Anne is door ons besmet hoor. Als je een dagje met een van onze ouders doorbrengt, snap je wel dat we de hele dag lopen te kankeren
Maar nu moet ik slapen. Heb trouwens kankerveel trek in sushi, dus ik vind dit een gepaste titel, maar ook een beetje een tease, want ik kan pas sushi eten als Pip belastinggeld heeft
De Amerikaanse acteur James Gandolfini is tijdens een vakantie in Italië overleden aan een hartinfarct. Gandolfini, bij de meesten vooral bekend van zijn rol als maffiabaas Tony Soprano in de hitserie The Sopranos, is 51 jaar geworden. Het treurige nieuws werd door een woordvoerder van HBO bevestigd.
Sinds ik Pip heb ontmoet scheld ik trouwens meerdere keren per dag met kanker
Zo ontvankelijk voor de Haagsche ziekte ja? Het bekt ook lekker en is zo breed inzetbaar Ik heb geleerd het ook op juiste waarde te schatten in DH, of zo. Pre-Pip moest ik er ook niet veel van hebben, dat gekanker, maar hier floept er nu soms ook nog wel eens eentje uit
De Amerikaanse acteur James Gandolfini is tijdens een vakantie in Italië overleden aan een hartinfarct. Gandolfini, bij de meesten vooral bekend van zijn rol als maffiabaas Tony Soprano in de hitserie The Sopranos, is 51 jaar geworden. Het treurige nieuws werd door een woordvoerder van HBO bevestigd.
Sopranos-spoiler:
Spoiler
Awh, wát?! Nu is het net of Tony voor de tweede keer dood is En de eerste keer vond ik al zo zuur
Laatst gewijzigd op 20-06-2013 om 05:40.
20-06-2013, 05:59
Verwijderd
Ik wilde al net komen zeggen, "Over de Sopranos gesproken.."
Zonde. En dat van de spoiler
Spoiler
had ik ook.
20-06-2013, 06:50
Verwijderd
Mijn uitje gaat waarschijnlijk niet door vandaag. Het regenbt. Dus geen cultuur/natuur/werelddingen/kunst zien.
Anne is door ons besmet hoor. Als je een dagje met een van onze ouders doorbrengt, snap je wel dat we de hele dag lopen te kankeren
Maar nu moet ik slapen. Heb trouwens kankerveel trek in sushi, dus ik vind dit een gepaste titel, maar ook een beetje een tease, want ik kan pas sushi eten als Pip belastinggeld heeft
mwoah anne was al aardig verziekt door die zwerfjongeren op d'r werk hoor
en volgende week heb ik geen tijd. Eerst zes nachtdiensten, daarna fiesta meggico. Je komt wel toch!!!!
20-06-2013, 10:43
Verwijderd
ik voel me zoals de tekst, helaas vandaag geen master om te praisen. Margot Tenenbaum naamzoek.
Mooi liedje wel Pas 3 juli? Hoeveel werk jij wel niet?
nou valt mee hoor, ik moet nu zes nachtdiensten doen, daarna heb ik 1 dag vrij maar ik weet nu al dat ik dan te gaar ben om iets te doen, daarna gaan we een weekendje weg en daarna heb ik een paar afspraken en dan kom je dus uit op 3 juli.
nou valt mee hoor, ik moet nu zes nachtdiensten doen, daarna heb ik 1 dag vrij maar ik weet nu al dat ik dan te gaar ben om iets te doen, daarna gaan we een weekendje weg en daarna heb ik een paar afspraken en dan kom je dus uit op 3 juli.
ja normaal doe ik dat ook niet hoor, maar ja, er is niet zoveel werk dus ik pak maar gewoon wat ik pakken kan. Maar ik zie er ook best tegenop ja normaal draai ik er 3 en heel soms 4. En dan ben ik al naar de klote. Maar goed, ik verdien hier best veel geld mee.
20-06-2013, 11:30
Verwijderd
oooh jezus ik dacht dat het vrijdag was Heb hier al helemaal lopen opruimen voor de schoonmaakster. Nouuuuu dan kan er heeeel misschien morgen nog gespeeld gaan worden misschien misschein ik hoop het heel erg
Ik zit al te denken van oh hmm zal ik nog even gaan slapen zo voor m'n nachtdienst vanavond. Wat een corkie ben ik soms toch ook.
ja normaal doe ik dat ook niet hoor, maar ja, er is niet zoveel werk dus ik pak maar gewoon wat ik pakken kan. Maar ik zie er ook best tegenop ja normaal draai ik er 3 en heel soms 4. En dan ben ik al naar de klote. Maar goed, ik verdien hier best veel geld mee.
Zes nachtdiensten heb zelfs ik nog nooit gedaan, attagirl
Zes nachtdiensten heb zelfs ik nog nooit gedaan, attagirl
Opruimen voor de schoonmaakster. Ik moest hier om lachen
vijf toch? en is dat nog weleens op jouw werk??
ja ik laat haar liever niet m'n vieze onderbroeken van de vloer rapen of de afwasmachine leeghalen enzo dan heeft ze meer tijd voor dingen schoonmaken. Want wij zijn echt heel erg, dus dan is ze zo weer een half uur kwijt aan onze bende.
Ik zou waarschijnlijk ook opruimen voor de schoonmaakster, ik geneer me ook voor m'n rommel. Had ik maar een schoonmaakster.
ze is morgen voor het laatst dat geld gaan we opsparen voor ons nieuwe huis. Dus we hebben ons voorgenomen (ik moet er zelf al om lachen want haha zie je het voor je) dat we het daarna goed gaan bijhouden.
ze is morgen voor het laatst dat geld gaan we opsparen voor ons nieuwe huis. Dus we hebben ons voorgenomen (ik moet er zelf al om lachen want haha zie je het voor je) dat we het daarna goed gaan bijhouden.