Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-08-2013, 07:11
Verwijderd
Yo mamma's so classless she could be a marxist utopia.
Advertentie
Oud 30-08-2013, 08:42
Verwijderd
Godver, een aantal katten vonden het nodig om vannacht om vier een concert te geven. Ze gingen een half uur door, wat een schijtgejank zeg. Om half vijf werd er eindelijk ruzie gemaakt - vijf minuten lang gekrijs en geschreeuw en toen was 't over. Daarna heb ik niet meer fatsoenlijk geslapen
Oud 30-08-2013, 09:14
Slome Kameel
Slome Kameel is offline
Vandaag een personeelsuitje en wat we gaan doen is een verrassing - ik dacht dat dat soort grappen alleen bij kinderfeestjes toegestaan waren
Oud 30-08-2013, 09:15
Verwijderd
Ik wil naar een hondenshow, het liefst met mijn schoonvader, samen bekvechten over welke hond het leukste is. <3 Laat er nu net in een weekend dat ik vrij ben een show zijn in Maastricht.... Hmmm.....
Oud 30-08-2013, 09:16
Verwijderd
Citaat:
Vandaag een personeelsuitje en wat we gaan doen is een verrassing - ik dacht dat dat soort grappen alleen bij kinderfeestjes toegestaan waren
Hoefde je je zwemspullen niet mee te nemen?
Oud 30-08-2013, 09:28
Slome Kameel
Slome Kameel is offline
Citaat:
Hoefde je je zwemspullen niet mee te nemen?
Nee. We gaan er op de fiets heen en we hoeven alleen een regenjas mee te nemen in het geval van slecht weer. Ik hoop dat het meevalt.
Oud 30-08-2013, 09:35
Verwijderd
Wie weet gaan jullie solex'en!
Oud 30-08-2013, 09:40
Slome Kameel
Slome Kameel is offline
Ik denk het niet.
Oud 30-08-2013, 09:44
Verwijderd
Oh. Dan weet ik het ook niet!
Oud 30-08-2013, 09:51
Verwijderd
Mijn neefje van zeven kan whatsappen inmiddels (met de telefoon van mijn zus). Hij vraagt wat MVV staat, gevolgd door vijf drollensmileys. Daarna een angstig "niet lezen niet lezen".
Oud 30-08-2013, 09:58
Verwijderd
Oud 30-08-2013, 10:48
Verwijderd
Citaat:
Mijn neefje van zeven kan whatsappen inmiddels (met de telefoon van mijn zus). Hij vraagt wat MVV staat, gevolgd door vijf drollensmileys. Daarna een angstig "niet lezen niet lezen".
Oud 30-08-2013, 11:23
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Haha
Oud 30-08-2013, 12:34
Verwijderd
Miekje ik heb het konijnenhok schoongemaakt met wc eend en het is echt zo schoon als het in een jaar niet is geweest. Volgende week weer en dan is het weer als nieuw!
Oud 30-08-2013, 12:49
Neko*
Neko* is offline
Nou, het is gelukt. Ik heb een rooster én over een week of twee ben ik officieel onderdeel van de minor.
Oud 30-08-2013, 13:12
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Oh, vreselijk lijkt me dat. 'Iets' doen met collega's sowieso. Ik hoop dan altijd dat het wegens omstandigheden niet doorgaat en we gewoon maar een biertje gaan drinken. Volgens mij hoopt iedereen dat stiekem.
Oud 30-08-2013, 13:14
Turk February
Turk February is offline
Met sportdagen ook. Niets heerlijker dan met een knoop in de maag naar het sportveld lopen en dan de regen zien losbarsten.
Oud 30-08-2013, 13:22
Verwijderd
Citaat:
Oh, vreselijk lijkt me dat. 'Iets' doen met collega's sowieso. Ik hoop dan altijd dat het wegens omstandigheden niet doorgaat en we gewoon maar een biertje gaan drinken. Volgens mij hoopt iedereen dat stiekem.
Nee hoor.
Oud 30-08-2013, 13:25
Verwijderd
Punt is dat de mensen die het wíllen organiseren, ook de mensen zijn die enthousiast worden van het een geheimpje houden.
Oud 30-08-2013, 13:27
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Nee hoor.
Ook niet als het iets stoms is?
Oud 30-08-2013, 13:35
Verwijderd
Citaat:
Ook dan, want mijn collega's zijn tot nu toe tof geweest. Als mijn collega's niet tof waren, ging ik niet mee.
Oud 30-08-2013, 13:49
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Miekje ik heb het konijnenhok schoongemaakt met wc eend en het is echt zo schoon als het in een jaar niet is geweest. Volgende week weer en dan is het weer als nieuw!
Werkt goed, hè? Ik heb altijd de actiegelvariant, die werkt nóg beter!
Oud 30-08-2013, 13:50
Verwijderd
Citaat:
Dat hangt er van af hoe stom precies, maar als er genoeg bier is, mogen ze me voor mijn part op een segway hijsen, ik heb toffe collega's dus zelfs dat is dan nog wel gezellig. Daarbij vertrouw ik er doorgaans wel op dat ze iets leuks verzinnen.
Oud 30-08-2013, 13:51
Verwijderd
Overigens is er hier allang geen geld meer voor personeelsuitjes, dus ik kan eigenlijk alleen maar jaloers zijn.
Oud 30-08-2013, 13:52
Verwijderd

Wie wil dit nou niet
Oud 30-08-2013, 13:53
Verwijderd
Omnomnom yoghurt met appeltaartsmaak
Oud 30-08-2013, 13:54
Miekje*
Miekje* is offline
Ik heb morgen ook een soortvan personeelsuitje Vrijwilligersuitje van de kinderboerderij. Dit jaar is het een complete verrassing wat we gaan doen, dus het is behoorlijk spann0nd!
Oud 30-08-2013, 14:00
Verwijderd
De ramen moeten hier echt wel gewassen worden, maar ik ben lui. Misschien toch maar doen, ze zijn echt heel vuil. En dan heb ik nog iets nuttigs gedaan vandaag
Oud 30-08-2013, 14:16
Carn
Carn is offline
Citaat:
och, zolang er geen "hilarische activiteiten" en "grappige spelletjes" mee gemoeid zijn is het meestal wel te doen.
Oud 30-08-2013, 14:28
Verwijderd
Citaat:
Met sportdagen ook. Niets heerlijker dan met een knoop in de maag naar het sportveld lopen en dan de regen zien losbarsten.
Dan ga je toch gewoon niet? Ik weiger dat soort dingen altijd en ze kunnen je niet verplichten.
Oud 30-08-2013, 14:31
Verwijderd
Die vrouw van kunst die wordt met de dag raarder. Die opdracht wat ik nu moet doen is uh apart. Alles is wel beter dan slabestek van plexiglas. Wat we vorig jaar moesten.
Oud 30-08-2013, 14:38
Chick Rock
Chick Rock is offline
Bah, wat een stomme en dure hotels in Rotterdam
Oud 30-08-2013, 14:44
Verwijderd
COUCHSURFUUUHHHH!!!!
Oud 30-08-2013, 14:44
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Bah, wat een stomme en dure hotels in Rotterdam
Moet je de hele dag naar Boijmans?
Oud 30-08-2013, 14:46
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Moet je de hele dag naar Boijmans?
Twee dagen zoals het nu lijkt (het waren er eerst drie). Dag één geloof ik van 12 tot 5, dag twee van 11 tot 3 ofzo.
Oud 30-08-2013, 15:10
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Twee dagen zoals het nu lijkt (het waren er eerst drie). Dag één geloof ik van 12 tot 5, dag twee van 11 tot 3 ofzo.
Ah, fucked Ik snap wel dat je een hotel wilt, dan. Wonen er geen forumers in Rotterdam zelf? Je zou bij mij kunnen pitten, maar vanaf hier is de reistijd ook gewoon 40 minuten, dus niet handig.
Oud 30-08-2013, 15:15
Turk February
Turk February is offline
Had ik net voor het eerst een degelijk gesprek met mijn collega, gaat ie over in een Debiteuren Crediteuren-imitatie.
Oud 30-08-2013, 15:21
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ah, fucked Ik snap wel dat je een hotel wilt, dan. Wonen er geen forumers in Rotterdam zelf? Je zou bij mij kunnen pitten, maar vanaf hier is de reistijd ook gewoon 40 minuten, dus niet handig.
Superlief van je maar het punt is dus ook dat zo'n dagprogramma (en de reis) al zo druk voor me is dat ik daarna écht rust nodig heb. Slapen bij iemand die ik niet ken is daardoor een beetje lastig.
Oud 30-08-2013, 15:23
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Superlief van je maar het punt is dus ook dat zo'n dagprogramma (en de reis) al zo druk voor me is dat ik daarna écht rust nodig heb. Slapen bij iemand die ik niet ken is daardoor een beetje lastig.
Oh, daar had ik idd helemaal niet over na gedacht
Oud 30-08-2013, 15:25
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Oh, daar had ik idd helemaal niet over na gedacht
Logisch toch Ik ben alleen gedwongen wél over dat soort dingetjes na te denken.
Oud 30-08-2013, 15:31
Miekje*
Miekje* is offline
Omg, ik ga zo'n übersexy laptop bestellen Het is het jongere broertje van mijn oude en ik ben zo bliijjjj En met dank aan Q voor zijn nerdbrein!
Oud 30-08-2013, 15:32
Verwijderd
Oud 30-08-2013, 15:35
Verwijderd
Dit lijkt een van de grootste kutweken in mijn leven. Ik wil een maand slapen en dan wakker worden met een goede gezondheid, een baangarantie voor mijn vakgbied en een lief die zichzelf in de hand heeft. En een kitten, dat zou wel leuk zijn.
Oud 30-08-2013, 15:36
Verwijderd
Citaat:
Omg, ik ga zo'n übersexy laptop bestellen Het is het jongere broertje van mijn oude en ik ben zo bliijjjj En met dank aan Q voor zijn nerdbrein!
welke? Ik moet ook een nieuwe.
Oud 30-08-2013, 15:37
Verwijderd
"een lief die zichzelf in de hand heeft" euhh... You talkin' about masturbation???
Oud 30-08-2013, 15:39
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
welke? Ik moet ook een nieuwe.
Deze!
Oud 30-08-2013, 15:40
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Dit lijkt een van de grootste kutweken in mijn leven. Ik wil een maand slapen en dan wakker worden met een goede gezondheid, een baangarantie voor mijn vakgbied en een lief die zichzelf in de hand heeft. En een kitten, dat zou wel leuk zijn.
Noh gaat het allemaal zo slecht dan?

Van mij krijg je een digitale knuffel en een enorm stuk citroenyoghurtcake, die Miekje en ik hebben gebakken gisteren.
Oud 30-08-2013, 15:40
Verwijderd
Citaat:
"een lief die zichzelf in de hand heeft" euhh... You talkin' about masturbation???
Ja, natuurlijk. Als ik het niet over juridische schizzle heb, heb ik het over masturbatie.
Oud 30-08-2013, 15:42
Verwijderd
Citaat:
Noh gaat het allemaal zo slecht dan?

Van mij krijg je een digitale knuffel en een enorm stuk citroenyoghurtcake, die Miekje en ik hebben gebakken gisteren.
Ja. Al het goede komt in drieën, al het slechte blijkbaar ook. Als maar één van die zaken goed zou gaan, kon ik daar tenminste energie uit putten of positiever tegen de rest aan te kijken.

En oh, mjam!
Oud 30-08-2013, 15:44
Verwijderd
Betaalbaar! Waarom is 'ie zo goed?
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten