Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-04-2013, 16:08
Verwijderd
Mijn scriptiebegeleider: Hee umberto, anders ga je deze twee boeken met kkmoeilijke theorieen even lezen, dat komt van pas bij je analyse.

Ik, 2 weken later: Ja oke leuk, maar hoe kan ik dit ooit toepassen op mijn onderzoeksobject?

Scriptiebegeleider: Haha ja, dat kan eigenlijk niet. Daarvoor ligt het te ver uit elkaar. Hier, ga deze 5 boeken nog maar lezen een week voor je deadline.

Advertentie
Oud 24-04-2013, 16:15
Verwijderd
Citaat:
Mjuh, hier maken ze zichzelf wel belachelijk, daar hebben ze niemand voor nodig.
Mijn oude aardrijkskundeleraar was tegen kernenergie. 'Eerst was ik voor, maar op een gegeven moment realiseerde ik me dat er kerncentrales in België staan.'
Oud 24-04-2013, 16:19
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Kusje voor Kat.
Oud 24-04-2013, 16:22
Verwijderd
Fiepje. <3 Hoe gaat het met je? Heb je al werk?
Oud 24-04-2013, 16:24
Verwijderd
Citaat:
Mijn oude aardrijkskundeleraar was tegen kernenergie. 'Eerst was ik voor, maar op een gegeven moment realiseerde ik me dat er kerncentrales in België staan.'
Vanwege de Belgische kwaliteit of vanwege te dicht bij huis?

Waar zit dat lek nu al tijden? Tihange?
Oud 24-04-2013, 16:24
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Citaat:
De Duitse nick, de Latijnse sig, het feit dat je me Kat noemt, de '' achter je post en het gebrek aan spatie tussen punt en smiley.
Oud 24-04-2013, 16:25
Verwijderd
Spellingsnazi aanwezig toevallig?

Het is toch 'hij wordt begeleid.'?
Oud 24-04-2013, 16:28
Chick Rock
Chick Rock is offline
Perenijsjes
Verwijderd
Citaat:
Vanwege de Belgische kwaliteit of vanwege te dicht bij huis?

Waar zit dat lek nu al tijden? Tihange?
De combinatie, denk ik. En, geen idee.

Citaat:

Ja.
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik schreef eisjes
Oud 24-04-2013, 16:30
Verwijderd
Citaat:
Ik schreef eisjes
Dat heeft Geel ook een keer gedaan in een gedicht! En ik ging er vanuit dat het expres was, maar het was het niet.

Dit zeg ik om je een hart onder de riem te steken, dat je niet de enige bent enzo.
Oud 24-04-2013, 16:31
Verwijderd
Oke, heb je er ook een uitleg bij toevallig? Mijn vriendje snapt het niet en ik weet wel dat het zo goed is maar kan niet goed uitleggen waarom.
Oud 24-04-2013, 16:31
Verwijderd
Citaat:
De vrouw van Coldplay-zanger Chris Martin, moeder van twee kinderen, ziet er niet altijd tiptop uit, verklapt ze aan People. "Als ik thuis ben, draag ik een spijkerbroek en een T-shirt. Ik heb dan ook niet echt make-up op."
O M F G !!
Oud 24-04-2013, 16:32
Verwijderd
Citaat:
Oke, heb je er ook een uitleg bij toevallig? Mijn vriendje snapt het niet en ik weet wel dat het zo goed is maar kan niet goed uitleggen waarom.
Eh. Het is 'hij' omdat dat zo is. Het is 'wordt', want gewoon stam (word-)+t. En 'begeleid' omdat het komt van 'begeleiden' en de voltooide tijd 'begeleid' is. Ik weet ook niet hoe je dat anders zou moeten schrijven, eigenlijk.
Oud 24-04-2013, 16:33
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Het is gewoon stam+t en een voltooid deelwoord, niet zoveel aan te begrijpen toch? Hoe zou hij het schrijven dan?
Oud 24-04-2013, 16:33
Verwijderd
Citaat:
Eh. Het is 'hij' omdat dat zo is. Het is 'wordt', want gewoon stam (word-)+t. En 'begeleid' omdat het komt van 'begeleiden' en de voltooide tijd 'begeleid' is. Ik weet ook niet hoe je dat anders zou moeten schrijven, eigenlijk.
Oh, dan is hij gewoon achterlijk . Rare beta's. Want ik zei ook dat het was omdat begeleid voltooid is, maar volgens hem sloeg dat nergens op
Oud 24-04-2013, 16:34
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
O M F G !!
Gwyneth is toch zo gewoon gebleven!!!1!!
Oud 24-04-2013, 16:38
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Fiepje. <3 Hoe gaat het met je? Heb je al werk?
Goed. En nee, helaas, ik had een gesprek, ben het niet geworden en nu weer vol sollicitaties de deur uit aan het doen. Hoe is het met jou?
Citaat:

Ja
Citaat:
Wat Kat zegt ja. Voltooid deelwoord.

Citaat:
Oh, dan is hij gewoon achterlijk . Rare beta's. Want ik zei ook dat het was omdat begeleid voltooid is, maar volgens hem sloeg dat nergens op
Sorry, maar doet hij geen universiteit ofzo?
Oud 24-04-2013, 16:38
Verwijderd
Je wil niet weten hoe hij het wou schrijven
Oud 24-04-2013, 16:39
Verwijderd
Ach ja, hij heeft 0 algemene kennis. Spelling en grammatica enzo is ook algemene kennis
Oud 24-04-2013, 16:39
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Je wil niet weten hoe hij het wou schrijven
Hij wist ook niet wie Merkel was, dus ik geloof niet dat ik nog enige verwachtingen had. Waarschijnlijk hij word begeleidt?
Oud 24-04-2013, 16:40
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ach ja, hij heeft 0 algemene kennis. Spelling en grammatica enzo is ook algemene kennis
Ja jezus, jij kan het ook niet (want omg, hoeveel fouten ik niet uit jouw huiswerk heb gehaald), maar dit is wel heel erg
Oud 24-04-2013, 16:41
Verwijderd
Citaat:
Goed. En nee, helaas, ik had een gesprek, ben het niet geworden en nu weer vol sollicitaties de deur uit aan het doen. Hoe is het met jou?
Met mij is het prima. Jammer. Ik heb ook laatst gesolliciteerd als schoonmaakster.

Citaat:
Hij wist ook niet wie Merkel was, dus ik geloof niet dat ik nog enige verwachtingen had. Waarschijnlijk hij word begeleidt?
Of 'hei'!~
Oud 24-04-2013, 16:42
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Met mij is het prima. Jammer. Ik heb ook laatst gesolliciteerd als schoonmaakster.

Of 'hei'!~
Goed zo! En ben je aangenomen?

Ohja, van zei zij dat laatst nog!
Oud 24-04-2013, 16:43
Verwijderd
Citaat:
Goed zo! En ben je aangenomen?

Ohja, van zei zij dat laatst nog!
Weet ik niet. Vast niet.
Oud 24-04-2013, 16:44
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Welkom terug, goede foto

Dankjewel! Ik ben blij om weer hier te zijn en alles
Citaat:
Werk je daar naar binnen, zet het personeel tegen de pauperhoer op en neem de zaak over.
<3
Oud 24-04-2013, 16:45
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik moet weer even wennen dat er ook nieuwe smileys zijn
Oud 24-04-2013, 16:46
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Weet ik niet. Vast niet.
Lekker positief weer, kut
Oud 24-04-2013, 16:50
Verwijderd
Citaat:
de Kamerleden die klagen dat ze geen tweede keer de eed willen zweren/de belofte willen doen snappen het niet. Het is namelijk niet dezelfde eed/belofte die ze doen als toen ze werden beëdigd als kamerlid, er is dus ook geen tweede keer. De Koning belooft trouw te zijn aan de grondwet en rechten te respecteren bla bla bla en in ruil daarvoor belooft het volk (vertegenwoordigd door de kamerleden) ook de rechten van de Koning te respecteren, that's all.
Maar waarom weten die kamerleden dat dan niet?

Citaat:
6-mans klinkt prima, 9 of 10-mans kan evt. ook. Vind normal pace ook leuker dan turbo en superturbo

Ik pm je m'n emailadres wel. Dus morgenavond 19u it is! Zet ik er gelijk ff wat geld op.
Leuk.

Citaat:
? het is een oprechte vraag hoor.
Mja, maar ze nam een ban omdat 't over voedselfetisjisme ging..

Citaat:
O, ja, ik wil ook nog een Nederlands-Hebreeuws woordenboek.
Oud 24-04-2013, 16:55
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Hoi pip ik vind jullie allemaal lief en jou ook en ik heb het hier gemist en ja ik ben wat afgevallen maar laten we het nu weer over andere dingen hebben! kusjes!
Oud 24-04-2013, 16:57
Vowel
Vowel is offline
Ik ben nog helemaal niet afgevallen! Blijkbaar heeft 20 minuten per dag bewegen geen invloed.
Oud 24-04-2013, 16:58
Verwijderd
Citaat:
Lekker positief weer, kut
Zo ben ik.

Kan je als vrouw seks hebben met een lijk? Alsin, kan je een penis in je frotten als hij, nouja, dood is? Want hij is dan wel stijf.
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik heb een heel leuke nieuwe zangleerling en ze is heel enthousiast zangles geven is leuk!
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Zo ben ik.

Kan je als vrouw seks hebben met een lijk? Alsin, kan je een penis in je frotten als hij, nouja, dood is? Want hij is dan wel stijf.
Je kunt natuurlijk op andere manieren seks hebben dan door penetratie (van de penis in de vagina) dus ja.
Oud 24-04-2013, 16:59
Verwijderd
Citaat:
Zo ben ik.

Ik heb geen idee. Maar ik moest wel lachen
Oud 24-04-2013, 17:00
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Zo ben ik.

Smeerlap
Oud 24-04-2013, 17:00
Verwijderd
Citaat:
Je kunt natuurlijk op andere manieren seks hebben dan door penetratie (van de penis in de vagina) dus ja.
Ja dat is zo, maar wat dat betreft lijken de mogelijkheden met een lijk me beperkt.

Maar ik bedoelde dus neuken.
Oud 24-04-2013, 17:01
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Vast wel.
Oud 24-04-2013, 17:01
Verwijderd
Zelf heb ik trouwens geen plannen in die richting, binnen- en buitenlandse inlichtingendiensten die dit forum in de gaten houden. Dan had ik het namelijk niet gevraagd, maar eerst uitgeprobeerd en een rapport met bevindingen hier gepost.
Oud 24-04-2013, 17:02
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ja dat is zo, maar wat dat betreft lijken de mogelijkheden met een lijk me beperkt.

Maar ik bedoelde dus neuken.
och, beperkt... mogelijkheden genoeg, volgens Onzin.
Oud 24-04-2013, 17:05
Verwijderd
Citaat:
O M F G !!
Citaat:
Gwyneth is toch zo gewoon gebleven!!!1!!
Doet me hieraan denken:

Citaat:
Dat is geen algemene kennis, dat is basisschoolkennis.

Citaat:
Zo ben ik.

Vast wel. Maar je moet er wel een beetje op tijd bij zijn, neemt de rigor mortis na een tijdje niet af? En lijken opgraven lijkt me ook minder handig, want als het begint te rotten, dan breekt dat misschien af en ga dan maar eens naar het ziekenhuis om het er uit te laten halen Een levende paling is daar niks meer tegen.
Oud 24-04-2013, 17:05
Verwijderd
Ja, fascinerend.
Oud 24-04-2013, 17:17
Vowel
Vowel is offline
Wat is het bed afhalen en opmaken toch een kutwerk. Pfft.
Oud 24-04-2013, 17:20
Verwijderd
Citaat:
Wat is het bed afhalen en opmaken toch een kutwerk. Pfft.
Afhalen vind ik niet erg. Opmaken gaat nog, maar het dekbedovertrek is mijn nemesis.
Oud 24-04-2013, 17:24
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Afhalen vind ik niet erg. Opmaken gaat nog, maar het dekbedovertrek is mijn nemesis.
Ja, nou, Kazet heeft zo'n queen-size dekbedovertrek. Zelfs met mijn armen helemaal wijd kan ik dat ding nog niet goed bij de puntjes vasthouden. Echt vreselijk. Dan moet ik er half inkruipen.
Oud 24-04-2013, 17:24
Verwijderd
Een queensize bedovertrek? Wát een verspílling.
Oud 24-04-2013, 17:26
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Een queensize bedovertrek? Wát een verspílling.
Ja, god, mannen hè? Hij had dat dekbed gekocht, terwijl ik twee aparte dekbedden wilde. Ik heb nu zelf ook een eigen dekbed, lekker eenpersoons. Maar pfft, wat een kutding zeg, zo groot.
Oud 24-04-2013, 17:27
bloodyb
bloodyb is offline
Citaat:
Vast wel.
Jawel het kan in principe maar niet te lang wachten want na 1 tot 3 dagen is de lijkstijfheid weer voorbij. En ik denk dat de benodigde lichaamsdelen wel stijf worden maar niet groter wegens gebrek aan bledcirculatie.
Oud 24-04-2013, 17:35
Vowel
Vowel is offline
Wacht, het is king-size volgens mij. 1.80 bij 2.00? ANYWAY. Nog steeds te groot. Vooral aangezien hij er in z'n eentje onder ligt. Wat een onzin toch.
Oud 24-04-2013, 17:49
Verwijderd
Citaat:
Hoi Brenda. Hoe is het met jou dan? Ga je het halen dit jaar met school en al?

Goedjes, misschien. Maar het komt vast goed.

Doe ij dit jaar ook examen??

Citaat:
hmm brenda...sadye had je eerst een andere forumnaam?
Jep.

Brenda97 (mijn eerste, die was dom)
daarna: Chicka Little (ook dom)
en nog een ander account: Strumley of zoiets.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten