Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-07-2013, 22:10
Verwijderd
Citaat:
Vinden jullie ook dat poker eigenlijk gewoon een ordinair gokspelletje is?
Oh jee

Citaat:
Ik zei erna voor de grap (maar half serieus) tegen dat andere meisje dat ik de volgende keer maar geen kort rokje meer aantrek. Direct erna dacht ik, ja eh, is dit een typisch geval van 'als je je zo kleedt vraag je erom'? Want dat vind ik zulke onzin Overigens was het helemaal niet hoerig bloot ofzo, gewoon wat kortig zwierig rokje met een shirt zonder decolleté.
Hoe je je ook kleedt, je vraagt er NOOIT om zomaar geknepen of bevoeld te worden. Dat je met bepaalde kleding commentaar krijgt, daar kan ik inkomen, maar al loop je topless, dat betekent niet dat iedereen er maar mag aanzitten, man of vrouw. Dat je je dat al maar in je hoofd durft halen

Citaat:
Nee, daar zou ik niet aan meedoen. Als ik wil daten, ga ik toch liever op date met iemand die ik lichamelijk ook aantrekkelijk vind, want het oog wil ook wat, hallo.
Dat.

Citaat:
Wat is er sletterig aan die schoenen? Los daarvan, 10 cm met zo'n dun hakje is behoorlijk hoog dus als je geen hakken gewend bent zou ik het je niet direct aanraden.
En dat.

Moe! Half huis leeggehaald en ingeladen en nu heb ik rugpijn en een shitload aan huisraad die ik moet uitzoeken naar bruikbaarheid voor mij. Is iemand op zoek naar een ijscrushmachine?
Advertentie
Oud 04-07-2013, 22:59
Verwijderd
En toen besefte ik dat ik dat vergat te quoten waar ik echt op moest reageren
Citaat:
Oh en ter informatie: blijkbaar komt het Koninkrijk Gods op 10 juli. Een goede man op een scooter met aanhangwagen en uithangbord liet dat vandaag weten. Voor het geval je nog voorbereidingen wil treffen Zonden opbiechten ofzo. Of goede daden verrichten.
Dat klopt. Ik word dan 31.
Trek zelf maar conclusies ^^
Oud 05-07-2013, 02:47
Verwijderd
Ik heb een vraag voor sann. sann. naamzoek; rook jij nog? Ik vroeg me dat af gezien je sportieve prestaties. Erger je je aan je rookgedrag?
Oud 05-07-2013, 02:47
Verwijderd
godverdomme ik wel, roken is voor dommies. Ik heb er steeds minder zin in wat maakt dat ik meer zin krijgt :')
Oud 05-07-2013, 02:51
Verwijderd
Mijn Leukie vindt mij ook leeeeeuuuukkkk Hij maakt me een mak lammetje. Chemie intensiteit liefdevolle walging denigrerende adoratie

Ik kus zelfs mijn telefoon met zijn uitvergroote whatsappfoto :')

Laatst gewijzigd op 05-07-2013 om 03:18.
Oud 05-07-2013, 02:52
Verwijderd
soms zegt hij dingen waarvan mijn maag zich omdraait
Oud 05-07-2013, 05:51
Verwijderd
Citaat:
Ik heb een vraag voor sann. sann. naamzoek; rook jij nog? Ik vroeg me dat af gezien je sportieve prestaties. Erger je je aan je rookgedrag?
Ja ik rook nog en ja ik erger me eraan, vooral met hardlopen. Maar ik vind de hele tijd een excuus om niet te stoppen, voornamelijk het excuus dat ik bang ben te gaan snaaien als vervanging en er moeten nog een paar kilo's af
Oud 05-07-2013, 09:14
Verwijderd
Het is best wel jammer dat ik op mijn eerste vrije dag niet comfortabel in mn huis kan zitten. Er is een schilder allerlei kozijnen van het gebouw aan het afschuren, en dat maakt een niet te negeren lawaai.

Maar, gvd wat is dit heerlijk, ik denk niet dat ik vakantie ooit eerder zo heb gewaardeerd!
Oud 05-07-2013, 09:31
Verwijderd
De camionette is leeg op wat naar bomma moet. Mijn garage is weer wat meer gevuld, maar als de Kringloop wat zooi komt halen, valt het weer mee. Nog steeds niemand interesse in een ijscrushmachine, eenmaal, andermaal?
Oud 05-07-2013, 09:39
Chick Rock
Chick Rock is offline
Verdomme, verdomme, beroep ongegrond verklaard
Oud 05-07-2013, 09:42
Verwijderd
Citaat:
Ik weet niet hoe en wat precies, maar ik vloek met je mee!
Oud 05-07-2013, 09:45
Verwijderd
Dat is niet geheel onverwacht, toch? Maar toch kut, natuurlijk. En nu?
Oud 05-07-2013, 09:47
Verwijderd
Citaat:
Vinden jullie ook dat poker eigenlijk gewoon een ordinair gokspelletje is?

Hier, om je op te vrolijken..

Spoiler
Oud 05-07-2013, 09:48
Verwijderd
Citaat:
Wat stom en kut
Oud 05-07-2013, 09:53
Verwijderd
Citaat:
Mehhhh.
Nu wil ik je een hele grote knuffel geven.
Oud 05-07-2013, 09:57
Verwijderd
Kusjes voor CR, superkut
Oud 05-07-2013, 10:00
Verwijderd
Ik heb nogal moeite met de conclusie van m'n annotatie, ik heb een fucking ingewikkeld juridisch (en statistisch) kader geschetst die wel heel goed is en klopt maar die niet toe te passen is omdat de rechtbank onvoldoende doorgevraagd heeft naar kanspercentages en ik dus niks van m'n berekeningen los kan laten op de uitspraak behalve het 'vermoeden' dat er geen ene fuck van klopt wat ze gedaan hebben Nou kan ik als kritiek natuurlijk neerzetten dat ze niet voldoende hebben doorgevraagd en het percentage niet voldoende hebben gemotiveerd, maar dan heb ik dagen voor niks zitten zwoegen op statistiek begrijpen
Oud 05-07-2013, 10:05
Verwijderd
Mweh CR, wat zuur.

//
Oud 05-07-2013, 10:07
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ik weet niet hoe en wat precies, maar ik vloek met je mee!
Citaat:
Dat is niet geheel onverwacht, toch? Maar toch kut, natuurlijk. En nu?
Citaat:
Wat stom en kut
Citaat:
Mehhhh.
Nu wil ik je een hele grote knuffel geven.
Citaat:
Kusjes voor CR, superkut
Dankjewel allemaal. Het was zeker niet onverwacht, en ik had me er al een beetje op voorbereid, maar ik ben er toch wel heel verdrietig om En moedeloos

Ik weet niet wat nu, m'n advocaat is vandaag niet bereikbaar en ze sprak dit bericht op m'n voicemail in. Ze zei ook dat we dit maar snel moesten bespreken en of hoger beroep nog nut had. En nou ben ik dus bang dat dat hoger beroep misschien wel totaal nutteloos blijkt. Dan houdt het namelijk hier op en ziet mijn financiële toekomst er niet zo rooskleurig uit.
Oud 05-07-2013, 10:12
Verwijderd
Ik zou je graag helpen met advies CR maar ik ben daar echt te weinig in thuis, sorry

Ik heb vanochtend voor het eerst online een bos bloemen laten bezorgen. Je kon kiezen tussen klein, middel of groot en ik heb voor groot gekozen want klein is lullig en ik wilde niet gierig lijken ofzo, maar nu ben ik bang dat het een GIGANTISCHE BOS zonnebloemen is die schreeuwerig en blij lijkt terwijl het helemaal niet blij en schreeuwerig moet zijn en meh.
Oud 05-07-2013, 10:16
Verwijderd
Welk karakter uit The Walking Dead ben jij?

Rick here, hai.
Oud 05-07-2013, 10:17
Verwijderd
Citaat:
Ik zou je graag helpen met advies CR maar ik ben daar echt te weinig in thuis, sorry
Dit. Ik hoop voor je dat er nog een kans inzit CR, of een andere escape.

En @ sann: hadden ze dan geen voorbeeldplaatje waarop iemand zo'n bos vasthoudt?
Oud 05-07-2013, 10:20
Verwijderd
Meh, CR, wat kut
Oud 05-07-2013, 10:21
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Volgens mij was dit zo´n beetje de laatste strohalm
Oud 05-07-2013, 10:22
Chick Rock
Chick Rock is offline
He verdomme, het doet me toch wel veel meer dan ik gedacht had. Nu voel ik me hartstikke rot en bleh en meh
Oud 05-07-2013, 10:25
Verwijderd
Citaat:

En @ sann: hadden ze dan geen voorbeeldplaatje waarop iemand zo'n bos vasthoudt?
Nee, wel een plaatje van de bloemen, maar maar 1 plaatje dus, waarvan je niet weet of dat klein, middel of groot is. Nou ja, het gaat om het gebaar, ofzo.
Oud 05-07-2013, 10:25
Verwijderd
Citaat:
Nee. Ik heb dat al vaker gedaan en die sites zijn wel een beetje kut. Ik ga meestal voor middel, want klein is lullig en ik ben inderdaad ook bang dat groot MEGAGROOT en lelijk en schreeuwerig is

Ik voel me een beetje gehandicapt. Mijn zus had gisteren haar afstuderen en vond het een goed idee om naar de uni te lopen. Op mijn eigenlijk veel te hoge hakken. Met spierpijn. Dus nu heb ik op allebei mijn voeten blaren en nog steeds ontzettende spierpijn in mijn benen. Zaterdagochtend ga ik weer trainen maar ik ben bang dat ik de sportschool in moet strompelen
Oud 05-07-2013, 10:30
Verwijderd
(Reuters) - Scientists have for the first time created a functional human liver from stem cells derived from skin and blood and say their success points to a future where much-needed livers and other transplant organs could be made in a laboratory. clicky

Oud 05-07-2013, 10:30
indigo
indigo is offline
Hè bah CR, wat stom . Ook raar dat je advocaat het insprak en niet meer bereikbaar is... Ik was trouwens vorige week in Groningen en o.a. bij de Sostrene Grenes geweest, wat een leuke winkel is dat! Ik neem aan dat je 'm al kent? Maar anders is het echt een opvrolijk-winkel!

Iemand heeft op de bumper van mijn auto ingereden en nu zit er een kras met flinke deuk in. Ik heb echt totaal geen verstand van autoreparaties, wat zouden jullie doen? Laten uitdeuken of een nieuwe bumper zoeken of naar de merkgarage...? En het wordt waarschijnlijk ook niet vergoed dus het moet niet te duur zijn...
Oud 05-07-2013, 10:35
Verwijderd
Ik probeer in te korten maar ik typ alleen maar meer
Oud 05-07-2013, 10:36
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Hè bah CR, wat stom . Ook raar dat je advocaat het insprak en niet meer bereikbaar is... Ik was trouwens vorige week in Groningen en o.a. bij de Sostrene Grenes geweest, wat een leuke winkel is dat! Ik neem aan dat je 'm al kent? Maar anders is het echt een opvrolijk-winkel!
Ken ik ja, heel erg leuke winkel
Oud 05-07-2013, 10:55
Verwijderd
Oud 05-07-2013, 11:09
Verwijderd
Waar kun je supercheape horloges vandaan halen ? Hema?
Oud 05-07-2013, 11:11
Verwijderd
Bij de HEMA kun je voor 'n tientje al een horloge krijgen, ja.
Oud 05-07-2013, 11:11
Verwijderd
Citaat:
Waar kun je supercheape horloges vandaan halen ? Hema?
Yup! Ik heb mijn hema-horloge al een jaar of 11 geloof ik
Oud 05-07-2013, 11:17
Verwijderd
Ik draag al vijftien jaar geen horloge meer. Nu voelt het echt naar en onnatuurlijk, zo'n ding om mijn pols.
Oud 05-07-2013, 11:21
Verwijderd
Ze zijn niet eens heel lelijk, die HEMA-horloges.

Ik wil graag een simpel dameshorloge met een recht leren bandje en een klassiek uurwerk met een wijzerplaat in een normaal formaat in plaats van maatje stationsklok, maar tot zo ver heb ik die niet gevonden. Tenminste, niet onder de 100,-.
Oud 05-07-2013, 11:22
Verwijderd
Citaat:
Ik draag al vijftien jaar geen horloge meer. Nu voelt het echt naar en onnatuurlijk, zo'n ding om mijn pols.
Volgens mij wen je daar snel genoeg aan.
Oud 05-07-2013, 11:24
Verwijderd
Citaat:
Volgens mij wen je daar snel genoeg aan.
Vast, maar geen noodzaak.
Oud 05-07-2013, 11:28
Verwijderd
Ik hou niet van horloges, ik kan me niet herinneren wanneer ik er nog eentje heb gedragen (op klokjes aan een ketting na tijdens larp). Sowieso zijn mijn polsjes vaak te dun voor bepaalde horloges. Mijn ouders hebben me ooit een verjaardagssetje gegeven met ketting en horloge, maar dat zag er niet uit aan mijn pols, dus dat mocht ik ruilen, maar ik was wel verplicht tot het kiezen van een horloge. Mooi Espritgeval uitgezocht (moest natuurlijk weer kleiner gemaakt worden) en het is misschien twee keer uit het doosje gekomen. Stikduur geval.
Ik heb ook een felgroen horloge met een brede band die er meer uitziet als een armband, komt van de Hema denk ik, dat heb ik meer aan gehad dan die van Esprit, maar het zal ook bij 10 keer gebleven zijn
Oud 05-07-2013, 11:29
Verwijderd
Oh, ik denk dat ik standaard geen horloge meer draag sinds ik een gsm bij me heb, dat is dan 14 jaar.
Oud 05-07-2013, 11:30
Verwijderd
ik heb 3 horloges en heb ze nooit om.
Oud 05-07-2013, 11:30
Verwijderd
Citaat:
Vast, maar geen noodzaak.
Ja, dat is waar. Mij lijkt het wel fijn, maar alle horloges zien er tegenwoordig zo uit:

Ga weg, denk ik dan.
Oud 05-07-2013, 11:31
Verwijderd
Ja, brr, lelijke grote ondingen.
Oud 05-07-2013, 11:32
Verwijderd
Elegant dameshorloge

Oud 05-07-2013, 11:37
Verwijderd
Goed voor larp.
Oud 05-07-2013, 11:39
Verwijderd
Mijn oma had precies dat soort horloges dat jij zoekt, Para. Het is geen insinuatie dat je een 'omasmaak' hebt (dat klinkt best grappig) natuurlijk De hedendaagse horloges (met name voor vrouwen) vind ik ook wanstaltig.

Nou ja, ik meen dat een polshorloge wel het enige 'eckte' toegestane sieraad van 'de man' is, dus in dat opzicht.. Mis ik eigenlijk nog niets
Oud 05-07-2013, 11:49
Verwijderd
Ik heb er eentje nodig voor het sturen :').
Oud 05-07-2013, 11:51
Verwijderd
Mijn altogeval:

En ik heb gelogen, het was geen Esprit, maar een Rodania blijkbaar:
Oud 05-07-2013, 11:51
Verwijderd
Eigenlijk nog te groot zo te zien, maar het is goed, ik draag het toch nooit.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten