Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-02-2013, 13:26
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:

Ik deed dat ook toen ik het bij mijn ex speelde, maar er zijn inderdaad missies die je moet doen.

Ik ging gewoon allemaal mensen doden en vluchten voor de politie, veel leuker.
Ik word helemaal para als mensen achter me aan zitten ik zat gisteren ook REN MOTHERFUCKER REN! PAK DIE AUTO! GOOOOOOOO MOTHERFUCKER GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!
Citaat:
heeft de lidl couscous?
Volgens mij niet!
Oud 20-02-2013, 13:27
Verwijderd
Ik heb het bij mij er nog nooit zien liggen!
Oud 20-02-2013, 13:45
Verwijderd
Hmm ik was er al bang voor!
Oud 20-02-2013, 13:56
Verwijderd
Huh?
Oud 20-02-2013, 13:57
Verwijderd
ik wil niet naar die meeloopdag, vreemde mensen enzo.

sjans in de bieb.
Oud 20-02-2013, 13:57
Verwijderd
Ik snap oprecht niet dat je iets kan posten met ontbrekende woorden en allemaal typfouten. Dat je gewoon hops iets neertypt en dat zonder te kijken meteen post.
Oud 20-02-2013, 13:58
Verwijderd
er was iets met: database error.
Oud 20-02-2013, 13:59
Verwijderd
Uh, ja, is dat niet een soort van de bedoeling voor meeloopdagen? Dat er mensen zijn die je niet kent?

En verder, wat hebben de mensen er allemaal mee te maken? Het gaat er toch om dat je een beetje ziet of de inhoud van de studie wat voor jou is en of het bij je past enzo ?
Oud 20-02-2013, 13:59
Verwijderd
Zo, ik word van het ene op het andere moment ineens heel erg misselijk met buikpijn
Oud 20-02-2013, 14:00
Verwijderd
ik vind het altijd eng ergens alleen zijn in een vreemde omgeving met vreemde mensen die je dan aanspreken en aankijken.
Oud 20-02-2013, 14:01
Verwijderd
Ja dat is ook eng, maar als je je daar door laat tegenhouden kom je toch nooit meer ergens?

(Hoor wie het zegt ;d;D;D:;d;d)
Verwijderd
Veel succes met beginnen aan een nieuwe opleiding dan!

Nee, maar serieus. Het idee van dit soort dingen is juist dat je naar een vreemde omgeving gaat. Je gaat toch niet zo maar iets afzeggen omdat je het wat eng vindt? Bovendien worden meeloopdagen altijd heel erg goed begeleid is mijn ervaring, dus je bent helemaal niet alleen.
Verwijderd
Stef, onzin . Jij bent ook wel aan nieuwe dingen begonnen.
Oud 20-02-2013, 14:02
Verwijderd
hoe gaat het dan?
Ik ben niet eens geinformeerd. Alleen zeiden ze: meld je maar bij de receptie.
En er zijn ook veel verschillende leeftijden erg varierend van 15 tot 20 in een klas.
Oud 20-02-2013, 14:04
Verwijderd
Citaat:
Stef, onzin . Jij bent ook wel aan nieuwe dingen begonnen.
Ja oke, maar ik doe ook zoveel dingen met angst en moeite omdat ik geen zin heb in nieuwe mensen en situaties
Oud 20-02-2013, 14:05
Verwijderd
Citaat:
hoe gaat het dan?
Ik ben niet eens geinformeerd. Alleen zeiden ze: meld je maar bij de receptie.
Nou, ik heb alleen ervaring met universitaire meeloopdagen, maar daar meld je je over het algemeen ook gewoon bij een balie, en dan zorgen ze daar dat er iemand komt die je de hele dag begeleidt, en die je wat verteld over de opleiding! Wij hebben daar studentmentoren en dergelijke voor, die brengen je dan van college naar college, waar je dus erbij gaat zitten enzo. Dus ik denk dat het bij jullie ook zoiets is. Ze zullen bij de receptie je wel vertellen waar je naar toe moet, of wijzen bij wie je je verder moet melden en dan zal die persoon jullie verder begeleiden.

Citaat:
Ja oke, maar ik doe ook zoveel dingen met angst en moeite omdat ik geen zin heb in nieuwe mensen en situaties
Maar je doet ze wel
Oud 20-02-2013, 14:07
Verwijderd
Je zit erbij en dan. Kijkt iedereen je aan en niks.
Oud 20-02-2013, 14:08
Verwijderd
Nee, je krijgt gewoon college. De studenten die daar zitten letten totaal niet op jou, die zijn college aan het volgen zij krijgen dat op hun tentamen, dus die zullen echt wel wat beters te doen hebben dan naar jullie kijken. Hetzelfde geldt voor de docent; hij is aan het lesgeven, dus hij heeft ook wel wat beters te doen dan "alleen maar kijken naar middelbare scholieren". Dus de enige mensen die daar niet heel erg mee bezig zijn, is het groepje waar je je meeloopdag bij doet. Die kijken als het goed is ook niet naar jou, want die willen neem ik aan OOK weten hoe de opleiding in elkaar steekt. Kortom; iedereen is bezig met de docent, niet met jou.
Oud 20-02-2013, 14:09
Verwijderd
Zou chill zijn een college lang alleen maar kijken naar meelopers.

Wat ook nog kan is dat ze een meeloopdag hebben waarbij je niet eens bij de colleges van de echte studenten gaat kijken. Dan krijg je gewoon met een hele groep een eigen college. Nou ja, dan kijkt ook niemand je aan.
Oud 20-02-2013, 14:09
Verwijderd
Citaat:
Je zit erbij en dan. Kijkt iedereen je aan en niks.
Ik denk altijd maar, mensen letten meer op zichzelf dan op iemand anders.

Draai het eens om. Stel jij zit in de klas of op school, en er komt iemand meelopen of bij zitten die je niet kent. Dan denk je toch ook alleen 'oh een nieuw iemand die komt meekijken, /care'.
Daarna denken ze weer aan hun eigen puisten en of ze wel tampons bij zich hebben.
Oud 20-02-2013, 14:11
Verwijderd
Citaat:
ik vind het altijd eng ergens alleen zijn in een vreemde omgeving met vreemde mensen die je dan aanspreken en aankijken.
Het zijn maar mensen, hoor. Net als jij en ik.
Oud 20-02-2013, 14:12
Verwijderd
Citaat:
Zou chill zijn een college lang alleen maar kijken naar meelopers.

Wat ook nog kan is dat ze een meeloopdag hebben waarbij je niet eens bij de colleges van de echte studenten gaat kijken. Dan krijg je gewoon met een hele groep een eigen college. Nou ja, dan kijkt ook niemand je aan.
dus je zit gewoon en niks. trouwens zou je mogen eten tijdens een college?? ik heb dat echt nosig anders kiep ik snel om.
Oud 20-02-2013, 14:13
Verwijderd
Nou ja, ik snap het wel. Ik vind het ook lang niet altijd prettig om in een vreemde omgeving te zitten. Maar ook; bijna niemand vindt dat fijn, nieuw is áltijd een beetje eng. Maar dat moet je niet enorm gaan opblazen en daarom maar dingen niet doen.
Oud 20-02-2013, 14:13
Verwijderd
Citaat:
dus je zit gewoon en niks. trouwens zou je mogen eten tijdens een college?? ik heb dat echt nosig anders kiep ik snel om.
Je zit daar en je let op. Het is net een les van je gewone school.

Ik mag in ieder geval hopen dat je dan oplet... Als het goed is, is het een stuk interessanter dan je middelbare school, want je kiest iets wat je neem ik aan zelf leuk vind.

En nee, je mag meestal niet eten tijdens colleges. Maar meestal is er om het uur wel een pauze.
Oud 20-02-2013, 14:14
Verwijderd
Maarja, toen ik 16 was had ik waarschijnlijk precies hetzelfde issue gehad hoor. Ik was waarschijnlijk ook niet gegaan
Oud 20-02-2013, 14:15
Verwijderd
Om het uur, dat red ik niet. ik zal het wel melden bij die leraar ofzo.
Oud 20-02-2013, 14:16
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Oke jongens, ik ga echt wat doen nu. Eerst mijn vingers riskeren om de vogel nieuw water te geven, dan naar de winkel en een broodje halen. Kusjes!
Oud 20-02-2013, 14:17
Verwijderd
Heb je een vogel?

Iemand zit een heel verhaal over scooters tegen me te vertellen.
Oud 20-02-2013, 14:22
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Nee, Mutant heeft 3 vogels, waarvan 1 gestoord is en gelijk in de aanval gaat die andere twee zijn bang, dus dat is supermakkelijk met water en voer
Oud 20-02-2013, 14:23
Verwijderd
Ja kijk maar uit. Ze kunnen je knock out slaan met hun super vleugels.
Oud 20-02-2013, 14:24
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Ik heb besloten dat ik op vioolles mag als ik gestopt ben met roken. Lijkt mij wel een goede motivatie
Oud 20-02-2013, 14:27
sanni
sanni is offline
Sadye bij ons op het hbo zijn er twee soorten meeloopdagen een waarbij je inderdaad gewoon met een student mee loopt waarbij iedereen zoiets heeft van: Aah meeloper oké hallo en veel plezier vraag maar als je iets wil weten. En de meeloopdagen waarbij je alleen met een groep bent die allemaal mee lopen en nieuw zijn, dit zijn de fijnere dagen omdat je iedereen het eng vind en je hier soms nog wel contacten mee leert kennen waar je de opleiding mee gaat doen. Over het eten, bij ons mag het allemaal wel zolang je niet chips gaat lopen eten ofzo dus zolang je de lessen niet verstoort.
Oud 20-02-2013, 14:29
Verwijderd
Gelukkig eten, dat verschilt dus per school. Nou ik ga eerst eens de weg zoeken naar de college anders neem ik gewoon die dag vrij.

holy shit, dat ligt in een wijk waar ik nog nooit van heb gehoord.
Oud 20-02-2013, 14:36
Verwijderd
Gewoon gaan, het valt ongetwijfeld heel hard mee.
Oud 20-02-2013, 14:38
Verwijderd
Probleem 2 de weg vinden. Mijn vader wilt me niet brengen. Ik heb geen geld meer voor de bus. Oja ik moet nog naar de winkel.

doeidoei
Oud 20-02-2013, 14:49
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ja kijk maar uit. Ze kunnen je knock out slaan met hun super vleugels.
Deze bijt vooral heel hard maar ik heb het met moeite overleefd.
Citaat:
Ik heb besloten dat ik op vioolles mag als ik gestopt ben met roken. Lijkt mij wel een goede motivatie
Quitter!
Oud 20-02-2013, 14:53
Verwijderd
Pheebs, zo nog een potje?
Oud 20-02-2013, 14:54
Verwijderd
Ik verveel me helemaal kapot vandaag, want ik hoef niet te trainen
Oud 20-02-2013, 14:59
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Sorry ik ben nog helemaal niet weggeweest, ik ging eerst even douchen en alles. Maar goed, ik ga nu bijna kapot van de honger, dus tschusski.
Oud 20-02-2013, 15:03
Verwijderd
Pfffffffffffffff
Oud 20-02-2013, 15:42
Verwijderd
wow die stotteraar in P&W van gister ik heb nog nooit iemand zo horen stotteren. Het klinkt als Koentje die gaat barfen.
Oud 20-02-2013, 16:15
Verwijderd
Ik kan nu al niet meer normaal lopen, dat belooft wat voor morgen

Zijn er ook gemengde roeiteams, eigenlijk?
Oud 20-02-2013, 16:16
Miekje*
Miekje* is offline
Ik heb ook over een paar weken proefstuderen En ik heb er duisentveel zin in.
Oud 20-02-2013, 16:56
Verwijderd
Keelpijn, spierpijn, kouddd. Ik ben het er niet mee eens.
Oud 20-02-2013, 17:13
Verwijderd
http://www.youtube.com/watch?feature...ah3A3UpHs&NR=1

Ik vind dit ding ZO gaaf!
Oud 20-02-2013, 17:14
Verwijderd
Citaat:
Ik kan nu al niet meer normaal lopen, dat belooft wat voor morgen

Zijn er ook gemengde roeiteams, eigenlijk?
Ja . Mixvelden.

Haha, mijn vriend zijn boot is met een afgelopen wedstrijd in hun eigen veld eerste geworden, maar ze werden qua tijd toevallig wel verslagen door een mix-boot
Oud 20-02-2013, 17:25
Verwijderd
Ok! Mijn vriend en ik vinden allebei dat we meer moeten gaan sporten en hij wilde wel gaan roeien. Ik wil nu weer beginnen met trainen, maar hij weet eigenlijk niks. Alleen roeien. Misschien eens overwegen!
Oud 20-02-2013, 17:26
Verwijderd
Roeien is LEUK

Je kunt ook een mix-2 doen dan kunnen jullie met z'n tweeën in een boot.
Oud 20-02-2013, 17:29
Verwijderd
Ik ben stiekem wel heel benieuwd! Maar ik hoef sowieso geen wedstrijden te doen ofzo, en ik vermoed hij ook niet. Recreatief sporten en ach, alssie dat wel wil, kom ik m wel aanmoedigen!
Oud 20-02-2013, 17:53
Verwijderd
Citaat:
Om het uur, dat red ik niet. ik zal het wel melden bij die leraar ofzo.
Je kan niet 60 minuten zonder eten, ook als het ervoor en erna wel kan?
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten