Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-06-2013, 00:29
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Jullie met z'n 3en in een kamer, dát is pas verkankerd.
Oud 20-06-2013, 00:31
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
geef mij maar weer de schuld!
Citaat:
anne is veel erger! En je hebt duidelijk mijn zusje nog niet ontmoet!
Ok, het komt allemaal door Anne
Oud 20-06-2013, 01:10
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Anne is door ons besmet hoor. Als je een dagje met een van onze ouders doorbrengt, snap je wel dat we de hele dag lopen te kankeren

Maar nu moet ik slapen. Heb trouwens kankerveel trek in sushi, dus ik vind dit een gepaste titel, maar ook een beetje een tease, want ik kan pas sushi eten als Pip belastinggeld heeft
Oud 20-06-2013, 01:22
Turk February
Turk February is offline
Schelden met kanker. Zo van: "Kut, ik heb kanker."

Oud 20-06-2013, 02:52
Noedelhap
Noedelhap is offline
De Amerikaanse acteur James Gandolfini is tijdens een vakantie in Italië overleden aan een hartinfarct. Gandolfini, bij de meesten vooral bekend van zijn rol als maffiabaas Tony Soprano in de hitserie The Sopranos, is 51 jaar geworden. Het treurige nieuws werd door een woordvoerder van HBO bevestigd.

Oud 20-06-2013, 05:25
Verwijderd
Citaat:
Haha, zo waar Ik kan me nog goed herinneren dat ik bij Pip was en voor 't eerst LP ontmoette. Ze kwam de kamer binnen en het eerste wat er uit kwam was 'Soooww, kankernetjes hier!'

Citaat:
Nu het toch om eten gaat; vanmiddag keken we tijdens LV een filmpje over plofkippen. Ik zou bijna spontaan vegetariër worden.
Wat let je biologische kip te kopen? Overigens merk ik ook al een poos dat ik liever geen vlees koop als er geen driesterretjes-vlees beschikbaar is.

Citaat:
Mager rundergehakt is stom
Wat is er mis met rundergehakt? Ik veronderstel dat je het uit kokologisch oogpunt bedoelt en je hebt clue, dus vertel! Ik ben benieuwd waarom.

Citaat:
Sinds ik Pip heb ontmoet scheld ik trouwens meerdere keren per dag met kanker
Zo ontvankelijk voor de Haagsche ziekte ja? Het bekt ook lekker en is zo breed inzetbaar Ik heb geleerd het ook op juiste waarde te schatten in DH, of zo. Pre-Pip moest ik er ook niet veel van hebben, dat gekanker, maar hier floept er nu soms ook nog wel eens eentje uit

Citaat:
De Amerikaanse acteur James Gandolfini is tijdens een vakantie in Italië overleden aan een hartinfarct. Gandolfini, bij de meesten vooral bekend van zijn rol als maffiabaas Tony Soprano in de hitserie The Sopranos, is 51 jaar geworden. Het treurige nieuws werd door een woordvoerder van HBO bevestigd.

Sopranos-spoiler:

Spoiler

Laatst gewijzigd op 20-06-2013 om 05:40.
Oud 20-06-2013, 05:59
Verwijderd
Ik wilde al net komen zeggen, "Over de Sopranos gesproken.."
Oud 20-06-2013, 06:00
Verwijderd
Citaat:
Het is toch kort voor 'spuit 11 geeft modder'?
'Spuitelf komt met modder gooien' is het geloof ik.
Oud 20-06-2013, 06:22
Verwijderd
Citaat:
Wat let je biologische kip te kopen? Overigens merk ik ook al een poos dat ik liever geen vlees koop als er geen driesterretjes-vlees beschikbaar is.
Ik woon nog bij mijn ouders en die vinden het verschrikkelijke onzin en aanstellerij.
Oud 20-06-2013, 06:22
Verwijderd
Trimm op de markt kun je wel gewoon 1 bol knoflook kopen
Oud 20-06-2013, 06:26
Verwijderd
Citaat:

