Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Ik heb me omgekleed want ga vanavond de stad in... zwart wollen coltruitje met korte mouwtjes DKNY okerachtig/zwart gestreepte broek Bien Bleu zwarte suede enkellaarsjes met puntige neus Cinderella zwart lakriempje haar in een hoog staartje, rest moet nog
|
Verwijderd
|
(van boven naar beneden, mijn lichaamkledij dan)
- haar in een knot - no make-up - blauwe bh (NYC) - zwarte trui met wijde col (Pinkie`s, Bretagne) - links: horloge uit chinatown (NYC) - rechts: zwart armbandje (van mn vriend gekregen), gekleurd armbandje (van een vriendin gekregen), twee blauwe armbandjes (C&A I believe ![]() - huidskleurige string - donkerblauw/witte gestreepte broek (TRF, Zara) - groen met lichtgroene riem (H&M) - witte halve sokjes - zwarte LaCoste schoenen |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
* Donkerblauwe spijkerbroek Diesel
* Zwart truitje zonder mouwen H&M * Zwarte instappers met smal toelopende neuzen (wel recht aan de voorkant) * Lichtbruine oogschaduw, zwarte mascara * haar in een losse staart, met wat losse plukken * geen sieraden. *moet dalijk werken* ![]() |
![]() |
|
![]() |
- Wit bloesje met korte mouwtjes (kraag omhoog)
- Lichtblauwe spencer met witte en roze strepen er overheen(maken vierkanter erop zeg maar) met hele grote col - Donkergrijze broek met brede riem en wijd uitlopende pijpen - Wit ondergoed - Zwarte laarzen met hak - Haar los, mascara en lipgloss - Zilveren kettinkje met hangertje (bloem van Turks glas) |
![]() |
|
Kom nu net onder de douche vandaan en heb nu alleen een geruite boxershort en een beige lelijk hemdje aan
![]() Wat ik aanhad: wit effen t-shirtje H&M fel lime-groen t-shirtje Benetton lichte spijkerbroek Diesel witte instappers Esprit donkerblauw/wit gestreepte trui om mn schouders lichtroze leren riem
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde à la 'Tiswah' T_ID | 500 | 06-09-2008 13:53 | |
De Kantine |
Ctrl + V Topic #66 Retro*Love | 500 | 19-04-2007 10:19 | |
Verhalen & Gedichten |
Een derde gedachte, (verhaal, nog niet af). Noor-91 | 3 | 26-01-2006 09:55 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Hoe tijd verloopt Vogelvrij | 57 | 26-01-2005 14:34 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Bericht van Ben Laden, jaa echt deen | 41 | 08-08-2004 01:56 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Geloven in Jezus??? TMLWKY | 105 | 10-09-2002 16:40 |