Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-01-2013, 23:26
Verwijderd
O gewone littekens dus.
Advertentie
Oud 28-01-2013, 23:39
Verwijderd
Citaat:
Ja, het ziet er wel mooi uit, maar ik zou me toch afvragen of ze niet getikt is. Dat zal godverdomme zeer hebben gedaan ook.
Fijnzinnig en sierlijk, maar toch hardcore.

Hoewel ze misschien wel gewoon een beetje masochistisch is, dan is er geen kunst aan natuurlijk Dan registreert ze pijn gewoon anders.
Oud 28-01-2013, 23:41
Verwijderd
NSFW

Ook mooi.
Oud 28-01-2013, 23:42
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Wel heftig als je dat allemaal tegelijk laat doen!
Oud 28-01-2013, 23:48
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik vind die een beetje nasty.
Oud 29-01-2013, 00:00
Verwijderd

Oud 29-01-2013, 00:01
Verwijderd
Tatoeages met UV-inkt zijn ook wel gaaf, eigenlijk.

Oud 29-01-2013, 01:01
Verwijderd
toestand hier vanuit het niks hoor ik allemaal geschreeuw buiten. Echt onder mijn raam wordt een gozer tegen de grond gesmackt door de politie. Dat ging er hard aan toe die gast kreeg allemaal klappen in zijn gezicht. Dat zal hij dan wel verdiend hebben denk ik.
Oud 29-01-2013, 03:14
Verwijderd
Citaat:
Ik ga binnenkort maar eens Girls kijken, ondanks dat ik geen meisje ben.
Omg, dat was ik ook van plan, n.a.v. de film Little Furniture, die Lena Dunham heeft gemaakt.
Oud 29-01-2013, 08:25
Turk February
Turk February is offline
Oud 29-01-2013, 08:26
Turk February
Turk February is offline
Oud 29-01-2013, 08:52
Verwijderd
Wat een lul was 'ie toch ook.
Oud 29-01-2013, 08:59
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Best wel
Citaat:
Absoluut.
Citaat:
Hoi
Citaat:
Hahaha, mooie boel, achter in de rij aansluiten
Citaat:
Ik heb d'r nummer
Citaat:
Eens.

Citaat:

Waarom is dat nodig bij wat je nu doet?
Omdat er nogal wat wiskunde gebruikt wordt bij MRI en EEG onderzoek. In theorie zou je zonder wiskunde kunnen door gewoon op een knopje te drukken en hopen dat je programma doet wat je wil, maar het is natuurlijk beter als je een klein beetje een idee hebt wat je aan het doen bent.

Ik word sowieso steeds meer een nerd, de volgende stap is dat ik fatsoenlijk in MATLAB leer programmeren.
Oud 29-01-2013, 09:06
Verwijderd
Nerdchicks zijn de beste chicks.
Oud 29-01-2013, 09:11
Lorelei
Lorelei is offline
Dat sowieso

Het is wel grappig hoe mensen altijd van die flitsende ideeën hebben bij neurowetenschap terwijl het eigenlijk neerkomt op: Schrijf een onderzoeksvoorstel, programmeer je onderzoek, draai een pilot, kom erachter dat er niets van je code klopt, programmeer opnieuw, draai nog een pilot, hoop dat alles werkt, gooi wat proefpersonen in de scanner en wacht een eeuwigheid tot-ie klaar is, doe onbegrijpelijke analyses, schrijf een artikel. En dan begint 't weer opnieuw
Oud 29-01-2013, 10:50
Carn
Carn is offline
Volgens mij is geldt dat voor het gros van de wetenschap ;o meten is weten!
Oud 29-01-2013, 11:08
Verwijderd
Ja, dat lijkt grotendeels wel op mijn werk
Oud 29-01-2013, 11:16
Verwijderd
Pheebs, kan je wat doen aan die gaylord op hardware? Ik ben voorlopig niet bij een desktop huhu.
Oud 29-01-2013, 11:17
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Pheebs, kan je wat doen aan die gaylord op hardware? Ik ben voorlopig niet bij een desktop huhu.
Als ik enig idee had over wie je het had
Oud 29-01-2013, 11:20
Verwijderd
Ik gok kyokucing, die overal de site van zijn oom promoot!
Oud 29-01-2013, 11:21
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Yes, ik zag hem al, weg enzo
Oud 29-01-2013, 11:23
Verwijderd
Teamwork Thanks
Oud 29-01-2013, 11:30
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
No problem
Oud 29-01-2013, 11:30
Verwijderd
Met een beetje geluk gaan we volgende week/de week daarop kijken naar een of twee huizen! Huis 1 is wel leuk, dicht bij het centrum, badkamer met bad, tuin en een mooie houten vloer, net binnen ons budget en op kruipafstand van het centrum. Wel allemaal hele vage foto's van details, geen overzichtsfoto's. Huis 2 is heel gaaf, groot genoeg, goede tuin, royale keuken, vier slaapkamers maar een beetje boven ons budget en een half uur fietsen van het centrum af.
Ik hoop zó dat we heul snel iets vinden! Zin in
Oud 29-01-2013, 11:42
Verwijderd
Ik lig ziek in bed
Oud 29-01-2013, 11:51
Verwijderd
Bah Frayne, alweer? Wat is er aan de hand?
Oud 29-01-2013, 11:58
Verwijderd
Mag, gewoon een flinke verkoudheid denk ik. Ziek veel keelpijn, verstopte neus en gewoon sowieso een beetje een kut gevoel... En spierpijn. Dus niets ergs verder!
Oud 29-01-2013, 12:00
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Door jou heb ik nu Ik heb een heel zwaar leven in mijn hoofd