Zonde. En dat van de spoiler
Spoiler
Oud 20-06-2013, 06:50
Verwijderd
Mijn uitje gaat waarschijnlijk niet door vandaag. Het regenbt. Dus geen cultuur/natuur/werelddingen/kunst zien.
Oud 20-06-2013, 07:07
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Nee, het is echt 'spuit elf geeft modder'
Oud 20-06-2013, 07:16
Verwijderd
Citaat:
Met modder gooien betekent iets anders
Oud 20-06-2013, 07:20
Verwijderd
Citaat:
Nee, het is echt 'spuit elf geeft modder'
Citaat:
Met modder gooien betekent iets anders
Ergens heb ik het idee dat Kat jullie een vuige poets bakt
Oud 20-06-2013, 07:49
Qimm
Qimm is offline
Hmmm vuige poetsen, omnomnom
Oud 20-06-2013, 07:53
Verwijderd
Het is hier niet meer zo benauwd
Oud 20-06-2013, 08:27
Verwijderd
ik weet niet wat ik moet aandoen met dit weer. het is nat, warm
Oud 20-06-2013, 08:40
Verwijderd
Een bikini
Oud 20-06-2013, 08:54
Hazel
Hazel is offline
Citaat:

Nee
Oud 20-06-2013, 08:58
Verwijderd
we gaan morgen. Dan hoef ik me niet druk te maken.
Oud 20-06-2013, 09:24
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Om de een of andere reden las ik hier 'jullie met z'n 3en in een emmer.'
Oud 20-06-2013, 09:35
Turk February
Turk February is offline
Nou, RIP, Sjeems.

Oud 20-06-2013, 10:03
Verwijderd
Lekker, we hebben d'r weer één:

Oud 20-06-2013, 10:09
Hazel
Hazel is offline
Citaat:

[afbeelding]

Oud 20-06-2013, 10:21
Verwijderd
Oud 20-06-2013, 10:37
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:

[afbeelding]

*o*
er staan allemaal ziektes niet bij al die arme mensjes :snij:

goeiemorgen mensen!! lekker geslapen?
Oud 20-06-2013, 10:40
Verwijderd
Citaat:
Anne is door ons besmet hoor. Als je een dagje met een van onze ouders doorbrengt, snap je wel dat we de hele dag lopen te kankeren

Maar nu moet ik slapen. Heb trouwens kankerveel trek in sushi, dus ik vind dit een gepaste titel, maar ook een beetje een tease, want ik kan pas sushi eten als Pip belastinggeld heeft
mwoah anne was al aardig verziekt door die zwerfjongeren op d'r werk hoor

en volgende week heb ik geen tijd. Eerst zes nachtdiensten, daarna fiesta meggico. Je komt wel toch!!!!
Oud 20-06-2013, 10:43
Verwijderd
ik voel me zoals de tekst, helaas vandaag geen master om te praisen. Margot Tenenbaum naamzoek.

Oud 20-06-2013, 10:51
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
ik voel me zoals de tekst, helaas vandaag geen master om te praisen. Margot Tenenbaum naamzoek.

[filmpje]
Je had toch drie smeerkezen gevonden om mee aan de slag te gaan?
Oud 20-06-2013, 10:54
Verwijderd
Citaat:
Je had toch drie smeerkezen gevonden om mee aan de slag te gaan?
De naamzoek was voor het liedje btw

en ja, maar er moet eerst gewerkt worden. Pas 3 juli heb ik weer tijd.
Oud 20-06-2013, 10:55
Verwijderd
maar dan ben ik wel precies ongesteld en in bezit van de diva cup
Oud 20-06-2013, 10:57
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
De naamzoek was voor het liedje btw

en ja, maar er moet eerst gewerkt worden. Pas 3 juli heb ik weer tijd.
Mooi liedje wel Pas 3 juli? Hoeveel werk jij wel niet?

Citaat:
maar dan ben ik wel precies ongesteld en in bezit van de diva cup
Oud 20-06-2013, 11:18
Verwijderd
Citaat:
Mooi liedje wel Pas 3 juli? Hoeveel werk jij wel niet?

nou valt mee hoor, ik moet nu zes nachtdiensten doen, daarna heb ik 1 dag vrij maar ik weet nu al dat ik dan te gaar ben om iets te doen, daarna gaan we een weekendje weg en daarna heb ik een paar afspraken en dan kom je dus uit op 3 juli.
Oud 20-06-2013, 11:21
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
nou valt mee hoor, ik moet nu zes nachtdiensten doen, daarna heb ik 1 dag vrij maar ik weet nu al dat ik dan te gaar ben om iets te doen, daarna gaan we een weekendje weg en daarna heb ik een paar afspraken en dan kom je dus uit op 3 juli.
Christus, zes nachtdiensten Succes ermee.
Oud 20-06-2013, 11:24
Verwijderd
ja normaal doe ik dat ook niet hoor, maar ja, er is niet zoveel werk dus ik pak maar gewoon wat ik pakken kan. Maar ik zie er ook best tegenop ja normaal draai ik er 3 en heel soms 4. En dan ben ik al naar de klote. Maar goed, ik verdien hier best veel geld mee.
Oud 20-06-2013, 11:30
Verwijderd
oooh jezus ik dacht dat het vrijdag was Heb hier al helemaal lopen opruimen voor de schoonmaakster. Nouuuuu dan kan er heeeel misschien morgen nog gespeeld gaan worden misschien misschein ik hoop het heel erg
Ik zit al te denken van oh hmm zal ik nog even gaan slapen zo voor m'n nachtdienst vanavond. Wat een corkie ben ik soms toch ook.
Oud 20-06-2013, 11:32
Hazel
Hazel is offline
Ik help het je hopen
Oud 20-06-2013, 11:39
Verwijderd
wtf de fietstunnel staat helemaal blank. tot bovenaan.

Spoiler
Oud 20-06-2013, 11:54
Verwijderd
Citaat:
ja normaal doe ik dat ook niet hoor, maar ja, er is niet zoveel werk dus ik pak maar gewoon wat ik pakken kan. Maar ik zie er ook best tegenop ja normaal draai ik er 3 en heel soms 4. En dan ben ik al naar de klote. Maar goed, ik verdien hier best veel geld mee.
Zes nachtdiensten heb zelfs ik nog nooit gedaan, attagirl

Citaat:
oooh jezus ik dacht dat het vrijdag was Heb hier al helemaal lopen opruimen voor de schoonmaakster.
Opruimen voor de schoonmaakster. Ik moest hier om lachen
Oud 20-06-2013, 11:56
Verwijderd
Citaat:
Zes nachtdiensten heb zelfs ik nog nooit gedaan, attagirl

Opruimen voor de schoonmaakster. Ik moest hier om lachen
vijf toch? en is dat nog weleens op jouw werk??

ja ik laat haar liever niet m'n vieze onderbroeken van de vloer rapen of de afwasmachine leeghalen enzo dan heeft ze meer tijd voor dingen schoonmaken. Want wij zijn echt heel erg, dus dan is ze zo weer een half uur kwijt aan onze bende.
Oud 20-06-2013, 12:00
Hazel
Hazel is offline
Ik zou waarschijnlijk ook opruimen voor de schoonmaakster, ik geneer me ook voor m'n rommel. Had ik maar een schoonmaakster.
Oud 20-06-2013, 12:01
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ik zou waarschijnlijk ook opruimen voor de schoonmaakster, ik geneer me ook voor m'n rommel. Had ik maar een schoonmaakster.
Dit ja.
Oud 20-06-2013, 12:03
Verwijderd
Oud 20-06-2013, 12:07
Qimm
Qimm is offline
doet me denken aan een stuk van Harry Jekkers, ook over schoonmaken voor de schoonmaakster
Oud 20-06-2013, 12:07
Verwijderd
Citaat:
Ik help het je hopen
bedankt, het is gelukt
Citaat:
ze is morgen voor het laatst dat geld gaan we opsparen voor ons nieuwe huis. Dus we hebben ons voorgenomen (ik moet er zelf al om lachen want haha zie je het voor je) dat we het daarna goed gaan bijhouden.
Oud 20-06-2013, 12:11
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
bedankt, het is gelukt

ze is morgen voor het laatst dat geld gaan we opsparen voor ons nieuwe huis. Dus we hebben ons voorgenomen (ik moet er zelf al om lachen want haha zie je het voor je) dat we het daarna goed gaan bijhouden.
Welke is het geworden?
Oud 20-06-2013, 12:23
Verwijderd
Citaat:
Welke is het geworden?

iemand met wie ik al maanden geleden eens had afgesproken maar dat liep mis door miscommunicatie.
Hij is echt een heeeeele vieze
Oud 20-06-2013, 12:25
Hazel
Hazel is offline
Die ene van
Spoiler
?
Oud 20-06-2013, 12:29
Verwijderd
Citaat:
Die ene van
Spoiler
?
nee die heeft me gedumpt omdat ie me na 10000 foto's en 1454589485 mailtjes en maanden INEENS niet zijn type vond :')

ik pm je wel even
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten