Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Nu we het er toch over hebben even een vraag (want ik weet niet hoe dat soort dingen normaal gesproken gaan): is het normaal dat er tijdens weekendjes weg in huisjes over alles tot in den treure moet worden gediscussieerd? Welke boodschappen worden er gedaan, wie lust dit, welk tentje gaan we eten, welke T-splitsing nemen we tijdens het wandelen, wie gaat bij wie op de kamer, wie gaat met wie mee naar de sauna, wie heeft wiens shampoo gebruikt. Het scheen allemaal niet zo reuze gezellig te zijn, maar dan na afloop natuurlijk wel weer heel Facebook volpleuren met foto's en hoe fijn er geterrast is en alles. Oh man, wat een mensen. Ben zo blij dat ik er niet bij was. Want heb sowieso al een hekel aan mensen die moeilijk doen met eten. Ze schijnen drie kwartier te hebben gedaan over het bestellen in een restaurant (ja, als iedereen eerst naar z'n moeder moet bellen ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Wij hebben gewoon gezegd 'alle rekeningen/bonnetjes/uitgaven splitten, na de vakantie maken we de balans op', dan heb je ook geen gezeik met wie de cola had en wie de appelsientje.
Voor de rest scheelt het ook heel erg als je geen gierige huppelkutten meeneemt op vakantie ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Dat je niet weet of je iets exotisch zoals gemarineerde hamerhaai op een bedje van pastinaak en mierikswortel lust, oke, maar lamskoteletjes?
||
Citaat:
![]() Al haalt ze soms mij en Pip door elkaar met 'ja, eh, ik weet het niet meer hoor, met jullie allemaal' en dan kan ik mooi terugkomen met 'met al die kinderen die je hebt, bedoel je?' ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar ik ga haar niet bellen zoals in het verhaal van Ste hoor, dat doe ik alleen als ze erbij is ![]() Lamskoteletjes, ik heb geen idee of ik dat lust. Maar dat is meer omdat ik al jaren geen vlees heb gegeten. Dat zou wel iets zijn om aan mijn moeder te vragen ![]() ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Ik weet nog dat ik vroegah eens bij een vriendinnetje bleef eten, en ik belde m'n moeder op om dat te zeggen. We gingen chili con carne eten, en toen zei m'n moeder "oh, maar dat lust jij niet!''.
Dat is wel exemplarisch voor mijn moeder, zelfs iets niet lusten, en dan ervan uitgaan dat ik het vast ook niet ga lusten ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En ik ben heel consequent in wat ik echt goor vindt en ik proef ook nog weleens wat ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Laatst waren we met een groep, vrijgezellenavond, en toen bestelden er 2 (van de 7) nog een dessert na van 8 euro, de rest niks. Toen had iedereen ook zoiets van: betaal die zelf maar ![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Ik proef ook wel eens wat kuttekop ![]()
|
Verwijderd
|
Nog 1 keer koor en dan is het over. Het wordt saai en alles. Er zijn steeds minder mensen, b=vandaag waren me maar met zijn zessen. Ik was praktisch alleen de 2e stem aan het zingen, want verder was er op 1 iemand na alles eerste stem mensen. en die ene 2e stem deed niet echt mee. hij zong met de eerste stem mee.
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() overdrijven is ook een vak he. Ik vind anjers wel gezellige bloempjes. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |