Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-03-2013, 15:08
Verwijderd
Citaat:
Hoi! Leuke dingen? Of gewoon, kantoorartikelen en emmers?
Gewoon, leuke kantoorartikelen en emmers.
Advertentie
Oud 28-03-2013, 15:31
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Oh wow, m'n moeder en zus posten net foto's van de kilometer lange rij die er voor Blijdorp staat van mensen die allemaal een Olli willen scoren. :'D
Oud 28-03-2013, 15:33
Verwijderd
voedingsdeskundige en rekenwonder paranoide en ik (geen voedingsdeskundige en zeker geen rekenwonder) hebben net geconcludeerd dat ik wellicht bloedarmoede heb. Aan de hand van de uitslagen van mijn voedsel en wat ik eerst at.
Zou een hoop verklaren.
Oud 28-03-2013, 15:35
Verwijderd
Ik hoor wendy d'r stem de hele tijd als ik de tt lees
Oud 28-03-2013, 15:44
Verwijderd
Citaat:
Ik hoor wendy d'r stem de hele tijd als ik de tt lees
Oud 28-03-2013, 15:45
Verwijderd
Citaat:
Oh wow, m'n moeder en zus posten net foto's van de kilometer lange rij die er voor Blijdorp staat van mensen die allemaal een Olli willen scoren. :'D
Olli?
Oud 28-03-2013, 15:45
Carn
Carn is offline
Nou Mutant, ben uiteindelijk ook bij een Cat's Meow uitgekomen; deze was toevallig puik geprijsd. Het zal me benieuwen.
Oud 28-03-2013, 15:46
Verwijderd
Faal: 3 verliespunten. mentor op mn dak en boze ouders.

maandag is oma jarig

Laatst gewijzigd op 28-03-2013 om 15:55.
Oud 28-03-2013, 15:46
Verwijderd
Citaat:
Nou Mutant, ben uiteindelijk ook bij een Cat's Meow uitgekomen; deze was toevallig puik geprijsd. Het zal me benieuwen.

Ik slaap in een slaapzak die mijn naam draagt Carn slaapt in een slaapzak die mijn naam draagt
Oud 28-03-2013, 15:47
MMollie
MMollie is offline
Zo, MMollie duikt hier weer even op... Fijn paasweekend!
Oud 28-03-2013, 15:50
Verwijderd
Overigens, ik ben niet meer doodgegaan van de kou sinds ik de Cat's Meow heb. Wel wat koud gehad, maar ik ben een absolute koukleum 's nachts (overdag heb ik het over het algemeen veel te warm), dus ik gok dat hij voor jou gewoon aangenaam gaat zijn
Oud 28-03-2013, 16:03
Verwijderd
Citaat:
voedingsdeskundige en rekenwonder paranoide en ik (geen voedingsdeskundige en zeker geen rekenwonder) hebben net geconcludeerd dat ik wellicht bloedarmoede heb. Aan de hand van de uitslagen van mijn voedsel en wat ik eerst at.
Zou een hoop verklaren.
IJzertekort, geen bloedarmoede! Hoewel het in de volksmond hetzelfde is, want het tweede wordt vaak veroorzaakt door het eerste. Maar ik ben geen dokter dus over bloedarmoede kan ik niets zeggen.
Oud 28-03-2013, 16:12
Verwijderd
Citaat:
IJzertekort, geen bloedarmoede! Hoewel het in de volksmond hetzelfde is, want het tweede wordt vaak veroorzaakt door het eerste. Maar ik ben geen dokter dus over bloedarmoede kan ik niets zeggen.
Ja, oke ik denk zelf dat ik ijzertekort heb en als gevolg bloedarmoe! Ik ga morgen de huisarts bellen voor zo'n bloedprikformuliertje.
Oud 28-03-2013, 16:16
Verwijderd
Voor mensen die weleens risotto maken

http://www.seriouseats.com/2011/10/t...f-risotto.html

Ik moet dit 's proberen
Oud 28-03-2013, 16:38
Verwijderd
Citaat:
Ja, oke ik denk zelf dat ik ijzertekort heb en als gevolg bloedarmoe! Ik ga morgen de huisarts bellen voor zo'n bloedprikformuliertje.
Hb is zo gemeten met een prikje in je vinger
Oud 28-03-2013, 16:38
Verwijderd
Weten jullie dit nog:

Oud 28-03-2013, 16:41
Verwijderd
@Stefenootje; Willem Wilmink was mijn buurman vroeger, dus het zou schandalig zijn als ik het nuet zou kennen!
Oud 28-03-2013, 17:08
Miekje*
Miekje* is offline
Mijn stage is geregeld Ze waren me gelukkig toch niet vergeten.
Oud 28-03-2013, 17:11
Verwijderd
hoi mijn trap is bekleed en nu heb ik hoofdpijn van de tapijtlijm!
Oud 28-03-2013, 17:12
Miekje*
Miekje* is offline
Ik ben bij mijn vriendje en mis mijn naaiprojectje Ach, ja. Morgen maar weer vroeg naar huis.
Verwijderd
Citaat:
Hb is zo gemeten met een prikje in je vinger
moet je daar wel een dinges voor hebben

wij hebben op het labformulier een hokje om aan te kruisen waarbij eerst het hb en mcv (maat voor hoe groot je rode bloedcellen zijn) worden bepaald, en als een van die twee afwijkend is gaan ze afhankelijk van die uitslagen extra dingen bepalen zoals ijzer of foliumzuur
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Sarah, jij fiese lijmsnuivert!

Stef: Orgelman vond ik altijd stom en creepy.
Oud 28-03-2013, 17:14
Miekje*
Miekje* is offline
Bij dieren komt anemie door een tekort aan ijzer nooit voor. Wel anemie door een tekort aan rode bloedcellen, dat zie je wel bij dieren met een flinke wormen- en/of vlooieninfectie.
Oud 28-03-2013, 17:15
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Oh, en ik was helemaal blij want 'hoi, ik heb m'n stuurpen binnen, die ga ik effe op m'n fiets zetten en dan kan ik weer overal heen crossen!', dus ik wil dat ding er net op zetten...Godverdomme, remkabeltjes te kort, dus ik kan m'n stuur niet hoog genoeg optillen om dat andere ding ertussen te krijgen. AAAAgh! en ik krijg mijn remkabeltjes niet los, of iig, ik weet niet hoe dat moet.
Oud 28-03-2013, 17:15
Verwijderd
ja ik kan er niet aan ontsnappen, het hele huis ruikt ernaar
Oud 28-03-2013, 17:26
Verwijderd
Citaat:
moet je daar wel een dinges voor hebben

wij hebben op het labformulier een hokje om aan te kruisen waarbij eerst het hb en mcv (maat voor hoe groot je rode bloedcellen zijn) worden bepaald, en als een van die twee afwijkend is gaan ze afhankelijk van die uitslagen extra dingen bepalen zoals ijzer of foliumzuur
Zo'n dinges is idd handig om dan te hebben ja
Oud 28-03-2013, 17:27
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Olli?

Oud 28-03-2013, 17:31
Verwijderd
Dat is wel een hilarisch beest! Daar zou ik best een tijdje voor in de rij willen staan. 5 minuten ofzo dan zou het me waarschijnlijk weer over zijn ^^
Oud 28-03-2013, 17:32
Verwijderd
Die wil ik als knuffel. Het is echt schattig.
Oud 28-03-2013, 18:00
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ja hoor, SNEEUW
Oud 28-03-2013, 18:09
Verwijderd
Zelfs IK ben de kou een klein beetje zat
Oud 28-03-2013, 18:10
Verwijderd
Ik zou het fijn vinden om weer lekker te kunnen fietsen zonder mijn michellinmannetjes outfit.
Oud 28-03-2013, 18:12
Verwijderd
voor de 2e keer sneeuw vandaag.
Oud 28-03-2013, 18:13
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik zag net een nieuwe trailer van GoT op tv en kreeg een beetje kippenvel
Oud 28-03-2013, 18:14
Verwijderd
Citaat:
Zelfs IK ben de kou een klein beetje zat
*naast stoel valt*

Nog iemand labiel vandaag?

Gepost door een van de stoerdere mannen die ik op fb heb ^^
Oud 28-03-2013, 18:15
Miekje*
Miekje* is offline
Ik krijg hier wel een beetje een brok van in mijn keel En ik ben niet eens labiel, vandaag.
Oud 28-03-2013, 18:19
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
*naast stoel valt*

Nog iemand labiel vandaag?

[afbeelding]

Gepost door een van de stoerdere mannen die ik op fb heb ^^
Ik kende 'm al, maar zelfs de eerste keer deed 't me vrij weinig.
Oud 28-03-2013, 18:21
Verwijderd
Overigens, ik ben Obese aan het kijken, de aflevering met Tamara en ze hebben het over 'wat niemand ooit had kunnen denken' als ze niet is afgevallen, maar in kilo's is aangekomen na de bootcamp. Zijn die mensen daar geen expert in dit soort dingen? Waarom baseren ze zich enkel op kilo's en niet ook op omtrek, want ze moeten toch ooit al eerder hebben gemaakt dat iemand in kilo's niet afviel maar wel in omvang?
Beetje jammer dat ze daar geen rekening mee hebben gehouden dan want ik kan me goed voorstellen dat dat echt heel demotiverend is.
Oud 28-03-2013, 18:23
Verwijderd
Citaat:
Overigens, ik ben Obese aan het kijken, de aflevering met Tamara en ze hebben het over 'wat niemand ooit had kunnen denken' als ze niet is afgevallen, maar in kilo's is aangekomen na de bootcamp. Zijn die mensen daar geen expert in dit soort dingen? Waarom baseren ze zich enkel op kilo's en niet ook op omtrek, want ze moeten toch ooit al eerder hebben gemaakt dat iemand in kilo's niet afviel maar wel in omvang?
Beetje jammer dat ze daar geen rekening mee hebben gehouden dan want ik kan me goed voorstellen dat dat echt heel demotiverend is.
aan het eind van die aflevering wordt je wel duidelijk waarom dat zo is bij haar.
Oud 28-03-2013, 18:24
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Sowieso is het toch heel demotiverend als je te horen krijgt 'oh wat slecht, je hebt je doelgewicht niet gehaald! Je hebt niet hard genoeg gewerkt. Je hebt gefaald!'
terwijl die mensen dan al 40 kilo kwijt zijn ofzo. Lame.
Oud 28-03-2013, 18:25
Verwijderd
Nou bij deze aflevering zat het dus heel anders poesjes
Oud 28-03-2013, 18:25
Verwijderd
en ze deden niet zo lelijk tegen d'r hoor!
Oud 28-03-2013, 18:29
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Nou bij deze aflevering zat het dus heel anders poesjes
Nou, dat weet ik niet, want ik heb die volgens mij niet gezien, maar dat zie ik wel gebeuren bij veel andere afvalprogramma's en bij Obese ook wel. Dat mensen dan toch nog een slecht gevoel over zichzelf krijgen, omdat ze een kilootje van het streefgewicht afzitten.
Wat deed die Tamara dan?
Oud 28-03-2013, 18:31
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Moet het vel van de vis als ik ga paneren, of kan ik dat gewoon laten zitten?
Oud 28-03-2013, 18:32
Verwijderd
Citaat:
Moet het vel van de vis als ik ga paneren, of kan ik dat gewoon laten zitten?
als je gaat paneren moet het er wel af. Maar als je vis met vel hebt moet je dat niet gaan paneren, dan moet je het grillen op het vel zodat je het er gewoon af kunt scheppen met je vork
Oud 28-03-2013, 18:32
Verwijderd
Citaat:
Nou, dat weet ik niet, want ik heb die volgens mij niet gezien, maar dat zie ik wel gebeuren bij veel andere afvalprogramma's en bij Obese ook wel. Dat mensen dan toch nog een slecht gevoel over zichzelf krijgen, omdat ze een kilootje van het streefgewicht afzitten.
Wat deed die Tamara dan?
dit is wat komt aan het eind:
Spoiler
Oud 28-03-2013, 18:34
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
als je gaat paneren moet het er wel af. Maar als je vis met vel hebt moet je dat niet gaan paneren, dan moet je het grillen op het vel zodat je het er gewoon af kunt scheppen met je vork
Ik zou niet weten hoe ik moet grillen en ik wilde juist paneren omdat ik kabeljauw een beetje saai vind.
Oud 28-03-2013, 18:37
Verwijderd
Citaat:
aan het eind van die aflevering wordt je wel duidelijk waarom dat zo is bij haar.
Ja, ik zie het, maar ik vind het gewoon vreemd dat niemand daar aandacht aan heeft gegeven, want op het bootcamp was er geen enkele mogelijkheid om te sjoemelen, dus waarom geen lintmeters en als daar ook geen verschil in is, even nadenken van hey dit kan niet kloppen.
Oud 28-03-2013, 18:37
Verwijderd
Citaat:
dit is wat komt aan het eind:
Spoiler
PCOS? Dan is het een stuk moeilijker maar niet onmogelijk.
Oud 28-03-2013, 18:38
Verwijderd
En wat een gaaf wijf zeg! Zo hard doorgaan, ik denk niet dat ik het haar na had kunnen doen!
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten