Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-01-2013, 17:20
Verwijderd
Citaat:
Inderdaad je faalt nu weer.
Blij te falen in dit geval
Advertentie
Oud 10-01-2013, 17:21
Verwijderd
Citaat:
ja dat is goed want het betekent dat hij smaak heeft
als we het over jouw kattending hebben that is.
Citaat:
Hoezo zou dat slecht zijn
Ja oke, goed punt

Citaat:
Met vestje de derde, zonder de tweede.
Dank
Oud 10-01-2013, 17:23
Verwijderd
Citaat:
Je spreekt het eigenlijk uit als sadie, maar ik maak er seedsch van. Dat klinkt leuker vind ik.

N: , wat betekent het?
A: Groen
S:
Je naam klinkt in mijn hoofd altijd als Sadé, maar dan fancy geschreven ofzo. En voor zover ik weet beteknt mijn naam niks bijzonders.
Oud 10-01-2013, 17:29
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik zeg altijd Sedje
Oud 10-01-2013, 17:30
Verwijderd
Citaat:
Oh ja de voorpret om m'n dekbed & date was een stuk groter dan de daadwerkelijke gebeurtenis. Hij kon 'm best waarderen. Ik ben er nog niet over uit of dat iets goeds is
Ik heb eigenlijk bedacht dat mijn vriendje zaterdag eerst naar een feest gaat en dan superdronken is als hij bij mij komt, zodat hij dat dekbed niet opmerkt. Nog leuker is dan dat hij eronder wakker word

Citaat:
Hoi! ik heb een voldoende voor engels gehaald een 6,9
Goed zo!
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Ik 'Sadje'
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Heel lang verhaal.. Maar de meeste forumers noemen me gewoon Kat. Sorry, maar ik moet soms erg om je lachen Kat!

Ik had vroeger een lievelingsboek, namelijk 'Hummeltje'. In dat boek kwam een eend voor en die heette 'Snebbeltje'. Aangezien ik op zich best een praatgraag persoon ben (als ik eenmaal over mijn verlegenheid heen ben), vond ik die naam wel bij me passen.
AMG DIE HEB IK OOK! Ik kan me alleen dat irritante belletje herinneren though.
Oud 10-01-2013, 17:32
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
AMG DIE HEB IK OOK! Ik kan me alleen dat irritante belletje herinneren though.
OMG Dat weet ik! Daar hebben we het al eens over gehad
Oud 10-01-2013, 17:32
Verwijderd
Citaat:
Ik heb eigenlijk bedacht dat mijn vriendje zaterdag eerst naar een feest gaat en dan superdronken is als hij bij mij komt, zodat hij dat dekbed niet opmerkt. Nog leuker is dan dat hij eronder wakker word

Goed zo!
Hou me op de hoogte.
Oud 10-01-2013, 17:33
Verwijderd
Het heeft veel interpretaties.
Verwijderd
Het wordt nu natuurlijk een beetje een sport om een dekbed te vinden waar ie wél van onder de indruk is
Verwijderd
Ik lees Sadjee.
Oud 10-01-2013, 17:34
Verwijderd
Citaat:
Je naam klinkt in mijn hoofd altijd als Sadé, maar dan fancy geschreven ofzo. En voor zover ik weet beteknt mijn naam niks bijzonders.
dit!
Oud 10-01-2013, 17:39
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
OMG Dat weet ik! Daar hebben we het al eens over gehad
Oh echt?
Oud 10-01-2013, 17:39
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ik 'Sadje'
Dit ja.
Oud 10-01-2013, 17:40
Verwijderd
Yes weer een rden om onder de disco uit te komen. De dag na dat gaan we verhuizen.
Oud 10-01-2013, 17:40
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Je kan ook gewoon zeggen dat je de disco kut vindt en liever ergens anders heen gaat of iets anders gaat doen
Oud 10-01-2013, 17:41
Verwijderd
oh man had ik maar zo'n goede reden om onder de disco uit te komen
Oud 10-01-2013, 17:41
Verwijderd
Dat heb ik ze al veel keren gezegd. Nu wilt een meisje mijn ID-kaart lenen omdat ze met die van haar er niet inkomt. Ze is nog 15. Maar die ga ik niet uitlenen.
Oud 10-01-2013, 17:43
Verwijderd
Nou ja, dan zeg je het toch nog een keer ? 'Hoi, ga je mee naar de disco?' 'Nee, want ik heb al heel vaak verteld dat ik dat niet zo leuk vind! Maar veel plezier!' En dat gewoon elke keer. Smoesjes verzinnen gaat je niet echt helpen op zich.
Oud 10-01-2013, 17:48
Verwijderd
Een keer zeggen vind ik duidelijk genoeg. En de meeste sleep ik meestal half dronken of half in coma naar huis.
Oud 10-01-2013, 17:52
Verwijderd
Je kan het zelf wel duidelijk genoeg vinden maar dat is het dus niet opnieuw zeggen. Hup. Vort.
Oud 10-01-2013, 17:54
Verwijderd
Meh, ze zoeken het maar uit.
Oud 10-01-2013, 17:57
Verwijderd
Citaat:
En de meeste sleep ik meestal half dronken of half in coma naar huis.
Gezellig
Oud 10-01-2013, 18:09
Verwijderd
Op deze manier zoeken zij het niet uit en kost het je elke keer smoesjes en energie. Dus jij zoekt het maar uit
Oud 10-01-2013, 18:12
Verwijderd
Zeker, ik zeg gewoon standaard nee.
Oud 10-01-2013, 18:13
Verwijderd
Citaat:
oh man had ik maar zo'n goede reden om onder de disco uit te komen

Citaat:
Meh, ze zoeken het maar uit.
Of je probeert andere leuke dingen voor te stellen als alternatief.
Oud 10-01-2013, 18:14
Verwijderd
Ik was eerst ook altijd van de smoesjes, maar nu weten de meeste mensen wel dat ik liever ergens anders naartoe ga omdat ik het een aantal keer heb gezegd en nu doen we vaker andere (leukere) dingen
Oud 10-01-2013, 18:15
Verwijderd
Dat deed ik, maar er gingen kuttigemensen mee, dus dat laat ik. Ik heb nu vtoch geen tijd ervoor, behalve leerboeken.
Oud 10-01-2013, 18:25
Miekje*
Miekje* is offline
Ik lees Sadye altijd als Sadaj. Alsin Sad eye, zeg maar.
Oud 10-01-2013, 18:25
Verwijderd
Er is een interessante discussie op de facebook van de studievereniging van kunstgeschiedenis. Zij hebben als nieuwe maatregel ingesteld dat mensen van 35 jaar en ouder 10% meer betalen voor de studiereizen georganiseerd door de studievereniging.

Nu zijn er twee kampen, namelijk het bestuur dat de maatregel genomen heeft die zeggen 'Leuk en aardig dat je 35+ers hebt die graag willen reizen maar we zijn een studievereniging en onze doelgroep zijn studenten en we hebben nu gewoon de grens op 35 gelegd' en de groep van (ik neem aan) 35+ers die beweren dat het pure discriminatie is en dat je er niet vanuit kan gaan dat 35+ers meer kunnen betalen.

Ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik er zelf van vind, want ik kan me meer vinden in het standpunt van mijn studievereniging dat ze als doelgroep studenten hebben en dat die dus vaak jonger zijn dan 35, maar aan de andere kant: De mensen van 35+ die meegaan zijn in principe ook studenten.

Wat vinden jullie hier nou van ?
Oud 10-01-2013, 18:26
Verwijderd
Oh, er zitten echt oude taarten tussen /ramptoerist

Citaat:
De ALV sla ik overigens over, omdat ik me de reiskosten niet kan permitteren. Met voordeelurenkaart, die ik al sinds mijn 'eerste' studententijd heb en zelf betaal; er was toen geen OV-vrij verzonnen.
Beetje jaloezie, ja?
Oud 10-01-2013, 18:28
Verwijderd
Citaat:
Ik lees Sadye altijd als Sadaj. Alsin Sad eye, zeg maar.
Glimlachpost.
Oud 10-01-2013, 18:28
Verwijderd
Vanavond WIDM!
Oud 10-01-2013, 18:31
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Vanavond WIDM!
Goeie motivatie om nu naar de AH te gaan, thanks
Oud 10-01-2013, 18:32
Verwijderd
Citaat:
Goeie motivatie om nu naar de AH te gaan, thanks
Asjeblieft! En schiet op, want anders ben je te laat!
Oud 10-01-2013, 18:33
Verwijderd
Alleen leden van de studievereniging mogen toch mee? Dan is je doelgroep studenten en dat kunnen ook mensen van 75 zijn. Als je ook externen mee laat gaan moet je alle externen meer laten betalen. In beide scenario's is leeftijd betrekken nogal stom.
Oud 10-01-2013, 18:34
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Glimlachpost.
Waarom?
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Hey mensen, die ovenschotel die ik had gemaakt (met kaas en alles) kan toch gewoon wel in de magnetron? Minder lekker, maar weggooien is ook zonde.

Citaat:
Asjeblieft! En schiet op, want anders ben je te laat!
Nee joh, het is 10 minuten lopen ik was mijn muziekmap aan het organiseren en de tijd vergeten
Verwijderd
WIDM heb ik nooit begrepen.
Oud 10-01-2013, 18:35
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Ik ga 'de gelukkige huisvrouw' kijken
Miekje*
Miekje* is offline
Ik heb 95% van televisie nooit begrepen. Internet, daarentegen
Verwijderd
Citaat:
Hey mensen, die ovenschotel die ik had gemaakt (met kaas en alles) kan toch gewoon wel in de magnetron? Minder lekker, maar weggooien is ook zonde.
Dat kan, keukenprinsesje. En eh, je kan altijd een kleine portie proberen als testcase.
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Dat kan, keukenprinsesje. En eh, je kan altijd een kleine portie proberen als testcase.
Thanks anders kan ik de oven wel aanzetten, maar gedoe en dat ding is zo teriglangzaam. Nou, eerst maar naar de AH.
Oud 10-01-2013, 18:36
Verwijderd
Citaat:
Waarom?
Weet ik ook niet, eigenlijk. Er kwam gewoon een glimlach.

Citaat:

Nee joh, het is 10 minuten lopen ik was mijn muziekmap aan het organiseren en de tijd vergeten
Ja, maar stel je voor dat je iets zou missen
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Weet ik ook niet, eigenlijk. Er kwam gewoon een glimlach.

Ja, maar stel je voor dat je iets zou missen
Dan is er uitzendinggemist, was het vorige week ook vergeten
Verwijderd
Citaat:
Alleen leden van de studievereniging mogen toch mee? Dan is je doelgroep studenten en dat kunnen ook mensen van 75 zijn. Als je ook externen mee laat gaan moet je alle externen meer laten betalen. In beide scenario's is leeftijd betrekken nogal stom.
Dat klopt, maar mensen bij de studievereniging kunnen ook 65 zijn en slechts 1 pretvak volgen om het zo even te noemen. De uni noemt dat 'A la carte studeren'. Dan is het natuurlijk een beetje apart om jezelf echt student te noemen.

En die reizen bestaan dus soms echt voor 80% uit 35+ers omdat die het snelst hebben gereageerd dan. Allemaal mensen die 1 zo'n vak doen en dan lid zijn geworden van de studievereniging, want dat kost maar 10 euro ofzo, maar dan dus die reizen allemaal gaan volboeken. Dan kunnen de 'echte' studenten niet mee.
Oud 10-01-2013, 18:38
Verwijderd
Citaat:
Dan is er uitzendinggemist, was het vorige week ook vergeten
Mja. Maar toch. Ik wil het altijd het liefst zo snel mogelijk kijken. Ik denk meestal wel een beetje mee wie de mol is, maar niet heel erg. Het fijnste vind ik om gewoon te kijken.
Oud 10-01-2013, 18:39
Verwijderd
VOor dat pretvak betaal je dan toch ook 1700 euro? Of zelfs veel meer En als je bij de studentenvereniging kan, dan moet je ook voor dezelfde prijs mee kunnen gaan. Ze kunnen niet eerst al die ouwe taarten binnenharken en dan bij sommige activiteten zeggen ok jullie betalen meer. Dan hadden ze al eerder stop moeten zeggen, de vereniging dus. Dit is een beetje aan principes beginnen zodra het je uitkomt.
Oud 10-01-2013, 18:39
Miekje*
Miekje* is offline
Baby otters zijn ZO CUTE

Regels voor berichten