![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik heb echter net wel een mooie gevonden en gekocht. Kan je het geloven, binnen een uur was ik van delft naar den haag centrum, jas gekocht en weer thuis. http://www.c-and-a.com/nl/nl/shop/da...ilitydate+desc |
Advertentie | |
|
![]() |
|
Collega van me had een baby die geboren was met 25 weken en die nog onder controle van het ziekenhuis en de kinderarts stond en alleen naar het consultatiebureau ging voor de vaccinaties en die had me toch een hoop gezeik idd.
|
Aangezien er ook wel vragen op het consultatiebureau worden gesteld als hoe de relatie tussen de ouders onderling is, hoe de familiebanden zijn, hoe je werk-/inkomenssituatie is etc., en de kinderarts dat waarschijnlijk niet doet, vind ik het niet per se onlogisch dat ze gaan zeiken. Ik heb wel twijfels bij het stellen van dit soort vragen/onderzoek
![]() |
![]() |
|
Nee, maar ze gingen dan op het consultatiebureau ook zeggen dat haar dochter te klein was voor haar leeftijd enzo (maar die leeftijd was daar niet gecorrigeerd en bij de kinderarts wel ofzo). En verder is het ook een collega die overal over klaagt
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Lil Pheebs naamzoek, deze staat langs de vliet en die ken je ongetwijfeld. Ooit geweten dat het een huis was?? hoe vet is dit jonge
![]() ![]() ![]() http://www.funda.nl/koop/rijswijk/hu...jaagpad-148-c/ |
![]() |
||
Verwijderd
|
He, gaat het over baby's?
![]() Citaat:
Ze heeft totaal geen hartruisje, hoort prima en brabbelt er flink op los inmiddels ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
lolol, ik vroeg op fb, specifiek aan 'audionerds' of ze tips hadden voor goede, bassige oordopjes onder de 50 euro. Wat krijg ik? Mensen die zeggen dat het merk wat ik altijd heb kut is (uh, Sennheiser is doorgaans een goed merk), dat de mediamarkt die van hun had aangeraden (oh nee, die hebben er verstand van!) en dat ze de standaard apple-oordopjes wel goed vinden.
Nee, daar heb ik wat aan! :') Ik wil shit weten over drivers, frequenties, dat soort meuk. Als de bass vet is, klinken de hoge en middentonen dan niet plat? Ik ben zo'n trut die Equalizer Pro op d'r telefoon heeft en regelmatig met het geluid zit te kutten om het perfect te krijgen, dus ik vind dit serious biznes. *voetje stampt*
||
Citaat:
|
![]() |
|
Ah ik had vandaag op de fiets voor het allereerst dat ik dacht, ah ik ga geen (biologische) vader worden ooit, wat stom eigenlijk. Ik fietste langs een jongen die uit een herenpand kwam, hij was denk ik een jaartje of dertien en hij had zijn rugzakje heel hoog en hij ging naar school en riep nog snel even 'dooeeeeei' door de kier voordat hij de deur dichtdeed. En toen bleef hij even staan luisteren voordat hij hem dichttrok en stapte toen zo monter de stoep op. Toen dacht ik, verdorie! Lijkt me toch ergens wel leuk.
Spoiler
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Mss als ze wat ouder is dat ik dan met 'r naar dingen kan waar d'r ouders echt geen zin in hebben. Festivals ofzo. Ik hoop wel dat ik de tante kan zijn bij wie ze met problemen terecht kan, want m'n zus en m'n ouders zijn allemaal nogal explosief en redelijk bekrompen.
|
Verwijderd
|
Ik vond ze hier ook wel prima bij het consultatiebureau! Ik vroeg met de vier weken controle (toen hij 2.5 wk was) of ik hem 's nachts nog na vijf uur slapen wakker moest maken om te drinken (want dat moest van de kraamzorg en ik ben braaf) toen zei de CB-arts "wat vind je zelf" en ik zei "ik vind het niet nodig en baby vindt het ook maar niets" en toen zei de CB-arts "nou, dan stop je daar toch gewoon mee". Ok mooi
![]() |
![]() |
|
|