Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-06-2013, 19:18
Verwijderd
Citaat:
Ter verdediging: ik at maar 5 pannekoeken
Advertentie
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Hartige babylijkjes vind ik ook lekkerder dan met jam.
Ja, maar dat is ook vlees. Vlees moet je ook niet mixen met zoetigheid.
Verwijderd
Pannenkoek met spek, appel, geitenkaas, honing en pecannoten <3
Oud 05-06-2013, 19:19
Verwijderd
Citaat:
Ik heb die grap eigenlijk van Family Guy ('his arms are like pillows with cakemix inside'), maar ik laat jullie liever in de waan dat ikzelf HILARISCH ben.
Dat verklaart, want ik zat net te denken dat zakken meel eigenlijk best stevig zijn. Cake mix kan nog duiden op deeg of beslag, dat komt meer in de buurt.
Oud 05-06-2013, 19:20
Verwijderd
Citaat:
Dat verklaart, want ik zat net te denken dat zakken meel eigenlijk best stevig zijn. Cake mix kan nog duiden op deeg of beslag, dat komt meer in de buurt.
Ja idd. Een doughy physique noemt men dat
Oud 05-06-2013, 19:20
Verwijderd
Nou ja, zo noemde JD (Scrubs) dat een keer. Ik weet niet of het een algemene zegswijze is.
Oud 05-06-2013, 19:21
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
en het gaat door omggggg we zijn officieel in onderhandeling en morgen moeten we het laten weten, maar wij weten het al. Wel voor de vraagprijs, was te verwachten maar toch. Net alles doorberekend en het is mogelijk. En het is pas vanaf 1 december dus we gaan sparen als jekko's. Schoonmaakster hier gaan we opzeggen en vanaf nu leven we op doperwten en droog brood.
maar ik durf pas eigenlijk echt te juichen zodra ik het koopcontract ondertekend en wel heb, want nu kan het nog misgaan met de euries enzo. Je weet maar nooit.
Dat klinkt veelbelovend

Citaat:
We vliegen op Glasgow, daar blijven we twee dagen, dan huren we een auto en rijden we richting een of ander natuurgebied met een groot meer (ik ben de naam alweer vergeten ), daar blijven we een paar dagen, en dan gaan we of verder richting de eilanden, of richting andere steden als het weer niet meezit (Edinburgh). Vanaf 10 juli.
Loch Ness?

Citaat:
Ik zit Noedel te pesten met dattie pauper is, met z'n kant-en-klare pannekoeken.

Maar ik koop zelf heel soms weleens van die poffertjes die je moet opwarmen in de magnetron, en dat vind ik dan gek genoeg wel weer acceptabel
Maar dat is ook meer acceptabel, want niet veel mensen hebben een poffertjespan.
Lekker joh en nóg makkelijker en sneller dan verse pannenkoeken. Maar de poffertjes zijn wel lekkerder.
Oud 05-06-2013, 19:21
Verwijderd
Citaat:
Ter verdediging: ik at maar 5 pannekoeken
Dat zijn er 6 te veel
Oud 05-06-2013, 19:22
Carn
Carn is offline
Citaat:
Kaas en spek ja. En ui en prei en broccoli en spinazie en pijnboompitten en blauwe kaas en kipkerrieragout <3

Citaat:
Sowieso, hartig
Met alles.
Hartige babylijkjes vind ik ook lekkerder dan met jam.
Hartig ftw

Alhoewel ik soms wat stroop of poedersuiker wel kan waarderen. Maar ik zie soms mensen ongeveer een halve pot stroop op zo'n pannekoek smeren, en dan nog 1 centimeter poedersuiker er op; met als resultaat een onbeschrijfbare emulsie van koolhydraten en suikers die zelfs van een afstand mensen met diabetes al kan doden.
Oud 05-06-2013, 19:23
Verwijderd
Citaat:
Lekker joh en nóg makkelijker en sneller dan verse pannenkoeken.
Een drol eten is ook makkelijker en sneller dan een taart bakken!
Oud 05-06-2013, 19:24
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ja idd. Een doughy physique noemt men dat
Ik vind mezelf meer 'marshmallow'-achtig. Een beetje als 'Stay puft' van Ghostbusters, maar dan zonder dat matrozenpakje.
Oud 05-06-2013, 19:25
Verwijderd
Citaat:

Hartig ftw

Alhoewel ik soms wat stroop of poedersuiker wel kan waarderen. Maar ik zie soms mensen ongeveer een halve pot stroop op zo'n pannekoek smeren, en dan nog 1 centimeter poedersuiker er op; met als resultaat een onbeschrijfbare emulsie van koolhydraten en suikers die zelfs van een afstand mensen met diabetes al kan doden.

En true.
Ik ben zo blij dat we op dit punt elkaar zo goed aanvoelen
Oud 05-06-2013, 19:26
Carn
Carn is offline
Citaat:
Een drol eten is ook makkelijker en sneller dan een taart bakken!
Tenzij je een moeilijke stoelgang hebt!

Of je eet iemand anders z'n drol, al dan niet een wilde drol van het hondenveldje.
Oud 05-06-2013, 19:26
Verwijderd
Citaat:
Goaf . Tijd dat ik mn rijbewijs eens ga halen
Ja! Fijne was dat de huurauto goedkoper uitviel dan we hadden gedacht, en waarschijnlijk zelfs goedkoper dan OV.

Citaat:
Wat vinden jullie van kant-en-klare pannekoeken die je moet opwarmen?
Heel erg vies en ook wel een beetje sneu.

Citaat:
Loch Ness?
Nee, maar wel Loch Loman (Lomen?) geloof ik.
Oud 05-06-2013, 19:28
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Nee, maar wel Loch Loman (Lomen?) geloof ik.
Loch Lomond!
Oud 05-06-2013, 19:29
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
ja! en niet zomaar een vriendin! Mijn allerbeste vriendin 4 ever wij zijn ntb en alles! en we voeden samen ons kind op. Of nou ja eigelijk mijn kind technisch gezien, maar we zorgen samen voor hem
Wat supertegekgaaf dat jullie een huis gaan kopen zeg! Dus niet meer in de woongroep?

Citaat:
Gaaf Een kennis van me is ooit voor de liefde naar Boston verhuisd en er heel veel leuke stukjes over geschreven. Inmiddels wonen ze op Miami trouwens
tof waar schreef ze stukjes, gewoon als mailtjes?
Oud 05-06-2013, 19:29
Carn
Carn is offline
Citaat:
Ja! Fijne was dat de huurauto goedkoper uitviel dan we hadden gedacht, en waarschijnlijk zelfs goedkoper dan OV.
ik moet zeggen dat bij vakanties de bewegingsvrijheid/minder goede eigenlijk het meeste waard is. Tenzij het echt rigoureus duurder is, maar dat is dus niet zo .
Oud 05-06-2013, 19:30
Verwijderd
Citaat:
tof waar schreef ze stukjes, gewoon als mailtjes?
Nee, een blog.
Oud 05-06-2013, 19:39
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ah, Nederlandse versie van Great British Bake-Off, ik ben benieuwd.
Oud 05-06-2013, 19:39
Verwijderd
Citaat:
ik moet zeggen dat bij vakanties de bewegingsvrijheid/minder goede eigenlijk het meeste waard is. Tenzij het echt rigoureus duurder is, maar dat is dus niet zo .
Ja dat is heerlijk. Ik heb 0 behoefte een auto te hebben voor het dagelijks leven, maar vorig jaar in Duitsland was het ook echt heel fijn dus ik ben blij dat we het dit jaar weer zo doen.
Oud 05-06-2013, 19:41
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Nee, een blog.

Citaat:
Ah, Nederlandse versie van Great British Bake-Off, ik ben benieuwd.
Is het irritant?
Oud 05-06-2013, 19:44
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Is het irritant?
Nóg niet Hoewel ik geen grote Martine Bijl-fan ben, dus wie weet wat er nog gaat komen.
Oud 05-06-2013, 19:57
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Nóg niet Hoewel ik geen grote Martine Bijl-fan ben, dus wie weet wat er nog gaat komen.
Ik kijk het niet, maar ik vind Mel & Sue als hosts en Paul Hollywood en Mary Berry als jury toch wel het tofst. en James in die laatste serie.
Oud 05-06-2013, 19:59
Verwijderd
Nou, ik ga toch m'n armen nog maar wat verder spekken. Met snackbarvoer.
Oud 05-06-2013, 20:01
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Nederlandse remakes van engelse of amerikaanse series, daar krijg ik altijd een beetje syphillis van
Oud 05-06-2013, 20:01
Verwijderd
ik had snackbarvoedsel en milkshakes.
Oud 05-06-2013, 20:02
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ik kijk het niet, maar ik vind Mel & Sue als hosts en Paul Hollywood en Mary Berry als jury toch wel het tofst. en James in die laatste serie.
Ik ook niet maar ik hoor steeds hoe leuk dat is.

Citaat:
Nederlandse remakes van engelse of amerikaanse series, daar krijg ik altijd een beetje syphillis van
Ja maar ik geef het toch een kans.
Oud 05-06-2013, 20:03
Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Nou, ik ga toch m'n armen nog maar wat verder spekken. Met snackbarvoer.
Nu wil ik gewoon weten of je overdrijft of echt van die opgevouwen parachutes hebt.
Oud 05-06-2013, 20:05
Carn
Carn is offline
haha, een ex-collega van me mag lijk spelen in een of andere serie
Oud 05-06-2013, 20:09
Verwijderd
Citaat:
en het gaat door omggggg we zijn officieel in onderhandeling en morgen moeten we het laten weten, maar wij weten het al. Wel voor de vraagprijs, was te verwachten maar toch. Net alles doorberekend en het is mogelijk. En het is pas vanaf 1 december dus we gaan sparen als jekko's. Schoonmaakster hier gaan we opzeggen en vanaf nu leven we op doperwten en droog brood.
maar ik durf pas eigenlijk echt te juichen zodra ik het koopcontract ondertekend en wel heb, want nu kan het nog misgaan met de euries enzo. Je weet maar nooit.
OMG wat gaaf En doperwten zijn best lekker! Hebben jullie al met een bank om de tafel gezeten (muh haha bank en tafel )? Echt super leuk!
Oud 05-06-2013, 20:12
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ik ook niet maar ik hoor steeds hoe leuk dat is.
Oh, The Great British Bake Off kijk ik dus wel he!

James!
Oud 05-06-2013, 20:15
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Ook een voorzichtige felicitatie van mij Pip!
Oud 05-06-2013, 20:17
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik eis een housewarming! Oh, en ik wil wel komen koffiezetten als jullie aan't klussen zijn.
Oud 05-06-2013, 20:21
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Trimm Trabb;33166763Oh, The Great British Bake Off kijk ik dus wel he!

[URL=http://24.media.tumblr.com/tumblr_mars23JOqB1qdx7ydo1_500.png schreef:
[afbeelding]
[/URL]
[afbeelding]

James!
Misschien dat dan toch ook maar eens kijken
Oud 05-06-2013, 20:26
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
ik had snackbarvoedsel en milkshakes.
milkshake.
Oud 05-06-2013, 20:27
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik vroeg aan mijn vriend of ik een van zijn moeders zelfgemaakte frambozenjams zou meenemen als kadootje voor mijn vader. Hij vond dat onnodig gesjouw, 'ze hebben immers frambozensmaakstof in de USA'
Oud 05-06-2013, 20:42
Chick Rock
Chick Rock is offline
M'n benen beginnen een beetje te protesteren
Oud 05-06-2013, 20:55
Verwijderd
Even serieus hè, maar hoe ooit kan het al tien uur zijn?
Oud 05-06-2013, 20:56
Verwijderd
Mijn bro kwam toenstraks binnen en riep 'WTF WTF WTF WEET JE HOE LAAT HET IS' en ik zei 'nee, acht uur ofzo?' en toen zei hij 'NEE TIEN UUR WTF WTF WTF'.
Oud 05-06-2013, 21:01
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Even serieus hè, maar hoe ooit kan het al tien uur zijn?
Iets met zomer en lange dagen enzo.
Oud 05-06-2013, 21:02
Verwijderd

Ik moest lachen
Oud 05-06-2013, 21:03
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik ook
Oud 05-06-2013, 21:06
Verwijderd
Citaat:
Iets met zomer en lange dagen enzo.
Wat een saai antwoord.
Oud 05-06-2013, 21:06
Carn
Carn is offline
Oelala.

http://www.metacritic.com/game/plays...the-last-of-us

Metascore
95 out of 100
Universal acclaim based on 52 Critics

/koopt.
Oud 05-06-2013, 21:07
Verwijderd
Pip, wat gaaf!

Etmakas, hoe is t nu met die knul van judo waar je laatst over vertelde?
Oud 05-06-2013, 21:08
Verwijderd
Moulin Louche vind ik best een goede naam voor een dubieuze tent. Aardig gevonden.
Oud 05-06-2013, 21:11
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Wat een saai antwoord.
Dat gebeurt wanneer je oud wordt, Kat... dan kan je alleen nog maar serieus antwoorden.
Oud 05-06-2013, 21:12
Noedelhap
Noedelhap is offline
Ik heb IHHNNG gekeken en Wasim en Alex komen helemaal niet in de aflevering voor Hij zou toch die onthulling doen?
Verwijderd
Citaat:
Pip, wat gaaf!

Etmakas, hoe is t nu met die knul van judo waar je laatst over vertelde?
Eh, nouja, met hem is het hetzelfde. Maar ik wijs hem er nu strenger op als hij iets doet wat niet okee is (loslaten en wegstappen, duwen, roepen) en dat werkt beter. Dit klinkt een beetje gemeen, maar ik doe hem geen pijn en scheld hem ook niet uit, ofzo.
Verwijderd
Turk en ik hadden 't vandaag toevallig over mensen die 'oelala' zeggen. Ik kon me niet herinneren de term ooit gebruikt te hebben en hij ook niet, dus we vroegen ons af wie er nou zulk soort taal bezigde. Ik gokte op Viva-wijven. Maar nee, het is Carn.

Onverwacht.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten