Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
In antikal zitten namelijk allerlei azijnachtige zuren en dat reageert met chloor en vormt chloorgas. Daar verbranden je longen van en de meeste badkamers zijn niet zo goed geisoleerd dat het gas er geen kwaad kan. Ik raad je dit heel erg af en als het al moet, spoel dan gigantisch goed af tussen de twee spulletjes door! ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Maaike. is zaterdag jarig en ik heb een vrij awesome cadeau. Of eigenlijk twee. Maar de grootste werd vandaag bezorgd dus ik zit braaf thuis te wachten. Ik woon op de vierde etage en m'n bel ging dus ik JAAAAA HOERAAAA JAAAAA. Ik in de intercom: HALLO IK KOM ERAAN HOOR EVEN SLEUTEL ZOEKEN OKEE TOT ZOOO. De intercom is een beetje gaar dus waarschijnlijk hoorde ie vooral debiel gekrijs, maar dat ter zijde. Ik rondjes rennen door m'n huis WAAR ZIJN M'N SLEUTELS WAAR ZIJN M'N SLEUTELS (deur valt altijd dicht dus moet ze mee hebben), ah gevonden. Ik naar beneden, helemaal in m'n nopjes van JOEPIE HALLO CADEAUUU. Rijdt die postbodeflapdrol gewoon voor m'n neus weg
![]() ![]() ![]()
|
![]() |
![]() Ik: wanneer willen we precies naar IJsland? Ik: wacht, ik zal even googelen voor tips en goedkoopst maar wel leuk zonder bevriezen. Maaike(tegelijkertijd): In de zomer maar dan wanneer het goedkoopst is Ik: Hoelang? Maaike: Weekje? Ik: We gaan er paardrijden he? Ik: Ik weet niet of ik dat zelf bedacht heb maar ik wil dat want (... nog aan het typen over IJslanders) Maaike: JA OP IJSLANDERS OMG IK WIL DAT Ik: Beetje langs de vulkaan Maaike: Hahahahahha langs de vulkaan <3 Ja shit. Toen stopten we met plannen om elkaar filmpjes te sturen. Het wordt zo'n goede vakantie ![]() Tot nu toe gaan we dus -Naar het piemelmuseum -Paardrijden langs vulkanen en shit -Met bootje walvissen spotten. JOEPIE ZIN IN DUURT LANG.
|
Verwijderd
|
Lieve Sanne. Als je als dier gereincarneerd zou worden (rare zin), welk dier zou dat dan zijn? En waarom???
Ik verwacht stiekem dat vrijwel iedereen een kat noemt, want dan doe je lekker wat je zelf wilt en ligt 18 uur per dag te slapen, en alsnog vindt iedereen je megageweldigcoolcute ![]() ![]() Y'all know it, jullie mogen ook antwoorden. |
![]() |
|
Wat ik me afvraag, Sann en Ertur kunnen hier vast wel een mooi antwoord op geven (net als de rest natuurlijk
![]() In welke situaties thuis en buitenshuis doen jullie de deur van het toilet of de badkamer (dicht en) op slot of juist niet?
|
Verwijderd
|
Ik wilde mijn vraag aanpassen maar bij deze is de vraag van Wolter ook wel genoeg voor vandaag
![]() Thuis zelden, ik moet er echt aan denken als ik gasten heb om de deur überhaupt helemaal dicht te doen. Buitenshuis natuurlijk wel gewoon. Of nu ja, als ik in mijn eentje op een hotelkamer ben ook niet natuurlijk. Vroeger thuis deden we de deur zelden op slot en als ik bij mijn ouders ben krijgen ze het nog altijd voor elkaar om te zitten schijten met de deur op een kier en vrolijk tegen je te praten ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik vind het in ieder geval erg normaal om de wc deur niet op slot te doen en ook gewoon open te laten staan als je alleen bent. En als het alleen maar plassen is, is dat ook prima bij mensen die je goed kent (niet collega's uiteraard). Poepende familieleden of relaties vind ik weer wel wat onsmakelijker, maar dat is gewoon omdat het stinkt of zo
![]() oh als we met vrienden op vakantie zijn doet echt niemand de deur op slot of ook maar dicht als ie gaat schijten, daar lopen we ook vrolijk bij elkaar binnen en kletsen door en zo. Maar goed wij hebben sowieso niet zo veel gène op dat gebied ![]() |
![]() |
|
Toen ik nog thuis woonde deed ik altijd de deur van de badkamer op slot wanneer ik ging douchen. Uit gewoonte eigenlijk, want als mijn moeder erbij moest, deed ik hem gewoon halverwege weer van het slot af. Als ik bij mijn ouders ben, doe ik de wc-deur nooit op slot. Meestal laat ik hem juist open staan om onderwijl gewoon met mijn moeder door te babbelen
![]()
|
En als ik een dier zou mogen zijn, was ik een ooievaar
![]() ![]()
|
![]() |
Als ik thuis ben doe ik de deur niet op slot, tenzij er gasten zijn.* Als ik alleen ben laat ik de deur vaak ook gewoon open staan. Als ik moet poepen doe ik de deur wel dicht. Ik heb een beetje sociale plasangst, dus als er iemand bij is kan ik vaak niet zo lekker plassen, behalve als ik dronken ben. Buitenshuis doe ik 'm altijd op slot, tenzij ik ergens alleen ben.
*Na m'n housewarming was ik echt straalbezopen en rond een uurtje of zeven (we lagen er toen net een uur in) liep ik naakt naar de wc, even vergeten dat er 100 mensen in m'n huis sliepen. Vervolgens ging ik lekker zitten plassen en viel een beetje in slaap (ik was echt heul dronken). Ik werd bruut gewekt door een tamelijk vage kennis die bleef slapen en die compleet van de leg was dat ik naakt op de wc zat. Ik was ook wat verbouwereerd en ben vervolgens met mijn dronken hoofd in zijn bed gekropen, wederom naakt, omdat ik m'n eigen bed te vol vond ofzo ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Bij anderen doe ik de deur altijd wel op slot, met wc en douche, ik vind het heel vervelend als dat niet kan. Alleen bij mijn lief doe ik hem niet op slot, maar wel als er nog meer mensen in huis zijn.
|
Verwijderd
|
als ik alleen thuis ben doe ik nooit wat op slot. Als m'n huisgenoten thuis zijn doe ik alleen de wc deur dicht en op slot als ik ga kakken, soms moet ik wel nadenken als we bezoek hebben gewoon altijd de wc deur dicht te doen. Badkamer soms, er zit zo'n haakje op. Als ik van plan ben lang te douchen en op de vloer wil liggen doe ik 'm altijd op slot, een snelle douche nooit. Niemand komt toch binnen, het zijn kleine klapdeurtjes waar maar net 1 persoon doorheen kan.
In de slaapkamer van m'n huisgenoot zit het bad. Als zij in bad gaat moeten we beneden blijven, als mijn zoon of ik in bad gaan boeit het ons niet zo wie ons ziet. Mijn zoon doet altijd de deuren dicht maar nooit op slot. M'n huisgenoot doet altijd alles dicht en op slot. Ik heb haar nog nooit helemaal naakt gezien, best raar. |
![]() |
|
|