Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-05-2013, 21:13
Verwijderd
Ik zit al vanaf 2006 of 2007 eens per X maanden te kijken op deze projectpagina, maar 't kaartje ziet er nog praktisch hetzelfde uit als vijf jaar geleden. :')
Advertentie
Oud 01-05-2013, 21:15
Verwijderd
Citaat:
Is hier nog niet aangelegd
Mwahahahaha!
Oud 01-05-2013, 21:28
Verwijderd
Citaat:
Ik mis mijn glasvezel internet en digitale tv Maar momenteel mis ik alles van thuis. Ik ben momenteel nogal emotioneel flexibel geloof ik
Je bent een beetje flexioneel! Kan t me goed voorstellen hoor. Zt er wel verbetering in of blijf je een beetje hangen? In je lichamelijke toestand, bedoel ik dan!
Oud 01-05-2013, 21:32
Verwijderd
Citaat:
Mwahahahaha!
Ja
Oud 01-05-2013, 21:44
Verwijderd

Zo saai, die koningen van tegenwoordig. Ik vind dat Wim-Lex op z'n minst een panty kan aantrekken.

Oud 01-05-2013, 21:47
Verwijderd
Vroeger kwamen ze in een chainmail catsuit, met een heel paard als accessoire.

En wat krijgen wij? Een slechtzittend pak met een lullig strikje.
Oud 01-05-2013, 21:49
Verwijderd
Oud 01-05-2013, 21:53
Chick Rock
Chick Rock is offline
En Maxima in een wanstaltige jurk.
Oud 01-05-2013, 21:53
Verwijderd

Dat het veenlijk aan de rechterkant de titel van prinses heeft vind ik ook raar.
Oud 01-05-2013, 21:55
Verwijderd
Citaat:
En Maxima in een wanstaltige jurk.
Dat wilde ik ook nog zeggen. Wat een afzichtelijk gedrocht, die jurk.

En oh man, dat belooft nog wat. Ik ben vandaag welgeteld anderhalf uur naar buiten geweest en mijn gezicht en nek zijn helemaal verbrand. Wordt nog leuk deze zomer maar ach. Het was lekker weerrrrr en de hond liet zichzelf uit en daar had ik dus ook geen kind meer aan de rest van de dag!
Oud 01-05-2013, 22:28
Verwijderd
Citaat:
[afbeelding]

Dat het veenlijk aan de rechterkant de titel van prinses heeft vind ik ook raar.
Oud 01-05-2013, 22:49
pixie
pixie is offline
Veenlijk, zo'n ondergewaardeerd woord
Oud 01-05-2013, 23:24
Verwijderd
Op mijn werk staat iemand bekend als Het Veenlijk. En zo wordt ook over hem gesproken; 'Het Veenlijk wilde dat zus en zo, omdat..'
Oud 02-05-2013, 06:22
Verwijderd
Ik wil nog steeds dat Delfts blauw jurkje fatsoenlijk bekijken, maar zijn er ergens foto's van gasten en/of eedafleggers. En was dat Dikkers of wie had ik ook alweer gezegd. Pfff.

Beroerde nacht.
Oud 02-05-2013, 07:01
Verwijderd
het was absurd druk op werk. Door 1 mevrouw. Ik overdrijf niet als ik zeg dat ze minimaal honderd keer had gebeld. Echt een zielig mensje, heel bang om alleen te.zijn en beginnend dement. Ik ga dromen over het geluid van mijn pieper denk ik.
Oud 02-05-2013, 07:20
Verwijderd
bij ons is wel glasvezel aangelegd maar tot voor kort was de enige glasvezelprovider KPN en Theodoor is anti-KPN
Oud 02-05-2013, 07:53
Verwijderd
In de grensgebieden in Baarle hebben ze of wel glasvezel liggen, maar willen ze niet aanbieden, of ze willen het gewoon niet aanleggen. Nu mochten de Nederlandse grensgebieden tot voor kort gewoon via Telenet digitale tv krijgen, want dat ligt er allemaal gewoon wel, vanwege het puzzelgehalte daar. Maar KPN wil dat niet meer, Telenet mag niet meer aanbieden in Nederland en de stekker werd er uit getrokken. Maar KPN wil ook niets anders aanbieden aan de grensgebieden. Nu konden ze als goedmakertje wel korting op een abonnement bij een schotelantenne krijgen ofzo. Maar ja, diegenen die dat al hadden (ook al heel wat, zeker uit de tijd voor Telenet), die kunnen de boom in

En dan alle ruzie die ik met hen heb gemaakt over het feit dat ze niet terug konden bellen op een Belgisch gsmnummer (er is amper Nederlandse dekking daar). Een telecombedrijf dat in Europese tijden het bellen van Europese nummers blokkeert

KPN houdt niet van grensgebieden, dat is wel duidelijk
Oud 02-05-2013, 08:17
Verwijderd
oei dat wordt wel heel lastig zo inderdaad
Oud 02-05-2013, 08:21
Verwijderd
ik heb volgende week een date met een smeerlap joepie. Nu maar hopen dat hij in het echt ook leuk is!
Verwijderd
Theodoor was blij met z'n cadeautjes
Verwijderd
Citaat:
Theodoor was blij met z'n cadeautjes
heeft ie al een suikerspin voor je gemaakt?
Oud 02-05-2013, 08:25
Verwijderd
Citaat:
heeft ie al een suikerspin voor je gemaakt?
nee hij moest naar stage! Arme Theodoor heeft de hele week vrij behalve vandaag.
Oud 02-05-2013, 09:20
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Je bent een beetje flexioneel! Kan t me goed voorstellen hoor. Zt er wel verbetering in of blijf je een beetje hangen? In je lichamelijke toestand, bedoel ik dan!
Het wisselt. Het hangt heel erg af van hoe ik slaap en hoeveel ik doe. Gisteren ging het niet zo best, maar dat kwam omdat ik de dag ervoor een uurtje in de rolstoel in de stad was geweest. Vannacht wat extra slaapmedicatie gehad en nu gaat het vandaag wel redelijk, maar wel rugpijn. De laatste twee weken gaat het niet echt vooruit. Wel ook wat betere dagen, maar ook weer slechtere dagen. Morgen komt de fysio weer dus ik ben benieuwd wat ze gaat zeggen. Ik krijg vast op mijn kop dat ik toch nog te veel doe. Aan de andere kant heb ik vanaf maandag een programma gemaakt van uur tot uur wanneer ik op mag zijn en wanneer ik moet rusten en is het zo makkelijker om me ook echt er aan te houden. En dan volgende week weer naar de neuroloog, maar daar verwacht ik eerlijk gezegd niet zo veel van.
Oud 02-05-2013, 09:27
Verwijderd
Controle bij de neuroloog zal ook wel meer zijn omdat die je gewoon een beetje in de gaten moet houden, denk ik
Oud 02-05-2013, 09:47
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Controle bij de neuroloog zal ook wel meer zijn omdat die je gewoon een beetje in de gaten moet houden, denk ik
Ja precies. De afspraak is wel vervroegd omdat het nu niet goed gaat, maar ik verwacht niet dat hij nog met nieuwe dingen gaat komen. Het enige wat nog zou kunnen is dat ze een spierbiopt willen gaan doen. De huisarts wilde weten of ze wel over de ziekte van Pompe nagedacht hebben en waarschijnlijk gaat de neuroloog zeggen dat het dat niet kan zijn met een goede uitleg, maar zo niet, dan moeten ze die spierbiopt misschien nog doen.
Oud 02-05-2013, 09:51
Lorelei
Lorelei is offline

Omnomnom hersentjes
Oud 02-05-2013, 09:51
Verwijderd
Ja, Pompe is erfelijk dus dat zou net wel heel toevallig zijn, maar ik weet niet of het zou kunnen. Is er al aan auto-immuun spierziekten gedacht? Auto-immuunziekten komen vaak in combinaties voor. Hmm, maar dan is het niet realistisch dat je kracht terugkomt als de pred wordt afgebouwd, natuurlijk.
Oud 02-05-2013, 09:53
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
[afbeelding]

Ze zou eens een bh aan kunnen doen...
Oud 02-05-2013, 10:00
Verwijderd
Ik heb een ontsteking in mijn arm en het is het gevolg van de nek/rugtoestanden waarvoor ik al in behandeling ben bij de kine. Nou goed, dat dan maar weer behandelen en hopen dat het snel weer verdwijnt (al was de kine erg bemoedigend met 'het komt waarschijnlijk nog wel een paar keer terug').

En ik zeik niet graag over het weer, want het is het weer, maar ik word een beetje omdat ik niet meer weet wat ik moet aandoen. Het verschilt zo erg van dag tot dag qua temperatuur en eventuele regen en soms zelfs op één dag alleen al. Ik heb het gevoel dat ik 3 verschillende jassen en een broek en een rok in mijn auto moet leggen voor het geval het weer omslaat. Lastig. Maar goed, de larptechniek om veel laagjes te dragen (uittrekken kan namelijk altijd) werkt wel
Oud 02-05-2013, 10:00
Verwijderd
Citaat:
ik heb volgende week een date met een smeerlap joepie. Nu maar hopen dat hij in het echt ook leuk is!
Ik dacht om onduidelijke redenen dat Sadye dit schreef, en ik was een beetje van .

Maar leuk voor je.
Oud 02-05-2013, 10:05
Verwijderd
Etmakas, ik heb gisteren de ramen gewassen, goed he!

Volgens mijn moeder heb je er ook een zeem bij nodig maar ik had geen zeem en heb die ook niet gemist.
Ik had een emmertje met water en een beetje gladde-oppervlakten-reiniger en een spons, en dat deed ik dan eerst; en dan dipte ik dat trekkerding in een emmertje met water en een scheutje spiritus, en ging ik daarmee het sop eraf trekken; en dan met de spons lekkend water opvangen; en daarna met een prop krant het raam droogwrijven. Ik heb er speciaal een oude krant voor van mijn ouders meegenomen. Ik heb maar in 1 hoekje zichtbare druppels en ik ben niet uit het raam gevallen
Oud 02-05-2013, 10:06
Verwijderd
Citaat:
Ik dacht om onduidelijke redenen dat Sadye dit schreef, en ik was een beetje van .

Maar leuk voor je.
Zeer onduidelijke redenen moeten dat dan zijn geweest.
Maar zoiets krijg ik wel klaar om te zeggen.
Oud 02-05-2013, 10:14
Verwijderd
Citaat:
Volgens mij mag jij het woord letterlijk daarbij wel gebruiken Maar goed, wij weten wat je bedoelt.

Ik zal voor je duimen! Veel plezier iig.
Oud 02-05-2013, 10:19
Verwijderd
Citaat:
bij ons is wel glasvezel aangelegd maar tot voor kort was de enige glasvezelprovider KPN en Theodoor is anti-KPN
Mm praktisch alle aanbieders hier zijn ook van KPN. Volgens mij heeft KPN ook als doel om over 'n jaar of twee de meerderheid van alle glasvezelaansluitingen in Nederland te 'hebben', one way or the other.
Oud 02-05-2013, 10:20
Miekje*
Miekje* is offline
Ik heb een lepeltje chiazaad door mijn muesli gedaan. Eens kijken of ik daar wat van ga merken
Oud 02-05-2013, 10:28
Verwijderd
Goeiemorgen!
Oud 02-05-2013, 10:29
Verwijderd
Ik moest 'chiazaad' even Googlen en stuitte op de verfrissende en onderhoudende website 'Energiekevrouwenacademie.nl' waar de voordelen van chiazaadjes voor 40-plussers háárfijn worden toegelicht Ik moest er een beetje om lachen.
Oud 02-05-2013, 10:31
Verwijderd
Theodoors reformtante heeft het ook regelmatig over chiazaad
Oud 02-05-2013, 10:32
Verwijderd
Ik denk bij een Chia aan Neopets
Oud 02-05-2013, 10:33
Miekje*
Miekje* is offline
Kijken naar veenlijken (echte, dan) vind ik een intrigerende bezigheid.
Oud 02-05-2013, 10:34
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Theodoors reformtante heeft het ook regelmatig over chiazaad
Het is ook best een beetje reformig
Oud 02-05-2013, 10:34
Verwijderd
en dan beseffen dat dat lichaam duizenden jaren geleden van iemand was
Oud 02-05-2013, 10:35
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
en dan beseffen dat dat lichaam duizenden jaren geleden van iemand was
Ja En gewoon nog met een duidelijk herkenbaar gezicht en kleding nog aan hun lijf en haar op hun hoofd en alles Supervet.
Oud 02-05-2013, 10:36
Verwijderd
Citaat:
Het is dan ook best een beetje reformig
straks ga je hier nog motiverende spreuken plaatsen!

Van haar facebook in de afgelopen twee weken:
Citaat:
Vriendschap gaat over wie je het langst kent.Het gaat over diegene die kwam en nooit meer van je zijde wegging.
Citaat:
Hoe meer regels je hebt voor hoe andere mensen moeten zijn hoe moeilijker het is om gelukkig te zijn.En hoe meer regels je hebt hoe het leven eruit moet zien om zelf gelukkig te zijn,hoe moeilijker het is om gelukkig te zijn.
Citaat:
Lichtpuntjes,soms zijn ze groot,soms zijn ze klein.Je hoeft ze niet te zoeken.Je kunt er ook een zijn.
Citaat:
Het leven is heel simpel.We maken het alleen voortdurend moeilijk.
Citaat:
Wanneer niets zeker is,is alles mogelijk.
Citaat:
Waardeer de mensen die van je houden.Help de mensen die je nodig hebben.Vergeef de mensen die je pijn deden.
Ik wil haar hiermee trouwens zeker niet belachelijk maken ofzo hoor, ze is een lieve vrouw en als je met dit soort spreuken de dag doorkomt, prima toch. Het is alleen zo stereotyp
Oud 02-05-2013, 10:38
Verwijderd
Citaat:
Oud 02-05-2013, 10:39
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
straks ga je hier nog motiverende spreuken plaatsen!

Van haar facebook in de afgelopen twee weken:

Ik wil haar hiermee trouwens zeker niet belachelijk maken ofzo hoor, ze is een lieve vrouw en als je met dit soort spreuken de dag doorkomt, prima toch. Het is alleen zo stereotyp
Jaman

En ahww <3 Ik ken ook meerdere mensen die heel lief zijn en normaal en die dat ook doen. Op een bepaalde manier vind ik het wel aandoenlijk.
Oud 02-05-2013, 10:42
Verwijderd
Ik moet douchen maar ik heb geen zinnnnn.
Oud 02-05-2013, 10:42
Verwijderd
Ik heb een paar echte heksen nog in mijn vriendenlijst. Pas was er een handvasting en daar komen nu wat foto's van voorbij, maar de meesten zijn niet zo zweverig en zo spreukengooierig als sommigen die ik heb gekend. Ik heb er ook wel een deel verwijderd, vooral die wat het leuk vonden je stelselmatig een hartaanval te bezorgen met bloederige foto's van aan gort geblazen dierenresten. Die waren niet voor rede vatbaar en wilden daar ook geen discussie over aangaan, want ze zaten meteen op de hoogste kast. Nou ja, prima dan, als je daar lekker zit, blijf daar dan maar
Een is heel tof, want die komt regelmatig met gekke foto's van zichzelf en heeft ook allerlei super recepten voor zelfgemaakte drank enzo ^^ Die helpt me nu in mijn larpproject over natuurlijke make up.
Oud 02-05-2013, 10:43
Miekje*
Miekje* is offline
Ik wil dat mijn moeder thuis komt, want ik wil naar de markt
Oud 02-05-2013, 10:46
Verwijderd
Wat is een "echte heks"? Paganist ofzo?
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten