![]() |
|
Verwijderd
|
Ik zit al vanaf 2006 of 2007 eens per X maanden te kijken op deze projectpagina, maar 't kaartje ziet er nog praktisch hetzelfde uit als vijf jaar geleden. :')
|
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En oh man, dat belooft nog wat. Ik ben vandaag welgeteld anderhalf uur naar buiten geweest en mijn gezicht en nek zijn helemaal verbrand. Wordt nog leuk deze zomer ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
In de grensgebieden in Baarle hebben ze of wel glasvezel liggen, maar willen ze niet aanbieden, of ze willen het gewoon niet aanleggen. Nu mochten de Nederlandse grensgebieden tot voor kort gewoon via Telenet digitale tv krijgen, want dat ligt er allemaal gewoon wel, vanwege het puzzelgehalte daar. Maar KPN wil dat niet meer, Telenet mag niet meer aanbieden in Nederland en de stekker werd er uit getrokken. Maar KPN wil ook niets anders aanbieden aan de grensgebieden. Nu konden ze als goedmakertje wel korting op een abonnement bij een schotelantenne krijgen ofzo. Maar ja, diegenen die dat al hadden (ook al heel wat, zeker uit de tijd voor Telenet), die kunnen de boom in
![]() En dan alle ruzie die ik met hen heb gemaakt over het feit dat ze niet terug konden bellen op een Belgisch gsmnummer (er is amper Nederlandse dekking daar). Een telecombedrijf dat in Europese tijden het bellen van Europese nummers blokkeert ![]() KPN houdt niet van grensgebieden, dat is wel duidelijk ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Ja, Pompe is erfelijk dus dat zou net wel heel toevallig zijn, maar ik weet niet of het zou kunnen. Is er al aan auto-immuun spierziekten gedacht? Auto-immuunziekten komen vaak in combinaties voor. Hmm, maar dan is het niet realistisch dat je kracht terugkomt als de pred wordt afgebouwd, natuurlijk.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb een ontsteking in mijn arm en het is het gevolg van de nek/rugtoestanden waarvoor ik al in behandeling ben bij de kine. Nou goed, dat dan maar weer behandelen en hopen dat het snel weer verdwijnt (al was de kine erg bemoedigend met 'het komt waarschijnlijk nog wel een paar keer terug').
En ik zeik niet graag over het weer, want het is het weer, maar ik word een beetje ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Etmakas, ik heb gisteren de ramen gewassen, goed he!
Volgens mijn moeder heb je er ook een zeem bij nodig maar ik had geen zeem en heb die ook niet gemist. Ik had een emmertje met water en een beetje gladde-oppervlakten-reiniger en een spons, en dat deed ik dan eerst; en dan dipte ik dat trekkerding in een emmertje met water en een scheutje spiritus, en ging ik daarmee het sop eraf trekken; en dan met de spons lekkend water opvangen; en daarna met een prop krant het raam droogwrijven. Ik heb er speciaal een oude krant voor van mijn ouders meegenomen. Ik heb maar in 1 hoekje zichtbare druppels en ik ben niet uit het raam gevallen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik moest 'chiazaad' even Googlen en stuitte op de verfrissende en onderhoudende website 'Energiekevrouwenacademie.nl' waar de voordelen van chiazaadjes voor 40-plussers háárfijn worden toegelicht
![]() |
![]() |
||||||||
Verwijderd
|
Citaat:
Van haar facebook in de afgelopen twee weken: Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() En ahww <3 Ik ken ook meerdere mensen die heel lief zijn en normaal en die dat ook doen. Op een bepaalde manier vind ik het wel aandoenlijk.
|
Verwijderd
|
Ik heb een paar echte heksen nog in mijn vriendenlijst. Pas was er een handvasting en daar komen nu wat foto's van voorbij, maar de meesten zijn niet zo zweverig en zo spreukengooierig als sommigen die ik heb gekend. Ik heb er ook wel een deel verwijderd, vooral die wat het leuk vonden je stelselmatig een hartaanval te bezorgen met bloederige foto's van aan gort geblazen dierenresten. Die waren niet voor rede vatbaar en wilden daar ook geen discussie over aangaan, want ze zaten meteen op de hoogste kast. Nou ja, prima dan, als je daar lekker zit, blijf daar dan maar
![]() Een is heel tof, want die komt regelmatig met gekke foto's van zichzelf en heeft ook allerlei super recepten voor zelfgemaakte drank enzo ^^ Die helpt me nu in mijn larpproject over natuurlijke make up. |
![]() |
|
|