Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-09-2013, 19:59
Klovorhop
Klovorhop is offline
Citaat:
Joh, dat hoeft toch helemaal niet veel te kosten! Zeker met jouw maat niet.
nou ja, nieuw kosten die dingen toch minimaal 60 euro. soms heb je goekopere, maar dat zijn dan de minst mooie. en op marktplaats staat alleen zooi.
Advertentie
Oud 19-09-2013, 19:59
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Ik vraag me wel af wat de motivatie van Jasper (e.d.) is om zoiets na te spelen. Dat die programmamakers dat willen is heel begrijpelijk, maar wat haalt hij eruit?
Ik vraag het me ook af. Het was meer een soort van grap volgens mij dat hij opgegeven was, maar toen ging hij het serieus doen. Volgens mij stond er ooit eens een artikeltje over in de UK. Maar ik zou als ik die chick was er ook niet mee instemmen om dat na te spelen. Dan doe je wel veel voor een tv-moment.
Oud 19-09-2013, 20:00
Verwijderd
Wat een tyfus hoeren dag.
Oud 19-09-2013, 20:01
Verwijderd
Thee en warme verse koekjes voor Frayne!
Oud 19-09-2013, 20:02
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ik vraag het me ook af. Het was meer een soort van grap volgens mij dat hij opgegeven was, maar toen ging hij het serieus doen. Volgens mij stond er ooit eens een artikeltje over in de UK. Maar ik zou als ik die chick was er ook niet mee instemmen om dat na te spelen. Dan doe je wel veel voor een tv-moment.
Vorige maand ja. Stond in dat hij werd uitgedaagd om mee te doen en dat hij dat wel prima vond.
Miekje*
Miekje* is offline
Ik wil nu op dit moment 1000000000 dingen tegelijk doen. En dat gaat niet
Verwijderd
Citaat:
Ja, maar ik betwijfel of er in dit topic veel mensen van het type je-hebt-er-zelf-om-gevraagd-met-zo'n-rokje zitten. Natuurlijk is die discussie belangrijk, maar niet hier.

Dus. En ik word heel naar van die plaatjes.
Nou... ik kan me iets herinneren over iemand die zich afvroeg of ze om de kontknijperij had gevraagd met haar 'korte' rokje. En dat is niet denigrerend bedoeld, integendeel, ik werd er een beetje 'zeg alsjeblieft dat dat niet werkelijk door je hoofd spookt' van.

Ik word ook naar van die plaatjes, maar van mij hoeven ze niet in een spoiler, ik heb de website een tijd geleden al helemaal bekeken. Maar ik snap het wel.
Oud 19-09-2013, 20:04
Verwijderd
http://topvintage.nl/nl

De schoenen van Cristófoli verkopen ze in een winkel hier vlakbij. Dodelijk voor mijn portefeuille!
Oud 19-09-2013, 20:05
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ben ik de enige die niks bij die plaatjes van Para voelt? Ik bedoel, ik dacht bij sommige teksten wel 'oei', maar daar bleef het wel bij. Het is wel zielig enzo, maar verder voel ik er vrij weinig bij.
Ik voel er ook niet bijster veel bij, mss omdat ik (gelukkig) nog nooit zo iets heb meegemaakt, maar ik snap wel dat het een flinke impact kan hebben. Ik word er voornamelijk boos en strijdlustig van.
Ik vind het belangrijk dat mensen dit soort dingen zien, niet alleen voor mensen die vinden dat 'je dan maar niet x had moeten doen', maar ook voor de mensen wie het is overkomen. Zodat ze weten dat ze niet alleen zijn, dat het absoluut niet hun schuld is en dat niet zij degenen zijn die zich moeten schamen.
Oud 19-09-2013, 20:07
Klovorhop
Klovorhop is offline
Citaat:
http://topvintage.nl/nl

De schoenen van Cristófoli verkopen ze in een winkel hier vlakbij. Dodelijk voor mijn portefeuille!
ooh wat doe je me aan.

http://topvintage.nl/nl/vintage-retr...andals-in-mint <3 20 euro !!! uitverkocht
Oud 19-09-2013, 20:08
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
https://www.everything5pounds.com/

Voor de dames die geen kano-voeten hebben, zoals ik. er staan echte leuke dingen bij.
Oud 19-09-2013, 20:08
Verwijderd
Citaat:
Nou... ik kan me iets herinneren over iemand die zich afvroeg of ze om de kontknijperij had gevraagd met haar 'korte' rokje. En dat is niet denigrerend bedoeld, integendeel, ik werd er een beetje 'zeg alsjeblieft dat dat niet werkelijk door je hoofd spookt' van.

Ik word ook naar van die plaatjes, maar van mij hoeven ze niet in een spoiler, ik heb de website een tijd geleden al helemaal bekeken. Maar ik snap het wel.
Was dat een vaste saaier ja?
Oud 19-09-2013, 20:10
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ik vind het belangrijk dat mensen dit soort dingen zien, niet alleen voor mensen die vinden dat 'je dan maar niet x had moeten doen', maar ook voor de mensen wie het is overkomen. Zodat ze weten dat ze niet alleen zijn, dat het absoluut niet hun schuld is en dat niet zij degenen zijn die zich moeten schamen.
Dit wel, natuurlijk.
Oud 19-09-2013, 20:14
Verwijderd
Citaat:
https://www.everything5pounds.com/

Voor de dames die geen kano-voeten hebben, zoals ik. er staan echte leuke dingen bij.
You are evil!

Citaat:
Ik geloof het wel, ik heb er destijds ook zo op gereageerd dat het NOOIT een excuus is. Maar ik ga daar verder ook niet op in gaan natuurlijk. Ik wil gewoon dat ze weet dat ik hoop dat ze dat niet serieus denkt ^^
Oud 19-09-2013, 20:15
Verwijderd
Citaat:
You are evil!

Ik geloof het wel, ik heb er destijds ook zo op gereageerd dat het NOOIT een excuus is. Maar ik ga daar verder ook niet op in gaan natuurlijk. Ik wil gewoon dat ze weet dat ik hoop dat ze dat niet serieus denkt ^^
Oei, okee. Dan heb ik me in het volk hier vergist!
Oud 19-09-2013, 20:24
Klovorhop
Klovorhop is offline
http://www.everything5pounds.com/lay...s-p-17803.html uuuuglyyyy :')
Oud 19-09-2013, 20:26
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik vind 't wel wat hebben.
Oud 19-09-2013, 20:27
Klovorhop
Klovorhop is offline
Citaat:
hij doet mij vooral denken aan het jasje van Bernard in de eerste ep van Black Books
Oud 19-09-2013, 20:30
Verwijderd

Oud 19-09-2013, 20:30
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ik ook!
Oud 19-09-2013, 20:31
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Asjdhdshjdshjdc Factcheckers op Ned3 gaat over de vraag of mannen steeds vrouwelijker worden en er worden vragen gesteld als 'kunnen mannen en vrouwen vrienden zijn?'. Die vraag werd ingeluid met de tekst 'Na al die sportvragen nu ook een viva-vraag voor de vrouwen!' en na afloop 'Oh, veel mensen denken dus toch dat het mogelijk is. We worden mss dus toch vrouwelijker. Straks zijn we met z'n allen aan 't kletsen als in een kippenhok" oid.
Grrrmbl.
Oud 19-09-2013, 20:32
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
hij doet mij vooral denken aan het jasje van Bernard in de eerste ep van Black Books
Hahaha, beetje wel ja.

Oud 19-09-2013, 20:32
Verwijderd
Citaat:
Ja, maar ik betwijfel of er in dit topic veel mensen van het type je-hebt-er-zelf-om-gevraagd-met-zo'n-rokje zitten. Natuurlijk is die discussie belangrijk, maar niet hier.
Ik denk dat er over 't grijze gebied nog best wat meningsverschillen zijn. Niet omdat we allemaal zo zijn van 'hiephoi verkrachting', maar omdat we graag geloven in 't idee van een rechtvaardige, goede wereld. En dat strookt niet met verkrachting, en al helemaal niet met verkrachting door iemand anders dan een gemaskerde gek, dus dan is de onbewuste stap naar 'maar ja, ze was dronken' snel gemaakt.

Hoe dan ook, het idee van 'open en bloot' is dat je niet selecteert op publiek.

Citaat:
Ja, dat was Chick Rock.
Oud 19-09-2013, 20:33
Verwijderd
Citaat:
Asjdhdshjdshjdc Factcheckers op Ned3 gaat over de vraag of mannen steeds vrouwelijker worden en er worden vragen gesteld als 'kunnen mannen en vrouwen vrienden zijn?'. Die vraag werd ingeluid met de tekst 'Na al die sportvragen nu ook een viva-vraag voor de vrouwen!' en na afloop 'Oh, veel mensen denken dus toch dat het mogelijk is. We worden mss dus toch vrouwelijker. Straks zijn we met z'n allen aan 't kletsen als in een kippenhok" oid.
Grrrmbl.
Wat? (niet op jou, gewoon, wat?)
Oud 19-09-2013, 20:35
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ja, dat was Chick Rock.
Wat wordt mij in de schoenen geschoven?
Oud 19-09-2013, 20:38
Verwijderd
Citaat:
Ik denk dat er over 't grijze gebied nog best wat meningsverschillen zijn. Niet omdat we allemaal zo zijn van 'hiephoi verkrachting', maar omdat we graag geloven in 't idee van een rechtvaardige, goede wereld. En dat strookt niet met verkrachting, en al helemaal niet met verkrachting door iemand anders dan een gemaskerde gek, dus dan is de onbewuste stap naar 'maar ja, ze was dronken' snel gemaakt.

Hoe dan ook, het idee van 'open en bloot' is dat je niet selecteert op publiek.

Ja, dat was Chick Rock.
Ja, misschien heb je ook wel gelijk.

Goed, laten we met zijn allen discussiëren over verkrachting.

Citaat:
Wat wordt mij in de schoenen geschoven?
Dat kan je toch gewoon teruglezen.
Oud 19-09-2013, 20:41
Chick Rock
Chick Rock is offline
O grapje, ik dacht dat werd bedoeld dat ik vond dat je met een kort rokje vraagt om kontknijperij en dat tegen iemand had gezegd.
Oud 19-09-2013, 20:41
Verwijderd
Wat een fijn onderwerp

Ik had beter mijn mond gehouden dus. Eh.

Gunther D zijn Botsautomix staat op
Oud 19-09-2013, 20:45
Verwijderd
wij zagen die ene knul van ik heb het nog nooit gedaan uit den haag met de puppy laatst lopen, met chick!!! Malle Anne kon het niet laten om keihard IK HEB HET NOG NOOIT GEDAAN te gillen. Lekker achter mijn rug verscholen want zij zat achterop
Oud 19-09-2013, 20:46
Verwijderd
Ocharme
Oud 19-09-2013, 20:47
Klovorhop
Klovorhop is offline
Citaat:
wij zagen die ene knul van ik heb het nog nooit gedaan uit den haag met de puppy laatst lopen, met chick!!! Malle Anne kon het niet laten om keihard IK HEB HET NOG NOOIT GEDAAN te gillen. Lekker achter mijn rug verscholen want zij zat achterop
ik heb de Zwolse IHHNNG'er ook eens gespot. Maar toen zei ik niets!
Verwijderd

Laten we gezellig het beeldmateriaal van de Steubenville-zaak analyseren!
Verwijderd

dit nummer zit bijna elke dag in mijn hoofd. al wekenlang.
Oud 19-09-2013, 20:48
Verwijderd
Grapje hoor, ik vind discussies saai en wil nu graag avondeten.
Oud 19-09-2013, 20:49
Verwijderd
en nu ga ik 1 koffie en 1 amaretto drinken in de kroeg. Misschien wel 2
Oud 19-09-2013, 20:51
Verwijderd
http://www.hbvl.be/nieuws/in-de-rand...den-video.aspx

Per ongeluk. Jaja
Oud 19-09-2013, 20:52
Verwijderd
Citaat:
Dat is niet in de geest van vandaag, hè!
Oud 19-09-2013, 20:53
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Godver, wat een doos is 't toch ook. <3

Citaat:
Heehee, rustig aan he mevrouwtje! Het is morgen een gewone schooldag!
Oud 19-09-2013, 20:56
Verwijderd
Als ik een piratenoutfit had, ging ik daar nu mee op café rum drinken. Maar helaas. Ik kan eerder een Ninja of een Cowboy neerzetten. Ik heb niet eens een ooglapje, al zou ik dát in principe nog wel kunnen maken. En ik denk niet dat ik Nikè zo snel gedrild krijg dat ze braaf op mijn schouder blijft zitten
Oud 19-09-2013, 20:58
Verwijderd
Ik vind het zo fijn dat mijn ratjes zo graag bij me zitten als ik op de bank zit. Dat gescharrel is zo gezellig <3
Verwijderd
Als ik nu problemen en een iemand om mee te drinken had, had ik ook met liefde een fles amaretto leeggedronken. Maar die heb ik niet, dus ach, waarom dan.
Verwijderd
/alcoholistengenen
Oud 19-09-2013, 21:16
Miekje*
Miekje* is offline
Ik heb zelfgemaakte chocolademelk
Oud 19-09-2013, 21:25
Verwijderd
Ne warme choco!
Oud 19-09-2013, 21:32
Verwijderd
Mijn vriendje maakte soep voor me .
Oud 19-09-2013, 21:57
Chick Rock
Chick Rock is offline
Fb snapt het nog steeds niet.

Citaat:
VERGELIJKBAAR MET NEW GIRL
Jake Gyllenhaal
907.049 personen vinden dit leuk
Vind ik leuk

James Franco
1.193.893 personen vinden dit leuk
Vind ik leuk

Joseph Gordon-Levitt
1.657.889 personen vinden dit leuk
Vind ik leuk

New Moon
13.445.625 personen vinden dit leuk
Vind ik leuk
Oud 19-09-2013, 21:58
Verwijderd
Oh mijn god dat verkrachtingstopic op Viva Er staan pareltjes tussen hoor:

Citaat:
12% van de vrouwen wordt in NL verkracht en een op de drie krijgt ooit te maken met sexuel geweld (zoals intimidatie en aanranding). Schrijnende cijfers.

Dat lijkt in te houden dat 12% van de mannen een vrouw verkracht toch?
Oud 19-09-2013, 21:59
Chick Rock
Chick Rock is offline
Bingo!
Oud 19-09-2013, 22:05
Verwijderd
Haha, ja hoor, iets verder in het topic gaat het al van 'Ja maar als je mascara draagt doe je toch al je best om er sexy en vruchtbaar uit te zien hoor!!!!1!'
Oud 19-09-2013, 22:07
Verwijderd
En, hoe kan het ook missen, 'je denkt wel dat je het voor jezelf doet, MAAR DAT IS NIET ZO!'
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten