Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
http://www.ochef.com/165.htm
scrol naar het tabelletje als je wilt weten hoe het zit met alcohol en koken ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Wie heeft er wel eens lamsgehakt gegeten? Zit er veel verschil in met gewoon rundergehakt ofzo qua smaak? |
![]() |
|
Verwijderd
|
En ik ben al helemaal dat ik elke keer een beetje kriebels in mijn buik krijg als ik denk over de wedstrijd zaterdag. Voorpret <3.
NU nog leuker doordat we stomme grapjes kunnen maken over ijsschotsen in de grachten en het afspelen van 'My heart will go on' als we starten. ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Frayne, is die wedstrijd nou met je oude ploeg? Ben je nog naar die ploeg in Amsterdam gegaan?
En Sarah, ik vroeg me juist af of je vrij was vandaag, maar je zit steeds tussen je spreekuur door te forummen of niet ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Hallo, ik haat mijn leven atm vanwege studie. Kak, hoe doen andere mensen dit?!
Ik moet nog even voor morgenochtend een opdracht inleveren blijkbaar, maar ik heb tot 10 uur college en ik moet morgenochten al om 10 uur in Dordrecht zijn. Oh, en ik moet voor 2 vakken groepjes maken voor presentaties, maar ten eerste ken ik niemand en ten tweede zijn de boeken die ik nodig heb voor de presentatie nergens leverbaar. ![]() En net had ik een mini panic-attack, dus ben ik niet naar een vak gegaan, omdat ik er niks van snapte en ik bang was dat ze me vragen gingen stellen. I fail at life. Gelukkig dit weekend naar Deutschland met 2 wagens vol met dudes om m'n bff op te zoeken. Hereby endeth the rant. Hoe is het met jullie Falentijn?
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
|