Advertentie | |
|
![]() |
|||
Citaat:
't loopt bij mij alleen nogal uit de klauwen. Als ik van mezelf al denk 'wtf, dit is niet goed', dan is het ook echt niet goed. Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
Aww, Miekje.
![]() Omdat ik geen geld heb, heb ik zojuist een maaltijd geimproviseerd met wat ik nog in huis had. Dusss rijst met ui, knoflook, rode bietjes en een in stukjes gehakte hamburger. Fucking lekker.
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() maar ik moet het dus wel weten, de toetsen die worden gedaan voor die opleiding zijn NL, ENG en M&O dus. Zal wel iets met die opleidingen van tegenwoordig zijn, nieuwe stijl ofzo, dat je allemaal richtingen moet kiezen. |
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Mijn studiecoördinator van mijn ene studie is ook heel goed bezig in het negeren van mijn mailtjes
![]() ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Het lastige is dat je overal geconfronteerd wordt met mensen die het allemaal héérlijk vinden en dat als echte Hollanders ook allemaal zoveel mogelijk uiten, terwijl het voor mij dus 180 graden anders is. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar ja, ik zeur. Ik moet het gewoon halen en niet zo whinen. Het zou dus echt al heel veel schelen als ik een aantal basisbegrippen zou weten en de rest mag opzoeken. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|