Advertentie | |
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Er is een interessante discussie op de facebook van de studievereniging van kunstgeschiedenis. Zij hebben als nieuwe maatregel ingesteld dat mensen van 35 jaar en ouder 10% meer betalen voor de studiereizen georganiseerd door de studievereniging.
Nu zijn er twee kampen, namelijk het bestuur dat de maatregel genomen heeft die zeggen 'Leuk en aardig dat je 35+ers hebt die graag willen reizen maar we zijn een studievereniging en onze doelgroep zijn studenten en we hebben nu gewoon de grens op 35 gelegd' en de groep van (ik neem aan) 35+ers die beweren dat het pure discriminatie is en dat je er niet vanuit kan gaan dat 35+ers meer kunnen betalen. Ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik er zelf van vind, want ik kan me meer vinden in het standpunt van mijn studievereniging dat ze als doelgroep studenten hebben en dat die dus vaak jonger zijn dan 35, maar aan de andere kant: De mensen van 35+ die meegaan zijn in principe ook studenten. Wat vinden jullie hier nou van ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Oh, er zitten echt oude taarten tussen
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Hey mensen, die ovenschotel die ik had gemaakt (met kaas en alles) kan toch gewoon wel in de magnetron? Minder lekker, maar weggooien is ook zonde.
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
En die reizen bestaan dus soms echt voor 80% uit 35+ers omdat die het snelst hebben gereageerd dan. Allemaal mensen die 1 zo'n vak doen en dan lid zijn geworden van de studievereniging, want dat kost maar 10 euro ofzo, maar dan dus die reizen allemaal gaan volboeken. Dan kunnen de 'echte' studenten niet mee. |
![]() |
|
Verwijderd
|
VOor dat pretvak betaal je dan toch ook 1700 euro? Of zelfs veel meer
![]() |
![]() |
|
|