Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
En toen besefte ik dat ik dat vergat te quoten waar ik echt op moest reageren
Citaat:
Trek zelf maar conclusies ^^ |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Het is best wel jammer dat ik op mijn eerste vrije dag niet comfortabel in mn huis kan zitten. Er is een schilder allerlei kozijnen van het gebouw aan het afschuren, en dat maakt een niet te negeren lawaai.
![]() Maar, gvd wat is dit heerlijk, ik denk niet dat ik vakantie ooit eerder zo heb gewaardeerd! ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb nogal moeite met de conclusie van m'n annotatie, ik heb een fucking ingewikkeld juridisch (en statistisch) kader geschetst die wel heel goed is en klopt maar die niet toe te passen is omdat de rechtbank onvoldoende doorgevraagd heeft naar kanspercentages en ik dus niks van m'n berekeningen los kan laten op de uitspraak behalve het 'vermoeden' dat er geen ene fuck van klopt wat ze gedaan hebben
![]() ![]() |
![]() |
||||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() Ik weet niet wat nu, m'n advocaat is vandaag niet bereikbaar en ze sprak dit bericht op m'n voicemail in. Ze zei ook dat we dit maar snel moesten bespreken en of hoger beroep nog nut had. En nou ben ik dus bang dat dat hoger beroep misschien wel totaal nutteloos blijkt. Dan houdt het namelijk hier op en ziet mijn financiële toekomst er niet zo rooskleurig uit.
|
Verwijderd
|
Ik zou je graag helpen met advies CR maar ik ben daar echt te weinig in thuis, sorry
![]() Ik heb vanochtend voor het eerst online een bos bloemen laten bezorgen. Je kon kiezen tussen klein, middel of groot en ik heb voor groot gekozen want klein is lullig en ik wilde niet gierig lijken ofzo, maar nu ben ik bang dat het een GIGANTISCHE BOS zonnebloemen is die schreeuwerig en blij lijkt terwijl het helemaal niet blij en schreeuwerig moet zijn en meh. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik voel me een beetje gehandicapt. Mijn zus had gisteren haar afstuderen en vond het een goed idee om naar de uni te lopen. Op mijn eigenlijk veel te hoge hakken. Met spierpijn. Dus nu heb ik op allebei mijn voeten blaren en nog steeds ontzettende spierpijn in mijn benen. Zaterdagochtend ga ik weer trainen maar ik ben bang dat ik de sportschool in moet strompelen ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
(Reuters) - Scientists have for the first time created a functional human liver from stem cells derived from skin and blood and say their success points to a future where much-needed livers and other transplant organs could be made in a laboratory. clicky
![]() |
![]() |
|
Hè bah CR, wat stom
![]() Iemand heeft op de bumper van mijn auto ingereden en nu zit er een kras met flinke deuk in. Ik heb echt totaal geen verstand van autoreparaties, wat zouden jullie doen? Laten uitdeuken of een nieuwe bumper zoeken of naar de merkgarage...? En het wordt waarschijnlijk ook niet vergoed dus het moet niet te duur zijn...
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Ze zijn niet eens heel lelijk, die HEMA-horloges.
Ik wil graag een simpel dameshorloge met een recht leren bandje en een klassiek uurwerk met een wijzerplaat in een normaal formaat in plaats van maatje stationsklok, maar tot zo ver heb ik die niet gevonden. Tenminste, niet onder de 100,-. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik hou niet van horloges, ik kan me niet herinneren wanneer ik er nog eentje heb gedragen (op klokjes aan een ketting na tijdens larp). Sowieso zijn mijn polsjes vaak te dun voor bepaalde horloges. Mijn ouders hebben me ooit een verjaardagssetje gegeven met ketting en horloge, maar dat zag er niet uit aan mijn pols, dus dat mocht ik ruilen, maar ik was wel verplicht tot het kiezen van een horloge. Mooi Espritgeval uitgezocht (moest natuurlijk weer kleiner gemaakt worden) en het is misschien twee keer uit het doosje gekomen. Stikduur geval.
Ik heb ook een felgroen horloge met een brede band die er meer uitziet als een armband, komt van de Hema denk ik, dat heb ik meer aan gehad dan die van Esprit, maar het zal ook bij 10 keer gebleven zijn ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Mijn oma had precies dat soort horloges dat jij zoekt, Para. Het is geen insinuatie dat je een 'omasmaak' hebt (dat klinkt best grappig) natuurlijk
![]() Nou ja, ik meen dat een polshorloge wel het enige 'eckte' toegestane sieraad van 'de man' is, dus in dat opzicht.. Mis ik eigenlijk nog niets ![]() |
![]() |
|
|