Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() En dat je ballonkuiten zou hebben is werkelijk nog nooit in me opgekomen. ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
Spoiler
||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik dacht dat ik in een raar vermoeiend wereldje zat, met al het gedoe rondom dat ons klasje zo briljant zou zijn/moet zijn, maar als ik dan aan dit soort fratsen denk valt het wel mee. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik ben blij dat ik voor mijn werk niet een bepaald uiterlijk nodig heb. Behalve dan iets van representativiteit, maar zelfs dat valt wel mee. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() On a related note; ik heb ooit eens een vrouw gezien met okselhaar en ze liet mijn nieuwsgierigheid lekker gaan. Fascinerend was dat, schattig zelfs. Superzacht, heel licht. Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Oh
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Mijn ergste complex is trouwens niet de haargroei maar een gevolg daarvan. Namelijk de hidradenitislittekens -waarvan de grootste acht cm lang is- door ingegroeide haren. Waardoor ik dus alleen nog maar bikini's met pijpjes kan dragen omdat het er anders superranzig en onverzorgd uitziet ;(
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|