Advertentie | |
|
![]() |
|||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hmm die tuin van je ouwe buurvrouw ziet er zo gelikt uit ja ![]() en nee alleen maar cola zero vandaag ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() Lichamelijke reset vannacht ![]() En er zit hier fedomme echt een duif te broeden! En ik kan ze niet vinden, het kreng! |
![]() |
|
Verwijderd
|
Hmpf, ik weet niet of ik blij moet zijn of teleurgesteld. Ik wou weer eens schoenen.
![]() Leken me ideaal om als zomerschoen met hak te dienen (ik hou van sleehakken en het merk is Clarks, dus ik vermoedde dat die wel goed zouden lopen), Brantano zit hier vlakbij dus ik ben gaan passen. Ze zitten heel mooi, ze lopen lekker, alleen de bandjes zitten ongemakkelijk omdat ze snijden. En ik heb ook 'zitschoenen' die niet lekker lopen (uit de auto stappen om ergens een hele avond mooi te zitten zijn, kan nog net ^^), maar daar waren deze niet voor bedoeld en als het warm is dan worden die bandjes nog ongemakkelijker. 60 euro voor schoenen die al vervelen bij het aantrekken... Gelukkig heeft mijn schoenenobsessie een grens ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Nondeju, ik kan mezelf vanochtend maar net uit m'n bed naar de bank sleuren :') Gisteren ging het behoorlijk goed (aankleding museum 's middags fixen, 's avonds kassawerk en daarna nog naar twee optredens, thuis om kwart over 11), geen erge instortingen gehad enzo
![]() ![]()
|||
Laatst had ik al eens gepost dat een contact op datingsite deze statusupdate had:
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Gisteren was ik toenemend chagrijnig en had ik nergens zin in. Ik denk dat het komt doordat ik een hoop dingen heb gedaan maar die meeste dingen als gevolg van een teleurstelling niet heb afgemaakt, en daardoor gefrustreerd raakte. Dat ik hoofdpijn had, zal ook niet meehelpen. Maar ik vind het altijd zo irritant om chagrijnig te zijn en alleen maar boos te kunnen kijken en alles stom te vinden wat mensen doen terwijl ik intussen ook wel weet dat het nergens op slaat.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Oh, mijn moeder vindt helemaal niet dat ik bruin moet worden ofzo, maar wel dat ik mijn kleren zo moet kiezen dat ik mooi rozig wit ben en niet ziekelijk bleek wit
![]() En ze heeft er geen cursus in gevolgd ofzo, ze heeft er gewoon gevoel voor. Volgde toen ze jong was altijd nauwgezet de mode en tegenwoordig weet ze zich heel goed jong-en-toch-naar-haar-leeftijd te kleden. Ik heb dat niet. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|