Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Ik vind een tuin gedoe en een balkon, ja, tja, wel oke op zich, maar ik gebruik 'm toch niet. Al helemaal nu ik niet meer rook.
Verder ben ik speciaal uit bed gekomen om op funda.nl te zoeken naar studio's op 't Spui, maar toen ik dat invoerde crashte hun site. |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Jaap.nl pretendeert ongeveer evenveel huizen te hebben, maar qua studio's laat hij er maar tien zien, waaronder een leuke studio van 5232 aan de Prinsengracht.
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als ik zou trouwen met een miljonair die per se wilde samenwonen zou ik dat wel overwegen. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Een vriend van me woont aan de Nieuwezijds Voorburgwal; op ongeveer 20m2 en zeer onveilige trap naar een dakterras. Volgens mij iets van 500e per maand ofzo; maar dat kon ie via via krijgen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Vooralsnog woon ik heel erg fijn waar wij nu wonen. Waar we eindigen, weet ik niet. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ben ook niet van plan mn lieve mooie witte vrijstaande mini villaatje ooit te verlaten. Wel om de tuin achter te kopen en een uitbouw te maken
![]() Nog ff doorsparen want de grond kost 25000 euroknallers voor 50m2 maar dan kunnen we nog niks want er is alleen ingang via de buren. Een schuifpui oid maakt je zo gemiddeld 30.000 lichter. |
![]() |
|
Uitbouwen is wel het beste plan als het gaat om het verhogen van de waarde. Maar daar kan je eventueel ook een 2de hypotheek voor krijgen; ik geloof dat sommige gemeentes soms ook een deel willen financieren van verbouwingen als het gaat om waardebehoud en waardeverhogingen.
|
|