Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-02-2013, 12:37
Verwijderd
Ik ga de krant vandaag maar niet meer openen, nog nooit zoveel frustrerende en deprimerende artikels bij elkaar gezien!
Advertentie
Oud 14-02-2013, 12:38
Verwijderd
Amg. De alcohol verdampt dan toch allemaal ?
Oud 14-02-2013, 12:40
Verwijderd
Citaat:
Voor vandaag heb je al maar hij moet vast vaker dan 1 x pasta eten!

Hoe klinken fussilli met geroosterde paprika, penne met zelfgemaakte bolognesesaus, gepocheerde zalm met dillesaus op een bedje van pasta of pompoenravioli met parmezaanse kaas?

Allemaal recepten uit kookboeken én ik heb ze gemaakt
Praktisch altijd . Er komt bij ons niet heel veel meer dan pasta en rijst in.

Maar we lusten allebei geen vis, dus de zalm moet dan vervangen worden voor iets anders, maar voor de rest klinkt het heerlijk
Oud 14-02-2013, 12:40
Verwijderd
Citaat:
Amg. De alcohol verdampt dan toch allemaal ?
Nee, niet allemaal.

Maar het is echt ZO LEKKER <3
Oud 14-02-2013, 12:42
Verwijderd
Oh . Dan maak ik het voor de zekerheid maar even niet . Iets met een lever die het even niet goed doet :'). Maar ik ga dit wel naar mezelf mailen
Oud 14-02-2013, 12:49
Verwijderd
http://www.ochef.com/165.htm

scrol naar het tabelletje als je wilt weten hoe het zit met alcohol en koken
Oud 14-02-2013, 12:51
Verwijderd
Ik heb dat ook opgezocht ook omwille van mijn lever en ik vond het nogal tegenvallen hoe snel zoiets was verdampt.
Oud 14-02-2013, 12:52
Verwijderd
Citaat:
Volgens de Last.fm Mainstream Calculator ben ik 'Borderliner' (M'n overall stats)

Ik heb de meeste van mijn Last.fm vrienden, jullie dus, ook al door de meter gegooid. De meesten zijn 'cool', 'adventurous', 'underground' of zelfs, in het geval van Commendatore (waar is hij eigenlijk?) 'Subterranean'.
Underground alles
Oud 14-02-2013, 12:53
Verwijderd
Ah, ik ben nu gewoon liever te voorzichtig . Wat een tyfusweer is het trouwens.
Oud 14-02-2013, 12:57
Verwijderd
Citaat:
Ah, ik ben nu gewoon liever te voorzichtig . Wat een tyfusweer is het trouwens.
Ik ook al was het wel fijn om te horen dat ik niet dood zou neervallen bij het eten van een likeurpraline ^^
Oud 14-02-2013, 12:57
Verwijderd
Ah ja, die staat al heel lang op mijn to do-list, maar de wodka is steeds al op voor het pastataim is op de één of andere manier </alcoholist>
Oud 14-02-2013, 12:59
Verwijderd
Citaat:
Ah ja, die staat al heel lang op mijn to do-list, maar de wodka is steeds al op voor het pastataim is op de één of andere manier </alcoholist>
Koop wodka op dezelfde dag als dat je pasta gaat maken, problem solved
Oud 14-02-2013, 13:00
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik heb gisteren te snel en te ver naar trams gelopen op schoenen die eigenlijk niet gemaakt zijn om snel op te lopen, en nu heb ik spierpijn in mijn benen boven en onder. Maar verder is mijn conditie super hoor
Oud 14-02-2013, 13:02
Verwijderd
Citaat:
Underground alles
Last week: cool

De rest werkt nog niet zo mee.
Oud 14-02-2013, 13:08
Verwijderd
Citaat:
Ik heb gisteren te snel en te ver naar trams gelopen op schoenen die eigenlijk niet gemaakt zijn om snel op te lopen, en nu heb ik spierpijn in mijn benen boven en onder. Maar verder is mijn conditie super hoor
Speciaal voor C. mooie hakjes aangetrokken, hm?
Oud 14-02-2013, 13:17
Verwijderd
Hehe, in Big Bang net een heel herkenbaar momentje. Feestje? Hmmm nah. Gekostumeerd feestje? To the sewing machines!
Oud 14-02-2013, 13:18
Verwijderd
Al ga ik ook wel graag naar gewone feestjes hoor ^^
Oud 14-02-2013, 13:22
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Speciaal voor C. mooie hakjes aangetrokken, hm?
Nee kut ik had hele wijde sneakers aan. En ik was naar een optreden!
Oud 14-02-2013, 13:24
Verwijderd
Heb je de moeder van je BFF overleefd?
Oud 14-02-2013, 13:26
Chick Rock
Chick Rock is offline
M'n sjaal is voor de derde keer klaar, en deze keer blijft 'ie zo
Oud 14-02-2013, 13:29
Verwijderd
Citaat:
Ik heb nog nooit iets met Valentijnsdag gekregen. En dat terwijl ik zo'n fijne vent ben. Wat een tragedie.

Valentijnskusje!
Oud 14-02-2013, 13:36
Verwijderd
O ja valentijnsdag.
Oud 14-02-2013, 13:39
Verwijderd
Ik wil iets gezonds eten vanavond, maar weet niet wat. Geen pasta. Hmm...
Oud 14-02-2013, 13:43
Carn
Carn is offline
Citaat:
Of Carn ;;d;d;;d;;d;;d;;d;
Oud 14-02-2013, 13:44
Verwijderd
ik ben blij als die verbouwing klaar is.
Oud 14-02-2013, 13:45
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Heb je de moeder van je BFF overleefd?
Ja, bizar joh, ze ging uit zichzelf hele gesprekken met me voeren en alles ik wist niet wat me overkwam!
Oud 14-02-2013, 13:50
Verwijderd
Oja, Valentijnsdag. Ik ben er niet zo mee bezig geweest, en toen was het ineens al zover.

Ik hoop niet dat ik zelf overladen wordt met geschenken, anders is het ook weer zoiets
Oud 14-02-2013, 13:50
Verwijderd
Mijn oom heft zijn keuken economisch ingericht. hoe kun je je keuken nu economisch inrichten.
Oud 14-02-2013, 13:54
Verwijderd
Citaat:
Mijn oom heft zijn keuken economisch ingericht. hoe kun je je keuken nu economisch inrichten.
Weet je zeker dat het niet 'ergonomisch' is?
Verwijderd
Grapje, ik hoop natuurlijk wel dat ik word overladen met geschenken.
Carn
Carn is offline
Citaat:
Daarmee bedoelen ze meestal dat het 'snel / praktisch / goedkoop' is ingericht.
Oud 14-02-2013, 13:55
Verwijderd
Theodoor en ik hebben onze Valentijnsdagplannen al klaar, wij gaan Wie is de Mol kijken
Oud 14-02-2013, 13:57
Verwijderd
Citaat:
Ja, bizar joh, ze ging uit zichzelf hele gesprekken met me voeren en alles ik wist niet wat me overkwam!
Gesprekken waarin ze je doodsbedreigingen ging toefluisteren of gesprekken waarin ze vroeg hoe het met je was? Dat is nogal een verschil!

Wie heeft er wel eens lamsgehakt gegeten? Zit er veel verschil in met gewoon rundergehakt ofzo qua smaak?
Oud 14-02-2013, 14:00
Verwijderd
Citaat:
Theodoor en ik hebben onze Valentijnsdagplannen al klaar, wij gaan Wie is de Mol kijken
Dat is nog eens een goeie Valentijnsdagbesteding
Oud 14-02-2013, 14:01
Verwijderd
Zo van huis verwisseld én boodschappen gedaan.

Ik was helemaal verbijsterd dat ze bij de Lidl gewoon carpaccio hadden liggen. Met saus en parmezaanse kaas er gewoon bij! En niet eens heel erg duur!

/spannend leven
Oud 14-02-2013, 14:03
Verwijderd
En ik ben al helemaal dat ik elke keer een beetje kriebels in mijn buik krijg als ik denk over de wedstrijd zaterdag. Voorpret <3.

NU nog leuker doordat we stomme grapjes kunnen maken over ijsschotsen in de grachten en het afspelen van 'My heart will go on' als we starten.
Oud 14-02-2013, 14:07
Verwijderd
Citaat:
Weet je zeker dat het niet 'ergonomisch' is?
Nee, economisch.

Hij had zijn voortuin door een architect laten ontwerpen, het ziet er niet uit. 4 boompjes naast elkaar van 10 cm, daaronder een rij grijze tegels, en dat heraalt zich 5 keer. uh heel mooi.
Oud 14-02-2013, 14:15
Verwijderd
Een patiënt zei steeds "griepisch" in plaats van "grieperig", ik vind het mooi klinken
Oud 14-02-2013, 14:18
Verwijderd
Citaat:
Gesprekken waarin ze je doodsbedreigingen ging toefluisteren of gesprekken waarin ze vroeg hoe het met je was? Dat is nogal een verschil!

Wie heeft er wel eens lamsgehakt gegeten? Zit er veel verschil in met gewoon rundergehakt ofzo qua smaak?
het smaakt lamsvleeseriger! Maar het lijkt meer op rundergehakt dan op halfomhalf.
Oud 14-02-2013, 14:28
indigo
indigo is offline
Frayne, is die wedstrijd nou met je oude ploeg? Ben je nog naar die ploeg in Amsterdam gegaan?
En Sarah, ik vroeg me juist af of je vrij was vandaag, maar je zit steeds tussen je spreekuur door te forummen of niet ?
Oud 14-02-2013, 14:30
Verwijderd
Wij gaan daghappen Doen we toch nog iets met Valentijnsdag.
Oud 14-02-2013, 14:32
Verwijderd
ik heb een mail geschreven naar het goede bouwvakkersbedrijf over hun werkhouding en de snelheid waarmee ik een afspraak kon maken en hoe veel verschil dat is met die chagrijnen van de woningbouw. met mijn speciale groeten aan die lekkere chubby schattebout
Oud 14-02-2013, 14:35
Verwijderd
Citaat:
Nee kut ik had hele wijde sneakers aan. En ik was naar een optreden!
Dan kan je de volgende keer wellicht halve proberen

Citaat:

Valentijnskusje!
Oud 14-02-2013, 14:35
Verwijderd
Citaat:
ik heb een mail geschreven naar het goede bouwvakkersbedrijf over hun werkhouding en de snelheid waarmee ik een afspraak kon maken en hoe veel verschil dat is met die chagrijnen van de woningbouw. met mijn speciale groeten aan die lekkere chubby schattebout
Oud 14-02-2013, 14:36
Verwijderd
Citaat:
Frayne, is die wedstrijd nou met je oude ploeg? Ben je nog naar die ploeg in Amsterdam gegaan?
En Sarah, ik vroeg me juist af of je vrij was vandaag, maar je zit steeds tussen je spreekuur door te forummen of niet ?
Met mijn eigen ploeg van mijn eigen vereniging ja . Het is echt een leuke ploeg, normaal zijn we met 6, maar de laatste gaat combineren met een andere ploeg, dus zij is nu weg en stiekem maakt dat alles veul leuker . En nee, ik ga niet meer naar Amsterdam!
Oud 14-02-2013, 14:38
Verwijderd
Oee, de LHC eens beter bekijken

Nerds en geeks naamzoek.
Oud 14-02-2013, 14:51
Verwijderd
Hmmm, valentijnseten is zeker wel zo gezellig met zijn tweeën op mijn kamer ipv een felverlichte fusie met luidruchtige huisgenoten ? Moet ik nog heel snel mijn kamer opruimen ook.
Oud 14-02-2013, 14:55
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Hallo, ik haat mijn leven atm vanwege studie. Kak, hoe doen andere mensen dit?!
Ik moet nog even voor morgenochtend een opdracht inleveren blijkbaar, maar ik heb tot 10 uur college en ik moet morgenochten al om 10 uur in Dordrecht zijn.
Oh, en ik moet voor 2 vakken groepjes maken voor presentaties, maar ten eerste ken ik niemand en ten tweede zijn de boeken die ik nodig heb voor de presentatie nergens leverbaar.
En net had ik een mini panic-attack, dus ben ik niet naar een vak gegaan, omdat ik er niks van snapte en ik bang was dat ze me vragen gingen stellen. I fail at life.
Gelukkig dit weekend naar Deutschland met 2 wagens vol met dudes om m'n bff op te zoeken.

Hereby endeth the rant. Hoe is het met jullie Falentijn?
Oud 14-02-2013, 14:56
Verwijderd
Citaat:
ja ik heb nu drie patienten per uur, en ik ben aan het twijfelen of ik er klaar voor ben om naar vier patienten per uur te gaan, want meestal hou ik wel vijf minuten per patient over, alleen soms heb ik toch nog zo'n dag dat ik denk 'gelukkig heb ik er maar drie per uur want anders liep alles nu in het honderd'. Maar vandaag was duidelijk niet zo'n dag
Oud 14-02-2013, 14:57
Verwijderd
En er waren ook een paar mensen die er niet waren.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten