Advertentie | |
|
![]() |
|||||||||
Verwijderd
|
Tijd voor wat plaatsvervangende schaamte!
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd op 30-01-2013 om 21:45. |
![]() |
|
Speciaal voor alle mensen met smetvrees, schoonmaakwoede en OCD enzo:
Spoiler
Maar in my defense, mijn kamer is niet zo groot, dus dan lijkt het al snel een zooi. Zo erg als op de foto's is het daarvoor (en daarna) trouwens nooit geweest. En omdat ik niks te doen heb, zo is het nu:
Spoiler
Er zijn tijden geweest dat ik niet meer wist welke kleur mijn vloer had, dus wauw ![]()
|
Ik heb ook wel lekker geslapen, hoewel vrij kort. Het is een lange dag vandaag, want hoewel ik maar tot kwart voor 2 les heb, moet ik op school eten en vandaag op de open dag staan
![]() ![]()
|
Ja, ik heb me opgegeven voor de maaltijd enzo. Dat wordt wel goed geregeld. Tussendoor naar huis heb ik de tijd niet voor, dus blijf ik maar op school. Vervelen zal ik me toch niet, want er is genoeg voor te bereiden enzo.
|
Het gebruik van het betrekkelijk voornaamwoord "die" bij onzijdige zelfstandig naamwoorden (bijv: het jongetje, die ...)
Als ik het tegen mensen zeg, dan zeggen ze "oei wat lelijk zoiets zou ik noooooooit doen" maar reken maar dat ik de meeste mensen (inclusief mezelf) erop kan betrappen als ik erop let. Maar goed, nu keek ik dus vooral naar of mensen het uberhaupt merken en afkeuren (als ze het al merken) als ze zulke zinnen horen. En mijn hypothese was dat mensen het minder zullen afkeuren als het zelfstandig naamwoord een mens of dier betreft (dus ze zullen "het omaatje die daar loopt" minder snel afkeuren of opmerken dan "het autootje die daar staat").
||
Citaat:
![]() Er was wel iets dat interessant was.. Ik had de antwoorden omgezet naar een score van "heel erg acceptabel" = 4 tot "heel erg onacceptabel" = 1. En de testzinnen (het jongetje die ...) hadden een gemiddelde score van ongeveer 2,5. Dat is dus precies tussen acceptabel en onacceptabel in. Als ze echt onacceptabel gevonden zouden worden, hadden ze een score tussen 1 en 2 moeten krijgen. En als ze echt acceptabel gevonden zouden worden zouden ze een score tussen 3 en 4 moeten krijgen. Maar nu hing het er precies tussen in. Dat is wel aardig.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik zou ook eerst opruimen en dan borduren
![]() Ik heb even jullie advies nodig. Een vriendin zegt voor de tweede keer een afspraak met ons vriendinnenclubje af, omdat ze een avond heeft van haar vereniging. Normaal zouden we het ook zonder haar door hebben laten gaan, maar nu zouden we nog verlaat sinterklaas vieren en heeft dus iedereen cadeaus voor elkaar. Niet zo handig en bovendien heeft het ons superveel moeite gekost om een datum te vinden waarop iedereen kon. Nu mailt ze doodleuk 'sorry ik kan toch niet, kunnen jullie één van deze dagen?'. Nu heb ik er echt geen zin meer in ![]()
|
Verwijderd
|
reageren met: "Ik vind het vervelend dat je op het laatste moment afzegt. Het heeft ons moeite gekost om deze datum te vinden en wat mij betreft laten we de avond doorgaan. Het heeft ons veel moeite gekost om deze datum te vinden en ik vind het niet nodig om hem te verzetten omdat jij iets met de vereniging hebt waar je op het laatste moment achterkomt.
|
![]() |
|
Hmja, ik zie nu dat de andere vriendinnen al wel hun data hebben ingevuld, blijkbaar vinden zij het wel in orde zo... Ik zal haar wel apart een mailtje sturen idd. Het speelt namelijk ook mee dat ze al een paar keer met mij een afspraak wilde maken. Dan mailde ze 'zullen we deze week afspreken?', en dan mail ik terug 'ja is goed, ik kan alle avonden behalve maandag' (oid) en dan mailt ze terug 'o sorry ik kan de rest van de week niet nou dan zien we wel doei!'.
|
Ik begin met een smiley en eindig met een smiley:
"Ik heb al over de datums gereageerd maar ik wil toch nog even apart mailen ![]() ![]() Okee, versturen en dan eten en klaarmaken voor avonddienst ![]()
|
Oeh dat klinkt leuk! En lekker, broodjes, zelfgemaakt?
Het was trouwens niet naar bedoeld, die smileys. Maar ze is nogal snel ehm, ze voelt zich snel bekritiseerd en zo. Dus ik hoop dat die smileys het beter maken ![]()
|
Verwijderd
|
Ik snap sowieso niet dat een verenigingsavond belangrijker kan zijn dan sinterklaas vieren met je vriendinnen. Sinterklaas is het maar een keer per jaar en dit jaar is het toevallig in februari nou en! Die vereniging loopt niet weg.
Maargoed, dat heb je met van die opdringerige verenigingen. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ha, ik durf straks helemaal niet meer mijn mail te openen in de angst dat ik een mail van haar heb
![]() Ik heb lekker pastasaus en pasta gemaakt net om vanavond op te eten tijdens mijn dienst ![]()
|
![]() |
|
|