Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-01-2013, 21:37
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ik vind jou ook wel iemand die extreem netjes en orderlijk is.

Hier is het een beetje er tussenin. Niet altijd een volledige zwijnenstal, maar ook zeker niet heel netjes.
Ik hou wel van netjes ja ook omdat dat fijner is met een moe hoofd
Oud 30-01-2013, 21:37
Carn
Carn is offline
hier is het nu ook een teringzooi omdat ik alle spullen die nog in het ouderlijke huis had liggen nu door de woonkamer heen verdeeld zijn ;o
Oud 30-01-2013, 21:39
Verwijderd
Tijd voor wat plaatsvervangende schaamte!
Citaat:
When I was in my final grade of the elementary school (~12 yo), I got overly self aware of the fact that my penis "leaks" (i.e. piss droplets in boxers due to not shaking enough). So I figured one summer day that the thing that my mother kept next to the toilet must be to prevent this. So the brilliant 12 yo me took a menstrual pad and put it in my boxers, happy that my problem has been solved.
Later that day I was in hurry to catch a bus, so I ran, getting pretty sweated during this. But, lucky me, I caught the bus and even found in the front row my math teacher and her daughter, which was in my class. Also, I happened to have a crush on her, which doesn't help this story at all.
I paid the driver for the ride and said hello while passing them... but I couldn't shake the feeling that they were looking at me somewhat weird. I was walking to my seat when...
I heard the voice of an old lady who stood behind me in line.
"Young man, I believe you have dropped something."
I turn around. Everyone, including driver, my teacher, my crush and the old lady who was in the line behind me were staring at me. I was mortified when I saw the reason: the menstrual pad has slipped from my sweaty boxers, through my shorts and lied in the middle of the passage in its sweaty, crumpled, peed glory.
Citaat:
When I was around 14 years old I used to play videogames all day..actually a certain MMORPG which is not WoW. So my mother made me go to a group therapy for gaming addicted people. So we made our way there and I enter a room full of people at least twice my age and after the door was locked (to have a secure location to talk) it hit me. The German term for "Gaming addiction" can referr to gambling aswell - so here I was, 14years old in a room full of people who have lost their possessions/family over a severe gambling addition that has ruined their lifes and they make me talk about my gaming addition. Lots of fun!
Citaat:
I was about 9 or 10 and going to a daycare, and it was pretty late because my dad tended to not care much about picking me up on time. Me and this kid were 2 of the last 5 or so kids (of the same age) to get picked up, and I was really bored and I wanted to play "dinosaurs" or something. So I go t-rex mode and start snarling around and such, but he didn't want to play and I just kept doing it. I don't know why, but I ended up biting him on the dick.
Citaat:
I was in the lobby of a guesthouse in Thailand waiting for our car to pick us up. The manager was a tiny lady who was standing with us and she had been so lovely to us during our stay. She spoke very little English but when the car pulled up she raised her arms up to me as I stood up and I assumed that she wanted a hug from me so I obliged, even though I recalled it was impolite to hug a Thai person. Turns out she was gesturing for me to pull the cord on the ceiling fan in order to turn the fan on, because she couldn't reach it and I was tall. So. Fucking. Awkward.
Citaat:
Oh man, same thing happened to me when I was applying for a job. Hand the manager my application and she was like thanks for applying bla bla bla, we will call you, but she had her arms kinda out and open like you would to give someone a hug. So I went for it. She had this utter look of wtf just happened. Extremely awkward. Got the job though...
Citaat:
Mom decided she wanted to repaint my room in junior high. My bed was pushed against the wall, so it had to be moved away a little to paint. As she pulled the bed away, she discovered at least 100 crusty cum socks that I had forgotten about over the years that I had stuffed between the bed and the wall so she wouldn't find them. The look of disgust on her face still haunts me.
Citaat:
I had miscarried at about 10 weeks. It was really hard for me but a few days later I was hanging out with a couple of friends. We were all very close and they knew about my situation.
Well we were cracking jokes back and forth and somehow it just progressed into a competition of who could tell the most distasteful joke. One of my friends got swept up and told a dead baby joke. It hit him about half way through the punchline and he kind of sputtered the rest of it out while his face turned bright red.
The room was dead fucking silent.
Citaat:
When I was in middle school I had just started getting my period. Unfortunately, at the time, I didn't know that I had very heavy and long periods (which would later cause me to get anemia). One day before I go to school my period comes and I have absolutely no pads (tampons scared the shit out of me at the time). So, my dumb ass middle school self decides to just stuff some TP in my underwear to line it and I should be fine.
Yeah, well, I was wrong. Not even the first class passes and I'm leaking. Bad. Oblivious me doesn't really realize this until I get up from my seat and see a giant red stain. I ran out of that classroom so fast and called my mom to come pick me up.

Laatst gewijzigd op 30-01-2013 om 21:45.
Oud 30-01-2013, 21:51
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Speciaal voor alle mensen met smetvrees, schoonmaakwoede en OCD enzo:

Spoiler

Maar in my defense, mijn kamer is niet zo groot, dus dan lijkt het al snel een zooi. Zo erg als op de foto's is het daarvoor (en daarna) trouwens nooit geweest.

En omdat ik niks te doen heb, zo is het nu:

Spoiler

Er zijn tijden geweest dat ik niet meer wist welke kleur mijn vloer had, dus wauw
Oud 30-01-2013, 21:57
Miekje*
Miekje* is offline
Het mijne is nu een beetje zoals LP het nu heeft, maar dan met iets meer kleren op de vloer en teringzooi op bureau. Geen foto's,want moeite.
Oud 30-01-2013, 21:59
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik heb vorige week nog opgeruimd, vandaar dat het zo netjes is
Oud 30-01-2013, 22:17
Carn
Carn is offline
<3

Oud 30-01-2013, 22:30
Miekje*
Miekje* is offline
Emg, wat ontzettend schattig <3
Oud 30-01-2013, 22:38
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik word hier gelukkig van
Oud 30-01-2013, 23:04
Noedelhap
Noedelhap is offline
Leuk
Oud 30-01-2013, 23:11
Carn
Carn is offline
nog een makingofje.

Oud 31-01-2013, 09:12
Miekje*
Miekje* is offline
*tumbleweed*

Goedemorgen, iedereen!
Oud 31-01-2013, 09:14
Verwijderd
Hoi Miekje!
Oud 31-01-2013, 09:15
Miekje*
Miekje* is offline
Hoi Uomi! Heb je lekker geslapen? Wat ga je vandaag doen?
Oud 31-01-2013, 09:20
Verwijderd
Ik heb wel lekker geslapen, ja (Ons ventilatiesysteem is eindelijk gefixed en maakt dus niet zoveel herrie meer ) Ik ga dadelijk naar college en daarna ga ik wat studeren en vanavond wie is de mol kijken en voor de rest zie ik wel wat er gebeurt vandaag. En jij?
Oud 31-01-2013, 09:24
Miekje*
Miekje* is offline
Ik heb ook wel lekker geslapen, hoewel vrij kort. Het is een lange dag vandaag, want hoewel ik maar tot kwart voor 2 les heb, moet ik op school eten en vandaag op de open dag staan Dat is tot vanavond redelijk laat. Maar wel heel leuk om te doen enzo
Oud 31-01-2013, 09:26
Verwijderd
Blijf je in de tussentijd dan ook op school?
Oud 31-01-2013, 09:41
Miekje*
Miekje* is offline
Ja, ik heb me opgegeven voor de maaltijd enzo. Dat wordt wel goed geregeld. Tussendoor naar huis heb ik de tijd niet voor, dus blijf ik maar op school. Vervelen zal ik me toch niet, want er is genoeg voor te bereiden enzo.
Oud 31-01-2013, 09:42
Verwijderd
Achso Veel plezier ermee, dan Ik ga even m'n spullen pakken en naar college. Wat ben ik blij dat ik niet door de regen hoef te fietsen enzo
Oud 31-01-2013, 09:45
Verwijderd
Hallo!
Oud 31-01-2013, 09:46
Verwijderd
Hai! Even schoenen aantrekken en ik ga écht
Oud 31-01-2013, 09:50
Miekje*
Miekje* is offline
Succes met je college!

Hoi Frayne En wat ga jij doen vandaag?
Oud 31-01-2013, 09:58
Verwijderd
MMM. Ik ga vanavond in ieder geval borrelen met het bestuur van mijn vereniging, daarvoor denk ik naar de training, en daarna eten. Wat ik daarvoor ga doen weet ik nog niet.
Oud 31-01-2013, 10:13
Lorelei
Lorelei is offline
Zo, dat onderzoek waar (een aantal van) jullie laatst aan hebben meegedaan he.. heeft vrijwel geen resultaten opgeleverd maar wel een 8 voor het paper
Oud 31-01-2013, 10:20
Verwijderd
Nice, een acht! Waar ging dat onderzoek nou over?
Oud 31-01-2013, 10:22
Verwijderd
Hoezo heeft het geen resultaten opgeleverd
Oud 31-01-2013, 10:23
Lorelei
Lorelei is offline
Het gebruik van het betrekkelijk voornaamwoord "die" bij onzijdige zelfstandig naamwoorden (bijv: het jongetje, die ...)

Als ik het tegen mensen zeg, dan zeggen ze "oei wat lelijk zoiets zou ik noooooooit doen" maar reken maar dat ik de meeste mensen (inclusief mezelf) erop kan betrappen als ik erop let. Maar goed, nu keek ik dus vooral naar of mensen het uberhaupt merken en afkeuren (als ze het al merken) als ze zulke zinnen horen. En mijn hypothese was dat mensen het minder zullen afkeuren als het zelfstandig naamwoord een mens of dier betreft (dus ze zullen "het omaatje die daar loopt" minder snel afkeuren of opmerken dan "het autootje die daar staat").
Oud 31-01-2013, 10:27
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Hoezo heeft het geen resultaten opgeleverd
Nou ja, het resultaat was dat mensen "het jongetje die ..." nog wel significant minder acceptabel vinden dan "het jongetje dat ..." en dat animaatheid geen significante invloed heeft op de scores. Dus dat is een nogal saai resultaat

Er was wel iets dat interessant was.. Ik had de antwoorden omgezet naar een score van "heel erg acceptabel" = 4 tot "heel erg onacceptabel" = 1. En de testzinnen (het jongetje die ...) hadden een gemiddelde score van ongeveer 2,5. Dat is dus precies tussen acceptabel en onacceptabel in. Als ze echt onacceptabel gevonden zouden worden, hadden ze een score tussen 1 en 2 moeten krijgen. En als ze echt acceptabel gevonden zouden worden zouden ze een score tussen 3 en 4 moeten krijgen. Maar nu hing het er precies tussen in. Dat is wel aardig.
Oud 31-01-2013, 10:29
Verwijderd
Haha, foto's van onze ploegpresentatie
Oud 31-01-2013, 10:30
Verwijderd
Citaat:
Het gebruik van het betrekkelijk voornaamwoord "die" bij onzijdige zelfstandig naamwoorden (bijv: het jongetje, die ...)

Als ik het tegen mensen zeg, dan zeggen ze "oei wat lelijk zoiets zou ik noooooooit doen" maar reken maar dat ik de meeste mensen (inclusief mezelf) erop kan betrappen als ik erop let. Maar goed, nu keek ik dus vooral naar of mensen het uberhaupt merken en afkeuren (als ze het al merken) als ze zulke zinnen horen. En mijn hypothese was dat mensen het minder zullen afkeuren als het zelfstandig naamwoord een mens of dier betreft (dus ze zullen "het omaatje die daar loopt" minder snel afkeuren of opmerken dan "het autootje die daar staat").
Ik had wel in de gaten dat het daar ongeveer over ging, maar kon er de vinger niet precies op leggen. Jammer dat er geen bijzondere resultaten uit zijn gekomen, maar tof van je acht!
Oud 31-01-2013, 10:30
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Bonjour!

Lorelei: Met sommige verkleinwoordjes vond ik het inderdaad minder storend, maar het jongetje(/meisje) die
Oud 31-01-2013, 11:14
Verwijderd
Zal ik vandaag verder gaan met opruimen, of zal ik het gewoon eventjes laten en gewoon borduren enzo?
Oud 31-01-2013, 11:25
Verwijderd
Als je verder gaat met opruimen, heb je dat gedaan en ben je er vanaf en kun je daarna als beloning borduren

De hond van mijn ouders stinkt echt mateloos, maar hij wil zich niet laten wassen.
Oud 31-01-2013, 11:44
indigo
indigo is offline
Ik zou ook eerst opruimen en dan borduren .

Ik heb even jullie advies nodig. Een vriendin zegt voor de tweede keer een afspraak met ons vriendinnenclubje af, omdat ze een avond heeft van haar vereniging. Normaal zouden we het ook zonder haar door hebben laten gaan, maar nu zouden we nog verlaat sinterklaas vieren en heeft dus iedereen cadeaus voor elkaar. Niet zo handig en bovendien heeft het ons superveel moeite gekost om een datum te vinden waarop iedereen kon. Nu mailt ze doodleuk 'sorry ik kan toch niet, kunnen jullie één van deze dagen?'. Nu heb ik er echt geen zin meer in . Wat zouden jullie doen?
Oud 31-01-2013, 11:47
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Terug mailen: Nee, we hebben met moeite deze datum geprikt, dan kom je toch lekker niet, doei.
Oud 31-01-2013, 11:47
Verwijderd
reageren met: "Ik vind het vervelend dat je op het laatste moment afzegt. Het heeft ons moeite gekost om deze datum te vinden en wat mij betreft laten we de avond doorgaan. Het heeft ons veel moeite gekost om deze datum te vinden en ik vind het niet nodig om hem te verzetten omdat jij iets met de vereniging hebt waar je op het laatste moment achterkomt.
Oud 31-01-2013, 11:49
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Gebruik veel 's
Oud 31-01-2013, 11:50
indigo
indigo is offline
Hmja, ik zie nu dat de andere vriendinnen al wel hun data hebben ingevuld, blijkbaar vinden zij het wel in orde zo... Ik zal haar wel apart een mailtje sturen idd. Het speelt namelijk ook mee dat ze al een paar keer met mij een afspraak wilde maken. Dan mailde ze 'zullen we deze week afspreken?', en dan mail ik terug 'ja is goed, ik kan alle avonden behalve maandag' (oid) en dan mailt ze terug 'o sorry ik kan de rest van de week niet nou dan zien we wel doei!'.
Oud 31-01-2013, 11:50
indigo
indigo is offline
Ja ik ga 's gebruiken .
Oud 31-01-2013, 11:52
Verwijderd
Maar dat is zo lullig als mensen niet snappen dat niet is wat het lijkt! Ik ben wel misvormd door dit forum, ik kan de niet meer normaal zien
Oud 31-01-2013, 11:53
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik vind het juist grappig als mensen het niet snappen
Oud 31-01-2013, 11:53
indigo
indigo is offline
"Ik vind het vervelend dat je op het laatste moment afzegt ." Ziet er idd raar uit.
Oud 31-01-2013, 11:55
indigo
indigo is offline
Ik begin met een smiley en eindig met een smiley:
"Ik heb al over de datums gereageerd maar ik wil toch nog even apart mailen . (vervelend bladiebla, laatste moment, ik voel me er stom door etc) Ik hoop dat we een oplossing ervoor vinden ."

Okee, versturen en dan eten en klaarmaken voor avonddienst .
Oud 31-01-2013, 11:58
Verwijderd
Auw, wat naar
Oud 31-01-2013, 11:59
Verwijderd
Ik ben bij mijn ouders want mijn moeder is jarig, maar die moest werken vanmorgen en kan nu elk moment thuiskomen. Ik heb broodjes gebakken en daarin van die taartkaarsjes gestoken en zit nu met spanning te wachten tot ze thuiskomt! /nuttige info
Oud 31-01-2013, 12:08
indigo
indigo is offline
Oeh dat klinkt leuk! En lekker, broodjes, zelfgemaakt?
Het was trouwens niet naar bedoeld, die smileys. Maar ze is nogal snel ehm, ze voelt zich snel bekritiseerd en zo. Dus ik hoop dat die smileys het beter maken .
Oud 31-01-2013, 12:18
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik ga zo een stokbrood met kruidenboter in de oven flikkeren, denk ik
Oud 31-01-2013, 12:21
Verwijderd
Ik snap sowieso niet dat een verenigingsavond belangrijker kan zijn dan sinterklaas vieren met je vriendinnen. Sinterklaas is het maar een keer per jaar en dit jaar is het toevallig in februari nou en! Die vereniging loopt niet weg.

Maargoed, dat heb je met van die opdringerige verenigingen.
Oud 31-01-2013, 12:29
Verwijderd
Citaat:
Oeh dat klinkt leuk! En lekker, broodjes, zelfgemaakt?
Het was trouwens niet naar bedoeld, die smileys. Maar ze is nogal snel ehm, ze voelt zich snel bekritiseerd en zo. Dus ik hoop dat die smileys het beter maken .
Zelfafgebakken! Maar ze is nog niet thuis, ze worden koud! Ik heb ook van die vriendinnen ja, die heel snel op hun teentjes getrapt zijn. Beetje jammer vind ik dat altijd, een van die meiden neemt zichzelf echt heel serieus en dat is vrij vermoeiend...

Citaat:
Maargoed, dat heb je met van die opdringerige verenigingen.
Of mensen die geen prioriteiten kunnen stellen
Oud 31-01-2013, 12:33
indigo
indigo is offline
Ha, ik durf straks helemaal niet meer mijn mail te openen in de angst dat ik een mail van haar heb .
Ik heb lekker pastasaus en pasta gemaakt net om vanavond op te eten tijdens mijn dienst . Hopelijk is het niet zo druk als gisteren, toen heb ik mijn broodjes tussendoor achter de computer gegeten en moest ik meteen weer door naar patienten.

Regels voor berichten