Advertentie | |
|
![]() |
||||||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Ik word sowieso steeds meer een nerd, de volgende stap is dat ik fatsoenlijk in MATLAB leer programmeren. ![]()
|
Dat sowieso
![]() Het is wel grappig hoe mensen altijd van die flitsende ideeën hebben bij neurowetenschap terwijl het eigenlijk neerkomt op: Schrijf een onderzoeksvoorstel, programmeer je onderzoek, draai een pilot, kom erachter dat er niets van je code klopt, programmeer opnieuw, draai nog een pilot, hoop dat alles werkt, gooi wat proefpersonen in de scanner en wacht een eeuwigheid tot-ie klaar is, doe onbegrijpelijke analyses, schrijf een artikel. En dan begint 't weer opnieuw ![]()
|
Verwijderd
|
Met een beetje geluk gaan we volgende week/de week daarop kijken naar een of twee huizen! Huis 1 is wel leuk, dicht bij het centrum, badkamer met bad, tuin en een mooie houten vloer, net binnen ons budget en op kruipafstand van het centrum. Wel allemaal hele vage foto's van details, geen overzichtsfoto's. Huis 2 is heel gaaf, groot genoeg, goede tuin, royale keuken, vier slaapkamers maar een beetje boven ons budget en een half uur fietsen van het centrum af.
Ik hoop zó dat we heul snel iets vinden! Zin in ![]() |
![]() |
|
Nee, nooit naar een dokter gaan
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Waarom maak ik toch altijd hetzelfde proces door als ik iets statistisch moet doen?
- 'Oh, dat doe ik wel even.' - 'Hm, hoe kan dat nou? Waarom lukt dit niet?' - 'Aaaaaargh dit komt nooit meer goed, ik wil naar huis en in bed gaan huilen, wie zal ik eens bellen om uit te huilen, ik kan dit echt niet, waarom dacht ik ook alweer dat ik dit kon?' - 'Ohja, dat was het trucje, klaar.' Echt, iedere keer... Van totale depressie tot euforie in een uur tijd, hoe labiel ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|