Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Jongens, help me even.
Morgen is er van alles in de bonus bij de Ah en ik wil veel ervan hebben voor mijn kip kerrie. Ik heb ook nog wel genoeg te roken tot morgen (ik rook nog steeds niet zoveel, gelukkig). Mijn vader heeft net alle broodjes opgegeten en eigenlijk heb ik best trek in een broodje gebakken ei, al een dag of twee. En omdat die Turkse pizza gisteren zo goed beviel, heb ik daar eigenlijk ook wel zin in, dus dan zou ik toch die kant op moeten. Maar als ik TP ga halen, hoef ik natuurlijk geen broodje ei meer te maken. Dus, zal ik nu nog even snel naar de AH gaan of zal ik iets anders eten vanavond en morgen gaan? (En wat moet ik dan eten vanavond?)
|
Verwijderd
|
Mweh, ik moet zo ook naar de suup, anders zitten de katten zonder voedsel. En ik heb tyfusveel honger, maar niet echt zin om moeite te doen maar dat moet wel want: anders gaat 't gehakt 'overstuur', zoals mijn oma dat altijd zo mooi zei. Met 'overstuur', voor de Stefenootjes onder ons, bedoel ik natuurlijk dat de uiterste houdbaarheidsdatum in de penarie komt
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|