Advertentie | |
|
![]() |
|
Noro, dat heeft mijn zus ook regelmatig op het werk. Ze heeft het zelf ondertussen ook al gehad. Kutiets.
En Snebbel, sterkte! Lijkt me heel naar ![]() En bwuh, ik ben sinds ik uit stage ben helemaal energieloos ![]()
||
Citaat:
Zie je nou wel! Ik hoop dat je jezelf helemaal leegkotst en schijt, net zolang totdat je doodgaat. Sterf, Pip"
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
Er ontbraken twee opdrachten in het huiswerk biologie, dat we voor morgen af moeten hebben. Blijkt mijn docent dat via schoolmail te hebben gestuurd. En ik al helemaal stressen of ik het wel op tijd af zou krijgen, is het echt 0 werk :') De vragen 'waar worden eiwitten geproduceerd?' en 'wat zijn de bouwstenen van eiwitten en hoe krijgt het lichaam deze binnen?' Serious.
|||||
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
Oh God, ik erger me weer effe lekker. Ik postte op fb over de H&M-broek-been-cassiere-dinges en dan krijg ik van een vriendin als antwoord 'dan moet je maar naar Brabant verhuizen, want hier zijn we tenminste beleefd'.
AAargh, ik heb daar zo'n gruwelijke kuthekel aan, dat idee dat Brabanders allemaal zo ontzettend gezellig en vriendelijk zijn en Hollanders allemaal bot en onbeschoft. Tieft op, ik ben in m'n leven zat lompe en onvriendelijke Brabo's tegengekomen. Godsamme. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Wat een neuzelopmerking inderdaad ^^
Ik heb zo ook eens gevraagd of iemand me kon vertellen hoe je kaassoep moet maken. Eerste reactie (van een wijf dat ik niet moet, maar destijds niet kon verwijderen ivm eventueel drama wat intussen bewezen is): Zoek op Google. Juist ja, dat had ik zelf nog niet bedacht ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
Hoewel ik eerlijk moet toegeven dat we met de kermis altijd liever naar Brabant gingen dan naar ergens anders ![]()
|
![]() |
|
|