Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-05-2013, 21:47
Verwijderd
Citaat:
Wie of wat is Japanse Duizendknoop. Het klinkt als een groot, stekend dier met veel poten.
Eén van de ergste invasieve soorten, een onkruid dat bijna niet kapot te krijgen is en een barst in het beton kan gebruiken om de hele blok te splijten. Het wringt zich overal tussen en onderdoor en elk stukje wortel dat achterblijft begint opnieuw met woekeren. Als je het in je tuin hebt moet je een speciale procedure volgen om er van af te raken en ik dacht dat je in Engeland er zelfs een vergunning of iets voor moet aanvragen als je ze wilt bestrijden. Ze stond ook op het terrein van de Olympische spelen. Drama!

Ik heb ze in één of ander Brits tuinopknapprogramma zien voorbijkomen en ik ben ze nooit vergeten toen ik zag hoeveel moeite ze moesten doen om ze weg te krijgen. Dat is ook een meermaanden en soms een meerjarenplan.
Advertentie
Oud 03-05-2013, 21:48
Verwijderd
Citaat:
Reiskostenvergoeding is niet nodig, want studentenov. En koningsmaaltijd Hmmmm... Wel vegetarisch, dan?
Ehr, het zou wel m'n eerste vega-dish zijn. Maar seriously, hoe moeilijk kan dát zijn?

Citaat:
en hij staat op nummer 2 in mijn persoonlijke lijst van beste computerfixnerds.
Waarom niet nummer één?

Citaat:
zijn buren maak je er ook blij mee denk ik.
Mwah, mijn nieuwe buren lijken ook /care te hebben. Dat had ik niet echt verwacht want het interieur ziet er vreselijk Libelle uit

Citaat:
nou, genoeg reclame gemaakt voor die ouwe dorpsgek. Tijd om sigaretten te halen.
Nou inderdaad zeg. Heb je weer gedronken, drankorgeltje?
Oud 03-05-2013, 21:49
Verwijderd
Citaat:
Wat een lievigtrieste post is dit <3

//Oh jongens, ik was helemaal vergeten te vertellen dat we er een huisdier bij hebben! Hij heet Freek en hij woont in de vergeten vuilniszak met restje potgrond achter mijn verpot/plantentafel En het is een pad.
Haha Freek.
Oud 03-05-2013, 21:53
Verwijderd
Citaat:
Haha Freek.
Ja, hoe is het eigenlijk met Taart?
Oud 03-05-2013, 21:58
Verwijderd
Citaat:
Ehr, het zou wel m'n eerste vega-dish zijn. Maar seriously, hoe moeilijk kan dát zijn?

Waarom niet nummer één?

Mwah, mijn nieuwe buren lijken ook /care te hebben. Dat had ik niet echt verwacht want het interieur ziet er vreselijk Libelle uit

Nou inderdaad zeg. Heb je weer gedronken, drankorgeltje?
omdat T. toch nét even iets hoger staat. Komt ook omdat hij meer dingen kan. Zoals elektra aanleggen enzo. Telt ook mee Q sorry.

Hmm die tuin van je ouwe buurvrouw ziet er zo gelikt uit ja

en nee alleen maar cola zero vandaag maar misschien neem ik zo een malibu'tje. Het staat er nu toch. Ik weet het alleen nog niet zeker.
Oud 03-05-2013, 22:20
Verwijderd
Hebben jullie ook het idee dat er ongeveer een jaar geleden veel meer Jackie Chan-films op tv waren dan normaal?
Oud 03-05-2013, 22:21
Verwijderd
Citaat:
Ja, hoe is het eigenlijk met Taart?
Vrij goed . Hij stopt volgend jaar met roeien dus dan heeft hij meer tijd voor mij . En wordt hij waarschijnlijk facking vadsig .
Oud 03-05-2013, 22:22
Verwijderd
Citaat:
Hebben jullie ook het idee dat er ongeveer een jaar geleden veel meer Jackie Chan-films op tv waren dan normaal?
daar kan ik geen uitspraken over doen want ik heb geen tv.
Citaat:
Vrij goed . Hij stopt volgend jaar met roeien dus dan heeft hij meer tijd voor mij . En wordt hij waarschijnlijk facking vadsig .
niks mis met vadsige jongens!
Oud 03-05-2013, 22:23
Verwijderd
Citaat:
Vadsige mensen zijn lekker zacht.
Oud 03-05-2013, 22:26
Verwijderd
Ik zag zo'n lekkere vent laatst. Hij was dik, lang en had een gingerbaard hij zag me niet anders had ik hem m'n flirtblik gegeven.
Oud 03-05-2013, 22:33
Verwijderd
Citaat:
Ik ben melancholisch en weltschmerzerig, en ik wou dat N hier was. Dan zou ik allemaal zielige liedjes voor hem zingen over verre geliefdes en verloren geboortesteden, en ik zou hem soep voeren en over zijn hoofd aaien. Hij zou half in slaap zijn en tegen me aanliggen, en ik zou zitten en een beetje zingen en hem tussendoor op een of andere manier dingen te eten geven. Hoe dat klopt met het halfslapen weet ik nog niet helemaal, maar daar hoef ik me ook geen zorgen over te maken, want hij is heel, heel ver weg.

Ik wil iemand hier nu om liedjes voor te zingen.
Ik las 'soep over zijn hoofd gooien'
Oud 03-05-2013, 22:36
Verwijderd
Zo, lekker pauper-TV (X Factor) kijken. Maar dan opgenomen zodat ik alle reclameblokken kan skippen én in HD
Oud 03-05-2013, 22:36
Verwijderd
Citaat:
Ik las 'soep over zijn hoofd gooien'
Hij zou dat vermoedelijk best leuk vinden ook. Maar je kleren worden daar zo vies van.
Oud 03-05-2013, 22:57
Verwijderd
Mjah ik vind hem wel echt facking lekker zoals ie nu is
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Wat een lievigtrieste post is dit <3

//Oh jongens, ik was helemaal vergeten te vertellen dat we er een huisdier bij hebben! Hij heet Freek en hij woont in de vergeten vuilniszak met restje potgrond achter mijn verpot/plantentafel En het is een pad.
Freek
Verwijderd
Maar ik schop hem denk ik gewoon naar de sportschool
Oud 03-05-2013, 23:03
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik zou een pad gewoon Pad noemen. En een kikker Kikker. En dan heb je Kikker en Pad in je eigen tuin

Oud 03-05-2013, 23:04
Chick Rock
Chick Rock is offline
Voor zover mijn bijdrage op deze al best late avond dan wel nacht. Ik moet nodig mijn bed opzoeken en heel veel uurtjes slapen <3
Oud 03-05-2013, 23:09
Verwijderd
Mijn buurjongen is opgeroepen voor een transplantatie!!!
Oud 03-05-2013, 23:31
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Dan moet ie zeker ook heel snel onder het mes?
Oud 04-05-2013, 01:39
Verwijderd
aargh ik probeer skype aan de praat te krijgen maar hij herkent mijn wachtwoord en naam niet, en dan logt ie in met mijn echte naam, flikker op joh mijn contacten zijn allemaal weg nu
Oud 04-05-2013, 01:52
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Lekker naar bed, morgen gelukkig maar een kort dagje ivm de herdenking. Heb ineens heel erg last van mijn knieën ipv mijn voeten, beetje vreemd. Hoop dat het na een nachtje slapen minder/over is. Trusten allemaal!
Oud 04-05-2013, 02:26
Verwijderd
eennnnn mijn laptop sluit vandaag voor de 3e keer spontaan af om te configureren
Oud 04-05-2013, 02:29
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Oh ja, de mijne doet ook regelmatig ineens blauw scherm en dan opnieuw opstarten.
Oud 04-05-2013, 02:31
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Jezus, ik ben echt een suffe muts...vanavond Jurassic Park weer in de bios gezien en hoe meer ik erover nadenk hoe meer ik bijna moet janken dat het geen 1993 meer is.
Oud 04-05-2013, 02:57
Verwijderd
ik heb die laatst aan sam laten zien. stukje opvoeding he. Zij mening was dat het er allemaal best nep uitzag
Oud 04-05-2013, 02:58
Verwijderd
zelfde mening had hij over amsterdamned. ik vond dat als kalfje een enge film maar hij zat alleen maar 'zo nep' te roepen
Oud 04-05-2013, 02:59
Verwijderd
maar goed tijd om te slapen. Tot sinas!
Oud 04-05-2013, 04:33
Verwijderd
oke nu echt. Het is ertur zijn schuld dat ik hier nog zit want door zijn hamburgers met kortingliedtopic heb ik de halve nacht ah reclames met de manager zitten kijken
Oud 04-05-2013, 06:43
Verwijderd
Citaat:
niks mis met vadsige jongens!
<3 Al denk ik dat Frayne eerder iets vadsig vindt dan ik

Citaat:
Zo, lekker pauper-TV (X Factor) kijken. Maar dan opgenomen zodat ik alle reclameblokken kan skippen én in HD
Dat willen ze hier binnenkort betalend maken. Opnemen niet (mag ik hopen), maar reclame doorspoelen wel

Citaat:
Jezus, ik ben echt een suffe muts...vanavond Jurassic Park weer in de bios gezien en hoe meer ik erover nadenk hoe meer ik bijna moet janken dat het geen 1993 meer is.
Ik kreeg gisteren een wtf moment toen Etmakas het had over 'in 2000 was ik 5'

Lichamelijke reset vannacht Ik voel me weer helemaal prima en dat is mooi, want dan kan ik nu in actie schieten en vanavond feesten!

En er zit hier fedomme echt een duif te broeden! En ik kan ze niet vinden, het kreng!
Oud 04-05-2013, 07:28
Verwijderd
Yeah mijn internetafrekeningperiode is weer voorbij, het is me gelukt om onder de grootverbruikergrens te blijven met 1GB ofzo. Nu kunnen we weer
Oud 04-05-2013, 08:38
Verwijderd
Hmpf, ik weet niet of ik blij moet zijn of teleurgesteld. Ik wou weer eens schoenen.

Leken me ideaal om als zomerschoen met hak te dienen (ik hou van sleehakken en het merk is Clarks, dus ik vermoedde dat die wel goed zouden lopen), Brantano zit hier vlakbij dus ik ben gaan passen. Ze zitten heel mooi, ze lopen lekker, alleen de bandjes zitten ongemakkelijk omdat ze snijden. En ik heb ook 'zitschoenen' die niet lekker lopen (uit de auto stappen om ergens een hele avond mooi te zitten zijn, kan nog net ^^), maar daar waren deze niet voor bedoeld en als het warm is dan worden die bandjes nog ongemakkelijker. 60 euro voor schoenen die al vervelen bij het aantrekken... Gelukkig heeft mijn schoenenobsessie een grens
Oud 04-05-2013, 09:21
Verwijderd
Citaat:
<3 Al denk ik dat Frayne eerder iets vadsig vindt dan ik
Denk het ook . Maar het is ook een beetje een uitspraak bij onze ploegjes enzo omdat er een wedstrijdstuur was geweest die had gezegd dat alle stuurtjes boven de 55 kg fácking vadsig zijn . Dus nu noemen we iedereen vadsig
Oud 04-05-2013, 09:50
Chick Rock
Chick Rock is offline
Nondeju, ik kan mezelf vanochtend maar net uit m'n bed naar de bank sleuren :') Gisteren ging het behoorlijk goed (aankleding museum 's middags fixen, 's avonds kassawerk en daarna nog naar twee optredens, thuis om kwart over 11), geen erge instortingen gehad enzo Maar pfoeh, nu moet ik er toch nog even voor boeten
Oud 04-05-2013, 09:56
Chick Rock
Chick Rock is offline
Laatst had ik al eens gepost dat een contact op datingsite deze statusupdate had:
Citaat:
Vriendelijkheid is de taal die de doven kunnen horen en de blinden kunnen zien
Nu heeft 'ie een nieuwe:
Citaat:
Honderd mannen kunnen een huis bouwen, om een thuis te krijgen heb je een vrouw nodig
:::
Oud 04-05-2013, 09:58
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Oh bah
Oud 04-05-2013, 10:03
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ja echt he
Oud 04-05-2013, 10:06
Verwijderd
*kots*
Oud 04-05-2013, 10:06
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Haha, omg.
Oud 04-05-2013, 10:08
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik ben er nog niet over uit of ik hem wil deleten of nog even wil houden voor vermaak
Oud 04-05-2013, 10:13
Verwijderd
oei

