Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Hoi! Normaal gesproken vind ik sneeuw heel leuk en vandaag ook wel, maar vanmiddag moest ik vier uur lang voor school in de kou staan, dus dat was minder leuk
![]() En het is heel koud op mijn kamer, maar ik heb mijn lelijke veel te grote fleecetrui aangetrokken. En nu krijg ik het langzaam weer warm ![]()
|
Ik wil straks op Nederland 2 kijken naar het leeuwenwelpje, maar dat wil mijn moeder niet /firstworldproblems.
Nouja, dan ga ik maar huiswerk maken. Morgen heb ik alleen les over apotheek (van een bepaald niet capabele docent) en engels (ook van een bepaald niet capabele docent). Kortom: ik heb er vrij weinig aan als ik naar school ga, maar aan de andere kant ben ik veel te braaf om niet te gaan/me ziek te melden ![]()
|
MBFabi8y q3k5v4kzbf §F;IQ3YR /OE
![]() ![]()
|
Ja
![]() Bakmensen: hoe verwerken jullie boter in deeg (gesmolten? nog hard?) en zetten jullie het deeg dan voor het bakken in de koelkast?
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Meestal laat ik de boter op kamertemperatuur komen door hem een aantal uren eerder uit de koelkast te halen (of de avond van tevoren, en dan doe ik hem in een botervloot.) Vooral als de boter nog wat hardig is, snij ik hem in vlokken. Als hij echt zo uit de koelkast komt, smelt ik hem in de magnetron (maar snij ik hem wel eerst in blokjes, zodat 'ie niet smelt-smelt maar zo smelt dat ie flink zacht is als je de mixer erdoorheen haalt). Als het in de magnetron is geweest, maak ik een rol (of meerdere rollen, ligt aan de hoeveelheid deeg) van het deeg en leg dat even een half uurtje ofzo in de koelkast, anders is het deeg te zacht en plakt het teveel.
|
![]() |
|
|