Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-07-2015, 06:18
Verwijderd
Euh, 208 USD dus ik denk euh, godverdomme.
Advertentie
Oud 20-07-2015, 06:19
Verwijderd
Google zegt iets meer dan 192 euro!
Oud 20-07-2015, 06:19
Verwijderd
Ik ben naakt
Oud 20-07-2015, 06:20
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik ook maar ik ga me nu aankleden.
Oud 20-07-2015, 06:50
Pr0xy
Pr0xy is offline
Citaat:
Ik ben naakt
Teken hebben toch nooit kleren aan Dus zo raar is dat niet.
Oud 20-07-2015, 10:08
Verwijderd
Citaat:
Sucky sucky 5 dorrah

Citaat:
Ik ben naakt
Oud 20-07-2015, 10:10
Verwijderd
Na bijna 3 kwart jaar te hebben ge-airbnb'd gaan we vandaag naar huis eindelijk
in augustus en september nog 2 korte boekingen en Thats it. We gaan nog wel de zolder verhuren maar voorlopig effe niet
Oud 20-07-2015, 15:59
Verwijderd
Ah lekker, kan me voorstellen dat je jullie huis mist na zo lang er nauwelijks te zijn!
Oud 20-07-2015, 16:12
Verwijderd
Hoe gaat het met de bebe, Sarah?
Oud 20-07-2015, 16:17
Verwijderd
Goed! Hij is net in bad geweest dus nu zit zijn haar prachtig alle kanten uit en omdat hij er niet aan mee doet om schoon te zijn, heeft hij meteen zijn luier volgescheten en die is Theodoor nu aan het verschonen! Hij heeft ook omgerold al kan dat eigenlijk nog helemaal niet (maar ik heb bewijs en kan dat PM'en)
Oud 20-07-2015, 16:20
Verwijderd
En hoe is het nu om moeder te zijn en alles?
Oud 20-07-2015, 16:21
Verwijderd
Leuk en tijdrovend en een beetje zoals de eerste keer dat je in de auto stapt nadat je je rijbewijs gehaald hebt!
Oud 20-07-2015, 16:22
Verwijderd
Ik weet niet hoe dat is, maar oke

En PM mag hoor!
Oud 20-07-2015, 21:16
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Baby <3 Gefeliciteerd nog!
Oud 20-07-2015, 21:22
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Ik kom bijna nooit meer hier. Maar ik heb iemand ontmoet met een prachtige tatoeage en toen ik na een paar dagen durfde te vragen of ik een foto mocht maken vertelde ze dat Sasha Unisex die gezet had en toen moest ik aan hier denken want volgens mij had iemand hier die site van haar getipt en toen heb ik uren naar die tatoeages gekeken en weer aan anderen laten zien. Dat vond ik heel toevallig. Ik ken namelijk verder geen tattoo artists en ik heb ook nog nooit aan iemand gevraagd of ik zijn/haar tatoeage op de foto mag zetten omdat ik m zo ongelofelijk prachtig vind.
Oud 20-07-2015, 21:28
Verwijderd
Citaat:
Baby <3 Gefeliciteerd nog!
Dank je!
Oud 20-07-2015, 22:47
Verwijderd
Ik heb in 1 keer geraden wat het verjaardagscadeau van m'n huisgenoot zou zijn ze had gezegd 'het is praktisch en je zal er blij mee zijn'. Portable oplader zei ik. Goed cadeau
Oud 21-07-2015, 06:36
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Gisteren Winner Taco's meegenomen bij het tankstation, zie nu net dat ik ben vergeten ze in de vriezer te leggen
Oud 21-07-2015, 06:42
Verwijderd
Jezus, domme doos
Oud 21-07-2015, 16:09
Verwijderd
Citaat:
Gisteren Winner Taco's meegenomen bij het tankstation, zie nu net dat ik ben vergeten ze in de vriezer te leggen
jeuzs kuttekop
Oud 21-07-2015, 16:11
Verwijderd
ik ben zo trots op mezelf. Ik heb net een schakelaar aangesloten zelf op een lampje had ik nog nooit gedaan, het was heel makkelijk maar toch. Blij dat ik een beetje heb opgelet als m'n moeder vroegah de bob de bouwer liep uit te hangen
Oud 21-07-2015, 16:41
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Jezus, domme doos
Citaat:
jeuzs kuttekop
Ja, echt he godver.
Citaat:
ik ben zo trots op mezelf. Ik heb net een schakelaar aangesloten zelf op een lampje had ik nog nooit gedaan, het was heel makkelijk maar toch. Blij dat ik een beetje heb opgelet als m'n moeder vroegah de bob de bouwer liep uit te hangen
Oud 21-07-2015, 18:16
Verwijderd
Citaat:
Ik weet niet eens wat een Winner Taco is.
Oud 21-07-2015, 19:01
Holland Oates
Holland Oates is offline
Het heeft 10 jaar en een shitload aan petities gekost om de Winner Taco weer op de markt te brengen, en dan laat je zomaar smelten. jfc, Fieb.
Oud 21-07-2015, 19:21
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Schaam je!
Citaat:
Het heeft 10 jaar en een shitload aan petities gekost om de Winner Taco weer op de markt te brengen, en dan laat je zomaar smelten. jfc, Fieb.
I know ik vond het ook echt kut!
Oud 21-07-2015, 21:32
Verwijderd
Citaat:
Vanille ijs in een tacovormig wafeltje met chocola op de buitenrand. Niet zo boeiend maar heeft fanatieke fans.
Oud 21-07-2015, 21:47
Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Ik kom bijna nooit meer hier. Maar ik heb iemand ontmoet met een prachtige tatoeage en toen ik na een paar dagen durfde te vragen of ik een foto mocht maken vertelde ze dat Sasha Unisex die gezet had en toen moest ik aan hier denken want volgens mij had iemand hier die site van haar getipt en toen heb ik uren naar die tatoeages gekeken en weer aan anderen laten zien. Dat vond ik heel toevallig. Ik ken namelijk verder geen tattoo artists en ik heb ook nog nooit aan iemand gevraagd of ik zijn/haar tatoeage op de foto mag zetten omdat ik m zo ongelofelijk prachtig vind.

Oh ja, dat was ik, volgens mij. Ik vind het werk van Sasha Unisex echt prachtig, maar het is jammer dat ze zo ver weg woont.
Watvoor tatoeage had die persoon die je ontmoette?
Oud 21-07-2015, 21:48
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Vanille ijs in een tacovormig wafeltje met chocola op de buitenrand. Niet zo boeiend maar heeft fanatieke fans.
Niet zo boeiend kankerlekker gek!
Oud 21-07-2015, 22:01
Verwijderd
Citaat:
Mja, Google vertelde het me al. Tsja. Als koemelkallergisch persoon hoef ik al dat soort ellende gelukkig niet te kennen.
Oud 21-07-2015, 23:53
Verwijderd
we waren een keer op de boot naar Texel en toen greep een meeuw een Winner Taco uit de handen van m'n zusje. Toen ging ze janken. M'n vader was zo lief een nieuwe voor haar te kopen en die ging ze toen angstvallig binnen op lopen te knagen.
Oud 21-07-2015, 23:55
Verwijderd
Ik heb voor het eerst een luisterboek geluisterd (had wel een paar jaar lang hoorspel het bureau gevolgd op radio 1 maar dat is toch anders.). Ik kwam er veel beter in dan ik van te voren had verwacht en ik kon ook langer m'n aandacht vasthouden dan ik van te voren had verwacht. Het duurde in totaal 11 uur en ik heb hem in 2 dagen geluisterd.
Oud 22-07-2015, 00:10
Mark52
Mark52 is offline
Wauw. Wat een marathon. Wat voor luisterboek was het?
Oud 22-07-2015, 01:57
Verwijderd
het was Orange is the new black. M'n huisgenoot was de serie aan het kijken maar veel dingen gingen me te ver. Het boek is helemaal niet zo gruwelijk en gaat vooral over hoe krankzinnig het is dat zo'n vrouw die maar een heel klein aandeel had in een misdaad (geldsmokkel) en daar tien(!!!) jaar later voor moet gaan zitten. Ze is een 'all american' blondie en hoogopgeleid en valt dus erg op. Gaat ook over hoe waardeloos het gevangenissysteem is ingericht in de VS, tijdens het verblijf (corruptie en desinteresse bij medewerkers) en ook daarna, totaal geen begeleiding waardoor recidieven bizar hoog is (70%).
Oud 22-07-2015, 02:09
Holland Oates
Holland Oates is offline
Oh, is er een boek van? Ik heb de serie niet eens gezien, maar iedereen is er lyrisch over.
Echte audioboeken heb ik nog nooit geluisterd, maar ik kan wel makkelijk uren aan podcasts per dag luisteren. Ik heb zelfs een speciale podcast app op m'n foon, zodat ik alles kan ordenen en ik elke dag nieuwe afleveringen binnenkrijg. Het is echt superchill om interessante/grappige dingen te kunnen horen (en af en toe wat te leren) terwijl ik met andere shit bezig ben.
Oud 22-07-2015, 03:01
Verwijderd
Boek is waargebeurd, serie is er alleen op geïnspireerd
Oud 22-07-2015, 06:34
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
we waren een keer op de boot naar Texel en toen greep een meeuw een Winner Taco uit de handen van m'n zusje. Toen ging ze janken. M'n vader was zo lief een nieuwe voor haar te kopen en die ging ze toen angstvallig binnen op lopen te knagen.
Ik kan me herinneren dat ik geen nieuwe kreeg. En als het wel zo is, dan was dat omdat die vent vergeten was de WT mee te rekenen, want zoiets kan ik me wel herinneren.
Oud 22-07-2015, 06:35
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
En ik vind OITNB echt een coole serie, heb het nieuwe seizoen er vrijwel direct doorheen gejaagd bij het eerste seizoen dacht ik telkens 'wtf zit ik nou te kijken' en wilde ik toch doorkijken en nu vind ik het gewoon tof
Oud 22-07-2015, 06:38
Verwijderd
Ik ben weer naakt Misschien heeft het er mee te maken dat ik nog even heb gedoucht nadat ik uit het bubbelbad ben gekomen
Oud 22-07-2015, 06:38
Verwijderd
En dat het een heerlijk aangename 28 graden is op mijn kamer
Oud 22-07-2015, 06:45
Elin3
Elin3 is offline
Ik wil verder slapen
Oud 22-07-2015, 07:30
Verwijderd
Doe dan.
Oud 22-07-2015, 07:47
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Doe dan.
Lukte me niet. En nu komt er over een kwartier een vriend langs om te helpen verhuis dozen naar de opslag te brengen
Oud 22-07-2015, 10:32
Verwijderd
Verhuisdozen
Oud 22-07-2015, 10:58
Verwijderd
Citaat:
Ik ben weer naakt Misschien heeft het er mee te maken dat ik nog even heb gedoucht nadat ik uit het bubbelbad ben gekomen
doe maar weer decadent!
Oud 22-07-2015, 11:10
Martiño
Martiño is offline
Een douche na een bad! Alsof er niet al genoeg dorst op de wereld is.
Oud 22-07-2015, 11:56
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Verhuisdozen
Excuses, mijn telefoon vond het nodig daar een spatie te plaatsen en ik vond het niet nodig die weer weg te halen
Oud 22-07-2015, 18:39
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Geen taco in ieder geval.
Oud 22-07-2015, 21:23
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik ga naar bed
Oud 23-07-2015, 00:31
Verwijderd
Citaat:
Een douche na een bad! Alsof er niet al genoeg dorst op de wereld is.
En dat in de woestijn.
Oud 23-07-2015, 11:38
Kuikie
Kuikie is offline
woepie, ik vertrek bijna naar Zuid Afrika!!! het aftellen is nu echt begonnen. maandag nog een week.

Regels voor berichten