Maar misschien is hij wel heel lief maar alleen een beetje onhandig!

Ik ben trouwens, op advies van mijn moeder, voor het roze colbertje gegaan, omdat alles blauw/wit zo uniformig wordt en omdat roze het beste bij mijn teint past!
Oud 04-05-2013, 10:25
Verwijderd
Teint Klinkt als advies dat mijn moeder ook zou geven
Oud 04-05-2013, 10:26
Verwijderd
Gisteren was ik toenemend chagrijnig en had ik nergens zin in. Ik denk dat het komt doordat ik een hoop dingen heb gedaan maar die meeste dingen als gevolg van een teleurstelling niet heb afgemaakt, en daardoor gefrustreerd raakte. Dat ik hoofdpijn had, zal ook niet meehelpen. Maar ik vind het altijd zo irritant om chagrijnig te zijn en alleen maar boos te kunnen kijken en alles stom te vinden wat mensen doen terwijl ik intussen ook wel weet dat het nergens op slaat.
Oud 04-05-2013, 10:27
Verwijderd
De basis van de watermeloennagels zit er op. Nu hopen dat ik de details niet ga verprutsen bij gebrek aan stripers. En ik heb wel minipenseeltjes, maar die zijn om te schilderen en ga ik niet verpesten met nagellak.
Oud 04-05-2013, 10:27
Verwijderd
Citaat:
Teint Klinkt als advies dat mijn moeder ook zou geven
Mijn moeder is veel beter in kleding dan ik
Oud 04-05-2013, 10:30
Verwijderd
Citaat:
Mijn moeder is veel beter in kleding dan ik
Mijn moeder heeft een kleurenadviestoestand gevolgd. Maar over het algemeen doe ik waar ik zelf zin in heb Ik weet alleen dat ik felgeel niet zomaar kan dragen, want dat heb ik in een winkel gepast en toen vond ik dat ik er uit zag alsof ik stervende was. Voor de rest vind ik mijn bleke 'teint' prima, ook al probeert mijn moeder me om de zoveel tijd aan de bronzer of fond de teint te krijgen
Oud 04-05-2013, 10:32
Verwijderd
Mijn moeder had vroeger ook altijd wat te zeuren over kleuren en kleren hoe ze aangedaan moeten worden. Nu doet ze dat gelukkig niet meer zo vaak.
Oud 04-05-2013, 10:34
Verwijderd
Mja, ik snap niet dat ze het 'Je trapt op de achterkant van je broek' na 15 jaar nog niet heeft opgegeven ^^
Oud 04-05-2013, 10:36
Verwijderd

Dat herkent mijn broertje vast ook.
Oud 04-05-2013, 10:37
Verwijderd
Oh, mijn moeder vindt helemaal niet dat ik bruin moet worden ofzo, maar wel dat ik mijn kleren zo moet kiezen dat ik mooi rozig wit ben en niet ziekelijk bleek wit

En ze heeft er geen cursus in gevolgd ofzo, ze heeft er gewoon gevoel voor. Volgde toen ze jong was altijd nauwgezet de mode en tegenwoordig weet ze zich heel goed jong-en-toch-naar-haar-leeftijd te kleden. Ik heb dat niet.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten