemaal nieuwe dingen en grotere woning en tuin(tje) en van alles!
Oud 02-01-2013, 17:00
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Nou, ik heb mijn boodschappen gedaan hoor! Maar ik was een beetje vergeten te eten vandaag. Dus ik zat nogal dizzy op de fiets en thuis was ik met mijn sleutels aan het hannesen en toen bedacht ik me dat ik mijn pizza in de fietstas had laten zitten. Ik was duidelijk niet helemaal helder meer Ik heb maar snel even wat snoepjes in mijn mond gepropt en mijn pizza zit al in de oven gelukkig.
Oud 02-01-2013, 17:00
Verwijderd
Mijn moeder vindt het verhuizen helemaal gweldig, want dit huis maakt haar depresief.
Oud 02-01-2013, 17:01
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Ik ben inmiddels.. even denken... 6 keer verhuisd. Waarvan 5 keer in de afgelopen 6 jaar
Oud 02-01-2013, 17:02
Verwijderd
ik 0 keer. Maar ik leefde vroeger meer op de dansschool en bij mijn opa en oma dan thuis. Ik had altijd een beetje 3 huizen zeg maar.
Oud 02-01-2013, 17:03
Chick Rock
Chick Rock is offline
Hm. De Harense Smid heeft opheffingsuitverkoop en ik overweeg er maar gebruik van te maken en een nieuwe tv te kopen. Ik kan het alleen nooit zo goed aan om veel geld uit te geven Idealiter denk ik er een aantal maanden over na
Oud 02-01-2013, 17:03
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Ja en als je alle opnames meerekent (dan moet ik aan het eind ook de hele auto volstouwen om alles mee naar huis te krijgen, maar natuurlijk geen meubels enzo) dan is het ontelbaar geworden
Oud 02-01-2013, 17:09
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Jongens, kijk
Wow
Oud 02-01-2013, 17:16
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik had in de winkel gekeken naar tv's van 80cm, maar holy shit, die zijn echt véél te groot voorin mijn kamer Zo in de winkel viel het wel mee, maar als ik ze vergelijk met mijn huidige beeldbuis van 50 cm... Oke, toch maar geen nieuwe tv kopen deze week dus
Oud 02-01-2013, 17:21
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Hm. De Harense Smid heeft opheffingsuitverkoop en ik overweeg er maar gebruik van te maken en een nieuwe tv te kopen. Ik kan het alleen nooit zo goed aan om veel geld uit te geven Idealiter denk ik er een aantal maanden over na
Ja dat herken ik wel. Ik kan nu al uren piekeren over mijn financiën, omdat ik wat spaarcenten heb uitgegeven aan mijn verhuizing. Maar het is niet alsof ik nu helemaal geen spaargeld meer heb.

Regels voor berichten