Serieus, ga eens een immuunsysteemtest doen ofzo
Oud 29-01-2013, 12:00
Verwijderd
Maar wel stom! Ik hoop dat je je snel beter voelt!
Oud 29-01-2013, 12:01
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Maar ik weet hoe je je voelt, ik ben er zelf net vanaf. Dus! *kippensoep en beschuitjes neerzet*
Oud 29-01-2013, 12:05
Verwijderd
Ja maar, ik lig gewoon snel ik omver van dingen!
Oud 29-01-2013, 12:05
Verwijderd
En nu maakt het toch niet uit, ik hoef verder niets te doen!
Oud 29-01-2013, 12:11
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Nee, nooit naar een dokter gaan ik hou ook niet van dokters enzo, maar als ik zo vaak wat zou hebben als jij, zou ik me toch wel laten onderzoeken. Met je pfeiffer en je loszittende knieschijven en je uitslag van antibiotica en je griep en wat heb je nog meer gehad de laatste maanden
Oud 29-01-2013, 12:52
Verwijderd
Ja pfff het ene grote mooie vervanhetcentrumhuis staat niet meer te huur. Maar wel nog op internet. Lekker handig.
Oud 29-01-2013, 13:02
Verwijderd
Citaat:
Nee, nooit naar een dokter gaan ik hou ook niet van dokters enzo, maar als ik zo vaak wat zou hebben als jij, zou ik me toch wel laten onderzoeken. Met je pfeiffer en je loszittende knieschijven en je uitslag van antibiotica en je griep en wat heb je nog meer gehad de laatste maanden
Maar zo onlogisch is dat toch niet? Pfeiffer is gewoon best een aanslag op je lichaam, dus dan heb je ook gewoon sneller last van dingen. En loszittende knieschijven hebben er niets mee te maken en daar kan de huisarts ook verder niets mee.
Oud 29-01-2013, 13:03
Verwijderd
Oh en ik vind het wel heel erg leuk dat ondanks al het gedoe met mijn gezondheid mensen me nog wel steeds willen . Aan alle kanten wordt er getrokken dat ik vooral moet komen/blijven. Dat is stiekem heel erg leuk
Oud 29-01-2013, 13:07
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Maar zo onlogisch is dat toch niet? Pfeiffer is gewoon best een aanslag op je lichaam, dus dan heb je ook gewoon sneller last van dingen. En loszittende knieschijven hebben er niets mee te maken en daar kan de huisarts ook verder niets mee.
Nee, maar je hebt altijd wat, bedoel ik eigenwijs.
Citaat:
Oh en ik vind het wel heel erg leuk dat ondanks al het gedoe met mijn gezondheid mensen me nog wel steeds willen . Aan alle kanten wordt er getrokken dat ik vooral moet komen/blijven. Dat is stiekem heel erg leuk
Ik wil je
Oud 29-01-2013, 13:07
Chick Rock
Chick Rock is offline
@Frayne: Dat is wel heel erg leuk ja
Oud 29-01-2013, 13:11
Verwijderd
Meh, ik heb echt niet áltijd wat hoor dat lijkt gewoon zo . Er gaan soms toch minimaal 3 weken voorbij voordat er wat nieuws komt

En oeh
Oud 29-01-2013, 13:15
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Meh, ik heb echt niet áltijd wat hoor dat lijkt gewoon zo . Er gaan soms toch minimaal 3 weken voorbij voordat er wat nieuws komt

En oeh
Zozo
Oud 29-01-2013, 13:16
Verwijderd
Ja joh. Mijn huisarts speelt bingo met mij! 'Elleboog hmm? Die hebben we nog niet gehad!' (Toen verwachte ik dat er 'BINGO' achteraan kwam, maar dat was niet zo.
Oud 29-01-2013, 13:53
Verwijderd
Als je een huis huurt volgens de leegstandswet, moet je er dan uit als het verkocht wordt?
Oud 29-01-2013, 13:56
Verwijderd
Lijkt me wel? Ten minste, de mensen die het dan gekocht hebben zullen er in willen dus de verhuurder zal je er dan uit willen hebben lijkt me
Oud 29-01-2013, 13:59
Verwijderd
Dat denk ik ook. Meh. Jammer.
Oud 29-01-2013, 14:03
Verwijderd
Moet je bij een cv je foto doen?
Oud 29-01-2013, 14:04
Verwijderd
Doe ik nooit. Soms wordt er specifiek om gevraagd, maar dat is adn vaak voor een beroep waar uiterlijk belangrijker is dan voor het werk wat ik doe.
Oud 29-01-2013, 14:13
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
ik heb een kutdag en wil me het liefst bezatten. kusjes
Oud 29-01-2013, 14:13
Verwijderd
*Fizzle aai*
Oud 29-01-2013, 14:16
Verwijderd
Citaat:
Moet je bij een cv je foto doen?
Moet niet, maar als je een goede, enigszins professionele foto hebt kan het geen kwaad om zo wat meer op te vallen.
Oud 29-01-2013, 14:19
Verwijderd
Waarom maak ik toch altijd hetzelfde proces door als ik iets statistisch moet doen?

- 'Oh, dat doe ik wel even.'
- 'Hm, hoe kan dat nou? Waarom lukt dit niet?'
- 'Aaaaaargh dit komt nooit meer goed, ik wil naar huis en in bed gaan huilen, wie zal ik eens bellen om uit te huilen, ik kan dit echt niet, waarom dacht ik ook alweer dat ik dit kon?'
- 'Ohja, dat was het trucje, klaar.'

Echt, iedere keer... Van totale depressie tot euforie in een uur tijd, hoe labiel
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten